abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:31:34 #76
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17480009
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:06 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm... ik post zelf het bericht dat JD gezegd heeft dat de knvb Vitesse geen spelers meer mag aantrekken (kopen)
Ja ok, dat is 'korte termijn'. Maar ik wil nu wel eens weten van iemand die er verstand van heeft.
Welke leningen en schulden heeft Vitesse nog uitstaan?!
En hoe denkt Vitesse die te kunnen saneren als ze in de eredivisie blijven? Niet door paniekaankopen als Rink bijv.
En hoe denkt Vitesse te kunnen overleven als ze degraderen? Welke oplossingen zijn er nog voor Vitesse?
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:44:20 #77
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17480240
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee.

Doe maar Den Bosch en Sparta terug in de Ere en Zwolle en Vitesse eruit.
Yes Plz
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:46:57 #78
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17480286
Sinds 1 maart heeft de KNVB geloof ik ook 3 groepen, waarbij 3=financieel gezond en 1=financieel ongezond, en ik geloof dat Vitesse al heeft toegegeven dat men in 1 zit en verwacht daar niet op hele korte termijn uit te komen...
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:50:35 #79
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17480355
idd Vitesse zit op dit moment in de financieel ongezonde groep
AFAB (sponser voor komende 3 seizoenen blijft alleen sponser wanneer Vitesse in de eredivisie blijft.



[ Bericht 37% gewijzigd door Tha_Mars op 03-03-2004 13:54:44 (typo) ]
Maximaal 4 regels
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:57:47 #80
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17480513
Ik hoop trouwens niet dat Vitesse degradeerd. Ze hebben nog een stapeltje leuke spelers. Bovendien doet ambiance ook iets. En je kunt me veel wijsmaken, de Nederlandse competitie oogt toch een stuk aantrekkelijk als er een modern stadion in beeld komt ipv dat treurige FC Zwolle geval.
Ik weet dat een stadion geen argument is, maar er zijn de laatste jaren wat clubs gepromoveerd die gevalletjes hebben die regelrecht pijn aan m'n ogen doen en een soort "Belgische" uitstraling geven. Kaal, leeg, oud en lelijk. Daarmee zal de aantrekkelijkheid van de HCE niet worden verhoogd.
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:21:21 #81
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17480965
je bent de eerste niet-vitessenaar die dat vind volgens mij
Maximaal 4 regels
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:34:04 #82
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17481202
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:57 schreef Stpan het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Vitesse degradeerd. Ze hebben nog een stapeltje leuke spelers. Bovendien doet ambiance ook iets. En je kunt me veel wijsmaken, de Nederlandse competitie oogt toch een stuk aantrekkelijk als er een modern stadion in beeld komt ipv dat treurige FC Zwolle geval.
Ik weet dat een stadion geen argument is, maar er zijn de laatste jaren wat clubs gepromoveerd die gevalletjes hebben die regelrecht pijn aan m'n ogen doen en een soort "Belgische" uitstraling geven. Kaal, leeg, oud en lelijk. Daarmee zal de aantrekkelijkheid van de HCE niet worden verhoogd.
Je kan ook andersom redeneren .... als dergelijke clubjes promoveren, boren ze misschien nieuwe geldbronnen aan, krijgen misschien de gemeente mee en kunnen zodoende hun stadion moderniseren? Dus stadion argument is voor mij geen valide argument
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:50:49 #83
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17481486
een stadion is inderdaad geen argument
Vitesse moet gewoon genoeg punten hebben om erin te blijven
Of eventueel de poule van de nacompetitie winnen dan mag je erin blijven
Maximaal 4 regels
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:02:37 #84
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17481697
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:57 schreef Stpan het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Vitesse degradeerd. Ze hebben nog een stapeltje leuke spelers. Bovendien doet ambiance ook iets. En je kunt me veel wijsmaken, de Nederlandse competitie oogt toch een stuk aantrekkelijk als er een modern stadion in beeld komt ipv dat treurige FC Zwolle geval.
Ik weet dat een stadion geen argument is, maar er zijn de laatste jaren wat clubs gepromoveerd die gevalletjes hebben die regelrecht pijn aan m'n ogen doen en een soort "Belgische" uitstraling geven. Kaal, leeg, oud en lelijk. Daarmee zal de aantrekkelijkheid van de HCE niet worden verhoogd.
In de Belgische stadions hangt meer sfeer dan in het gemiddelde Nederlandse stadion
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 4 maart 2004 @ 08:56:22 #85
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17490101
begin dan maar over de fantastische sfeer die bij de top 3 hangt
Maximaal 4 regels
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:06:16 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17494676
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 08:56 schreef Tha_Mars het volgende:
begin dan maar over de fantastische sfeer die bij de top 3 hangt
Ik begin bij niemand, ik doel op het algemeen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:54:37 #87
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_17495566
Heb mezelf al bij nacompetitie neergelegd, dan maar via die weg erin blijven.

En stiekem hopen al die Nekkers en andere Vitessehaters niet dat we degraderen want dan hebben ze weer minder te k*nkeren op het internet Dus nooit meer Arnep, Renfront, Faillietesse of Fietstassen kunnen typen zal moeilijk worden voor een hoop mensen

Een club met een stadion als Gelredome en 18.000 toeschouwers (ja ook nu het slecht gaat) hoort gewoon in de HCE



[ Bericht 5% gewijzigd door BOT op 04-03-2004 14:56:22 (typfouten) ]
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:17:32 #88
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_17496002
pff neerleggen bij de nacompetitie, dat dus niet he, oke het zit er wel in maar ik heb eigenlijk stiekem nog wel hoop op een goed einde dit jaar.
Eigenlijk waren de wedstrijden hiervoor al van cruciaal belang maar de volgende 2 zijn helemaal superbelangrijk, weet je die te winnen (respec. Volendam uit en Ado thuis) dan kruip je dichter naar boven toe en de wedstrijden die daarna komen kan je dan punten sprokkelen...

Maarja het is sowieso al een verloren seizoen en laten we hem dan ook afsluiten met wat overwinningen (:P)
Maximaal 4 regels
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:56:05 #89
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_17496872
Tsja ik heb ook liever dat we er "normaal" inblijven. Die mogelijkheid bestaat ook nog wel, alleen ben ik realistisch genoeg om te zeggen dat het heel erg moeilijk wordt. ADO is goed op dreef de laatste tijd dus die wedstrijd winnen we niet zomaar. Helemaal niet als er straks ook nog eens 1000 ADO supporters in het gelredome zullen plaatsnemen, want voor hen is het ook een cruciaal duel.
pi_17503337
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:44 schreef Tha_Mars het volgende:
Vitesse per direct aan banden gelegd
Arnhemse club mag niet meer spelers halen dit seizoen

Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal Internationaal, vertelde vanavond in het tv-programma Voetbalinsite op RTL5 dat de KNVB per direct een saneringsplan heeft voorgelegd bij Vitesse waaraan de club zich streng moet gaan houden. Dit bekent o.a. dat Vitesse geen speler meer mag halen. Deze maatregel is onderdeel van het nieuwe licentieplan van de KNVB wat vandaag is ingegaan.
Bron: Voetbalinsite RTL5 01-03-2004

Dit zou dus mijn eerdere post tegen spreken
Wat een onzin verhaal. De man was boos en kwam dinsdag na een kort praatje met de trainer gewoon weer mee doen met de training.
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:49 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]



Vitesse Eindelijk krijgen ze daar voor hun kiezen wat ze verdienen. Rink zou ook woest opgestapt zijn
Kijk eens aan. Nu zou hij zelfs opgestapt zijn...
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoop dat ze degraderen.

Net goed voor al die Karel Aalbers aanhangers, de man die de club net zo hard kapot heeft gemaakt als dat hij hem uit de grond heeft gestampt. Lekker in de eerste divisie spelen in een stadion waar dan geen hond meer zal zitten.
Waar baseer je dat op? Zelfs nu we al 2 jaar tegen degradatie vechten komen er nog elke week bijna 2 keer zoveel mensen dan wat er bijvoorbeeld bij Nec komt. Vitesse heeft niet zulke successupporters zoals menigeen dat graag zou willen denken.
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee.

Doe maar Den Bosch en Sparta terug in de Ere en Zwolle en Vitesse eruit.
Nou idd. Dat zal niveau en aanzien van de Eredivisie doen toenemen zeg. Een club dat zich jaar in jaar uit heeft bewezen op het hoogste niveau met alle voorzieningen bij de hand of een club dat al jaren niks weet te presteren.
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:24 schreef DarkShine het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat een club die dit seizoen pas voor het 15de jaar eredivisie half/eind jaren 90 kan roepen dat ze de 4de club van Nederland zijn. Paar keer Europees pas, niks gewonnen in die tijd...
Vitesse speelde in de jaren '50 en '70 ook al Eredivisievoetbal. Iets wat jij niet schijnt te begrijpen.
En dan even kijkend naar de criteria waarop je als 4de club mag worden beschouwd destijds:
-13 jaar lang eindigen als nummer 3, 4, 5 of 6.
-Na de top 3 het grootste stadion
-Na de top 3 het grootste budget
-Na de top 3 de meeste uitgaven
-Na de top 3 de meeste seizoenkaarthouders
-Na de top 3 de meeste toeschouwers
-Na de top 3 het beste gepresteerd in Europa
-Na de top 3 de beste spelers
-Pioneer op gebied van nieuwe voetbalontwikkelingen
-etc.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 10:13:42 #91
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_17510036
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 14:54 schreef BOT het volgende:
Heb mezelf al bij nacompetitie neergelegd, dan maar via die weg erin blijven.

En stiekem hopen al die Nekkers en andere Vitessehaters niet dat we degraderen want dan hebben ze weer minder te k*nkeren op het internet Dus nooit meer Arnep, Renfront, Faillietesse of Fietstassen kunnen typen zal moeilijk worden voor een hoop mensen

Een club met een stadion als Gelredome en 18.000 toeschouwers (ja ook nu het slecht gaat) hoort gewoon in de HCE
En hoeveel van die "supporters" nemen nog een seizoenskaart als er gedrgradeerd wordt? Ik denk, nee ik weet zeker dat er nooit zoveel supporters overblijven als bij De Graafschap..
Het is gewoon een feit dat bij vitesse een hoop mensen zitten die niet eens echt voor vitesse zijn, maar komen voor de topwedstrijden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 10:55:49 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17510660
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 21:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nou idd. Dat zal niveau en aanzien van de Eredivisie doen toenemen zeg. Een club dat zich jaar in jaar uit heeft bewezen op het hoogste niveau met alle voorzieningen bij de hand of een club dat al jaren niks weet te presteren.
Sparta hoort gewoon in de eredivisie.
quote:
Vitesse speelde in de jaren '50 en '70 ook al Eredivisievoetbal. Iets wat jij niet schijnt te begrijpen.
En dan even kijkend naar de criteria waarop je als 4de club mag worden beschouwd destijds:
-13 jaar lang eindigen als nummer 3, 4, 5 of 6.
-Na de top 3 het grootste stadion
-Na de top 3 het grootste budget
-Na de top 3 de meeste uitgaven
-Na de top 3 de meeste seizoenkaarthouders
-Na de top 3 de meeste toeschouwers
-Na de top 3 het beste gepresteerd in Europa
-Na de top 3 de beste spelers
-Pioneer op gebied van nieuwe voetbalontwikkelingen
-etc.
-13 jaar lang eindigen als nummer 2, 3, 4, 5
-Na de top 3 het beste gepresteerd in Europa
-Na de top 3 de beste spelers
-2 Amstel-Cup's

Vitesse:
-13 jaar lang eindigen als nummer 3, 4, 5 of 6.
Maar een enkele keer boven ons
-Na de top 3 het grootste stadion
Ik ken alleen een sporthal in Arnhem, bedoel je die?
-Na de top 3 het grootste budget
Als dat budget niet alleen op papier bestond, waren er nu geen problemen
-Na de top 3 de meeste uitgaven
En de grootste schulden!
-Na de top 3 de meeste seizoenkaarthouders
Kan best hou me niet met aantallen van andere club bezig
-Na de top 3 de meeste toeschouwers
Kan best hou me niet met aantallen van andere club bezig
-Na de top 3 het beste gepresteerd in Europa
Laat me niet lachen, Roda heeft vaker Europees gespeeld en is verder gekomen!
-Na de top 3 de beste spelers
Noem eens wat spelers op dan
-Pioneer op gebied van nieuwe voetbalontwikkelingen
Een schuifbaar grasmatje?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_17510834
-Na de top 3 het grootste stadion
Sure, opgebouwd uit geld wat er niet was
-Na de top 3 het grootste budget
Grootste papieren budget wat niet volgehouden kon worden. Tegenwoordig de club met de grootste schulden uit de Eredivisie, is dat ook al een prestatie tegenwoordig?
-Na de top 3 de meeste uitgaven
En kijk waar jullie staan met jullie uitgaven. Blijkt dus gewoon wanbeleid, spelers halen die hun geld niet waard bleken te zijn
-Na de top 3 de meeste seizoenkaarthouders
Kan zo zijn, heeft ook te maken met gloryhuntergedrag denk ik. Karel Aalbers beloofde gouden bergen, en mensen geloven dat graag
-Na de top 3 de meeste toeschouwers
Ook weer datzeflde gloryhuntergedrag, daar komt bij dat Arnhem gewoon een groot achterland heeft en relatief weinig concurrentie van andere clubs.
-Na de top 3 het beste gepresteerd in Europa
Sure, als jij dat denk noem eens de clubs op waar Vitesse de laatste 10 jaar tegen gespeeld heeft, en van gewonnen heeft, europees gezien.
-Na de top 3 de beste spelers
Noem er eens een aantal dan?
-Pioneer op gebied van nieuwe voetbalontwikkelingen
Bla bla, toevallig omdat Ome Karel een stadionnetje bouwde met een dakje en een schuifbaar veldje. Qua jeugdopleiding stellen jullie ook geen ene ruk voor (zie die nieuwelingen in jullie team die dus duidelijk het eredivisie niveau niet aankunnen)
-etc.
Wat nog meer dan?

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:42:00 #94
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_17512481
Tsja ik ben inderdaad benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders er volgend jaar zullen zijn. Feit is wel dat er tegen clubs die niet uit de top drie komen ook nu nog 18.000 toeschouwers zitten. Terwijl ze alle reden hebben om niet te komen met dit belabberde spel.

Vitesse hoort gewoon in de eredivisie thuis sinds ze in 1989 gepromoveerd zijn.

En waarom loopt iedereen steeds over het Gelredome te zeiken, is toch echt wel een mooi stadion. Misschien niet van de buitenkant maar van binnen wel. Veel voorzieningen aanwezig op het gebied van catering en toiletten.Overal goed zicht in het stadion, betaalbare seizoenkaarten.

Maar ja het is gewoon mode om tegen vitesse te zijn he
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:46:18 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17512576
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 12:42 schreef BOT het volgende:
Tsja ik ben inderdaad benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders er volgend jaar zullen zijn. Feit is wel dat er tegen clubs die niet uit de top drie komen ook nu nog 18.000 toeschouwers zitten. Terwijl ze alle reden hebben om niet te komen met dit belabberde spel.

Vitesse hoort gewoon in de eredivisie thuis sinds ze in 1989 gepromoveerd zijn.

En waarom loopt iedereen steeds over het Gelredome te zeiken, is toch echt wel een mooi stadion. Misschien niet van de buitenkant maar van binnen wel. Veel voorzieningen aanwezig op het gebied van catering en toiletten.Overal goed zicht in het stadion, betaalbare seizoenkaarten.

Maar ja het is gewoon mode om tegen vitesse te zijn he
Goed overzicht heb je een vrijwel alle nieuwe stadions. Betaalbare seizoenskaarten hebben wij ook (west = 110 euro). Voorzieningen zijn er ook genoeg bij vrijwel iedere clubs. Dus dat zijn geen redenen om dat 'stadion' mooi te vinden. Het is altijd fucking hot in die sporthal! En oerlelijk.

Ik ken nog een club die in allerijl noodaankopen deed, we weten allemaal hoe het Fortuna nu vergaat
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:47:43 #96
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_17512599
quote:
Ook weer datzeflde gloryhuntergedrag, daar komt bij dat Arnhem gewoon een groot achterland heeft en relatief weinig concurrentie van andere clubs.
Weinig concurrentie van andere clubs?? Er zijn toch best veel clubs in de buurt van Arnhem: NEC, de Graafschap, FC Utrecht, en in mindere mate Go Ahead Eagles. (laat AGOVV even buiten beschouwing:) )
quote:
Qua jeugdopleiding stellen jullie ook geen ene ruk voor (zie die nieuwelingen in jullie team die dus duidelijk het eredivisie niveau niet aankunnen.
die komen natuurlijk niet in een draaiend elftal zoals bij ajax en moeten nu al de kar trekken terwijl ze nog weinig eredivisie ervaring hebben. Is te vroeg om te zeggen dat ze het niveau niet aankunnen. Velen komen(of kwamen) uit voor Jong Oranje dus ze horen wel bij de beteren van hun lichting

  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:57:24 #97
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17512761
Zo, ik kan helaas zondag niet mee, omdat ik moet spelen, maar ik hoop dat ze nu wel eens een keer geluk hebben, dat ze er wél ingaan. Geen gelul over financieen, punten halen. De enige manier om in de HCE te blijven, wat ook zal gebeuren.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 16:22:08 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17518014
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:07 schreef TheGHunter het volgende:
- Sure, als jij dat denk noem eens de clubs op waar Vitesse de laatste 10 jaar tegen gespeeld heeft, en van gewonnen heeft, europees gezien.
-

90-1 Derry City,,Dundee Utd,Sporting Portugal
92-3 Derry City,KV Mecheleb,Real Madrid
93-4 Norwich
94-5 Parma
97-8 Braga
98-9 AEK,Bordeaux
99-0 Beira Mar,,Lens
00-1 Haifa,Inter Milan 2e ronde
02-3 Rapid Bucharest,Bremen,Liverpool

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17522021
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]


90-1 Derry City,,Dundee Utd,Sporting Portugal
92-3 Derry City,KV Mecheleb,Real Madrid
93-4 Norwich
94-5 Parma
97-8 Braga
98-9 AEK,Bordeaux
99-0 Beira Mar,,Lens
00-1 Haifa,Inter Milan 2e ronde
02-3 Rapid Bucharest,Bremen,Liverpool

de laatste 14 jaar hebben ze dus 3x de 1e ronde niet overleefd, zaten ze 3x in de 2e ronde en 3x in de 3e ronde. Nou gefeliciteerd Vitesse, echt goeie resultaten
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  vrijdag 5 maart 2004 @ 19:33:17 #100
87353 marconmgn
voetbalkroeg
pi_17522090
het grote vitesse gedeelte?
zo groot kan dat gedeelte nooit worden
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')