quote:Nou, dan mogen al die linkse politici wel oppassen, is het niet ? Of is dat een ander soort demonisatie.
Op donderdag 5 februari 2004 20:47 schreef digitaLL het volgende:[..]
Yep, en met de nodige beeldvorming kun je die prima manipuleren en aanzetten tot moord.
quote:Nee, de media heeft hopelijk haar lesje wel geleerd dat ze niet op de persoon moeten spelen. De andere partijen doen dat ook niet. Alleen een stel ex-politici gebruiken bedenkelijke taal en dat was wel anders in de Fortuyndagen.
Yep, en met de nodige beeldvorming kun je die prima manipuleren en aanzetten tot moord.
quote:Er is echt geen massahysterie zoals bij Fortuyn, die kwam in elke nieuwsblok, een half jaar lang.
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef digitaLL het volgende:[..]
Ja, ik meen dat. Ook de moord op PF heb ik voorspeld alleen had ik die op een later tijdstip verwacht.
Demonisering, Verdonk heeft geen gevoel en geen hart.
Verdonk deporteerd. Wellicht straks Verdonk plaatst asielzoekers in concentratiekampen.
Verdonk heeft volgens mij op alles kunnen reageren in de belangrijke programma's, dus heeft ze alle kans gehad om zich duidelijk te maken.
Ze is op Nova, 2 Vandaag, Netwerk en waarschijnlijk nog wel meer geweest om zichzelf uit te leggen.
Er zal altijd wel een gek te vinden zijn die mensen vermoord, je kent Volkert. Er wordt wat mij betreft terecht aandacht aan besteedt en zowel voorstanders als tegenstanders heb ik hun woordje zien doen op de tv....
quote:Ben net klaar voor een bom voor Marij..... oeps, dat zou ik niet zeggen
Op donderdag 5 februari 2004 20:49 schreef gelly het volgende:[..]
Nou, dan mogen al die linkse politici wel oppassen, is het niet ? Of is dat een ander soort demonisatie.
quote:Misschien, maar er wordt blijkbaar weer vergeten dat het andersom dan ook zo werkt. Links wordt net zo 'gedemoniseerd' (wat een kutwoord), zeker de laatste tijd. Misschien staat er binnenkort wel e.o.a. rechtse gek op. Gekken heb je niet in bepaalde kampen, maar overal. Schijnt moeilijk te begrijpen te zijn.
quote:Is ze ziek?
Op donderdag 5 februari 2004 20:52 schreef SCH het volgende:
Heeft niemand dan opgemerkt dat haar ziekte ook een aanslag was?heb ik het toch goed gedaan
quote:Dat sowieso
Op donderdag 5 februari 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Is ze ziek?
Maar vorige week lag ze in het ziekenhuis, ademnood en hartzeer.
quote:ik ook
Op donderdag 5 februari 2004 20:37 schreef Duritz het volgende:
Tjezis, verander die topic-titel is, ik schrok me lam.
quote:Bad Karma
Op donderdag 5 februari 2004 20:54 schreef SCH het volgende:[..]
Dat sowieso
Maar vorige week lag ze in het ziekenhuis, ademnood en hartzeer.
Nee, sneu voor haar. Ik wens niemand een ziekte toe.
quote:Idd, iets in de trand van "wat als ...."
Op donderdag 5 februari 2004 20:55 schreef gtotep het volgende:[..]
ik ook
veranderen die titel
Wat is nu eigenlijk het doel van je topic? Je kunt nooit ongelijk krijgen, als het wel gebeurt dan kan je *trots* wijzen op dit topic, als het niet gebeurt dan kan je zeggen 'het had toch gekund?'.
Zelfde gebeurde toen Hirsi Ali in opspraak was, toen liep Van Gogh te janken dat ze wel vermoord zou worden. En bij Wilders zal ook wel iemand het roepen.
Dat hele gejank om demonisatie moet maar eens afgelopen zijn, er wordt gepoogd elke kritiek hiermee de mond te snoeren. Wie zelf harde woorden uit of als minister verantwoordelijk is voor een beleid die moet niet zeuren als hij/zij tegengas krijgt.
quote:Erg suggestief en wellicht breng je iemand op ideeen. Als het gebeurt weet ik wel wat namen te noemen.
Op donderdag 5 februari 2004 20:34 schreef digitaLL het volgende:
Wat zijn de gevolgen van een aanslag op minister Verdonk. Ik vraag me het af omdat zoiets bijna niet uit kan blijven. De demonisering zoals die ook PF betrof is in volle gang. Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:56 schreef Kozzmic het volgende:
*titel gewijzigd*Wat is nu eigenlijk het doel van je topic? Je kunt nooit ongelijk krijgen, als het wel gebeurt dan kan je *trots* wijzen op dit topic, als het niet gebeurt dan kan je zeggen 'het had toch gekund?'.
Zelfde gebeurde toen Hirsi Ali in opspraak was, toen liep Van Gogh te janken dat ze wel vermoord zou worden. En bij Wilders zal ook wel iemand het roepen.
Dat hele gejank om demonisatie moet maar eens afgelopen zijn, er wordt gepoogd elke kritiek hiermee de mond te snoeren. Wie zelf harde woorden uit of als minister verantwoordelijk is voor een beleid die moet niet zeuren als hij/zij tegengas krijgt.
quote:Kom, niet flauw gaan doen, doe dat maar in Slowchat
Op donderdag 5 februari 2004 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Erg suggestief en wellicht breng je iemand op ideeen. Als het gebeurt weet ik wel wat namen te noemen.
quote:Precies, het is de media die bericht over hetze tot het een hetze is.
Op donderdag 5 februari 2004 20:55 schreef neversleeper het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de hetze tegen haar meer een hetze vind om de hetze, dan om haar. Net ook weer ergens op het nieuws "de hetze tegen het beleid van verdonk neemt toe". Het enige dat ik ervan merk, is de berichtenstroom over die hetze. Ik heb feitelijk niet echt de indruk dat de Nederlander echt in opstand komt tegen het beleid. Volgens mij als dat mens gewoon toegeeft dat er hier en daar wat moeilijkheden zitten maar verder haar beleid stand houd, dan is er verder niets aan de hand.
quote:Ik spreek zelf ook niet over demonisering en beweer niet dat hij part nog deel heeft gehad aan het feit dát hij is aangepakt door politici. Ik zeg dat hij hard is aangepakt; of dat terecht is laat ik in het midden. Het gaat hier immers niet over mijn politieke voorkeur. Ik ben van mening dat je als bewindmaker moet kunnen inschatten of je aanpak niet aanzet tot iets oncontroleerbaars. Iets wat Fortuyn zelf dus ook viel te verwijten. Ik zie vooral wat dat laatste betreft gelukkig een groot verschil tussen Verdonk en Fortuyn. Eigenlijk is het appels met peren vergelijken maar vooruit.
Op donderdag 5 februari 2004 20:47 schreef SCH het volgende:[..]
Kom op zeg. Fortuyn heeft juist de vruchten geplukt van de campagne die hij zelf op touw heeft gezet. Hij is groot gemaakt door de media. Die moord was eng maar die zielige praatjes over demonisering zijn zo ontzettend geweest.
quote:Wat bedoel je?
Op donderdag 5 februari 2004 20:59 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Kom, niet flauw gaan doen, doe dat maar in Slowchat
quote:sjit, weer te laat!
Op donderdag 5 februari 2004 20:56 schreef Kozzmic het volgende:
*titel gewijzigd*
[..]
quote:Van wat extreme gastjes hier.
Op donderdag 5 februari 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Op welke namen doelde je?
quote:Ja, dat bedoel ik. Je kunt dat soort dingen denk ik beter in het slowchat topic zeggen, aangezien persoonlijke berichten hier offtopic zijn.
Op donderdag 5 februari 2004 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Van wat extreme gastjes hier.
zoals dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |