quote:ik kan best wel een uur lullen over niks, maar ik weet niet of de mensen het boeit... als er leuke meiden in de klas zitten is dat natuurlijk wel een extra motivatie.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
Vind je jezelf geschikt om voor een klas te staan?
quote:zo te zien heb jij die niet afgemaakt , dus snel weer terug he
Op vrijdag 6 februari 2004 17:04 schreef BobRooney het volgende:
op eem LOM school zeker?
quote:Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je lult over niks, want de leerlingen moeten wel iets leren!
Op vrijdag 6 februari 2004 17:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik kan best wel een uur lullen over niks, maar ik weet niet of de mensen het boeit... als er leuke meiden in de klas zitten is dat natuurlijk wel een extra motivatie.
En met de eventuele leuke meisjes in je klas mag je toch niks beginnen
quote:het gaat maar over 1 lesje over een specifiek onderwerp, als gastdocent dus.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:09 schreef overhyped het volgende:
waarschijnlijk betaald het beter dan wat je nu verdient..
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:13 schreef MindlessWanker het volgende:
Als het niet over sex hoeft te gaan, voorzie ik geen problemen.
quote:ik heb op zich toch de missie het onderwijs naar een hoger plan te tillen, dus dan kan ik wel een bijdrage leveren... Op zich kan ik best goed een vak als sexuele voorlichting geven (al is dat hier niet zo) ik heb heel veel geleerd op onder andere fok! Als het me bevalt zal ik vragen of ik de jongens en meiden ook wat normen en waarden mag bijbrengen!
quote:of relaties............
en BHFH niet aan de meisjes in de klas komen dat mag niet
quote:Ga je het dan over "palen" enzo hebben?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Als het me bevalt zal ik vragen of ik de jongens en meiden ook wat normen en waarden mag bijbrengen!
quote:Of het is gewoon een doodnormale leugenaar.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:37 schreef fokaapje het volgende:
[i] Nu weet ik het zeker...de persoon die achter BHFH zit lijdt aan een ernstige vorm van Borderline...
Serieus, ik verwonder me elke keer over de mensen die 'm ook nog eens serieus nemen.
Waar blijft dat diploma BHFH? Toon voor een keer maar eens aan dat je de waarheid spreekt, radarman.
Geloof me, ik loop stage op een VMBO-kb/bb school, en daar moet je echt heel sterk in je schoenen staan wil je daar fatsoenlijk door de les heen komen.
quote:TS heeft het over 'een uurtje'. Klink meer als gastdocent dan als volwaardig leraar.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:16 schreef SSID het volgende:
Jongens kom op! Leraar zijn is meer dan een uurtje in de rondte lullen over een onderwerpje. Er komt veel meer bij kijken, zoals orde, kinderen er bij houden, interessant zijn, kunnen uitleggen etc. Als je dat niet doet breken die kids je af.
Zoals in een van de eerste reacties al stond: je moet die kinderen wel iets leren. Daar sta je namelijk voor. En zelfs bij een uurtje: als je niet sterk in je schoenen staat, breken ze de tent af.
-om wat voor klas gaat het? (leeftijd, niveau etc.)
-wat is het onderwerp waar de les over moet gaan?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:32 schreef Jerruh het volgende:
schopje naar GC... dit is geen SEXtopic.
Waarom heb je dit topic in SEX geopend BHFH?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:33 schreef Sovereign het volgende:
Wacht! Wacht! Ik snap 'm al! Die klasseleraar heeft BHFH gewoon uitgenodigd om aan die kinderen te laten zien wat er gaat gebeuren met je als je zonder diploma van school gaat. Dat is i.d.d. schrikwekkend doch zeer leerzaam, dus als zodanig kan een optreden van BHFH toch een nuttige bijdrage zijn aan het bewustzijn van die kinderzieltjes.
en BHFH, begin niet over kleine meisjes
quote:het stond in SES , niet in SEX... is hier een modje grappig geweest zeker... graag terug naar SES...
Op vrijdag 6 februari 2004 19:32 schreef Jerruh het volgende:
schopje naar GC... dit is geen SEXtopic.
quote:dat had ik dus niet..
Op vrijdag 6 februari 2004 19:42 schreef nozem het volgende:[..]
Waarom heb je dit topic in SEX geopend BHFH?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik weet niet waarom ik dit nog serieus vraag aan iemand die met lullen over niks tegen leuke meiden het onderwijs naar een hoger plan wil tillen, maar ok;-om wat voor klas gaat het? (leeftijd, niveau etc.)
quote:kinderen zijn 15-16 jaar dacht ik, vmbo, over transmissietechniek.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik weet niet waarom ik dit nog serieus vraag aan iemand die met lullen over niks tegen leuke meiden het onderwijs naar een hoger plan wil tillen, maar ok;-om wat voor klas gaat het? (leeftijd, niveau etc.)
quote:Ik moest echt hard lachen door die bericht
Op vrijdag 6 februari 2004 17:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb op zich toch de missie het onderwijs naar een hoger plan te tillen, dus dan kan ik wel een bijdrage leveren... Op zich kan ik best goed een vak als sexuele voorlichting geven (al is dat hier niet zo) ik heb heel veel geleerd op onder andere fok! Als het me bevalt zal ik vragen of ik de jongens en meiden ook wat normen en waarden mag bijbrengen!
quote:graag een beetje meer serieuze reactie graag! school is een serieuze zaak!
Op vrijdag 6 februari 2004 20:51 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Ik moest echt hard lachen door die bericht
, leuke fake-nerd ga zo door
quote:ja hoor
Op vrijdag 6 februari 2004 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
graag een beetje meer serieuze reactie graag! school is een serieuze zaak!
quote:Niks borderline. Ik ben vroeger op internet best veel met borderliners omgegaan, maar dat had híer niks mee te maken.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:37 schreef fokaapje het volgende:
Nu weet ik het zeker...de persoon die achter BHFH zit lijdt aan een ernstige vorm van Borderline...en dat meen ik serieus. Laten we hier maar een discussie/topic over openen
quote:doe een kogelvrij vest aan.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
kinderen zijn 15-16 jaar dacht ik, vmbo, over transmissietechniek.
een quote uit het fotoboek van bhfh:
quote:
[edit] ik heb alle foto's verwijderd ivm met misbruik ervan op een nazi site... ik hoop dat diegene inziet dat dat dus echt niet kan!
wahah...sorry hoor, maar ehh...wtf moeten nazi's met jouw foto's??
quote:Jou kennende zul je ze proberen te ******
Op vrijdag 6 februari 2004 20:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
kinderen zijn 15-16 jaar dacht ik, vmbo, over transmissietechniek.
quote:Iemand had foto's van hem op een nazi-site gepleurd of zoiets, voor de "grap"... Hoewel ik hem op zich wel goed vind is dat natuurlijk wel erg misselijk...
Op vrijdag 6 februari 2004 22:33 schreef Famas het volgende:
offtopique:een quote uit het fotoboek van bhfh:
[..]
![]()
![]()
wahah...sorry hoor, maar ehh...wtf moeten nazi's met jouw foto's??
quote:pff...das een klote streek
Op vrijdag 6 februari 2004 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Iemand had foto's van hem op een nazi-site gepleurd of zoiets, voor de "grap"... Hoewel ik hem op zich wel goed vind is dat natuurlijk wel erg misselijk...
quote:Ik kan er ook niks aan doen, als alles wat hij hier allemaal neer pleurt serieus is is het eigenlijk nog veel grappiger. Neem nou deze zin: "ik heb op zich toch de missie het onderwijs naar een hoger plan te tillen, dus dan kan ik wel een bijdrage leveren...".
Op vrijdag 6 februari 2004 22:50 schreef Kapmes het volgende:
Ik heb by the way een echte klassenfoto online gezien met BHFH erop. Dat ie pas op school heeft gezeten is absoluut geen geen lulverhaal van hem. Dit topic kan dus ook serieus worden genomen
Sorry, maar dan val ik van mijn stoel.
quote:We nemen hem ook serieus, net zoals deelnemers aan de paralympics serieus worden genomen.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:50 schreef Kapmes het volgende:
Ik heb by the way een echte klassenfoto online gezien met BHFH erop. Dat ie pas op school heeft gezeten is absoluut geen geen lulverhaal van hem. Dit topic kan dus ook serieus worden genomen
quote:Nou, misschien is hij wel verantwoordelijk voor het onderhoud van een lift die speciaal voor docenten is.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik kan er ook niks aan doen, als alles wat hij hier allemaal neer pleurt serieus is is het eigenlijk nog veel grappiger. Neem nou deze zin: "ik heb op zich toch de missie het onderwijs naar een hoger plan te tillen, dus dan kan ik wel een bijdrage leveren...".
Sorry, maar dan val ik van mijn stoel.
quote:jij bent toch ook lerares? Kan jij me de kneepjes van het vak leren, dan kan ik me misschien wel fulltime met onderwijs gaan bezighouden..
Op vrijdag 6 februari 2004 22:38 schreef milagro het volgende:
beam me up, Scottie
quote:je moet er toch niet aan denken dat BHFH voor de klas komt te staan
Op zaterdag 7 februari 2004 13:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jij bent toch ook lerares? Kan jij me de kneepjes van het vak leren, dan kan ik me misschien wel fulltime met onderwijs gaan bezighouden..
quote:je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik bhfh van fok ben..
Op zaterdag 7 februari 2004 13:15 schreef just me het volgende:[..]
je moet er toch niet aan denken dat BHFH voor de klas komt te staan
quote:ik ben BHFH van fok en ik ga jullie voorlichting geven
Op zaterdag 7 februari 2004 13:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik bhfh van fok ben..
quote:Ik weet wel degelijk wat Borderline is. Ik heb die dingen zelf gezien en ken zelf 2 mensen die met hetzelfde patroon komen. Hier op fok kunnen we alleen zijn posts en topics zien, in het dagelijk leven zal het nog wel erger zijn. De man is gewoon goed ziek..dit is niet gewoonweg liegen...hij weet niet eens dat hij liegt..dat is het ergste..
Op vrijdag 6 februari 2004 22:28 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Niks borderline. Ik ben vroeger op internet best veel met borderliners omgegaan, maar dat had híer niks mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |