quote:Mij absoluut nog wel.. Goed elke cd heeft telkens weer een commerciele succesnummertje er tussen zitten, maar dat neemt niet weg dat ik ze nog steeds heel goed vind.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:01 schreef thaWarhead het volgende:
The Offspring doet me na Americana niets meer.
Ik ben in 1994 bij ze geweest in paradiso volgens mij en binnenkort er weer heen. Ik hoop dat ze bad habbit spelen en LAPD.
quote:idd
Op vrijdag 6 februari 2004 15:10 schreef ByteMe het volgende:
Sjonge ongeloveloos dat men al 12 topics er aan wijdt over EEN cdget a life!
eigenlijk had 'splinter' wel uit de titel gemogen, omdat het lang niet meer hoofdonderwerp is
quote:...lol als je het niet meer draagt omdat anderen je erop aankijken dan is dat best wel zielig
Op vrijdag 6 februari 2004 18:25 schreef Komakie het volgende:
Ik durf niet meer in het openbaar met me Offspring shirt te lopen, dan denk iedereen dat ik populair skaterjongetje ben enzo
quote:Boeie, ik loop ook nog wel es in bandshirts (nee GEEN Offspring) rond tussen alle polo's en overhemdjes in. Niks mis mee.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:25 schreef Komakie het volgende:
Ik durf niet meer in het openbaar met me Offspring shirt te lopen, dan denk iedereen dat ik populair skaterjongetje ben enzo
Integendeel, tussen alle polo's en overhemden zitten juist veel meer liefhebbers van punk. . Meer dan ik gedacht/verwacht had iig.
quote:Ja, maar wat voor punk...
Op vrijdag 6 februari 2004 19:21 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Boeie, ik loop ook nog wel es in bandshirts (nee GEEN Offspring) rond tussen alle polo's en overhemdjes in. Niks mis mee.
Integendeel, tussen alle polo's en overhemden zitten juist veel meer liefhebbers van punk.
. Meer dan ik gedacht/verwacht had iig.
quote:Ik ook
Op vrijdag 6 februari 2004 17:37 schreef NRK het volgende:
zin in 19 maart.
btw, tijd niet meer deze topic reeks gevolgd en opeens nr 12
quote:??? Hoe bedoelu?
Op vrijdag 6 februari 2004 19:43 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ja, maar wat voor punk...
Punkrock, hardcore, garagerock, prog. rock/jazz etc. Dat soort shit.
quote:Ach het maakt niet uit hoe je er uit ziet
Op zaterdag 7 februari 2004 22:42 schreef =HellFire= het volgende:[..]
??? Hoe bedoelu?
Ik zie er ook niet direct uit als een punker/metalhead en toch hou ik van dat soort muziek
Niet dat ik polo's draag
quote:Ja, ik kom echt niet snel zo'n kakker tegen die van punk houdt, en al zeker niet op mijn school.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:42 schreef =HellFire= het volgende:[..]
??? Hoe bedoelu?
quote:Daar ben ik het mee eens. Vraag je zo'n polo figuur wat voor muziek hij leuk vind, verwacht je een antwoord als trance of pop ofzo, geeft ie punk/hardrock/metal als antwoord. Lachen natuurlijk.
Op zondag 8 februari 2004 10:48 schreef =HellFire= het volgende:
Polo is niet gelijk kakker. Meer studentikoze kleding... En smakeloos als je het mij vraagt, maar dat terzijde.
quote:Don't worry, er zijn wel meer van zulk soort meisjes.
Op zondag 8 februari 2004 10:54 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Daar ben ik het mee eens. Vraag je zo'n polo figuur wat voor muziek hij leuk vind, verwacht je een antwoord als trance of pop ofzo, geeft ie punk/hardrock/metal als antwoord. Lachen natuurlijk.
Zo heb ik een uur in de bus naast een blousje [want dit meisje droeg geen polo] gezeten en gepraat over punk en hardrock. Jammer dat ik dat meisje nooit meer tegen gekomen ben
En de muzieksmaak verbetert met de jaren. Kep nu een nieuwe projectgenoot (hele coole kerel), heeft maand lang in Bangkok getoured in z'n eentje, wat gejammed met hardcore bands daaro, gaat graag naar zulke concerten, luistert ook graag prog. jazz etc. Had ik eerst niet achter hem gezocht.
Of een andere gast die bij mij bij Cleopatra (studentenvereniging) zit, studeert filosofie. Leek me eerst best net ventje, woonde eerst in Duitsland... blijkt gewoon fervent concerten-fan te wezen en moshte lekker mee tijdens een feestje vorige week. .
Er wordt ook niet zo sneu gedaan over elkaars muzieksmaak (gebeurt nog wel es natuurlijk, maar niet overdreven). Scheelt ook een hoop.
Dexter speelt met een Custom RG. Met als basis de RG 570. Maar daar zijn wel al heel wat dingetjes geloof ik...
Nee, want hij heeft nog nooit op die RG gespeeld. Elke RG lijkt veel op mekaar, tis gewoon een 570 custom.
quote:Daar kan ik op de site van Ibanez trouwens nog helemaal niets over vinden.
Op maandag 9 februari 2004 20:08 schreef emingee het volgende:
Zuuucht let dan opDexter heeft net als noodles een eigen signature model gekregen van ibanes
![]()
Hij staat er alleen als geregistreerde bespeler van de Ibanez RG570 Custom....
Rate that op tmf ofzo (dat die sjaken kunnen stemmen op een video), 6e plek in de top 10 van de afgelopen week
6.) The Offspring - Hit That 7.9
Ohja ik had ongelijk over het feit dat dat een sign model was Sorry
Zie ook: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT42FM
[Dit bericht is gewijzigd door emingee op 10-02-2004 15:30]
quote:Tja ik vind em ook niet op die van Dexter lijken.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:25 schreef emingee het volgende:
Btw...Rate that op tmf ofzo (dat die sjaken kunnen stemmen op een video), 6e plek in de top 10 van de afgelopen week
![]()
![]()
6.) The Offspring - Hit That 7.9
Ohja ik had ongelijk over het feit dat dat een sign model was
Sorry
Zie ook: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT42FM
quote:Ja, alleen dat stukje klinkt zo, wat weer van de ene kant apart is, maar je moet een nummer op z'n geheel beoordelen en niet alleen op dat stukje.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:42 schreef Prego het volgende:
dat nieuwe nummer lijkt wel een polyphone ringtone. wat slecht zeg.
quote:The Offspring wil veel meer dan alleen "up-tempo, raggende, pakkende, vrolijke, pretentieloze punknummers" maken.
The Offspring kan namelijk zeker nog wat leren van Zebrahead als het gaat om up-tempo, raggende, pakkende, vrolijke, pretentieloze punknummers.
Zebrahead is wel genig maar heel wat anders als The Offspring, je moet ze niet op deze manier vergelijken.
Trouwens over de Ibanez, ik vind het jammer dat ze hier in Roosendaal bij de muziekzaak het merk Ibanez niet echt kennen. Ik geloof dat er 1 gitaar van het merk staat.
Vandaag kon je btw bij 3FM kaartjs winnen voor The Offspring, en daarna draaiden ze meteen Hit That.
Wanneer komt dat nummer nou eens eindelijk in de lijsten?
Okey ik heb hem even bekeken en hij bevalt me toch wel. Tenminste niet zo vervelende clp waarbij je moet nadenken. Alleen jammer van al die flitsende beelden, nu zie je nog bijna niks.quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:41 schreef mikezwet het volgende:
Hm ik hou niet zo van videoclips, gewoon live video's moet ik hebben !
volgens mij was die interviewer gewoon zwaar stoned en kan hij normaal best redelijk engelsquote:Op maandag 12 april 2004 15:25 schreef Nitro_YE het volgende:
idd leuk dat je Greg is kan horen, maar die Nederlander moet echt ff engels gaan leren
Offspring zal altijd die uptempo nummers blijven schrijven.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:14 schreef MORRISSCHAFFER het volgende:
je kunt over the Offspring zeggen wat je wil maar catchy punkrock schrijven kunnen ze... als ze dat MTV imago niet hadden gekregen dan was dit een veel interessantere band geweest voor velen.
Verrassend dat ze nog steeds niet van het snelle hakwerk af zijn, ik vrees bij elke nieuwe Offspring plaat weer dat het uptempo gehalte verdwenen is en dat de nadruk ligt op rommel als "pretty fly for a white guy" dat de MTV kids kan imponeren
Wat valt er nu nog over Splinter te zeggen? Hij is al lang uit en iedereen heeft hem al tig keer gehoord. Ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 17 april 2004 18:17 schreef Psycho_Flip het volgende:
Kick
Ach we maken deze gewoon vol en dan wordt het volgende topic gewoon het algemene Offspring topicquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:51 schreef emingee het volgende:
We moeten gewoon een algemeen offspring topic maken
Hij zoog dus?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:49 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog over Splinter te zeggen? Hij is al lang uit en iedereen heeft hem al tig keer gehoord. Ik ben er klaar mee![]()
Nee, ik vond hem niet zozeer zuigen. Eerder kort maar krachtig en niet briljant gezien de nummers (toch wel hit that, worst hangover, when your in prison) die ik liever skipte dan luisterde. De andere nummers waren leuk, soms goed, soms best wel erg goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hij zoog dus?
ik heb dat ook ja,quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:30 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
mijn mening over splinter is wel stuk positiever geworden in de loop van de maanden..
vin um veel relaxter dan int begin:)
Bij mij is het eigenlijk een beetje andersom met dat nummer.quote:Op zondag 18 april 2004 18:20 schreef henkalex het volgende:
[..]
ik heb dat ook ja,
Vooral een nummer als Race against myself vond ik het begin niet boeiend, maar vind ik nu een van de betere nummers
Dat vond ik ook een tijdje.quote:Op zondag 18 april 2004 19:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik vond Pretty Fly toen hij net uit was helemaal geweldig, maar toen hij op #1 stond, en iedereen zong vrolijk "Give it to me baby" vond ik het al niet meer vet.
Vreemd dat je dat zo kan beïnvloeden.
Nou, ik zou het niet als cliché omschrijven...de punk nummers niet en de 'experimentele' nummers ook zeker niet.quote:Op maandag 19 april 2004 18:27 schreef Opie het volgende:
Splinter.. tja.
Een cd van een half uur vol met cliche punk nummers.
Foei!quote:Op woensdag 21 april 2004 19:03 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
Ik weet het, het is slecht, maar ik heb hem nu pas![]()
![]()
Yep, Baghdad staat erop.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:37 schreef iDex het volgende:
[..]
Foei!
volgende week komt Rock against bush uit (volgens de site van velvetmusic) en daar staat een nummer van the offspring op![]()
* iDex gaat hem zeker kopen: de dvd die erbij zit lijkt me ook vet: met de anti bush reclames erop. bij velvet staat hij voor de prijs van rond de 11 euro (koopiequote:Op woensdag 21 april 2004 20:41 schreef Jassie het volgende:
[..]
Yep, Baghdad staat erop.
Die cd gaan we dus kopen!!
Die's er al, bij Elpee in Groningen was ie 10,90. Inclusief DVDtje uiteraard. De verkoper raadde em wel aan, staan een aantal documentaires op waar ze best veel tijd in hebben gestoken, niet zomaar wat dus.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:37 schreef iDex het volgende:
[..]
Foei!
volgende week komt Rock against bush uit (volgens de site van velvetmusic) en daar staat een nummer van the offspring op![]()
ik ga niet naar groningenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die's er al, bij Elpee in Groningen was ie 10,90. Inclusief DVDtje uiteraard. De verkoper raadde em wel aan, staan een aantal documentaires op waar ze best veel tijd in hebben gestoken, niet zomaar wat dus.
Inkoopprijs was 7 euro, in de US is ie minder dan 5 bucks. Hier 11 eu. Tis niet eerlijk.![]()
Naja... snel maar ff halen dan, binnekort. (Stufi plz!).
Nou ik was gister in Assen (daar woon ik .....quote:Op woensdag 21 april 2004 20:55 schreef iDex het volgende:
[..]
ik ga niet naar groningenmgoed ik zal morgen wel ff zoeken
owja idd Stufi![]()
Je koopt toch ook geen cd's bij die afzetters van de FRSquote:Op donderdag 22 april 2004 00:16 schreef Nitro_YE het volgende:
op de FatWreck site stond ie idd voor heel wat minder dan 11 euro maar ja ze moeten dat dingen ook nog helemaal naar de FRS hier in Roosendaal brengen...
Dan ga ik naar Lowlands, als Pukkelpop niet wat beters heeft zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:58 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Mojo schijnt druk bezig te zijn met het halen van The Offspring en Greenday naar Lowland 04
Jaaa, het concert was zeker wel vet jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:35 schreef _Suzanne_ het volgende:
Ik was laatste naar t concert van the offspring geweest in Amsterdam.. was geweldug!
ik vind het altijd wel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:02 schreef Ixnay het volgende:
I don't give a fuck about die interiews.
Mja, in de Oor ging het meer over het voorprogramma dan over het optreden van The Offspring, dat schiet ook niet echt opquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:00 schreef crN het volgende:
Meestal gaat het meer over de band zelf dan over het optreden.
Maar dat was ook niet het interview, dat was de recentie van het concert.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mja, in de Oor ging het meer over het voorprogramma dan over het optreden van The Offspring, dat schiet ook niet echt op
Jah maar als een review doet over een concert van Offspring, doe het dan ook over Offspring.quote:Op zondag 25 april 2004 01:18 schreef Jassie het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet het interview, dat was de recentie van het concert.
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 25 april 2004 01:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah maar als een review doet over een concert van Offspring, doe het dan ook over Offspring.
Er is toch niemand die het dan wat boeit hoe Janez Detd en Horrorpops waren?
ja idd , als je een review over het concert van the Offspring doet, dan durf je toch niet zoveel woorden vuil te maken aan het voorprogramma waar geen zak aan wasquote:Op zondag 25 april 2004 01:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah maar als een review doet over een concert van Offspring, doe het dan ook over Offspring.
Er is toch niemand die het dan wat boeit hoe Janez Detd en Horrorpops waren?
ik heb weinig keus, kan ook nog naar de Van Leest gaan maar dan ben ik net zoveel kwijtquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je koopt toch ook geen cd's bij die afzetters van de FRS
www.bol.comquote:Op zondag 25 april 2004 19:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ik heb weinig keus, kan ook nog naar de Van Leest gaan maar dan ben ik net zoveel kwijt
Janez Detd was wel leuk vond ik...quote:Op zondag 25 april 2004 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja idd , als je een review over het concert van the Offspring doet, dan durf je toch niet zoveel woorden vuil te maken aan het voorprogramma waar geen zak aan was
hmm ik ben redelijk bekend met internetwinkels, maar bol.com is eigenlijk 1 van de duurdere.quote:Op zondag 25 april 2004 19:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
www.bol.com
Hoef je de deur niet voor uit en de cd's zijn vaak goedkoper dan in de winkel
Heb van de week nog een cd van Dream Theater voor maar 7,99 gekocht
Ik heb deze al een jaar of 3 aan de muur hangen:quote:Op maandag 26 april 2004 01:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
hmm ik ben redelijk bekend met internetwinkels, maar bol.com is eigenlijk 1 van de duurdere.
ontopic:
van de Large
http://www.emp.de/bin/sho(...)TINFO&bildrub=search
de MAXI van Head Around You, hij is ¤7,50 net als Hit That, vrij duur dus
Hij is pas beschikbaar op 3-5, 3 mei dus
Er staat ook een nieuwe poster in de Large, op deze poster staat Atom ook bij. Het is een zwart/wit foto, ik vind hem wel mooi, maar moet alleen aan Atom wennen
Die poster had ik ook, alleen in ons nieuwe huis kon/ mocht ik geen posters meer ophangen, dus ik heb ze maar aan een vriendin van me verkochtquote:Op maandag 26 april 2004 16:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb deze al een jaar of 3 aan de muur hangen:
[afbeelding]
Vind em nog steeds erg stoer
op kink fm komt ie zowat elk uur voorbij volgens me broer, echt balen dat ik geen kink fm kan ontvangenquote:Op maandag 26 april 2004 12:02 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
op the box schijnt ie al paar keer langs gekomen te zijn...
Tegenwoordig kun je elk kanaal overal ontvangenquote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op kink fm komt ie zowat elk uur voorbij volgens me broer, echt balen dat ik geen kink fm kan ontvangenDaar komen juist allemaal nummers op die ik leuk vind
ja die vetkop van ron is ineens weg....quote:Op maandag 26 april 2004 01:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
hmm ik ben redelijk bekend met internetwinkels, maar bol.com is eigenlijk 1 van de duurdere.
ontopic:
van de Large
http://www.emp.de/bin/sho(...)TINFO&bildrub=search
de MAXI van Head Around You, hij is ¤7,50 net als Hit That, vrij duur dus
Hij is pas beschikbaar op 3-5, 3 mei dus
Er staat ook een nieuwe poster in de Large, op deze poster staat Atom ook bij. Het is een zwart/wit foto, ik vind hem wel mooi, maar moet alleen aan Atom wennen
idd, nix tegen mijn naamgenootquote:Op maandag 26 april 2004 22:06 schreef NRK het volgende:
HEUJ nix tegen ron he
ik vind deze poster niet echt cool, beetje een vage foto enzoquote:Op maandag 26 april 2004 21:35 schreef marruuuk het volgende:
[..]
ja die vetkop van ron is ineens weg....
ik heb zo een poster waar noodles zijn bril naar voren houdt waardoor 1 oog heel groot lijkt
daar staat ron dus wel nog op
edit:
die
[afbeelding]
dank je welquote:Op maandag 26 april 2004 21:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je elk kanaal overal ontvangen
Gewoon lekker op je computertje
http://ms.stream.garnierprojects.com/kinkfm/.wma
Gewoon op klikken en dan opent ie em vanzelf in winamp of in Media Player. Of welk ander programma je daarvoor gebruikt. Boeit ook niet.
Als het niet werkt, ff naar www.kinkfm.nl gaan en dan op het "Tune in" icoontje klikken aan de linkerkant, onder de navigatiebalk
relaxde cd:, wel iets meer serieze teksten. de dvd heeft veel extra's. zelfs een stukje comedy.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou ik was gister in Assen (daar woon ik .....) en daar had geen enkele winkel em, stom natuurlijk, had beter moeten weten, had nooit moeten zoeken. Dus vandaar dat ik naar Groningen ging (was daar toch al in de buurt, -> school).
Lemme know of het wat is.
Mkay.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:03 schreef iDex het volgende:
[..]
relaxde cd:, wel iets meer serieze teksten. de dvd heeft veel extra's. zelfs een stukje comedy.
hij was de 11 euro wel waard.
Niets tegen Atom ofzo, maar hij heeft er meer gel inhangen hoorquote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef marruuuk het volgende:
nee
hij heeft gewoon nogal veel vet in zijn haar
Dit staat op de nieuwe singel:quote:Op zondag 25 april 2004 20:07 schreef iDex het volgende:
iemand de "head around you" single al?
zit er extra's bij voor de pc?
cool: ik hoop dat ik hem maandag kan bestellen. waar heb jij hem gekocht?quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:08 schreef FjH het volgende:
[..]
Dit staat op de nieuwe singel:
01-the_offspring-(cant_get_my)_head_around_you-aaf.mp3
02-the_offspring-gotta_get_away_(live)-aaf.mp3
03-the_offspring-come_out_and_play_(live)-aaf.mp3
04-the_offspring-the_kids_arent_alright_(live_from_radio_one)-aaf.mp3
De clip die erbij zit is trouwens wel geinig, met veel camera effects, maar toch had ik er mee van verwacht, want ze hadden gezegd een soort bullettime effect, maar twas meer snel heen en weer geflits, beetje tegenvallend in dat opzicht, maar tis wel originele clip.![]()
aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:08 schreef NRK het volgende:
http://www.theoffspring.i(...)ste_-_all_i_want.zip
lol, it's all i waaaaaaant![]()
ik ben ook op vakantie dan... *piep*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef marruuuk het volgende:
en daar kan ik dan weer niet heen omdat ik de 21e op vakantie ga
Hij is echt foutquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:08 schreef NRK het volgende:
http://www.theoffspring.i(...)ste_-_all_i_want.zip
lol, it's all i waaaaaaant![]()
ik hoop dat het opgenomen word, video of audio, nog beter als ze alles op tv uitzenden natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
ik ben ook op vakantie dan... *piep*![]()
Wat is de nieuwe single????quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:05 schreef iDex het volgende:
Subtiel Kickje:
kheb de nieuwe single besteld,
en de cd wallet
Als hij die bedoelt dan loopt hij wel een beetje achter, die single is niet echt nieuw meerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe single????
Of bedoel je Head Around You
same herequote:Op woensdag 16 juni 2004 02:51 schreef emingee het volgende:
Ik denk spare me the details
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als hij die bedoelt dan loopt hij wel een beetje achter, die single is niet echt nieuw meer![]()
De RG7321 is een 7string gitaar. En dat gebruikt Dex volgens mij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:21 schreef mikezwet het volgende:
Vraagje: speeld dexter met een ibanez rg 7321 ?
Zo zou je het kunnen noemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:38 schreef mikezwet het volgende:
Dexter is dus gewoon een beunhaas wat betreft zijn instument
Dit lijkt me een stuk geloofwaardiger.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:59 schreef Gijserman het volgende:
Janez Deth komt op Huntenpop, misschien stond er op teletext iets van: Janez Deth die in het voorprogramma stond van The Offspring
Das echt erg.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:37 schreef againstthegrain het volgende:
Tuurlijk wel. Jane's Detd. is helemaaaaaal niet puberaal!
Eerst vond je ze nog goed!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Das echt erg.
Laatst ben ik weer naar een optreden van hun geweest.
Een vriend van me wilde daar heel graag naar toe en ik dacht van "ach jah, slecht zijn ze ook niet dus op zich wel lachen"
Muziek is best grappig zo af entoe maar tering hey. Ik voelde me gewoon oud in dat publiek
Echt van die kleuters van 12 liepen er rond. En niet een paar maar gewoon echt meer dan de helft.
Gelukkig nog een crowdpitje kunnen bouwen met wat volwassenere mensen
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef pleevis het volgende:
ik en licko waren op het concert in adam 19 maart!!!!
OMG WAT EEN OWNAGE ZEG
normaal ben ik een breezahboi, dus ik dacht, wat een domme rockers en pit bouwers enzo, maar naar mate de avond vorderde kwam ik steeds meer in de mood, en op het laatst beukte ik net zo hard mee voorin...vooral self esteem; kippevel
het gaat natuurlijk niet alleeeen maar om het beuken he...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef pleevis het volgende:
ik en licko waren op het concert in adam 19 maart!!!!
OMG WAT EEN OWNAGE ZEG
normaal ben ik een breezahboi, dus ik dacht, wat een domme rockers en pit bouwers enzo, maar naar mate de avond vorderde kwam ik steeds meer in de mood, en op het laatst beukte ik net zo hard mee voorin...vooral self esteem; kippevel
Bij mij is het de eerste.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:36 schreef marruuuk het volgende:
je bent een van de eerste mensen die zichzelf schaamteloos breezahboi noemt die ik ken!
`quote:Op maandag 28 juni 2004 21:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eerst vond je ze nog goed!
Alleen never gonna find me hoeft van mij nietquote:Op maandag 28 juni 2004 22:00 schreef Ixnay het volgende:
Session
Genocide
Mota
Meaning Of Life
Nitro
Cool To Hate
We Are One
Get It Right
Dirty Magic
Crossroads
Beheaded
I'll be Waiting
Never Gonna Find Me
Waarom niet??
Ja, ik noemde maar wat goeie nummers die in me opkwamen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Alleen never gonna find me hoeft van mij nietde rest
![]()
Hij ziet er nog best fris uit voor iemand van 37.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:17 schreef ICTservice het volgende:
Zanger is nog even bejaard als vroeger![]()
Kloptquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, ik noemde maar wat goeie nummers die in me opkwamen.
Maar een vernieuwende playlist zou eens leuk zijn.
Altijd maar weer Gotta Get Away etc. dat ze zelf niet eens wat variatie willen.
Lijkt me saai als ik in een band zou spelen, en iedere avond dezelfde nummers.
1966 dus in 2004 wordt hij 38.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:45 schreef crN het volgende:
Hij wordt dit jaar 39 hoor(29 dec)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt
Ik zou zelf wel voor een iets andere playlist kiezen denk ik maar dan nog. Gotta Get Away, Gone Away, Pretty Fly, Self Esteem, Bad Habit, All I Want, Have You Ever, Staring At The Sun.
Allemaal nummers die sinds het uitbrengen van het bijbehorende album volgens mij niet meer uit de playlist verwijderd zijn.
Op zich zijn het natuurlijk allemaal heerlijke nummers, maar we kennen ze nu zo langzamerhand ook wel live...
Hoewel ik van een paar nummers (Self Esteem, Staring at The Sun, Bad Habit, All I Want) echt geen genoeg zou kunnen krijgen. Maar de rest mag van mij wel een keer vervangen worden.
Ixnay, je had trouwens maar 13 nummers geselecteerd. Ik denk dat het er wel wat meer worden. Stuk of 18 moet mogelijk zijnVooral als ze een beetje doorspelen en geen onnodige leukheden doen. (Brandspuit op Pinkpop2001 kan ik me nog goed herinneren)
Mijn playlist:
Neocon
The Noose
All I Want
Million Miles
Staring at The Sun
Kick Him When He's Down
The Meaning of Life
Smash
Special Delivert
Bad Habit
Never Gonna Find Me
LAPD
Beheaded
Genocide
Lighting Rod
Da Hui
Dirty Magic
The Kids Aren't Alright
(Can't Get My) Head Around You
Self Esteem
Zoiets zou die er dan uit moeten zien. Gewoon een paar nummertjes die wat bekender zijn en wat nieuwer en wat nummers die ze normaal niet (meer) spelen.
Maar goed, de grote hitjes zijn er hier voor het grootste gedeelte uitgelaten.
Ik heb er nog een paar ingelaten maar helaas is er hierdoor geen ruimte meer voor onbekende leuke nummers
Dexter is geboren in 1965.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1966 dus in 2004 wordt hij 38.
Hij is nog niet jarig geweest in 2004, dus hij is nu 37.
Let op, niet schrikken: Ik geloof je!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:50 schreef NRK het volgende:
je zal me ongetwijfeld wel weer niet geloven, maar goed =)
Noujah goed, ik vind de Long Way Home ook prima hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde helemaal niet dat dat de playlist moest worden. het waren gewoon wat nummers die eventueel zouden kunnen. Gewoon dat ze daar bijvoorbeeld 2 of 3 van zouden kunnen spelen, en daarvoor een paar weglaten uit de gebruikelijke playlist.
All I Want en Staring At The Sun mogen natuurlijk nooit ontbreken.
Reactie op playlist van Komakie:
Million Miles Away ben ik eigenlijk blij om dat ze die niet meer spelen. Het is geen slecht nummer ofzo, maar beneden Offspring niveau.
Kick Him is te langzaam, net als GGA. Session mogen ze wel van Ignition spelen.
Meaning Of Life is wel geniaal, goeie keuze.
Smash, oftewel de trendie asshole song, joa zou wel nice zijn als ze em nog eens spelen.
Special Delivery??? Vind je die goed?
LAPD, een 2 akkoord nummer, wel goed, maar niet iets waar ze trots genoeg op zijn om te spelen lijkt me.
Beheaded, Genocide, Dirty Magic mogen ze van mij alle 3 zeker live spelen, echt zonde dat ze die nummers live niet gebruiken.
Lightning Rod... nou Never Gonna Find Me is beter, maar die had je er al bijgezet.
Da Hui ook goed, hoort erbij voor het contrast.
Maar als ze deze playlist spelen zou ik tevreden zijn.
Teminste anders als standaard.
Waarom geen Long Way Home btw?
Als ik iets heb om te recorden wil ik dat best doen, op Pukkelpop dan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:48 schreef mikezwet het volgende:
Gaat iemand offspring op lowlands nog recorden
Black Sails je favo album van AFI ? (avatar)quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:24 schreef Jassie het volgende:
[..]
Als ik iets heb om te recorden wil ik dat best doen, op Pukkelpop dan.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:31 schreef Ixnay het volgende:
Black Sails is een ernstig goeie cd.
De RG 570 EX heeft ook die shark tooth inlays....quote:Op zondag 4 juli 2004 15:20 schreef NRK het volgende:
Zie je ook niet, maar ik weet het
edit: mja aan de shark tooth inlays, witte rand op de half, locking system, en de pickups.
Zeker wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:05 schreef Ixnay het volgende:
Zou je het ook een goed nummer vinden als het niet van The Offspring zou zijn?
Echtquote:Op zondag 25 juli 2004 11:47 schreef NRK het volgende:
Ik kots bijvoorbeeld ook op Lightning Rod, dus ik denk van wel.
hmmm ok, dan zijn we het dus niet eensquote:Op zondag 25 juli 2004 23:10 schreef NRK het volgende:
Ja ik vind de drumgeluid van Lightning rod neit mooi, en de zang ook niet echt. Vind het niet klinken dat nummer. Race Against Myself vind ik juist wel vetter.
Mja, festivals zijn meestal een uurtje ofzo....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:00 schreef Ixnay het volgende:
http://dominiek.be/Pukkelpop_2004_v1.pdf
Blokjesschema Pukkelpop.
The Offspring speelt een uurtje... iig beter dan die 45 minuten van Pennywise vorig jaar, want dat was toch echt kort.
Hopelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:57 schreef Komakie het volgende:
Lowlands kaartje moet ik nog ff halen.
Kan niet naar Pukkelpop omdat ik nog moet werken die dag
Anders was ik ook nog wel ff gegaan.
2 dagen achter mekaar Offspring is toch vet.
Trouwens, er staat wel een uurtje op het blokkenschema. Maar vorig jaar met Guano Apes was dat ook zo. Die speelden toch een uur en een kwartier. Complete set
Dus misschien speelt Offspring ook wel iets langer. Is toch ruimte voor een paar nummers extra in dat kwartiertje
Op de Bowlingbaan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:57 schreef NRK het volgende:
edit: http://www.emp.de/ACfrG/productimg/8/861277.jpg
btw die schoenen van dexter zijn echt superstoer!!![]()
(waar kan ik zo'n gevallen kopen?)
dan mag je nu officieel in dit topic komenquote:Op maandag 2 augustus 2004 08:48 schreef avw1982 het volgende:
Van de week heb ik eindelijk alle 7 cd's van The Offspring compleet.
Kiewit, ergens in de Buurt van Hasselt in het Belgische Limburg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef smash789 het volgende:
Waar is Pukkelpop en hoeveel kost het?
Laat ze maar nieuwe liedjes maken, want als ze een CD zouden maken met nummers die ze niet goed genoeg vonden dan wordt het geen beste CD! Misschien light em up ofzo wel en ring of fire, die deden ze om andere redenen niet op de CDquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:23 schreef Ixnay het volgende:
Zou wel cool zijn als ze weer aan een nieuw album beginnen, als het goed is hebben ze al genoeg nummers uit het verleden die nooit uitgebracht zijn. Light 'Em Up en Mission From God bijvoorbeeld.
Die logica heeft tot nu toe altijd geklopt, hopelijk nu weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:27 schreef Nitro_YE het volgende:
ze maken telkens 2 album vlak achter elkaar en dan moet je 3 jaar wachten voor een nieuwe periode, zegmaar. Nou Splinter is de eerste van de periode en de opvolger daarvan moet dan zo na ongeveer 2 jaar komen...
Nog beter(nou ja...) de Rolling Stones.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:18 schreef Komakie het volgende:
Ach daar weet je nix van....
Kijk naar bands als Metallica en Iron Maiden ofzo.
Beter nog: AC/DC
En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die bands uit mekaar gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |