Okey ik heb hem even bekeken en hij bevalt me toch wel. Tenminste niet zo vervelende clp waarbij je moet nadenken. Alleen jammer van al die flitsende beelden, nu zie je nog bijna niks.quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:41 schreef mikezwet het volgende:
Hm ik hou niet zo van videoclips, gewoon live video's moet ik hebben !
volgens mij was die interviewer gewoon zwaar stoned en kan hij normaal best redelijk engelsquote:Op maandag 12 april 2004 15:25 schreef Nitro_YE het volgende:
idd leuk dat je Greg is kan horen, maar die Nederlander moet echt ff engels gaan leren
Offspring zal altijd die uptempo nummers blijven schrijven.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:14 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
je kunt over the Offspring zeggen wat je wil maar catchy punkrock schrijven kunnen ze... als ze dat MTV imago niet hadden gekregen dan was dit een veel interessantere band geweest voor velen.
Verrassend dat ze nog steeds niet van het snelle hakwerk af zijn, ik vrees bij elke nieuwe Offspring plaat weer dat het uptempo gehalte verdwenen is en dat de nadruk ligt op rommel als "pretty fly for a white guy" dat de MTV kids kan imponeren
Wat valt er nu nog over Splinter te zeggen? Hij is al lang uit en iedereen heeft hem al tig keer gehoord. Ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 17 april 2004 18:17 schreef Psycho_Flip het volgende:
Kick
Ach we maken deze gewoon vol en dan wordt het volgende topic gewoon het algemene Offspring topicquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:51 schreef emingee het volgende:
We moeten gewoon een algemeen offspring topic maken
Hij zoog dus?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:49 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog over Splinter te zeggen? Hij is al lang uit en iedereen heeft hem al tig keer gehoord. Ik ben er klaar mee![]()
Nee, ik vond hem niet zozeer zuigen. Eerder kort maar krachtig en niet briljant gezien de nummers (toch wel hit that, worst hangover, when your in prison) die ik liever skipte dan luisterde. De andere nummers waren leuk, soms goed, soms best wel erg goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hij zoog dus?
ik heb dat ook ja,quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:30 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
mijn mening over splinter is wel stuk positiever geworden in de loop van de maanden..
vin um veel relaxter dan int begin:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |