quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
Wat een huillies, iedereen heeft tegenwoordig wel breedband hoor.
Op mijn werk gaat ie erg langzaam....en dan moet ik erg lang wachten....denk je dat ik ondertussen dan ga werken ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
omg waar mensen zich al niet druk om maken
Maargoed... hij is kleiner
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:27 schreef Robertje het volgende:
[..]
[..]
Op mijn werk gaat ie erg langzaam....en dan moet ik erg lang wachten....denk je dat ik ondertussen dan ga werken ofzo.![]()
met name het eerste plaatje van deze: Zonsondergang deel 2 deed de handel fors vertragen / verbouwenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ook voor zonsondergangen geldt de 550-regel. Nou zijn het op de laatste pagina nog niet van die echte asociale slagschepen, maar toch even de oproep om de boel een beetje re te sizen .
bedank voor het kleiner maken, maar wat snap jij niet in de uitleg????quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de moderator om iets aan de platen van deze persoon te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
Heren (of dames), het gaat mij niet om de bandbreedte die dit verbruikt, maar meer om het verruineren van de layout en de toch zeer duidelijke aankondiging van de mods dat foto's gewoon max. 550 pixels breed mogen zijn ivm die layout-kwestie.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
Nog niet iedereen heeft breedband en zelfs met breedband zijn de laadtijden van die slagschepen nog te lang, voor het effect is het zinloos om van die grote dingen te posten hier, groter dan 550 worden ze toch niet weergegeven, maar wel geladen. In fototopics is dat bar irritant zelfs met een tig megabitverbindingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
*Bibber*quote:Op zondag 1 augustus 2004 03:04 schreef Takkesteeg het volgende:
Gelijk hebben ze onze 'strenge' moderators, resizen die handel!
Al ben ik er, voor mezelf, nog niet uit waarom, als ik een plaatje wil posten van een 5 megapixel plaatje, de resizer zegt: Uw plaatje heeft al de juiste afmetingen en hoeft niet geresized te worden...
Van schrik heb ik nog steeds geen plaatje 'durven' posten MAAR SCHRIK NIET! Ik ga het van de week er toch op wagen!
Zie wel wat eruit komt dan.
Dus: BEWARE!![]()
wauw, Toscane is mooi he! Mooie foto's!! Ik vind de eerste mooier dan de tweede, de tweede is wat donker. Wel mooie kleuren!quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:06 schreef the-O het volgende:
Snel dan nog maar 2 van mij. Op z'n Italiaans:
[afbeelding]
[afbeelding]
at had ik ook inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2004 03:04 schreef Takkesteeg het volgende:
Gelijk hebben ze onze 'strenge' moderators, resizen die handel!
Al ben ik er, voor mezelf, nog niet uit waarom, als ik een plaatje wil posten van een 5 megapixel plaatje, de resizer zegt: Uw plaatje heeft al de juiste afmetingen en hoeft niet geresized te worden...
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:37 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Toscane is mooi he!
Ik zie nietsquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:14 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij zonsondergang... de maan opkomst gefotografeerd
excuus... bericht is gewijzigdquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:21 schreef apestartje het volgende:
[..]
Ik zie niets
Nee, daar had ik nog niet over gedachtquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Netjes Yoni! Heb je er al eens over nagedacht om met PS een crop te maken? Je zou dan een verticale crop kunnen maken van het bootje met de zon bijvoorbeeld. Dan krijg je met deze groottes toch een veel interessantere foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |