Maar het is sowieso een heel leuk programma, vind ik. .
quote:Bij mij is het nog steeds bezig hoor
Op vrijdag 6 februari 2004 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Dat was m alweer
Dan zou je toch ter plekke, voor zijn ogen, dat rijbewijs aan gort knippen
Wat een oetlul..... En dan ook nog met zijn zoontje achterop.
Wat een ontzettende aso was die motorrijden zeg, 100+ km/u op een meter langs tegemoetkomende fietsers
Leuk ook om het verschil in kijk- inhaal- en bochtentechniek te zien tussen de twee motorrijders. Niets... echt NIETS zou mij kunnen bewegen ooit bij die man achterop te stappen.
Brrrr.......... (ril)
quote:Mja... Dat leven had elk moment voorbij kunnen zijn als er plas olie op de weg lag ofzo.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:02 schreef liethorp het volgende:die man geniet van zn leven.
quote:psies, of een tegemoetkomende fietser slingerd toevallig een meter naar links.. dat wordt een behoorlijke klap, met een beetje pech 3 doden
Op vrijdag 6 februari 2004 21:04 schreef calvobbes het volgende:
Mja... Dat leven had elk moment voorbij kunnen zijn als er plas olie op de weg lag ofzo.
En misschien had die dan ook wel een paar andere motorrijders meegenomen. Wel gezellig dan.
maar ontopic, spookrijder heb ik wel gezien, maar was niet spectaculair ofzo
wat mij betreft mag je van zo iemand het rijbewijs meteen invorderen....
quote:Wat viel er te genieten voor die motorrijder, alles schoot voorbij. Met een lager tempo had ie tijd om te kunnen genieten.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:02 schreef liethorp het volgende:
neeman die motorrijder was cool! lekker scheuren. mooi weertje. die man geniet van zn leven. en dat zoontje vindt het ook prachtig. niet altijd zo zeuren..
quote:Dat hoge tempo is juist genieten
Op vrijdag 6 februari 2004 23:56 schreef -Rob- het volgende:[..]
Wat viel er te genieten voor die motorrijder, alles schoot voorbij. Met een lager tempo had ie tijd om te kunnen genieten.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:06 schreef ploderus het volgende:[..]
Dat hoge tempo is juist genieten
Jammer dat ik het gemist heb .
Volgens die link niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |