abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2004 @ 13:41:06 #1
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_16969279
Ik ben weer terug bij mijn ouders gaan wonen. En ik heb een paar weken geleden bij de gemeente al opnieuw ingeschreven en die zouden me bij de oude gemeente uitschrijven. Nu heeft de belastingdienst alleen mijn aangifte naar het verkeerde adres verzonden. Moet ik die apart inlichten ofzo? En zijn er meer instanties waarbij ik mijn gegevens moet wijzigen omdat de gemeente dat niet doet?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_16969361
Kijk eens op www.ptt-post.nl

Daar is een vast wel info te vinden over de handige verhuisservice van ze!

pi_16969372
Volgens mij moet je toch echt alle instanties apart op de hoogte brengen.
pi_16969405
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef calvobbes het volgende:
Kijk eens op www.ptt-post.nl

Daar is een vast wel info te vinden over de handige verhuisservice van ze!

www.tpgpost.nl
  zaterdag 7 februari 2004 @ 13:47:21 #5
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_16969426
Meeste zaken zijn gekoppeld aan de GBA (oftewel, inschrijving bij de gemeente). Wat je echter wel allemaal individueel moet doen zijn o.a. bankrekeningen, abonnementen en verenigingen en stichtingen van welke je lid bent.
  Milf zaterdag 7 februari 2004 @ 14:34:27 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16970536
je kunt bij het postkantoor een pakketje op halen en daar kun je vanalles doorgeven. de meeste verzekeringen e.d. staan er wel in....

ook zit daar een brief bij in voor de gemeente

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 18:11:01 #7
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_16976243
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Meeste zaken zijn gekoppeld aan de GBA (oftewel, inschrijving bij de gemeente). Wat je echter wel allemaal individueel moet doen zijn o.a. bankrekeningen, abonnementen en verenigingen en stichtingen van welke je lid bent.
Ik ga zelf binnenkort verhuizen en ik heb gemerkt dat het inlichten van verenigingen en stichtingen enzo echt een rotkarwei is. De meeste van die bedrijven hebben gelukkig wel een e-mailadres, maar sommige maken je het echt moeilijk om dit soort dingen door te geven.
En bij een aantal kon je de verhuizing ook niet vantevoren door geven, maar kon je alleen je nieuwe adres invullen. Daar moet ik dus weer apart aan denken als ik inmiddels verhuisd ben.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 18:19:50 #8
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_16976485
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ook moet je apart gas, water, elektriciteit etc opzeggen in je oude woning, anders krijg je daar weer heibel mee.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')