met zijn/haar handje voor het gezicht:
frummel kompleet
:
Wat is dat gaaf zeg
quote:TUUUUUURLIJK heeft Loena wel even zin om Merisse een oppeppertje te geven, ik heb twee keer een miskraam gehad( ik lijk het wel af te wisselen een gezonde zwangerschap- miskraam en een gezonde zwangerschap - miskraam enz.) maargoed nu om je wat op te vrolijken, na de eerste miskraam ben ik 1 keer ongesteld geweest en toen dus negen maanden niet meer
Op woensdag 11 februari 2004 13:29 schreef Merisse het volgende:[..]
Jeetje Loen, kippenvel hier, ik denk nog, oh nee niet nog één. Gelukkig is alles goed. Hieperdepiep! Hartstikke fijn!
Ik begreep van Anitra dat je eerder een miskraam hebt gehad en dat je snel daarna weer zwanger bent geraakt. Kun je mij daar wat meer over vertellen of heb je daar nu geen zin in (kan me ook voorstellen hoor).
[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 11-02-2004 20:00]
LadyS, die van mij was ook vrij donker, maar in al die stress van dat moment maakte het me weinig uit. Nog anderhalve week, dan hebben we de pretecho, en dan ga ik eens even een paar mooie foto's laten maken
Het zal wel gek zijn om Humpie opeens als 23 cm achtig wezentje te zien, bij de vorige echo was ie net 2 cm ![]()
Ga jij ook nog een pretecho doen?
echt een lief babytje
zo klein maar echt heel duidelijk..
geniet ervan
liefs shir
Die vrouw lijkt in eerste instantie erg stug, maar het is een lieverd!!
Ze is niet zo groot en heeft kort donker haar, ben benieuwd of je dezelfde heb. Maar zij heeft al 2 echo's gedaan bij mij en alle twee zeer helder!!!
quote:Ja, waarschijnlijk gaan wij wel een pretecho doen. Op de negenmaandenbeurs denk ik. We willen alleen niet weten wat het wordt. Dus dat moeten we wel even duidelijk aangeven van te voren Lijkt mij ook wel raar hoor om opeens zo een "groot" kindje te zien. Bij mijn echo toen was ie een kleine 2,5 cm
Op woensdag 11 februari 2004 20:34 schreef pluisje het volgende:
Mooie echo hoor!!LadyS, die van mij was ook vrij donker, maar in al die stress van dat moment maakte het me weinig uit. Nog anderhalve week, dan hebben we de pretecho, en dan ga ik eens even een paar mooie foto's laten maken
Het zal wel gek zijn om Humpie opeens als 23 cm achtig wezentje te zien, bij de vorige echo was ie net 2 cm
Ga jij ook nog een pretecho doen?
Dit is trouwens de echo van 9 weken en 2 dagen ik ben helaas niet zo een held om de boel wat mooier te krijgen met een programmaatje ofzo ![]()
Jullie hebben me wel opgevrolijkt hoor Anitra, Knorretje, Loena & Easy met jullie verhalen over meteen aantellen na een miskraam. Geeft de burger weer moed om door te gaan.
Waarom zouden ze eigenlijk aanraden om eerst een keer normaal ongesteld te worden alvorens weer te proberen zwanger te worden? Zou dat alleen zijn omdat het makkelijker rekent?
quote:Het eerst wat zo in me opkomt is dat dan de baarmoeder weer netjes opgeruimd is, zeg maar
Op woensdag 11 februari 2004 22:36 schreef Merisse het volgende:
Waarom zouden ze eigenlijk aanraden om eerst een keer normaal ongesteld te worden alvorens weer te proberen zwanger te worden? Zou dat alleen zijn omdat het makkelijker rekent?
Maar verder alles goed hier
Have fun iig hahahaha
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:55 schreef Knorretje het volgende:
he bah, voel me niet lekker omtrendt morgenheb echt zo'n zenuwengevoel.
quote:Kop op Knor, het is vast goed
Op donderdag 12 februari 2004 10:55 schreef Knorretje het volgende:
he bah, voel me niet lekker omtrendt morgenheb echt zo'n zenuwengevoel.
quote:tnx, miss_d ook
Op donderdag 12 februari 2004 11:45 schreef Rewimo het volgende:[..]
Kop op Knor, het is vast goed
en het al vast en zeker ook wel goed zijn, maar ik haal me gewoon de meest gekke dingen weer in mijn hoofd nu de afspraak nadert, daarvoor kon ik me telkens koest houden door te zeggen dat het nog heel lang duurde voor dat ik moest en het geen zin had me voraf erover druk te maken, maar dat werkt niet meer.
we zitten morgen preies op het termijn dat het de eerste keer misging en dat speelt natuurlijk mee, en ben blij dat we dan juist ff moen gluren, maar zal ook blij zijn als we het achter de rug hebben. morgen hopelijk ook alle bloeduitslagen terug (heb maandag me ook op hb laten prikken vanwege zoveel duizelig zijn enzo).
nog een vraagje he, ik zou evt naar de vlos kunnen om vanaf 24 weken weer terug te moeten naar de gyn. (volgens de info overal ga je dan eens in de vier weken naar de vlos dus dat zou in mijn geval 2 hooguit 3 keer zijn) zouden jullie dat doen of gewoon zoiets hebben we blijven lekker bij de gn voor die paar keer
Ik snap de zenuwen donders goedknorretje.
Heel veel sterkte morgen en je zal zien dat alles ok is!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |