Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.
Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten ![]()
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?
Hebben jullie ook een ' Labello-verslaving' ?
Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit...
dat was trouwens niet met labello maar vaseline, kun je ook op je lippen smeren
quote:Nou, bij mij wél hoor.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit...
quote:Vreemd, ik kan me er niks bij voorstellen. Of ik moet echt dagen in de vrieskou lopen.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:10 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Nou, bij mij wél hoor.
Dan krijg ik van die droge lippen en dan ga ik er aan zitten met mijn vingers enzo. Soms krijg ik er ook droge losse velletjes op.
Worden je lippen niet alleen maar droger hoe vaker je die troep erop smeert?
quote:Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:10 schreef Blixar het volgende:
heb me laten vertellen dat veelvuldig gebruik ongezond is voor je lippen, kan zichbaar worden.
Ik ken dus ook 2 mensen die exact hetzelfde hebben hahah
Smeren om de 10min spul op hun lippen. Hebben ze geen bij zich kopen ze direct (als mogelijk) een nieuwe. Zoniet draaien ze om naar
huis om er eentje te halen. Laats bij het leegruimen van een tasje kwamen ze er 12!!!! stuks tegen.
ik heb her en der labello's liggen, smeer het 10tallen keren op een dag op mijn lippen.
ik ben er mee begonnen om als klein kind labello voor het slapen gaan op te smeren, maar als je dat een geruime tijd achter elkaar doet, gaat het beschermlaagje van je lippen, en moet je wel blijven smeren...
Begin samen een LA (Labellics Anonymous)
Je verwent je lippen er wel mee. Hoe meer en vaker je smeert, hoe sneller ze ook weer droog worden/aanvoelen. Smeer nu al even meer dan ooit tevoren.
Maar dat komt doordat droge lippen ook bijwerking is van medicijnen. Daar kan Labello eigenlijk niet eens tegenop, gebruik nu ook een soort van vaseline, soort van extra tussendoortje. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 06-02-2004 21:21]
Dat moet een grap zijn...
quote:damn... en ik dacht een grapje te maken...
Op vrijdag 6 februari 2004 21:20 schreef inspiral het volgende:
[afbeelding]Er is zelfs een hulpgroep en talloze websites over deze 'verslaving'.
quote:
Our primary purpose is to stay free from lip balm and to help others achieve the same freedom.
[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 06-02-2004 21:22]
quote:ontkennigsfase.....
Op vrijdag 6 februari 2004 21:21 schreef Hanneke1983 het volgende:
ach zo lang ik er een bij heb, is het goed. ik heb geen gekke tics erbij hoor
quote:niet zo dom doen
Op vrijdag 6 februari 2004 21:22 schreef Dromer het volgende:[..]
ontkennigsfase.....
fokuser zitten altijd te zeiken over "ontkenninsfase dit, ontkenninsfase dat", maar je moet gewoon niet zo zielig doen, want je weet er niks vanaf
quote:het rose gedeelte van je lippen word breeder, mijn ex-colega had dat!
Op vrijdag 6 februari 2004 21:13 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal?
ik gebruik het helemaal niet, vrijwel nooit last van uitgedroogd gevoel terwijl ik in een koude omgeving werk.
quote:Sorry... had een
Op vrijdag 6 februari 2004 21:23 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
niet zo dom doen
fokuser zitten altijd te zeiken over "ontkenninsfase dit, ontkenninsfase dat", maar je moet gewoon niet zo zielig doen, want je weet er niks vanaf
quote:Beide
Op vrijdag 6 februari 2004 21:25 schreef Armin het volgende:
wtf is er boeiend aan dat spul? smaakt t lekker, of voelt het zo lekker op je lippen?
quote:maar vaseline werkt beter. smaakt alleen minder lekker.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:26 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Beide
Daarom dus.
quote:Ik ga toch niet met een pot vaseline in mijn broekzak rondlopen?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:27 schreef Armin het volgende:[..]
maar vaseline werkt beter. smaakt alleen minder lekker.
quote:geen van beide in mijn geval.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:25 schreef Armin het volgende:
wtf is er boeiend aan dat spul? smaakt t lekker, of voelt het zo lekker op je lippen?
quote:Hm voor de smaak doe ik het persoonlijk niet.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:26 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Beide
Daarom dus.
Maar ik moet zeggen dat ik ook niet meer zonder kan... Paar dagen geleden was het op, en had nog geen nieuwe gekocht. Had echt last van m'n lippen, ging gewoon pijn doen! Zal misschien ook door de kou komen... Maar goed, vandaag heb ik weer nieuwe gehaald dus ik ben weer helemaal gelukkig ![]()
Ik gebruik het trouwens niet zo vaak als de TS... Alleen na het tandenpoetsen, en tussendoor af en toe als ik last van m'n lippen heb
quote:Dat heb ik dus ook gelezen. Ik weet niet meer waarin, maar ik geloof dat 't de Flair was.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:33 schreef texelonia het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat het niet verslavend is.
Je lippen maken zelf geen vet aan, zoals de rest van de huid doet. En de huid van je lippen is veel dunner en gevoeliger, dus daarom droogt het sneller uit.
Zelf heb ik wel een Labello thuis, maar die gebruik ik zelden.
Dus 'verslaafd' ? Nee.
quote:je hebt ook hele kleine tubetjes vaseline bij de drogist of apotheek.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:28 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Ik ga toch niet met een pot vaseline in mijn broekzak rondlopen?
maar hoe meer je dat spul smeert, hoe sneller je lippen weer droog zijn. je lippen worden er beetje lui van: ze gaan niet meer zelf zichzelf verzorgen maar wachten gewoon tot jij weer gaat smeren.
om er vanaf te komen: gewoon langzaam afbouwen. eerst jezelf dwingen ipv 1 keer in de 10 minuten 1 keer in de 30 minuten te smeren en dan langzaam steeds verder afbouwen ofzo.
ik heb t zelf ook wel altijd bij me, maar gebruik t hooguit paar keer per dag
Maar ik moet zeggen dat ik ook die kant op ga. Ga ook nooit zonder de deur uit, heb in Mexico een gouden labello gekocht ![]()
Vond vroeger die potjes ook altijd een beetje ranzig, maar ben nu verslaafd aan dat blauwe potje van Blistex.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |