quote:Mijnheer was de zoveelste illegaal die weer eens denkt dronken rond te jakkeren in zijn Jeep. Het feit dat hij nog eens niet doorhad dat ie een gezin aangereden had en een kinderwagen in zijn rooster zat laat zien dat die gozer een gevaar is voor de samenleving.
Baby overleeft rit op bumper van autoUitgegeven: 5 februari 2004 08:47
AMSTERDAM - Een 1-jarig meisje heeft ruim anderhalve kilometer in haar wandelwagentje tegen de bumper van een auto geplakt gezeten en de tocht overleefd. Dat heeft de politie in de Amerikaanse staat Michigan donderdag gemeld.
De bestuurder van de auto was ingereden op de ouders van de baby, die op straat wandelden. De 20-jarige vader kwam daarbij om het leven en de 19-jarige moeder belandde in het ziekenhuis. Toen de politie op zoek ging naar het dochtertje trof zij dat aan, huilend in haar wagentje, dat kennelijk door de bestuurder was losgemaakt van de voorkant van zijn auto en langs de weg was achtergelaten. De man is later opgepakt door de politie. Hij reed onder invloed.
Helaas staan er nu al mensen klaar die hem slachtoffer zullen maken van een intolerante Amerikaanse samenleving
Nederlandse bron en de TV.
quote:Wat is er zo illegaal aan die man? En waar haal je dat vandaan?
Op donderdag 5 februari 2004 21:19 schreef Vampier het volgende:[..]
Mijnheer was de zoveelste illegaal die weer eens denkt dronken rond te jakkeren in zijn Jeep. Het feit dat hij nog eens niet doorhad dat ie een gezin aangereden had en een kinderwagen in zijn rooster zat laat zien dat die gozer een gevaar is voor de samenleving.
Helaas staan er nu al mensen klaar die hem slachtoffer zullen maken van een intolerante Amerikaanse samenleving
quote:Een crimineel is een crimineel of hij illegaal is of niet. Houdt toch eens op met dat onderscheidt te maken. Alle Amerikanen zijn getikt, er zijn autochtone amerikanen die de buik van zwangere vrouwen opensnijden om hun embrio's te stelen en autochtone amerikanen die hun kinderen van 6 doodfolteren omdat ze denken dat die kinderen bezeten zijn door de duivel.
Op donderdag 5 februari 2004 21:19 schreef Vampier het volgende:[..]
Mijnheer was de zoveelste illegaal die weer eens denkt dronken rond te jakkeren in zijn Jeep. Het feit dat hij nog eens niet doorhad dat ie een gezin aangereden had en een kinderwagen in zijn rooster zat laat zien dat die gozer een gevaar is voor de samenleving.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:23 schreef BloodRayne het volgende:
Alle Amerikanen zijn getikt
triest verhaal weer
quote:Ik wist dat ik dit gezeik ging krijgen... ik kijk hier TV en daar zijn ze niet zo politiek correct dat ze het niet vermelden.
Op donderdag 5 februari 2004 21:23 schreef Lucille het volgende:
Waar staat dat het een illegaal betreft?
quote:Waarschijnlijk een wat kromme vertaling van illigal driving ?
quote:Bijna allemaal....
Op donderdag 5 februari 2004 21:23 schreef BloodRayne het volgende:[..]
Alle Amerikanen zijn getikt
quote:Ik wil je best geloven maar ik kan uit geen enkele bron opmaken dat die man ook echt illegaal was.
Op donderdag 5 februari 2004 21:27 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik wist dat ik dit gezeik ging krijgen... ik kijk hier TV en daar zijn ze niet zo politiek correct dat ze het niet vermelden.
Daarnaast blijven dit soort dingen natuurlijk triest.
quote:Dat zijn ze allemaal.. Het land is van de Indianen.
quote:Illegaal.... fok! ik woon in America en als ik zeg illegaal dan zeg ik illegaal... je bent illegaal voor je bestuurder bent... wat een gezeik hier.. zal nog eens wat nieuws posten.
Op donderdag 5 februari 2004 21:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dronken bestuurder schept gezin.
Politiek correcte etterbak!
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:35 schreef Vampier het volgende:Illegaal.... fok! ik woon in America en als ik zeg illegaal dan zeg ik illegaal... je bent illegaal voor je bestuurder bent... wat een gezeik hier.. zal nog eens wat nieuws posten.
Zorg maar dat je een fatsoenlijke bron gebruikt ipv mensen hier uit te schelden.
quote:Wat heeft het illegaal zijn nou precies met dit ongeval te maken, want dat is me niet helemaal duidelijk.
Op donderdag 5 februari 2004 21:35 schreef Vampier het volgende:[..]
Illegaal.... fok! ik woon in America en als ik zeg illegaal dan zeg ik illegaal... je bent illegaal voor je bestuurder bent... wat een gezeik hier.. zal nog eens wat nieuws posten.
quote:Door gebruik van dergelijke woorden past de 'minder cognitief bedeelde mens' al snel dergelijke nieuwe informatie in het 'ik-haat-vreemdelingen'-hokje in haar/zijn brein.
Op donderdag 5 februari 2004 21:35 schreef Vampier het volgende:[..]
Illegaal.... fok! ik woon in America en als ik zeg illegaal dan zeg ik illegaal... je bent illegaal voor je bestuurder bent... wat een gezeik hier.. zal nog eens wat nieuws posten.
wat heeft dat er nou mee te maken man...denk liever aan dat gezin
quote:Illegalen staan er nou eenmaal om bekend dat ze dronken in een Jeep jonge gezinnen halfdood rijden en er vervolgens met hun kinderwagen + kind vandoor te gaan.
Op donderdag 5 februari 2004 21:36 schreef gelly het volgende:[..]
Wat heeft het illegaal zijn nou precies met dit ongeval te maken, want dat is me niet helemaal duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |