Da's wel een hele mooie foto cramus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:55 schreef cramus het volgende:
Wijk aan Zee vorig jaar. Ik vind de kleuren in de lucht erg mooi. Alleen jammer dat de horizon ietwat scheef lijkt, en dat die mensen onderin het plaatje staan... (wat ik overigens natuurlijk even had kunnen aanpassen met Photoshop, ware het niet dat ik nu achter een PC zit waar ik geen P-shop oid op heb...)
[afbeelding]
Ik zeg dankuwel, PdeHoog!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wel een hele mooie foto cramus.
Wow die eerste... echt prachtig.. wow!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:49 schreef vijv het volgende:
Hierbij mijn bijdrage.
De eerste serie is gemaakt in noord Denemarken.
De laatste twee zijn gemaakt op de Noordzee vanaf het Unocal Hoorn platform.
Ik zeg: laat maar. Als je gaat croppen dan raak je vermoedelijk die gave straling kwijt en dat is zondequote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:36 schreef cramus het volgende:
[..]
Ik zeg dankuwel, PdeHoog!!
(zal ik nog ff croppen, of zeg je laat maar??)
Ook voor zonsondergangen geldt de 550-regel. Nou zijn het op de laatste pagina nog niet van die echte asociale slagschepen, maar toch even de oproep om de boel een beetje re te sizen .quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:49 schreef Bowiefan het volgende:
allemachtig, zijn die zonsondergangen uitgesloten van de 550 regel??????
Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!
ik heb op mijn werk geen superbreedbanddeluxeraceverbinding tot mijn beschiking en heb dus minuten zitten wachten.... dankbaar![]()
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg SailingAce,
Nou ben ik heel benieuwd: lees je dit topic ook?
Ik moet je quoten om de smiley te kunnen zien, dat laden gaat zooo traag.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
lekker uitzicht the-O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |