en deze pic maar dan issie doorzichtig
of als je te lui bent om zelf te lopen bind je hem aan je hond!
[Dit bericht is gewijzigd door frenzy2003 op 06-02-2004 23:33]
quote:nou je kunt dus met pikachu spelen,je kunt pikachu volts geven om hem blij te maken en je kunt het kaartspelletje hoger lager doen.hiermee kun je volts winnen die je dus weer aan de gele man kan geven. als je met em loopt registreerd het apparaatje iedere stap en na iets van 20 stappen krijg je er 1 volt bij. je kunt dat ding ook schudden alleen raad ik het je af ivm met rsi en andere irri aandoeningen.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:52 schreef Fannetje het volgende:
En wat kun je daar precies mee doen dan? Ik snap de uitleg boven nl. niet zo goed. Is het een spelletje, of wat?
quote:ja maar dan met pikachu ik dacht iets van 2 euro lukt het wel
Op dinsdag 10 februari 2004 19:01 schreef Fannetje het volgende:
Een soort tamagotchi dus. En wat kost het evt. verzenden van zo'n ding?
quote:past idd in zo'n bubbelgeval enne je bod staat maar is me te weinig om hem gelijk voor weg te doen,ff kijken wie er meer bied
Op dinsdag 10 februari 2004 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Het is dus niet dikker dan 3 cm? (anders past 'ie niet in een envelop en moet 'ie als pakketpost á 5,50). In dat geval bied ik ¤ 6 voor een exemplaar, incl. verzenden
quote:ok dies voor jou,mail me voor de afhandeling maar.
Op maandag 16 februari 2004 18:32 schreef Fannetje het volgende:
¤ 7 dan? Dat was immers wat je er zelf voor vroeg
Hier ook nogsteeds niks, betaling terugtrekken is te laat en er wordt op emailtjes niet gereageerd. Helaas geeft een telefoonboek search 8 resultaten. Misschien bel ik ze wel allemaal ... ik heb al wat meer dingen over de persoon gevonden via google en hoop iig telefonisch contact te krijgen, en anders wel persoonlijk. Ik hou je wel op de hoogte..quote:Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Fannetje het volgende:
*schop*
Waar blijft mijn spelletje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |