ET: zeer herkenbaar..alles is me teveel, al snel last van teveel indrukken of zo. Ik zit, ik scharrel wat rond, en iedereen die belt of praat of is
is teveel....naja! hoort er bij, denk ik. We gaan samen met Gaoxing lekker binnenkort bevallen (eerst nog even die nare verkoudheid weg)...
quote:Ik ook, maar die van mij zit me nog veeeeel te lekker daar! Als iemand anders voor wil dringen
Op woensdag 11 februari 2004 09:40 schreef Tan het volgende:
Hey! Ga eens ff bevallen jij![]()
* Tan wil nieuwe beebie zien
quote:Nou ja, je hoeft in ieder geval niet lang meer. Red je het nog een beetje met je dikke buik enzo? Hoor je ei'k nooit klagen. Zit je zo lekker in je vel of ben je gewoon een bikkel
Op woensdag 11 februari 2004 09:42 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik ook, maar die van mij zit me nog veeeeel te lekker daar! Als iemand anders voor wil dringen
ga je gang! Kan ik het kunstje afkijken (en ik ben nog niet aan de beurt)
quote:Dat laatste natuurlijk
Op woensdag 11 februari 2004 09:49 schreef Tan het volgende:[..]
Nou ja, je hoeft in ieder geval niet lang meer. Red je het nog een beetje met je dikke buik enzo? Hoor je ei'k nooit klagen. Zit je zo lekker in je vel of ben je gewoon een bikkel
quote:Die moet hier ook nog ff weg als 't kan voor die tijd.. Vrij adem kunnen halen als je ligt te bevallen lijkt me wel prettig..
Op woensdag 11 februari 2004 09:35 schreef Catootje het volgende:(eerst nog even die nare verkoudheid weg)...
En idd.. apathie, daar lijkt 't meeste op..
Van mij mag 't wel beginnen hoor.. 't 'grote wachten' begint nu zo'n beetje.. en dat nog vier weken.. heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.. Doe gewoon nu maar ofzo
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
Verdorie zeg, als mini-E.T. er is moeten we een hele maand wachten op een verse baby
Kunnen jullie het (in overleg natuurlijk) niet een beetje spreiden?
quote:Nee, Toot, Gao en ik gaan een poging doen voor het wereldrecord 'simultaan-puffen'
Op woensdag 11 februari 2004 10:03 schreef Rewimo het volgende:
A.s. papa's en mama's:22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: JamboVerdorie zeg, als mini-E.T. er is moeten we een hele maand wachten op een verse baby
Kunnen jullie het (in overleg natuurlijk) niet een beetje spreiden?
quote:Mee eens. Werpen, Toot!
Op woensdag 11 februari 2004 09:40 schreef Tan het volgende:
Hey! Ga eens ff bevallen jij![]()
V.
quote:Een datumdrieling? Wel op 29 februari dan
Op woensdag 11 februari 2004 10:13 schreef E.T. het volgende:[..]
Nee, Toot, Gao en ik gaan een poging doen voor het wereldrecord 'simultaan-puffen'
quote:Nee joh... dan krijg je van die kinderen die op hun 60e pas 15 zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 10:32 schreef Rewimo het volgende:Wel op 29 februari dan
V.
quote:zo lang wachten nog?
Op woensdag 11 februari 2004 10:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Een datumdrieling? Wel op 29 februari dan
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:36 schreef E.T. het volgende:[..]
zo lang wachten nog?
Gewoon morgen ofzo... (ik vind 29 februari nou niet echt geweldig... Ik hoop 't iig niet)
Dat vond ik van 1 April, als het maar niet.... en precies he!
Succes met wachten allemaal ![]()
Kan me nog herinneren hoe ongelovelijk lang die laatste maand duurde!
(kon met mn tranen een bad vullen geloof ik
)
quote:ik heb geen ervaring met de baarkruk, maar het leek mij wel wat... omdat dan de zwaartekracht meewerkt en de bevalling wat lichter zou zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 10:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Hier even een vraagje van de vrouw van Psyche, Heeft iemand verstand van een baarkruk? Hoe dat werkt en op de foto ziet hij er erg laag uit moet dat ding ergens op staan? Is er hier iemand met ervaring over hoe het werkt en of je er echt profijt van.
quote:De baarkruk staat gewoon op de grond. Door de zwaartekracht kan je beter persen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel vaak gezien op mijn werk. Veel vrouwen willen het eerst proberen op de kruk maar eindigen vaak wel weer in bed. Maar ja dat is wat ik heb meegemaakt.
Op woensdag 11 februari 2004 10:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Hier even een vraagje van de vrouw van Psyche, Heeft iemand verstand van een baarkruk? Hoe dat werkt en op de foto ziet hij er erg laag uit moet dat ding ergens op staan? Is er hier iemand met ervaring over hoe het werkt en of je er echt profijt van.
Ik weet dat de kruk hier ook op de verloskamers aanwezig is.. Ik heb nog geen idee of ik er gebruik van ga maken, maar mijn voorkeur neigt naar 'niet' (ondanks het grote voordeel van de zwaartekracht, want DAT lijkt me wel geweldig).
Jeroen achter me tijdens de bevalling lijkt me zo'n 'alleen' gevoel geven... Maar ja, voor sommige barende vrouwen is dat ook wel weer de ultieme oplossing
Zo en nu even bijlezen...
quote:Ik hoor inderdaad vaak dat de vrouwen uiteindelijk toch liever in bed de laatste weeën op willen vangen, maar voordeel is dat iedere seconde op die baarkruk, de zwaartekracht meewerkt. En da's weer bevordelijk voor de ontsluiting en niet iets beter vol te houden dan staan.
Op woensdag 11 februari 2004 11:30 schreef Quinny het volgende:[..]
De baarkruk staat gewoon op de grond. Door de zwaartekracht kan je beter persen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel vaak gezien op mijn werk. Veel vrouwen willen het eerst proberen op de kruk maar eindigen vaak wel weer in bed. Maar ja dat is wat ik heb meegemaakt.
Ik vind het zelf heerlijk om zo'n beetje de eerste 6 cm te blijven staan, met mijn hoofd op mijn armen op het aanrecht (fijne hoogte ervoor) en dan lekker elegant met mijn kont wiebelen. Toen dat niet meer ging, deed ik hetzelfde in bed, maar dan met mijn knieeën onder mij, de zgn. Mohammedaanse houding.
Maar ja is voor iedere vrouw weer anders.
quote:Hè wat een stress was dat even zeg!!
Op woensdag 11 februari 2004 11:51 schreef Loena-tik- het volgende:
Hoi meiden, gisteren voor het eerst naar de vk geweest, maar konden het hartje niet horenWas meteen helemaal in de stress, gelijk het ziekenhuis gebeld en kon vanmorgen al terecht voor een echo bij de gyn(kon die assistente wel zoenen dat ze me er ergens heeft tussengepropt). Ben dus net terug en we hebben een mooi babyboontje van 3,5 cm gezien met een mooi kloppend hartje, ben zo blij en opgelucht, ik denkt dat ik heel de dag ga janken
Zo en nu even bijlezen...
Ohja, die van mij heeft het bewegen ontdekt...en net als zijn/haar vader kan Humpie 's nachts blijkbaar niet stil liggen..
Heel fijn, 2 van die draaikonten bij je in bed, waarvan 1 in je buik ![]()
quote:*schoudertjes ophaalt*
Op woensdag 11 februari 2004 10:20 schreef Verbal het volgende:[..]
Mee eens. Werpen, Toot!
V.
*werpt wat*
![]()
Loena, dat zijn toch even de mindere momenten. Sinds mijn nachtelijke escapade houdt Gertje zich elke nacht wel even actief, om mij gerust te steleln en even uit mijn slaap te houden (ja, wat kan dat kind anders, als gewoon lief slapen niet goed genoeg is voor ma?)..
We gaan geen drie keer 29 februari doen hoor! 1 april is idd net zo'n rotdatum, net als vijf december en 1 januari...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |