"Wie rijdt er eigenlijk?", vroeg Aaltje... 'k zeg: "Nou, 'k heb me net moed ingedronken, dat lukt me wel".
Even later trap ik het gaspedaal in en de auto rijdt zienderogen achteruit.
"Zo", zegt de voorbijkomende agent, "maar dat is een beste deuk... Zeker gedronken?"
"Mijn man heeft geen alcohol nodig om zijn auto total loss te rijden", zegt Aaltje.
De blaaspijpjes waren op en als alternatief moest ik op een witte streep gaan staan.
Ik sta zo een tijdje op die witte streep... Eindelijk zegt de agent: "Zo, kijk eens aan... u staat keurig rechtop".
Ik zeg: "Ja, vind je het gek... ik sta stijf van de drank!"
"Meent u dat?", zegt de agent, "Meent u dat?"
Ik zeg: "Nee hoor, dat was maar een grapje... Ja, ik maak altijd een grapje als ik een borrel op heb."
"Wilt u de bloedproef ondergaan?"
"De bloedproef?" Ik heb niks gezegd.
"Dus", zegt de commissaris, even later op het bureau, "u heeft de bloedproef geweigerd."
Ik zeg: "nee hoor, ik was gewoon te dronken om 'ja' te zeggen."
"Dan zal u toch een nacht hier moeten blijven. Haal uw zakken maar leeg."
Afijn, ik haal mijn zakken leeg. -haalt zakken leeg, komt een hele lange strook papier uit- Ja, ik heb net mijn rijbewijs laten verlengen...
Ik haal mijn zakken verder leeg, komt er een aansteker van Yab Yum tevoorschijn...
Mijn vrouw wordt ontzèttend kwaad... "JIJ ROOKT WEER!!! EN DAT ELLENDIGE GEZUIP VAN JE BEN IK OOK ZAT, JA?!"
"Neemt u het mijn vrouw niet kwalijk"
"Weet je... weet je, ik ga weg en ik kom nooit meer terug."
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.