Je had veel beter die van Zweden kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het shirt van Engeland gehaald. Hij is echt gaaf, ook leuk dat je hem aan twee kanten kan dragen.
That's so 2000.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Paradepaardje het volgende:
Ik ben op zoek naar het Kappa Shirt Blauw van italie waar zij het ek mee speelden....
Iemand idee?
Idd ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:21 schreef JeroenV het volgende:
Dat is die rooie zeker?
Koel, opzich, maar zou het in het echt willen zien om te kijken hoe dat ruitjespatroon tot z'n recht komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat vinden we van dit namaak EK 88 t-shirt?
[afbeelding]
Nou, die Amerikaan wist heus wel dat ie een shirt had die wat waard is...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
Dacht ik een buitenkansje op eBay gevonden te hebben. Een Amerikaan die niet wist wat voor goudmijn ie had en een oud Feyenoord-shirt met Puma en Opel als sponsor voor 10 dollar te koop aanbood. Is het item in de laatste 24 uur gestegen van 16$ naar 316!!! Ggrr![]()
ff plaatje bij zoeken
Nee hoor, was een groothandelaar in vintage 80s wielrenshirts en daaronder stond ie ook gelist.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:24 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Nou, die Amerikaan wist heus wel dat ie een shirt had die wat waard is...
Me tooquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Paradepaardje het volgende:
Ik ben op zoek naar het Kappa Shirt Blauw van italie waar zij het ek mee speelden....
Iemand idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |