abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16955616
Hoi iedereen !
Ik ben ' verslaafd ' aan Labello. Hebben jullie dat ook?
Ik kan er gewoon niet mee stoppen, ik smeer ongeveer om de tien minuten mijn lippen in met dat spul. Ik heb ook altijd twee verschillende smaakjes bij me, de rode en de blauwe, resp. aardbei en ' original '.
Na een week zijn ze meestal op, en dan koop ik metéén weer nieuwe.

Aan het begin van de week zijn ze altijd het lekkerst, want dan zijn ze nog een beetje hard. Maar omdat ze altijd in mijn broekzak zitten, worden ze warm en zachter. Op dat soort momenten kijk ik uit naar maandag, wanneer ik weer een nieuwe Labello kan kopen.

Het is niet zo'n ernstige verslaving in mijn geval hoor, en ik wil er (nog) niet van af. Het is best een dure verslaving, maar gelukkig véél goedkoper dan sigaretten
...Maar ik vroeg me dus af of ze soms een verslavend middeltje in die dingen stoppen ofzo?
Hebben jullie ook een ' Labello-verslaving' ?

pi_16955676
Oh ja, laat de lollige reacties zoals vanmiddag maar achterwege.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:08:15 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16955679
Nee, ik vind het echt rotzooi.

Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit...

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16955692
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:08 schreef Posdnous het volgende:
Nee, ik vind het echt rotzooi.
pi_16955708
Gehad, dat wel jah!! Tot ik op vakantie ging naar Spanje en ik mijn Labello vergeten was Tegenwoordig smeer ik met Purol, dat werkt beter en is minder verslavend!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_16955733
jah mn zus was dr vroeger ook 'verslaafd' aan. dr hele bek zat zo ontzettend onder, dat ze dr totaal nie meer uitzag

dat was trouwens niet met labello maar vaseline, kun je ook op je lippen smeren

pi_16955745
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik ken wel meiden die er de hele dag (nutteloos) mee bezig zijn. Erg irritant. Volgens mij drogen lippen niet zo snel uit...
Nou, bij mij wél hoor.
Dan krijg ik van die droge lippen en dan ga ik er aan zitten met mijn vingers enzo. Soms krijg ik er ook droge losse velletjes op.
pi_16955756
heb me laten vertellen dat veelvuldig gebruik ongezond is voor je lippen, kan zichbaar worden.
pi_16955758
Ik gebruik zelf Blistex, verslaafd nee .
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:11:16 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16955778
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:10 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Nou, bij mij wél hoor.
Dan krijg ik van die droge lippen en dan ga ik er aan zitten met mijn vingers enzo. Soms krijg ik er ook droge losse velletjes op.


Vreemd, ik kan me er niks bij voorstellen. Of ik moet echt dagen in de vrieskou lopen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16955831
Wat moet je ermee?

Worden je lippen niet alleen maar droger hoe vaker je die troep erop smeert?

That never existed
pi_16955858
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:10 schreef Blixar het volgende:
heb me laten vertellen dat veelvuldig gebruik ongezond is voor je lippen, kan zichbaar worden.
Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal?
pi_16955869
Als ik ooit labello heb. Dan eet ik ze op, ik smeer ze niet.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_16955947
Er zijn mensen die hier dus om lachen.

Ik ken dus ook 2 mensen die exact hetzelfde hebben hahah
Smeren om de 10min spul op hun lippen. Hebben ze geen bij zich kopen ze direct (als mogelijk) een nieuwe. Zoniet draaien ze om naar
huis om er eentje te halen. Laats bij het leegruimen van een tasje kwamen ze er 12!!!! stuks tegen.

pi_16955956
* Hanneke1983 meldt zich

ik heb her en der labello's liggen, smeer het 10tallen keren op een dag op mijn lippen.

ik ben er mee begonnen om als klein kind labello voor het slapen gaan op te smeren, maar als je dat een geruime tijd achter elkaar doet, gaat het beschermlaagje van je lippen, en moet je wel blijven smeren...

  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:17:15 #16
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16955974
Labello verslaving

Begin samen een LA (Labellics Anonymous)

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956018
Ja, ben ook (lichtelijk) verslaafd! Heb er eigenlijk altijd een bij me en zo niet, dan baal ik! Meestal zwerven er in totaal wel 3 rond in tas/jas/broek (de roze!) zodat ik haast niet zonder kan zitten. Om de 10 minuten echter haal ik gelukkig bij lange na niet.

Je verwent je lippen er wel mee. Hoe meer en vaker je smeert, hoe sneller ze ook weer droog worden/aanvoelen. Smeer nu al even meer dan ooit tevoren. Maar dat komt doordat droge lippen ook bijwerking is van medicijnen. Daar kan Labello eigenlijk niet eens tegenop, gebruik nu ook een soort van vaseline, soort van extra tussendoortje.

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 06-02-2004 21:21]

Please, find my happy place!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:20:43 #18
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16956088

Er is zelfs een hulpgroep en talloze websites over deze 'verslaving'.

I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21:24 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16956111
Lip Balm Anonymous

Dat moet een grap zijn...

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:21:27 #20
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16956113
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:20 schreef inspiral het volgende:
[afbeelding]

Er is zelfs een hulpgroep en talloze websites over deze 'verslaving'.


damn... en ik dacht een grapje te maken...
quote:
Our primary purpose is to stay free from lip balm and to help others achieve the same freedom.

[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 06-02-2004 21:22]

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956122
ach zo lang ik er een bij heb, is het goed. ik heb geen gekke tics erbij hoor
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:22:37 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16956149
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:21 schreef Hanneke1983 het volgende:
ach zo lang ik er een bij heb, is het goed. ik heb geen gekke tics erbij hoor
ontkennigsfase.....
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956163
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16956187
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:22 schreef Dromer het volgende:

[..]

ontkennigsfase.....


niet zo dom doen

fokuser zitten altijd te zeiken over "ontkenninsfase dit, ontkenninsfase dat", maar je moet gewoon niet zo zielig doen, want je weet er niks vanaf

pi_16956189
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:13 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Zoiets las ik ook in mijn vorige topic, ja. Maar is dat dus echt waar, is het niet gewoon een soort broodje-aap verhaal?


het rose gedeelte van je lippen word breeder, mijn ex-colega had dat!
naar gevraagd, hij had gezegt dat dit door labello kwam.

ik gebruik het helemaal niet, vrijwel nooit last van uitgedroogd gevoel terwijl ik in een koude omgeving werk.

pi_16956228
wtf is er boeiend aan dat spul? smaakt t lekker, of voelt het zo lekker op je lippen?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 21:25:47 #27
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_16956238
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:23 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

niet zo dom doen

fokuser zitten altijd te zeiken over "ontkenninsfase dit, ontkenninsfase dat", maar je moet gewoon niet zo zielig doen, want je weet er niks vanaf


Sorry... had een of bij gemoeten. Niet zo snel op de kast springen....
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_16956263
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:25 schreef Armin het volgende:
wtf is er boeiend aan dat spul? smaakt t lekker, of voelt het zo lekker op je lippen?
Beide
Daarom dus.
pi_16956286
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:26 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Beide
Daarom dus.


maar vaseline werkt beter. smaakt alleen minder lekker.
pi_16956315
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:27 schreef Armin het volgende:

[..]

maar vaseline werkt beter. smaakt alleen minder lekker.


Ik ga toch niet met een pot vaseline in mijn broekzak rondlopen?
pi_16956330
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:25 schreef Armin het volgende:
wtf is er boeiend aan dat spul? smaakt t lekker, of voelt het zo lekker op je lippen?
geen van beide in mijn geval.
als mijn lippen droog zijn (zie mijn vorige post hoe dat komt) dan gaat dat trekken en voelt erg naar en krijg ik kloofjes. dus moet je smeren. niks lekekrs aan verder.
pi_16956381
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:26 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Beide
Daarom dus.


Hm voor de smaak doe ik het persoonlijk niet. Daar zijn veel lekkerdere lipglosses voor te vinden! Die doe ik regelmatig direct over de labello. Labello voornamelijk toch tegen de droge lippen en misschien omdat het tegelijk een wat mooiere beschaafde glans geeft tegenover droge lippen.
Please, find my happy place!
pi_16971575
Mijn vriendin smeert purol op d'r lippen. Ieder z'n voorkeur.
pi_16973425
Ik heb denk ik ook wel een lichte labello verslaving T is niet zo dat ik dus elke 10 minuten ga zitten smeren hoor! Maar ik moet wel altijd een labello bij me hebben.
Andere dingen heb ik zelf nog niet geprobeert, ik zie soms mensen met zo'n potje lippenbalsem maar ik vind het zelf zo goor om met mijn vingers in zo'n potje te graaien.
  Redactie Games zaterdag 7 februari 2004 @ 16:30:12 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16973473
Dan vraag ik me af waar je het nog meer opsmeert dan alleen je "lippen"
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_16973563
Ik heb laatst gelezen dat het niet verslavend is.
Je lippen maken zelf geen vet aan, zoals de rest van de huid doet. En de huid van je lippen is veel dunner en gevoeliger, dus daarom droogt het sneller uit.

Maar ik moet zeggen dat ik ook niet meer zonder kan... Paar dagen geleden was het op, en had nog geen nieuwe gekocht. Had echt last van m'n lippen, ging gewoon pijn doen! Zal misschien ook door de kou komen... Maar goed, vandaag heb ik weer nieuwe gehaald dus ik ben weer helemaal gelukkig

Ik gebruik het trouwens niet zo vaak als de TS... Alleen na het tandenpoetsen, en tussendoor af en toe als ik last van m'n lippen heb

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 16:38:48 #37
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_16973697
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:33 schreef texelonia het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat het niet verslavend is.
Je lippen maken zelf geen vet aan, zoals de rest van de huid doet. En de huid van je lippen is veel dunner en gevoeliger, dus daarom droogt het sneller uit.
Dat heb ik dus ook gelezen. Ik weet niet meer waarin, maar ik geloof dat 't de Flair was.

Zelf heb ik wel een Labello thuis, maar die gebruik ik zelden.
Dus 'verslaafd' ? Nee.

(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:45:13 #38
81202 blublub
snob and a half
pi_16975536
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:28 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Ik ga toch niet met een pot vaseline in mijn broekzak rondlopen?


je hebt ook hele kleine tubetjes vaseline bij de drogist of apotheek.

maar hoe meer je dat spul smeert, hoe sneller je lippen weer droog zijn. je lippen worden er beetje lui van: ze gaan niet meer zelf zichzelf verzorgen maar wachten gewoon tot jij weer gaat smeren.

om er vanaf te komen: gewoon langzaam afbouwen. eerst jezelf dwingen ipv 1 keer in de 10 minuten 1 keer in de 30 minuten te smeren en dan langzaam steeds verder afbouwen ofzo.

ik heb t zelf ook wel altijd bij me, maar gebruik t hooguit paar keer per dag

Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:55:11 #39
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_16975835
Hoeft niet perse labello te zijn,gebruik alle soorten lippenbalsem..
I don't care.....
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:03:10 #40
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_16985064
Toen ik vorig jaar over die lipbalm verslaving las herkende ik 2 vriendinnen van me daarin, die grijpen ook constant naar dat spul.

Maar ik moet zeggen dat ik ook die kant op ga. Ga ook nooit zonder de deur uit, heb in Mexico een gouden labello gekocht
Vond vroeger die potjes ook altijd een beetje ranzig, maar ben nu verslaafd aan dat blauwe potje van Blistex.

De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')