abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17097099
Alles is goed!!!!!!!!!!
We hebben het hartje zien kloppen en de echo hebben we 4 foto's mee gekregen.
Ik blijf onder controle van de gyn, dat vind ze veiliger en ik ook.
Ook moest ik gelijk een afspraak maken bij mijn revalidatie arts en die hebben me in hun schemakunnen proppen

met zijn/haar handje voor het gezicht:

frummel kompleet :

Wat is dat gaaf zeg

woensdag 11 februari 2004 @ 20:00:10 #227
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_17097365
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:29 schreef Merisse het volgende:

[..]

Jeetje Loen, kippenvel hier, ik denk nog, oh nee niet nog één. Gelukkig is alles goed. Hieperdepiep! Hartstikke fijn!

Ik begreep van Anitra dat je eerder een miskraam hebt gehad en dat je snel daarna weer zwanger bent geraakt. Kun je mij daar wat meer over vertellen of heb je daar nu geen zin in (kan me ook voorstellen hoor).

TUUUUUURLIJK heeft Loena wel even zin om Merisse een oppeppertje te geven, ik heb twee keer een miskraam gehad( ik lijk het wel af te wisselen een gezonde zwangerschap- miskraam en een gezonde zwangerschap - miskraam enz.) maargoed nu om je wat op te vrolijken, na de eerste miskraam ben ik 1 keer ongesteld geweest en toen dus negen maanden niet meer en na de tweede miskraam ben ik dus gelijk zwanger geraakt en nu dus 11 weken zwanger van mijn derde boontje
Ze zeggen het ook wel dat je door de veranderde hormoonhuishouding sneller zwanger raakt na een miskraam( en ook na een bevalling trouwens!!!) Ik hoop van harte dat jij ook weer snel zwanger mag zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 11-02-2004 20:00]

Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_17097376
Supergaaf om te zien zeg!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_17097471
Anitra, wat heerlijk dat alles goed was! En wat een mooie foto's
Gefeliciteerd!
  Jubileum moderator woensdag 11 februari 2004 @ 20:08:01 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17097655
Wat een mooie foto's anitra!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17097815
Anitra wat een een gelooflijk mooie echo zeg
De echo die ik had gekregen was vreselijk donker Daar baal ik nog steeds van
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 februari 2004 @ 20:13:18 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17097837
Anitra, jullie kleine staat er prachtig op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17098084
ik ben er ook heel trots op!!!
De echografiste van het anthonius ziekenhuis te nieuwegein is een hele goeie!!!! En daar ben ik heel blij mee, ze snapt de spanning ook. Waar ik alleen wel even van schrok toen we bij de gyn binnen zaten (in hetzelfde kamertje als 5 jaar geleden) dat in mijn dossier dus nog steeds de echo zat van mijn miskraam van 5 jaar geleden. Dta bracht even wat herinneringen boven..........
  woensdag 11 februari 2004 @ 20:20:29 #234
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_17098092
Anitra gefeli met de foto van jullie kleine super he
  woensdag 11 februari 2004 @ 20:34:26 #235
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17098580
Mooie echo hoor!!

LadyS, die van mij was ook vrij donker, maar in al die stress van dat moment maakte het me weinig uit. Nog anderhalve week, dan hebben we de pretecho, en dan ga ik eens even een paar mooie foto's laten maken Het zal wel gek zijn om Humpie opeens als 23 cm achtig wezentje te zien, bij de vorige echo was ie net 2 cm
Ga jij ook nog een pretecho doen?

woensdag 11 februari 2004 @ 21:04:54 #236
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17099590
echt mooie echo's zeg en zooooo duidelijk
pi_17099886
WAUW mooie foto's anitra Mijn eerste echo is volgende week , en ik kan echt niet wachten, en ik moet ook in antonius zijn in nieuwegein , echt toevallig

echt een lief babytje zo klein maar echt heel duidelijk..

geniet ervan

liefs shir

pi_17100154
oh dan krijg je goeie echo's hahaha

Die vrouw lijkt in eerste instantie erg stug, maar het is een lieverd!!

Ze is niet zo groot en heeft kort donker haar, ben benieuwd of je dezelfde heb. Maar zij heeft al 2 echo's gedaan bij mij en alle twee zeer helder!!!

pi_17102573
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:34 schreef pluisje het volgende:
Mooie echo hoor!!

LadyS, die van mij was ook vrij donker, maar in al die stress van dat moment maakte het me weinig uit. Nog anderhalve week, dan hebben we de pretecho, en dan ga ik eens even een paar mooie foto's laten maken Het zal wel gek zijn om Humpie opeens als 23 cm achtig wezentje te zien, bij de vorige echo was ie net 2 cm
Ga jij ook nog een pretecho doen?

Ja, waarschijnlijk gaan wij wel een pretecho doen. Op de negenmaandenbeurs denk ik. We willen alleen niet weten wat het wordt. Dus dat moeten we wel even duidelijk aangeven van te voren Lijkt mij ook wel raar hoor om opeens zo een "groot" kindje te zien. Bij mijn echo toen was ie een kleine 2,5 cm

Dit is trouwens de echo van 9 weken en 2 dagen ik ben helaas niet zo een held om de boel wat mooier te krijgen met een programmaatje ofzo

woensdag 11 februari 2004 @ 22:36:27 #240
1087 Merisse
broddeltante
pi_17102927
Fijn Anitra dat je echo goed was en zo'n mooie plaatjes ook nog. Er zal een last van je afgevallen zijn. Het Antonius in Nieuwegein dus *knoop legt in zakdoek* dat is voor mij ook dichtbij.

Jullie hebben me wel opgevrolijkt hoor Anitra, Knorretje, Loena & Easy met jullie verhalen over meteen aantellen na een miskraam. Geeft de burger weer moed om door te gaan.
Waarom zouden ze eigenlijk aanraden om eerst een keer normaal ongesteld te worden alvorens weer te proberen zwanger te worden? Zou dat alleen zijn omdat het makkelijker rekent?

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_17103044
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:36 schreef Merisse het volgende:
Waarom zouden ze eigenlijk aanraden om eerst een keer normaal ongesteld te worden alvorens weer te proberen zwanger te worden? Zou dat alleen zijn omdat het makkelijker rekent?
Het eerst wat zo in me opkomt is dat dan de baarmoeder weer netjes opgeruimd is, zeg maar
ik roep ook maar wat hoor
pi_17103458
het enige wat ik me kan bedenken merisse is dat je weet wanneer je eerste dag van je laatste menstruatie geweest is en dus weet over welk termijn je praat in het begin. Dat is anders namelijk onduidelijk (heb nu 2 echo's gehad en er is nog steeds geen definitief een termijn bepaalt omdat ze gemiddelden willen nemen en vergelijken, gaat vrijdag pas gebeuren). Bij de eerste miskraam heb ik een spoedcurretage gehad en toen werd er ook gezegd alleen afwachten tot je gestopt bent met vloeien, wat je daarna doet moet jezelf weten.
pi_17111606
Meiden ik loop achter met het lezen hier , maar voel me te beroerd om te alles door te lezen.

Maar verder alles goed hier

pi_17111693
Gewoon doen wat jou het beste lijkt merisse!!!
Lekker flirten met je vent en zie maar wat er van komt

Have fun iig hahahaha

pi_17111990
he bah, voel me niet lekker omtrendt morgen heb echt zo'n zenuwengevoel.
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2004 @ 11:01:16 #246
43556 miss_dynastie
pi_17112117
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:55 schreef Knorretje het volgende:
Er wordt hier en alles komt goed!!
pi_17112411
morgen knorretje?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 februari 2004 @ 11:45:04 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17113095
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:55 schreef Knorretje het volgende:
Kop op Knor, het is vast goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17113314
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kop op Knor, het is vast goed

tnx, miss_d ook

en het al vast en zeker ook wel goed zijn, maar ik haal me gewoon de meest gekke dingen weer in mijn hoofd nu de afspraak nadert, daarvoor kon ik me telkens koest houden door te zeggen dat het nog heel lang duurde voor dat ik moest en het geen zin had me voraf erover druk te maken, maar dat werkt niet meer.

we zitten morgen preies op het termijn dat het de eerste keer misging en dat speelt natuurlijk mee, en ben blij dat we dan juist ff moen gluren, maar zal ook blij zijn als we het achter de rug hebben. morgen hopelijk ook alle bloeduitslagen terug (heb maandag me ook op hb laten prikken vanwege zoveel duizelig zijn enzo).

nog een vraagje he, ik zou evt naar de vlos kunnen om vanaf 24 weken weer terug te moeten naar de gyn. (volgens de info overal ga je dan eens in de vier weken naar de vlos dus dat zou in mijn geval 2 hooguit 3 keer zijn) zouden jullie dat doen of gewoon zoiets hebben we blijven lekker bij de gn voor die paar keer

pi_17113403
ik zou gewoon lekker bij de gyn blijven dan. Het is lekkerder om maar een beperkt aantal personen te hebben die zich om je zwangerschap bekommeren.
De gyn vroeg gister ook aan mij wat ik wou, maar aan haar koppie zag ik al dat ze me het liefste zelf in de gaten wilhouden, dus ik blijf gewoon bij de gyn. Dan maar zover heen en weren.

Ik snap de zenuwen donders goedknorretje.
Heel veel sterkte morgen en je zal zien dat alles ok is!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')