hij is weer fijn Pellequote:Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef Pelle_t.net het volgende:
Maasboulevard in Schiedam, vorige week:
[afbeelding]
Klopt.. ben nu alleen bezig met het kijken of het kopen van een huis realiseerbaar is; de komende weken kan ik daar niet echt een uitspraak over doen dus...quote:Op donderdag 11 november 2004 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
jij en ik hadden nog een afspraak staan voor Satriani geloof ik
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Deze zijn een half uur voor zonsondergang in Hoek van Holland genomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
wacht rustig af....quote:Op zondag 14 november 2004 00:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ben nu heel benieuwd naar mijn resultaten
maar die komen morgen
Wat is nou weer een portrait-cropquote:Op zondag 14 november 2004 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie foto 2nosedT, maareh
a) hij is te groot
b) je horizon loopt scheef
een portrait-crop van de zon in het midden met beide boten erop zou ook best leuk kunnen zijn denk ik
het tegenovergestelde van een landscape-cropquote:Op zondag 14 november 2004 17:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is nou weer een portrait-crop
Hij is heel mooi..Zit mooie diepte inquote:Op zondag 14 november 2004 18:49 schreef JeOma het volgende:
Ik geloof 't nog steeds niet, maar toch heb ik deze vorige week gemaakt!
[afbeelding]
Hmpf...quote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
het tegenovergestelde van een landscape-crop
quote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hmpf...
oooooooooohhhhhhwwwww....weet ik veel dat dat een portraitcrop heet...weer wat geleerdquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat hij dus een crop eruit moest halen op portraitstand. Gewoon in de lengte dus ipv in de breedte
edit: zo dus
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 november 2004 20:05 schreef Bowiefan het volgende:
vanaaf ging de zon onder in amsterdam:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |