Ik vind het echt geweldig, en pleit zoals gezegd voor een zwarte leeuw op de zijkant van het Oranje shirt (NIKE leest toch mee
?)
quote:Een Nederlandse met precies dezelfde collectie én goedkoper (+/- 5 euro) is 22shirts.nl ...
Op zaterdag 7 februari 2004 15:19 schreef zjroentje het volgende:
Voor mooieretroshirts
kun je ook terecht bij bundesliga.de, en dan links de bundesliga shop.
quote:Voor als ze er in de 1e ronde al uit liggen
Op dinsdag 10 februari 2004 18:31 schreef Ez3 het volgende:
Iemand al pics van nieuwe NL shirt?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:55 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Voor als ze er in de 1e ronde al uit liggen
[afbeelding]
quote:Het oude shirt van het Nederlands elftal (2 jaar geleden ofzo) was als shirt niet lelijk maar de vorm klopte niet. Het sloot niet goed aan op het lichaam en er was van dat lelijke gaas in verwerkt waardoor het model niet meer klopte.
Op zaterdag 7 februari 2004 01:39 schreef Devano het volgende:
Als ik het te zeggen had bij Ajax zou ik overstappen naar een mooi strak shirt, hetgeen natuurlijk veeel mooier is bij het prachtige wit rood wit. Ik vind het nu absoluut een mooi shirt, maar als ik in mijn Ajax shirt loop voel ik me altijd wat onhandig omdat het zo wijd zit. En eigenlijk zou dan ook de reclame van het shirt af moeten, a la Barcelona (wie o wie noemt nog wat voorbeelden)
Dat had ook veel beter gekund (geldt trouwens voor bijna elle NL shirts).
quote:Yup. Hier is een linkje naar een site waar ie staat. Ben geen ster in foto's plaatsen, misschien dat iemand anders dat maar even moet doen:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:31 schreef Ez3 het volgende:
Iemand al pics van nieuwe NL shirt?
Ook mooi weer witte broekjes.
Al weet ik niet of die ook echt op het NL shirt komen.
quote:Sjesus wat lelijk
Op maandag 16 februari 2004 08:32 schreef belanov het volgende:
ik mag dan toch hopen dat de nummers niet zó op het shirt komen.we gaan het zien woensdag
Trouwens die shirtjes van de Antillen zijn echt heel dope!
quote:Moet gelijk aan RTL 4 en 5 denken
ik mag dan toch hopen dat de nummers niet zó op het shirt komen.we gaan het zien woensdag
quote:Nee man! Eindelijk weer die witte broeken terug! Waarom zwart? Ik heb het nooit gesnapt... waar vind je de kleur zwart (behalve dan bij enkele spelers) terug? Had stiekem gehoopt (en hoop dat dat ooit nog komt) dat het uit shirt wit met een horizontale (of diagonale) nederlandse vlag (dunne lijnen) worden bedrukt.
Op donderdag 12 februari 2004 13:19 schreef Ez3 het volgende:
Nah, van mij mogen het gewoon zwarte broeken blijven, en een zwarte leeuw op de borst
quote:OMFG!!!!!
quote:Foto?
Op dinsdag 17 februari 2004 23:52 schreef Devano het volgende:Trouwens die shirtjes van de Antillen zijn echt heel dope!
En ik vond dat oranje-zwart, en zwarte uit tenue's een stuk mooier dan oranje in combinatoe met wit.
Laten we zeggen dat het niet iedereen even goed staat..
Maar goed.. Ik vind witte shirtjes super maar deze uitvoering is een beetje saai, doe het dan gewoon helemaal wit en zonder oranje dingetjes en strepen.. Maarja dan is ie zeker weer te anders in vergelijking met de andere landen die Nike shirtjes hebben..

quote:wil iemand mij uitleggen waarom het Nederlandse nationaal shirt zwart moet hebben (of ooit gehad heeft?)
Op woensdag 18 februari 2004 15:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Waarom maken ze er bij Nike toch weer zo een puinhoop van![]()
![]()
Konden ze niet gewoon de combo Oranje shirt Zwarte Broek aanhouden![]()
rood/wit/blauw/oranje... meer keuzes zijn er voor mij echt niet hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |