Maar voor vief gul'n ma'j 'm he'm.quote:Op zaterdag 6 november 2004 07:01 schreef Jordy-B het volgende:
Hij vraagt altijd 'n tientje, zegt 'ie.
Moraal: koop nooit iets bij Blokker want 't is rotzooi allemaalquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar voor vief gul'n ma'j 'm he'm..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik zit voor het raam,
ik fluister zacht haar naam...
'Veldhuis.'
Of een jongetje, dat door zijn vaderquote:Op zondag 7 november 2004 13:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Geluk zit in heel kleine dingen:
Een dammer, die fijn heeft gedamd.
SHIT, ik wist niet dat ie vrijdag meedeed!! Ik zapte langs Baantjer, m'n moeder en ik: Nah, daar is niks aan (we zijn Engelse detective-fans)quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:43 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
even een flashback naar baantjer gisteren
[de Cock] Dus ze hadden een soort van relatie...
[de Cock] Hadden ze ook sex met elkaar ?
[Herman] Wat denk je dan,
[Herman] dat ze elkaar voorlazen
of zoiets dergelijks, ik vond hem iig goed
Die is legendarischquote:Op donderdag 12 februari 2004 15:54 schreef Camoth het volgende:
Weet niet of deze al is geweest maar vind hem de leukste: "ik ben nooit getrouwt want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen."
Ik heb je ontmoet in donker afrika ... onder een lantaarnpaalquote:Op donderdag 25 november 2004 20:33 schreef veldmuis het volgende:
Dat stukje met die blind date is ok mooi:
Ik ben een vrouw, blablabla, 2.40 meter lang. Je kunt me herkennen aan een rode roos.
"Nou, dat van die roos had ze er niet bij hoeven zeggen..............................god wat was dat mens dik!"
Ja getypt is-ie minder garpig.
Ze waren toen precies vier jaar getrouwd. En dat was het moment om uit elkaar te gaan.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb je ontmoet in donker afrika ... onder een lantaarnpaal
zij zei ik heb anorexia nervosa..... nou ja ik heb wel zin in een relatie maar niet in een LAT
Ik heb mijn vrouw leren kennen in assen .... we waren toen 2 jaar getrouwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |