OK....maar ik kom altijd te laatquote:Op zondag 7 november 2004 17:31 schreef knuppelhout het volgende:
(daarom zei ik t ook: als instemming)
quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag weer aan het schoten geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2 doen blijkbaar toch het bestequote:Op zondag 7 november 2004 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]mooi , vooral deze twee
Hé...die heb ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
Voor iedereen die niet in het micromeet topic kijkt zet ik deze nog even hier![]()
[afbeelding]
Mijnes is toch mooierquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Hé...die heb ik ook![]()
Hij is mooi peaquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
Voor iedereen die niet in het micromeet topic kijkt zet ik deze nog even hier![]()
[afbeelding]
Heel sereen , mooi hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Nou waar blijven die van jou dan ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het was een mooie dag voor zonsondergangfoto's
Die is fluweelzacht om te zien....quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Zonsopkomst boven de Nijl
Wat een plaatjequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Zonsopkomst boven de Nijl
Ik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Tx guys
Typisch geval van kiekje... juiste plek, juiste moment. En niet kunnen slapen op de feloek
Deze foto had iedereen kunnen nemen... maar alleen 3 van de 20 mensen waren wakker, waaronder ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |