quote:
Voor wie wil weten waar we het in vredesnaam over hebben: een on-line textabased gangsterspel.
tip 1 voor de Booze: à
Special thanxs to Nkjez
[Dit bericht is gewijzigd door Nkjez op 06-02-2004 23:54]
Ik ben nu Local Chief trouwens.
quote:komt voor elkaar...
Op vrijdag 6 februari 2004 23:52 schreef DaFan het volgende:
#ocfok bestaat niet. Moet zijn #fokoc. dat Fok! Familia gedeelte kan ook wel weg.Ik ben nu Local Chief trouwens.
jah jammer van die familia..
quote:jah je heb geluk of niet
Op zaterdag 7 februari 2004 00:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik erger me af en toe echt aan die celstraffen.
Doe je een crime met 95% slagingskans en dan ga je nog de bak in.
Doe je er 1 van 40% kans en vervolgens lukt dat wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil ook meedoen
ik accepteer de cookies.
quote:gamma!
Op zaterdag 7 februari 2004 00:06 schreef ARM1 het volgende:
ik kan mij niet registrerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:me too
Op zaterdag 7 februari 2004 00:04 schreef Stimodrol het volgende:
'Registration closed' staat er bij mij al een paar dagen, is er dan echt helemaal geen registratie meer mogelijk?ik wil ook meedoen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dit mag trouwens ook weleens aangepast worden
Op vrijdag 6 februari 2004 23:48 schreef Nkjez het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het sleutelwoord is dus even doorzettenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
quote:#ocfok bestaat wel. Je hebt er alleen de juiste key voor nodig.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:52 schreef DaFan het volgende:
#ocfok bestaat niet. Moet zijn #fokoc. dat Fok! Familia gedeelte kan ook wel weg.Ik ben nu Local Chief trouwens.
quote:Vertel mij wat. De key geven we alleen niet meer. #fok bestaat natuurlijk ook nog.
Op zaterdag 7 februari 2004 01:07 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
#ocfok bestaat wel. Je hebt er alleen de juiste key voor nodig.
-Accounts zijn weg-
[Dit bericht is gewijzigd door DaFan op 07-02-2004 19:14]
quote:ik wil die eerste wel
Op zaterdag 7 februari 2004 08:57 schreef DaFan het volgende:[..]
Vertel mij wat. De key geven we alleen niet meer. #fok bestaat natuurlijk ook nog.
Zoals in het vorige deel al vermeld:
Ik heb nog een account in de aanbieding. De naam is Gha. Dit kan niet veranderd worden.
Rank : Soldier 70%
Geen geld, geen wapen, geen protectie, geen vliegtuig.
1230 kogels.Als je interesse hebt in deze account, moet je me maar een mailtje sturen, dan krijg je het ww van me.
@Nkjez, stuur mij ook maar een mailtje, voor jou heb ik ook nog wel wat.
quote:BALTIMORE DAN?
Op zaterdag 7 februari 2004 10:03 schreef rattaplan het volgende:
Wil er nu eens iemand mee een OC doen?Ik host in Las Vegas, ben soldier.
driver:
explosives:
guns:
Ik wordt trouwens net uitgenodigd om bij een familie te komen, heb maar even vriendelijk geweigerd, doe het pas drie dagen...
quote:Nee
Op zaterdag 7 februari 2004 14:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Misschien een domme vraag maar als je drank wil verhandelen moet je dan eerst een vliegtuig hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop