abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16923626
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:47 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Yep, en met de nodige beeldvorming kun je die prima manipuleren en aanzetten tot moord.

Nou, dan mogen al die linkse politici wel oppassen, is het niet ? Of is dat een ander soort demonisatie.
pi_16923635
quote:

[..]

Yep, en met de nodige beeldvorming kun je die prima manipuleren en aanzetten tot moord.

Nee, de media heeft hopelijk haar lesje wel geleerd dat ze niet op de persoon moeten spelen. De andere partijen doen dat ook niet. Alleen een stel ex-politici gebruiken bedenkelijke taal en dat was wel anders in de Fortuyndagen.
pi_16923650
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Ja, ik meen dat. Ook de moord op PF heb ik voorspeld alleen had ik die op een later tijdstip verwacht.
Demonisering, Verdonk heeft geen gevoel en geen hart.
Verdonk deporteerd. Wellicht straks Verdonk plaatst asielzoekers in concentratiekampen.

Er is echt geen massahysterie zoals bij Fortuyn, die kwam in elke nieuwsblok, een half jaar lang.

Verdonk heeft volgens mij op alles kunnen reageren in de belangrijke programma's, dus heeft ze alle kans gehad om zich duidelijk te maken.
Ze is op Nova, 2 Vandaag, Netwerk en waarschijnlijk nog wel meer geweest om zichzelf uit te leggen.

Er zal altijd wel een gek te vinden zijn die mensen vermoord, je kent Volkert. Er wordt wat mij betreft terecht aandacht aan besteedt en zowel voorstanders als tegenstanders heb ik hun woordje zien doen op de tv....

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16923651
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, dan mogen al die linkse politici wel oppassen, is het niet ? Of is dat een ander soort demonisatie.

Ben net klaar voor een bom voor Marij..... oeps, dat zou ik niet zeggen
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:51:40 #30
61846 neversleeper
I don't sleep I dream
pi_16923669
quote:

[..]

Misschien, maar er wordt blijkbaar weer vergeten dat het andersom dan ook zo werkt. Links wordt net zo 'gedemoniseerd' (wat een kutwoord), zeker de laatste tijd. Misschien staat er binnenkort wel e.o.a. rechtse gek op. Gekken heb je niet in bepaalde kampen, maar overal. Schijnt moeilijk te begrijpen te zijn.
So why so sad?
pi_16923675
Heeft niemand dan opgemerkt dat haar ziekte ook een aanslag was?

heb ik het toch goed gedaan

pi_16923715
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:52 schreef SCH het volgende:
Heeft niemand dan opgemerkt dat haar ziekte ook een aanslag was?

heb ik het toch goed gedaan

Is ze ziek?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16923743
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Is ze ziek?

Dat sowieso

Maar vorige week lag ze in het ziekenhuis, ademnood en hartzeer.

donderdag 5 februari 2004 @ 20:55:05 #34
61846 neversleeper
I don't sleep I dream
pi_16923770
Ik moet wel zeggen dat ik de hetze tegen haar meer een hetze vind om de hetze, dan om haar. Net ook weer ergens op het nieuws "de hetze tegen het beleid van verdonk neemt toe". Het enige dat ik ervan merk, is de berichtenstroom over die hetze. Ik heb feitelijk niet echt de indruk dat de Nederlander echt in opstand komt tegen het beleid. Volgens mij als dat mens gewoon toegeeft dat er hier en daar wat moeilijkheden zitten maar verder haar beleid stand houd, dan is er verder niets aan de hand.
So why so sad?
pi_16923772
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:37 schreef Duritz het volgende:
Tjezis, verander die topic-titel is, ik schrok me lam.
ik ook
veranderen die titel
pi_16923776
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat sowieso

Maar vorige week lag ze in het ziekenhuis, ademnood en hartzeer.

Bad Karma

Nee, sneu voor haar. Ik wens niemand een ziekte toe.

pi_16923788
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:55 schreef gtotep het volgende:

[..]

ik ook
veranderen die titel

Idd, iets in de trand van "wat als ...."
pi_16923800
*titel gewijzigd*

Wat is nu eigenlijk het doel van je topic? Je kunt nooit ongelijk krijgen, als het wel gebeurt dan kan je *trots* wijzen op dit topic, als het niet gebeurt dan kan je zeggen 'het had toch gekund?'.

Zelfde gebeurde toen Hirsi Ali in opspraak was, toen liep Van Gogh te janken dat ze wel vermoord zou worden. En bij Wilders zal ook wel iemand het roepen.

Dat hele gejank om demonisatie moet maar eens afgelopen zijn, er wordt gepoogd elke kritiek hiermee de mond te snoeren. Wie zelf harde woorden uit of als minister verantwoordelijk is voor een beleid die moet niet zeuren als hij/zij tegengas krijgt.

† In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 20:57:05 #39
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16923814
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:34 schreef digitaLL het volgende:
Wat zijn de gevolgen van een aanslag op minister Verdonk. Ik vraag me het af omdat zoiets bijna niet uit kan blijven. De demonisering zoals die ook PF betrof is in volle gang. Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
Erg suggestief en wellicht breng je iemand op ideeen. Als het gebeurt weet ik wel wat namen te noemen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:57:33 #40
61846 neversleeper
I don't sleep I dream
pi_16923828
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:56 schreef Kozzmic het volgende:
*titel gewijzigd*

Wat is nu eigenlijk het doel van je topic? Je kunt nooit ongelijk krijgen, als het wel gebeurt dan kan je *trots* wijzen op dit topic, als het niet gebeurt dan kan je zeggen 'het had toch gekund?'.

Zelfde gebeurde toen Hirsi Ali in opspraak was, toen liep Van Gogh te janken dat ze wel vermoord zou worden. En bij Wilders zal ook wel iemand het roepen.

Dat hele gejank om demonisatie moet maar eens afgelopen zijn, er wordt gepoogd elke kritiek hiermee de mond te snoeren. Wie zelf harde woorden uit of als minister verantwoordelijk is voor een beleid die moet niet zeuren als hij/zij tegengas krijgt.

So why so sad?
pi_16923875
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Erg suggestief en wellicht breng je iemand op ideeen. Als het gebeurt weet ik wel wat namen te noemen.

Kom, niet flauw gaan doen, doe dat maar in Slowchat
pi_16923884
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:55 schreef neversleeper het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de hetze tegen haar meer een hetze vind om de hetze, dan om haar. Net ook weer ergens op het nieuws "de hetze tegen het beleid van verdonk neemt toe". Het enige dat ik ervan merk, is de berichtenstroom over die hetze. Ik heb feitelijk niet echt de indruk dat de Nederlander echt in opstand komt tegen het beleid. Volgens mij als dat mens gewoon toegeeft dat er hier en daar wat moeilijkheden zitten maar verder haar beleid stand houd, dan is er verder niets aan de hand.
Precies, het is de media die bericht over hetze tot het een hetze is.
Ik merk er hier niets van.
Het enige wat ik hier hoor is : opzouten uitgeprocedeert is uitgeprocedeert.
Ze wisten de weg hiernaartoe ook dan moet de weg naar thuisland een klein kunstje zijn.
pi_16923889
Topictitel toch even aangepast om verdere offtopic oneliners te mijden.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:01:48 #44
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16923968
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg. Fortuyn heeft juist de vruchten geplukt van de campagne die hij zelf op touw heeft gezet. Hij is groot gemaakt door de media. Die moord was eng maar die zielige praatjes over demonisering zijn zo ontzettend geweest.

Ik spreek zelf ook niet over demonisering en beweer niet dat hij part nog deel heeft gehad aan het feit dát hij is aangepakt door politici. Ik zeg dat hij hard is aangepakt; of dat terecht is laat ik in het midden. Het gaat hier immers niet over mijn politieke voorkeur. Ik ben van mening dat je als bewindmaker moet kunnen inschatten of je aanpak niet aanzet tot iets oncontroleerbaars. Iets wat Fortuyn zelf dus ook viel te verwijten. Ik zie vooral wat dat laatste betreft gelukkig een groot verschil tussen Verdonk en Fortuyn. Eigenlijk is het appels met peren vergelijken maar vooruit.
Jawohl Herr Kaloin!
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 21:01:49 #45
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16923969
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kom, niet flauw gaan doen, doe dat maar in Slowchat

Wat bedoel je?
pi_16923984
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:56 schreef Kozzmic het volgende:
*titel gewijzigd*
[..]
sjit, weer te laat!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_16924001
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Op welke namen doelde je?
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 21:04:15 #48
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16924046
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op welke namen doelde je?

Van wat extreme gastjes hier.
pi_16924066
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

sjit, weer te laat!

pi_16924087
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Van wat extreme gastjes hier.

Ja, dat bedoel ik. Je kunt dat soort dingen denk ik beter in het slowchat topic zeggen, aangezien persoonlijke berichten hier offtopic zijn.

zoals dit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')