Maar het probleem is dit: ik ben op zoek naar Nemo en het kleine schildpadje dat bij de Happy Meals van McDonald's zaten. Ik wil ze voor Valentijn aan mijn vriendin geven, maar ik kan ze nergens meer krijgen (niet bij McDonald's Nederland, die ze heeft weggegeven aan ziekenhuizen, waar ik natuurlijk alleen maar achter kan staan, en niet bij de Happy Meal Fanclub), dus mijn vraag is nu: wie o wie heeft voor mij deze twee figuurtjes?
Ik ben nu ook op zoek naar Bruce en Pearl (zie mijn post hier beneden), dus als jullie die ook voor mij hebben: I will be very grateful!
Ik ben best bereid er enkele euros voor te betalen (+verzendkosten uiteraard). Jullie zouden mij er echt enorm mee helpen!
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door De Wouzeraar op 06-02-2004 16:16]
quote:Email me and come and get it...Izze simple...
Op donderdag 5 februari 2004 21:32 schreef De Wouzeraar het volgende:
Nou, die wil ik ook wel hebbenIn ieder geval iets voor Valentijn. Zeg maar wat ik ervoor moet doen!
quote:Ik heb er echt heel veel voor over, want ik heb nog niet echt een Valentijns-cadeautje (nouja, ik ga waarschijnlijk ook een roos kopen, maar ja, dat is zo standaard) en mijn vriendin is echt helemaal gek van die dingen, dus als je het zou willen vragen dan zou ik je heel dankbaar zijn!
Op donderdag 5 februari 2004 21:32 schreef Plantenbak het volgende:
Mijn nichtje heeft er eentje als ik mij niet vergis. Maar i.v.m. sentimentele waarde zal zij 'm denk ik niet zomaar van de hand doen.
weer eens wat anders dan een kaartje
laat je ook nog ff weten hoe ze reageerde?
quote:Zal ik doen!
Op donderdag 5 februari 2004 22:06 schreef Magistic het volgende:
leuk gebaar, en erg orgineelweer eens wat anders dan een kaartje
laat je ook nog ff weten hoe ze reageerde?
Omdat ik nu nog maar twee figuurtjes uit de serie Finding Nemo van de Happy Meals moet hebben, dacht ik dat ik wel even door kan gaan met zoeken en de hele serie aan mijn vriendin cadeau kon doen.
Wie heeft er dus voor mij de laatste twee figuurtjes? Het gaat dus om Bruce (de haai) en Pearl (het inktvisje). Voor de duidelijkheid:
Pearl staat op de bovenste rij, tweede van links en Bruce is diegene daar rechts naast.
Jullie zouden mij er echt enorm mee helpen.
Alvast bedankt!
quote:Ik zou Bruce heel graag willen hebben. Is het een optie om hem op te komen halen? Ik weet niet waar je woont?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:16 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb Bruce en die pa van Nemo liggen. Bruce werkt nog helemaal alleen die andere is op. Ik heb geen zin om er iets voor te betalen maar je mag ze van mij gratis hebben hoor.
Anders kan je hem misschien opsturen, waarbij ik dan de verzendkosten op je girorekening overschrijf.
Of je kan hem gewoon ongefrankeerd opsturen, dan betaal ik de kosten aan de deur.
Kies jij maar. In ieder geval alvast bedankt!
quote:das nou jammer..
Op vrijdag 6 februari 2004 17:23 schreef Tommeh het volgende:mijn msn doet het niet dus kan nie online komen. Misschien dattie het strax weer doet.
Dan maar even wachten? Of we kunnen het ook over de mail bespreken ofzo..?
Is het mogelijk dat de topic titel wordt veranderd in "[GEZ] Pearl uit Happy Meals, serie Finding Nemo"?
Alvast bedankt en sorry als ik te lastig ben!
quote:2 euro 50 + verzendkosten voor allebei?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:40 schreef Fliepke het volgende:
ik heb HET schildpadje EN pearl.
Wat wil je ervoor geven?
quote:Hou ik ze liever zelf, ik dacht er nog een mooi slaatje uit te kunnen slaan
Op vrijdag 6 februari 2004 23:50 schreef De Wouzeraar het volgende:[..]
2 euro 50 + verzendkosten voor allebei?
quote:God allejezus wat ben je lastig, hou eens op man
Op vrijdag 6 februari 2004 17:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
Nu heb ik geloof ik alleen Pearl nog nodig..Is het mogelijk dat de topic titel wordt veranderd in "[GEZ] Pearl uit Happy Meals, serie Finding Nemo"?
Alvast bedankt en sorry als ik te lastig ben!
quote:beetje jammer dat je denkt dat je een slaatje wilt slaan uit iets wat je gratis bij het eten heb gekregen. vraag anders een nieuwe happy meal dat is te minste een leuk iets. en help die jonge ff, waarschijnlijk zijn enige kans om geen maagd te blijven
Op vrijdag 6 februari 2004 23:58 schreef Fliepke het volgende:[..]
Hou ik ze liever zelf, ik dacht er nog een mooi slaatje uit te kunnen slaan
.
quote:ja, help me nou eens even om ontmaagd te worden!
Op zaterdag 7 februari 2004 16:20 schreef Geckoo het volgende:[..]
beetje jammer dat je denkt dat je een slaatje wilt slaan uit iets wat je gratis bij het eten heb gekregen. vraag anders een nieuwe happy meal dat is te minste een leuk iets. en help die jonge ff, waarschijnlijk zijn enige kans om geen maagd te blijven
![]()
onee, dat was ik al een paar jaar niet meer
Wouteher wat schattig =)
(enjedenktnuvast: wat een idioot, maar je kent me wel irl en ik jou ook. Dat was het.)
on-topic:
Ik heb alleen die stomme vader =( Ik wil ook Pearl!
Als ik nou twee Pearls kan krijgen,. mag jij die tweede hebben, okee?
Moet je wel even helpen hopen dat er mensen gaan reageren!
quote:
Omhoog met die klootzak!
quote:wet van vraag en aanbod
Op zaterdag 7 februari 2004 16:20 schreef Geckoo het volgende:[..]
beetje jammer dat je denkt dat je een slaatje wilt slaan uit iets wat je gratis bij het eten heb gekregen. vraag anders een nieuwe happy meal dat is te minste een leuk iets. en help die jonge ff, waarschijnlijk zijn enige kans om geen maagd te blijven
![]()
quote:Maar je hebt geen pearl?
Op donderdag 12 februari 2004 16:31 schreef R-e-n-e het volgende:
Joh verkoop dat poppetje gewoon. Als je zelfs op iets wat je gratis hebt gekregen 2,50 of als het kan 1 hele euro (kun je ook wel 1 hele dropveter van kopen) meer wilt verdienen....
Ga dan auto's inkopen, pak je tenminste een paar 1000 euro op..
quote:Mot je die vis nou nog hebbe????
Op donderdag 12 februari 2004 16:00 schreef De Wouzeraar het volgende:[..]
quote:Dat 'inktvisje' is Pearl!
Op donderdag 12 februari 2004 23:09 schreef Angelic1 het volgende:
Is dat roze dingetje Pearl? Die staat namelijk al een week naast mijn computer te staren naar me...
quote:Ik ben nog steeds aan het wachten op die vier figuurtjes. Die doen er dus al een week over om met de post hierheen te komen...
Op maandag 16 februari 2004 14:19 schreef Geckoo het volgende:
ts heb je nog een beetje valetijn gehad?(is het nog gelukt)?)
Maar ik had er al eentje: Bruce, en dat vond ze wel heel leuk! Nu de rest nog...
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:04 schreef De Wouzeraar het volgende:[..]Maar ik had er al eentje: Bruce, en dat vond ze wel heel leuk!
Nu de rest nog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |