quote:zoals zeggen dat je denkt dat je moe bent en dat je serieus een diepe gedachte hebt om maar eens je bedje in te kruipen?
Op zaterdag 7 februari 2004 04:50 schreef sig000 het volgende:
Deel 30 liep wat sneller vol als gedacht en dan nu Deel 31 in dit topic om de de diepere gedachtes die op dit uur opborrelen een vrije loop te geven..
trusten
Maar het is wederom een uitermate geruststellende gedachte dat er weer een nieuw bikkeltopic neergedaald is, om de dagelijkse waardevolle revelaties en hersenspinsels een waardig plaatje te kunnen geven.
quote:Door dat soort post staat de daaropvolgende post meestal zo karig..
Op zaterdag 7 februari 2004 05:05 schreef Lamon het volgende:
Mijn meest vanzelfsprekende lichaamsfuncties laten het 1 voor 1 afweten.
Ik neem dit als een hint om mijzelf ter bed te begeven.Maar het is wederom een uitermate geruststellende gedachte dat er weer een nieuw bikkeltopic neergedaald is, om de dagelijkse waardevolle revelaties en hersenspinsels een waardig plaatje te kunnen geven.
quote:zoals nu
Op zaterdag 7 februari 2004 05:12 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Door dat soort post staat de daaropvolgende post meestal zo karig..
.
quote:Ja daarom is 't best lastig om een topic met zulke mooie posts te openen.
Op zaterdag 7 februari 2004 05:12 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Door dat soort post staat de daaropvolgende post meestal zo karig..
.
quote:Idd, mijn OP's zijn daar een lichtend voorbeeld van..
Op zaterdag 7 februari 2004 05:14 schreef sig000 het volgende:[..]
Ja daarom is 't best lastig om een topic met zulke mooie posts te openen.
.
quote:In al mijn onvermogen zit soms even kleine opleving in de inspiratie.
Op zaterdag 7 februari 2004 05:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Idd, mijn OP's zijn daar een lichtend voorbeeld van..
.
Het gaat best goed met Nederland.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 04:18 schreef Kielef het volgende:
Voor Lamon en de andere denkers:
Dat ik deze niet eerder gezien heb. .
Bikkeldebikkeldebikkel
(en al vanaf 7.00 uur op en zo hoor!! )
quote:Deze moet je bewaren voor het nageslacht!
Op woensdag 18 februari 2004 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow, eindelijk bikkeltijd.
quote:Get your facts straight,
Op woensdag 18 februari 2004 03:37 schreef Mayhem het volgende:
Hey reeksen zijn verboden!
quote:Wat zijn reeksen?
Op woensdag 18 februari 2004 03:37 schreef Mayhem het volgende:
Hey reeksen zijn verboden!
Yep, egt qajl.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 03:07 schreef Lamon het volgende:
Wat ziet ie er weer mooi uit, ook in deze layout.
Wat goehoed van jou!quote:Op woensdag 25 februari 2004 03:11 schreef Stranger het volgende:
Kijk, ik kan hem vinden
De zwart-witte plaatjes komen mooier uit zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 03:07 schreef Lamon het volgende:
Wat ziet ie er weer mooi uit, ook in deze layout.
Dat ging goed en het 2de gesprek vandaag ging ook goed. Woensdag is de assessment, de laatste fase..quote:Op donderdag 26 februari 2004 03:11 schreef Stranger het volgende:
Succes morgen Daggla!
Slaap lekker,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:41 schreef Stranger het volgende:
Nieuwe week
En ik ga slapen
Die moet je koesteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Slaap lekker,.
Ik bikkel nog ff door.. Dit kan wel eens voorlopig m'n laatste nacht als Koos Werkloos zijn,.
Dat doe ik nog even voordat ik op een zachte kussen neerdaal om heerlijk in slaap te donderen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 03:11 schreef Stranger het volgende:
En mensen: Do bookmark this topic!
Suc6. Hoop dat het lukt morgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Slaap lekker,.
Ik bikkel nog ff door.. Dit kan wel eens voorlopig m'n laatste nacht als Koos Werkloos zijn,.
Ik heb net Donnie Darko weer gekeken en ben nu een beetje in de war,quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:16 schreef Stranger het volgende:
And.... Action!
Ik heb net Lost in Translation weer gekeken en ben nu een beetje in de war,quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb net Donnie Darko weer gekeken en ben nu een beetje in de war,.
Vage, vage film... Geniaal..
Goed plan, ik ga hem denk ik ook kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2004 03:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net Donnie Darko weer gekeken en ben nu een beetje in de war,.
Vage, vage film... Geniaal..
Niet gezien nog, bedankt voor de tip..quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb net Lost in Translation weer gekeken en ben nu een beetje in de war,.
Mooie, mooie film... Ook geniaal..
En daarna de DD topics doorlezen.. Nu begrijp ik er iets meer van waardoor ik er helemaal niets meer van begrijp..quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga hem denk ik ook kijken
Als de film even goed is als 'Amores perros', de eerste film van de regisseur, zal ie meer dan de moeite waard zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgende film die ik ga kijken wordt denk ik 21 grams.. Schijnt ook erg goed te zijn..
Zegt me niets..quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als de film even goed is als 'Amores perros', de eerste film van de regisseur, zal ie meer dan de moeite waard zijn.
'Amores Perros' is de reden dat de regisseur (Alejandro Gonzalez Inniaritu) de kans kreeg om een grote Amerikaanse film te mogen regisseren. Het is een Mexicaan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zegt me niets..
Trouwens, nu ik je hier toch tref.. Een tijdje terug was je helemaal ondersteboven van een bepaalde film.. Welke was dat ook alweer?
Die bedoelde ik idd, ik kan um maar niet vinden..quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:42 schreef Lamon het volgende:
Phoe, ik ben wel vaker lyrisch over films, misschien 'Lilja forever'?
Ik hoop dat je bedoelt in de videotheek, want het downloaden van films die je voor een prikkie kunt huren keur ik ten zeerste af.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die bedoelde ik idd, ik kan um maar niet vinden...
Luiheid is een vaak onoverwinnelijke "force"..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt in de videotheek, want het downloaden van films die je voor een prikkie kunt huren keur ik ten zeerste af.
Je wilt toch niet dat ik mijn zaak kwijtraak en aan bedelstaf raak?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luiheid is een vaak onoverwinnelijke "force"..
Owjeej, nee.. Dat zou ik zeker niet willen..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat ik mijn zaak kwijtraak en aan bedelstaf raak?
Maar serieus, Lilja forever is een film die niet vrolijk is, maar zeer het kijken waard.
Dan ben je bij deze film aan het juiste adres.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
En vrolijk is voor mij gelukkig niet een vereiste.. Een film waarbij je ongeneerd kan zitten snotteren op z'n tijd is ook wel okay,.
Aye.. Sleep well..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze film aan het juiste adres.
En nu moet ik echt gaan slapen, aangezien ik nu net zo dronken ben als I.R. (..maar dit bij mij wonderlijk genoeg en al vele malen geconcludeerd, maar niet wil overslaan in de meest onverwachte spelfouten.)
Je kan tegenwoordig je topics bookmarken, Lamon.quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:06 schreef Lamon het volgende:
Damn de ontbrekende zoekfunctie. Heb ik het al 4 dagen moeten doen, zonder die mooie one-man show van broer.
Te lui.quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je kan tegenwoordig je topics bookmarken, Lamon..
[afbeelding] klikken boven aan het topic.
Naja, ik moet de functie ook nog leren waarderen.. Alleen de topics die ik te vaak moet zoeken bookmark ik.quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Te lui.
Het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:05 schreef tong80 het volgende:
Ben er ook weer eens.
Waar is de ouwe hap ?
Ze zitten natuurlijk nog te ontbijten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg..
21 Grams, volgens IMDB duurt ie 2 uur en 5 minuten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:30 schreef tong80 het volgende:
Welk filmpje heb je liggen ?
Mag niet langer dan en uur duren.
Dan is Jan Bos al aan het douchen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
21 Grams, volgens IMDB duurt ie 2 uur en 5 minuten..
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is Jan Bos al aan het douchen.
Heb je geen aflevering van Fawlty towers liggen ? Duurt 3 kwartier.
Amerikaanse stand-up comedian.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:43 schreef tong80 het volgende:
Wie is Bill Hicks ?
Ik zit nu voor de 5e keer het sportjournaal te kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
. Nee..
Wel nog een show van Bill Hicks, die duurt 56 minuten..
Ja, die staat hier ook iedere nacht meestal aan.. Het ruzietje tussen Guus en Youri is nu al niet meer leuk,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zit nu voor de 5e keer het sportjournaal te kijken..
Mijn Divx bak wil niet booten dus dat wordt zo de zesde keer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die staat hier ook iedere nacht meestal aan.. Het ruzietje tussen Guus en Youri is nu al niet meer leuk,.
Live,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:49 schreef tong80 het volgende:
Zet hem dan op CNN. Zijn ze lekker aan het vechten in het kabinet van Kore. Is zelfs breaking news.
Die doet 't niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:49 schreef tong80 het volgende:
Zet hem dan op CNN. Zijn ze lekker aan het vechten in het kabinet van Kore. Is zelfs breaking news.
Ze sloegen er flink op los.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Live,.
Mijn 40 gig is op de vorige LAN overleden.. Al m'n non-Psy-muziek weg.. En Jenna,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn Divx bak wil niet booten dus dat wordt zo de zesde keer.
.
Gebeurde dat hier maar eens.. Beetje actie ipv normen en waarden..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze sloegen er flink op los.
Kun je niet ff live verslag doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze sloegen er flink op los.
Ja Balkenende die met Marijnissen in gevecht gaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gebeurde dat hier maar eens.. Beetje actie ipv normen en waarden...
Nieuwe downloaden,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:55 schreef tong80 het volgende:
Jenna weg ? Mijn god hoe overleef je dat ?
Er zitten nu parlementsleden huilend op de grond, andere schreeuwen en andere gooien met dingen naar iemand die weer beschermt wordt door andere..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet ff live verslag doen?.
Dat klinkt beter als dat duffe gedoe op het sportjournaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zitten nu parlementsleden huilend op de grond, andere schreeuwen en andere gooien met dingen naar iemand die weer beschermt wordt door andere..
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat klinkt beter als dat duffe gedoe op het sportjournaal..
Mooi nu gaat het ijsbikkelen beginnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:14 schreef tong80 het volgende:
Dit was een leuke overbrugging.
Net nu het schaatsen begint.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heh, die Bill Hicks is eigenlijk best wel heel erg grappig,.
De show heet Revelations.. Erg leuk stukje over drugs...
Dat staat ook aan, Bos stelt teleur.. Zoals wel vaker dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nu het schaatsen begint.
Nee, ik ben er nog.. Ik was even wat aan het browsen en kwam wat interessant leesvoer tegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 05:11 schreef tong80 het volgende:
Zonder weltrusten te zeggen.
De volgende zijn in Griekenland.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe heeft Zuid Korea in godsnaam ooit de OS kunnen organiseren..
Wij organiseren geen schaatsevenementen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
De volgende zijn in Griekenland..
Dat zijn de winterspelen,je gaat nu wat dingen door elkaar halen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wij organiseren geen schaatsevenementen.
Ja, dat weet ik.. Dat bedoelde ik alleen niet..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zijn de winterspelen,je gaat nu wat dingen door elkaar halen..
Zijn de stadions al klaar?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.. Dat bedoelde ik alleen niet...
De helft wel, komt vast wel goed..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn de stadions al klaar?.
Jaaaaaaaaaaaaaaa gezellie.. jij bent wel een echte bikkelaar trouwens!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:09 schreef defender het volgende:
Bikkelaar-in-spe meldt
Zover als ik Griekenland ken wordt er nooit iets helemaal afgebouwdquote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De helft wel, komt vast wel goed...
Ze zijn 't aan hun roots verplicht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De helft wel, komt vast wel goed...
Mja, het hoeft niet helemaal af te zijn, als de spelen maar kunnen beginnen..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zover als ik Griekenland ken wordt er nooit iets helemaal afgebouwd
Het zou echt een wereldwijde afgang zijn als het niet op tijd af is..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze zijn 't aan hun roots verplicht..
Oke, das met de huizen toch ook zo?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, het hoeft niet helemaal af te zijn, als de spelen maar kunnen beginnen..
hehe Goedzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:33 schreef Ole het volgende:
hey Hobj!!!!
alles kee hier hoor!![]()
aaaaaaaaaaaaah wat liefquote:Op zaterdag 13 maart 2004 05:12 schreef sig000 het volgende:
Ik ben verliefd op Greta..
Ojhhhhhhhhhhhh nie blozen johquote:Op zaterdag 13 maart 2004 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
.
Het is wel een leukie.... jaaaah.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 05:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojhhhhhhhhhhhh nie blozen johhehe is toch leukie
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 05:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel een leukie.... jaaaah..
Zullen we um maar laten zakken..?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 06:44 schreef defender het volgende:
Is t nu nog bikkelen, of niet meer ivm ochtend ?
Uh uh.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 06:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zullen we um maar laten zakken..?
Vroege vogels en baggeren?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 06:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja maar dan gaan ze straks baggeren en zo,.
Nooit iets tegen je zin doen als het niet moet,quote:Op zondag 14 maart 2004 04:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik moet zo ook gana slapen maar wil nog niet![]()
Precies.. hmmm goed punt hehequote:Op zondag 14 maart 2004 04:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nooit iets tegen je zin doen als het niet moet,.
Vandaar waarschijnlijk dit topic.quote:Op zondag 14 maart 2004 04:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies.. hmmm goed punt hehe
As always,quote:Op zondag 14 maart 2004 05:21 schreef Mayhem het volgende:
Dus hier zitten de zgn bikkels?
Nog ff, de dag begint vroeg morgen..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:20 schreef Vision het volgende:
* Vision bikkelt ook even mee
je bent aangenomen bij die Guinness importeur? (ik weet dat ze meer soorten bier en whisky verhandelen, maar Guinness is natuurlijk de meest noemenswaardige)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 03:20 schreef Vision het volgende:
* Vision bikkelt ook even mee</div></blockquote> Nog ff, de dag begint vroeg morgen...
Nee, dat hoor ik morgen of woensdag pas..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:26 schreef Vision het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 03:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 03:20 schreef Vision het volgende:
* Vision bikkelt ook even mee</div></blockquote> Nog ff, de dag begint vroeg morgen...</div></blockquote> je bent aangenomen bij die Guinness importeur? (ik weet dat ze meer soorten bier en whisky verhandelen, maar Guinness is natuurlijk de meest noemenswaardige)
wel een goed gevoel over?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, dat hoor ik morgen of woensdag pas...
Hoiquote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:28 schreef -SL- het volgende:
Oi nachtbrakers
Niet helemaal, ik had stiekem gehoop het al wat eerder te horen..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:28 schreef Vision het volgende:
[..]
wel een goed gevoel over?
is me nooit echt goed gelukt, hoe minder ik overdag op fok zit des te langer ik er 's nachts rondhang.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:29 schreef Stranger het volgende:
Dat minder op fok komen is best goed te doen
Je afwezigheid begon idd al opvallend te worden..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:29 schreef Stranger het volgende:
Dat minder op fok komen is best goed te doen
[ratelband]quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet helemaal, ik had stiekem gehoop het al wat eerder te horen...
1x 6 mensen, hoeveel mensen er in de 2de assessment zaten weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:32 schreef Vision het volgende:
[..]
[ratelband]
je wordt toch wel aangenomen
[/raterlband]
Of zaten er wel een paar redelijk andere kandidaten bij die groepsgesprekken?
Ik ga wel ff teruglezen, kan ik meelullen denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:29 schreef Vision het volgende:
[..]
Hoi
Als je maar weet waar die slaaptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:34 schreef Vision het volgende:
komt wel goed dus
ik ga eens kijken of mijn bed het nog doet![]()
als ik over mijn speaker heenspring lig ik erin, dus ik weet die bed te sjlapen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:35 schreef -SL- het volgende:
Als je maar weet waar die slaapt
Andere websites die je even tijdelijk verslaafd makenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:30 schreef Vision het volgende:
Wat zijn je trucs Stranger? (of lig je soms de hele dag aan de morfine om uberhaupt nergens te komen)
Succes dan!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:37 schreef Vision het volgende:
[..]
als ik over mijn speaker heenspring lig ik erin, dus ik weet die bed te sjlapen!
Nu praat je net alsof fokken iets ergs is, waar je je moet verantwoorden. Juist niet, het is socialer dan hersendood tv-zappenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je afwezigheid begon idd al opvallend te worden...
Ik vind het in de vakantie meestal niet zo lastig, maar als ik thuis ben heb ik meestal niets beters te doen..
Naja, als je je realiseert dat het een verslaving is dan kijk je er toch anders naar..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nu praat je net alsof fokken iets ergs is, waar je je moet verantwoorden. Juist niet, het is socialer dan hersendood tv-zappen
Over sociaal gesproken, ik heb zin om de kroeg in te duiken, weet iemand toevallig of er in de omgeving gorinchem nog een kroeg open is?
Ik ben best blij me de verslavingen die ik heb: roken, uitgaan en computeren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, als je je realiseert dat het een verslaving is dan kijk je er toch anders naar...
Ik eet nooit 's nachts lasagna,quote:Op woensdag 17 maart 2004 03:57 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond. Ik heb geen idee waarom ik nog wakker ben. En waarom ik net een lasagne op heb. Ik schuif alle schuld af op de joint.
Wat een verschrikkelijke titel trouwens inderdaad.
Jij bent er ook niet al te vaak meer 's nachts, breng daar eens verandering inquote:Op woensdag 17 maart 2004 04:03 schreef Roönaän het volgende:
krijg missHobje fobien
Heb je geen pak rode wijn ofzo, gewoon flink wat naar binnen klokken, slaap je perfectquote:Op woensdag 17 maart 2004 04:20 schreef Tijn het volgende:
Ik had gehoopt dat ik na die lasagne een afterdinnerdip zou hebben, moe zou worden en zou gaan slapen.
Maar nee.
Ik heb nog wel een fles rooie wijn.quote:Op woensdag 17 maart 2004 04:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je geen pak rode wijn ofzo, gewoon flink wat naar binnen klokken, slaap je perfect
Check je wel de houdbaarheidsdatum? Die dingen willen nogal eens 2 jaar over de datum zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2004 04:31 schreef Tijn het volgende:
Kheb alleen nog 1 breezer. Van m'n zusje gekregen
Zo lang woon ik hier nog niet eens.quote:Op woensdag 17 maart 2004 04:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Check je wel de houdbaarheidsdatum? Die dingen willen nogal eens 2 jaar over de datum zijn.
hoe wassie ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 03:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb eindelijk Finding Nemo gezien!!
Het kan soms raar gaan met die dagen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 04:16 schreef HighLander het volgende:
-doorbikkelt-
na een dag van 27 uur, en een dag waarin ik het grootste deel heb geslapen, heb ik nu wel weer honger gekregen.
Maak er anders een gewoonte vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier heb gebikkeld.!
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 22 april 2004 03:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maak er anders een gewoonte van![]()
Wat moet je daar nou zoeken als je Fok al hebt !quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:33 schreef MissHobje het volgende:
Woei,.............Gezellie( of zit iedereen ergens op een vrijmarkt ofzo
)
Alles wat leeft gaat aftakelen helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 weken..
Ik heb Lamon al een tijd niet gezien.. Ik mis zijn kicks..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles wat leeft gaat aftakelen helaas..
of ben ik nu te droevig
Ik mis 'm wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb Lamon al een tijd niet gezien.. Ik mis zijn kicks..
Je bent idd iets te droevig.. Een kleine pauze is nooit verkeerd..
Ja dit is 't enige echte orginele.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 04:31 schreef Sylvana het volgende:
hey, nog een bikkeltopic, gezellig
Prima, Mike, en met jou?quote:Op zondag 13 juni 2004 04:20 schreef Mike het volgende:
Hey Arcee, hoe is het?
Ook heel ok.quote:Op zondag 13 juni 2004 04:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima, Mike, en met jou?
De hamvraag is, ben je nu vroeg wakker of laat op?:)quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:09 schreef Tijn het volgende:
Hey, goeieavond. Ik post dit, triest genoeg, vanuit het zonnige Florida.
Eigenlijk speel ik nu vals. Het is namelijk 9 uur 's avonds. Maar met mijn brakke bioritme, merk ik het verschil tussen tijdzones nauwelijks.
Er gaat niets boven valsspelen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:09 schreef Tijn het volgende:
Hey, goeieavond. Ik post dit, triest genoeg, vanuit het zonnige Florida.
Eigenlijk speel ik nu vals. Het is namelijk 9 uur 's avonds. Maar met mijn brakke bioritme, merk ik het verschil tussen tijdzones nauwelijks.
Nou, het grappige was, ik kon eigenlijk zonder problemen hier verder leven en viel dan in een vrij normaal ritme. Maar ik ben sowieso nogal een slaaf van de klok. Ik voel me alsof het 9 uur 's avonds is, omdat de klok zegt dat het 9 uur 's avonds is. Gaf de klok iets anders aan, dan leefde ik daarnaar. Ik heb eigenlijk niet zo'n sterk gevoel ervoor. Daarom gaat m'n ritme ook zovaak naar de knoppen I guess. Het enige waar ik niet tegen kan, zijn vroege ochtenden. Maar daar kan ik hier ook niet tegen, terwijl het 6 uur scheelt. En ik kan er ook niet tegen na een goeie nachtrust van 8 uur of meer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
De hamvraag is, ben je nu vroeg wakker of laat op?:)
Dus als ik 't goed begrijp maakt 't niet uit wat voor tijdsverschil.quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, het grappige was, ik kon eigenlijk zonder problemen hier verder leven en viel dan in een vrij normaal ritme. Maar ik ben sowieso nogal een slaaf van de klok. Ik voel me alsof het 9 uur 's avonds is, omdat de klok zegt dat het 9 uur 's avonds is. Gaf de klok iets anders aan, dan leefde ik daarnaar. Ik heb eigenlijk niet zo'n sterk gevoel ervoor. Daarom gaat m'n ritme ook zovaak naar de knoppen I guess. Het enige waar ik niet tegen kan, zijn vroege ochtenden. Maar daar kan ik hier ook niet tegen, terwijl het 6 uur scheelt. En ik kan er ook niet tegen na een goeie nachtrust van 8 uur of meer.
Ik geef niet zo om klokken. Mijn slaapritme is erop ingesteld om zo min mogelijk fluitende vogels mee te maken. Da's mijn definitie van een goede nachtrust.quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:19 schreef Tijn het volgende:
Nou, het grappige was, ik kon eigenlijk zonder problemen hier verder leven en viel dan in een vrij normaal ritme. Maar ik ben sowieso nogal een slaaf van de klok. Ik voel me alsof het 9 uur 's avonds is, omdat de klok zegt dat het 9 uur 's avonds is. Gaf de klok iets anders aan, dan leefde ik daarnaar. Ik heb eigenlijk niet zo'n sterk gevoel ervoor. Daarom gaat m'n ritme ook zovaak naar de knoppen I guess. Het enige waar ik niet tegen kan, zijn vroege ochtenden. Maar daar kan ik hier ook niet tegen, terwijl het 6 uur scheelt. En ik kan er ook niet tegen na een goeie nachtrust van 8 uur of meer.
Ik had 't niet beter kunnen omschrijven.quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geef niet zo om klokken. Mijn slaapritme is erop ingesteld om zo min mogelijk fluitende vogels mee te maken. Da's mijn definitie van een goede nachtrust.
Tsja, ik heb m'n hele leven in de randstad gewoond, ik hoor uberhaupt nooit levende natuur.quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geef niet zo om klokken. Mijn slaapritme is erop ingesteld om zo min mogelijk fluitende vogels mee te maken. Da's mijn definitie van een goede nachtrust.
Yo dude!quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:46 schreef Stranger het volgende:
*meldt*
Moeten we doen, ik ben rather depressed, ga een dvd'tje kijken en in slaap vallen op de bank, weltrustenquote:Op donderdag 15 juli 2004 03:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Yo dude!
Als ik terug ben, moeten we echt weer gaan zuipen, want ik droog hier op man!
Droog klimaat?quote:Op donderdag 15 juli 2004 03:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Yo dude!
Als ik terug ben, moeten we echt weer gaan zuipen, want ik droog hier op man!
Nou nu biiv.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:33 schreef podium het volgende:
Who the fuck is Lamon en what the fuck is een "bikkeltijd"!
Whehehe, die las ik ff verkeerdquote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:30 schreef MissHobje het volgende:
Hehhe Tijn.. lekker man!!
Ach een paar dagen ertussen doen wonderen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 04:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, die las ik ff verkeerd
Do tell.. date to sharequote:Op zaterdag 17 juli 2004 04:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, die las ik ff verkeerd
Morgen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Do tell.. date to share
Ik las nog een extra "e" achter lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Do tell.. date to share
Oe... hehee Oeps hahaha ( LOL )quote:Op zaterdag 17 juli 2004 05:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las nog een extra "e" achter lekker
Toch heeft deze wel zijn charme.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om de topics als 1 topic in elkaar te lijmen, de basis van beiden blijft uitstekend.
Jij hebt ook geen mail van mij ontvangen zeker?quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net geprobeerd te slapen, maar ik ben gewoon niet moe
Ik snap trouwens het gedicht niet echt
Jawel hoor, ik heb alleen nog niet geantwoord. Wat me spijt, maar wat ik nog wel ga doenquote:Op maandag 9 augustus 2004 02:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen mail van mij ontvangen zeker?. Gisteren alles bijgewerkt en niemand heeft iets ontvangen. Uren werk.... weg!
.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net geprobeerd te slapen, maar ik ben gewoon niet moe
Ik snap trouwens het gedicht niet echt
Die van jou.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:20 schreef Kielef het volgende:
[..]Welk, dat van broer of dat van mij?
Nee, ik ben terugquote:Zit jij niet in Amerika?
Ha, dat zal het zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:20 schreef thaleia het volgende:
En wat dat slapen betreft, dat komt omdat je niet bij je ouders bent, Tijn
Ah, dan ben je de enige!quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb alleen nog niet geantwoord. Wat me spijt, maar wat ik nog wel ga doen
Das okay. You do that checkingquote:Op maandag 9 augustus 2004 02:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, dan ben je de enige!.
En je hoeft niet meteen te antwoorden hoor. Just checking.
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Das okay. You do that checking
Ik zie ook niet meer staan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die van jou.
Ik snap dat het over iemand gaat die liever een muziekinstrument speelt dan werkt.
Maar... is dat alles? Ik zie niet meer staan dan dat.
[..]
Nee, ik ben terug
Maar... hoe kan dat nou alles zijn? Daar is toch niks aan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:28 schreef Kielef het volgende:
[..]
Ik zie ook niet meer staan.
Ik ben twee-en-een-halve week geweest, dus dat valt wel meequote:Was je er lang geweest? Was het er tof?
Oeh ja, dat was de reden dat er 300 mensen ineens 'Glengary Glenn Ross' wilden huren, net als die keer toen Youp van het Hek 'Festen' uitkoos.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:43 schreef Tijn het volgende:
Ja, goeieavond.
Ik heb net genoten van Theo Maassen bij Zomergasten van videoband. Het was de eerste keer dat ik de meeste fragmenten al eens had gezien
De hele film is een aaneenschakeling van goede scenes, het is ook meer een toneelstuk dan een film eigenlijk, lekker scherp en geen dialoog is onnodig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:50 schreef Tijn het volgende:
Het was ook wel een toffe scene die ze lieten zien, Lamon.
Volgens mij wassie apenstoned ofzo, want ik vond 'em sowieso nogal passief en ook z'n motoriek was erg ongecontroleerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
maar hij heeft soms wel heel erg veel moeite om dingen goed onder woorden te brengen. Da's best wel wonderlijk voor een cabaretier.![]()
Ja, ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook Glengary Glenn Ross gaan kijken n.a.v zomergasten
Ik heb hem nog nooit anders gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij wassie apenstoned ofzo, want ik vond 'em sowieso nogal passief en ook z'n motoriek was erg ongecontroleerd.
Ik heb bij Theo Maassen eigenlijk meer het idee dat hij met zijn programma's echt op de top van zijn kunnen zit. Hij is niet zo heel erg doortastend en hij is zeker geen intellectueel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:56 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij wassie apenstoned ofzo, want ik vond 'em sowieso nogal passief en ook z'n motoriek was erg ongecontroleerd.
Wanneer zullen we die gaan kijken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:57 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik ook
Nou ja, zonder al te oordelend te zijn, vond ik 'em wel overkomen als een typische drugsgebruiker ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit anders gezien![]()
Misschien is'tie chronisch stoned![]()
Roep het maar! Kijken we gelijk Supersize Mequote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer zullen we die gaan kijken?
De echte?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:02 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vadnaag gefeeste op rene froeuger
vrijdag, zaterdag of zondag?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:04 schreef Tijn het volgende:
Roep het maar! Kijken we gelijk Supersize Me
En zijn backgroundswingersw.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
De echte?
Kun je zondag naar Hilversum komen? Dat zou top zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag of zondag?
Wat vet!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
En zijn backgroundswingersw.
Die schijnen heel goed te zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:05 schreef Stranger het volgende:
En zijn backgroundswingersw.
boeie we begreipe tog wad je zegdt!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:09 schreef Stranger het volgende:
Niet zo goed asl bier voor een halve eureo
grbml ik voel mer nu zo'n nikkey dislectiucs
Dat valt wel mee, want jouw zinnen begrijp ik nog.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:09 schreef Stranger het volgende:
Niet zo goed asl bier voor een halve eureo
grbml ik voel mer nu zo'n nikkey dislectiucs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |