Dit is een toetjes topic, maar vraag in de boekenwinkel naar het kookboek Wannee, precies wat jij nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:20 schreef 2cv het volgende:
Hoe moet ik aardappeltoefjes van aardappelpuree uit de oven maken? Ik weet ook niet hoe ik aardappelpuree moet maken, dus het recept kan niet compleet genoeg zijn![]()
Hoe moet ik aardappelcroquetjes maken? Ik weet ook niet hoe ik aarda ... eh ... zie hierboven![]()
En kan iemand mij adviseren in een goed kookboek met allerlei verschillende recepten (dus pasta, aardappeldingen, toetjes, hapjes, versnapringen, gewoon vanalles en nog wat) ?
Oh man, jullie weten niet wat jullie missen! Pavlova is echt bij uitstek het lekkerste toetje ter world!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Kende het niet, maar wat dacht je van
http://www.aussie-info.co(...)p
Ik heb dan perongeluk in het verkeerde topic gepost. Was er niet ergens een soort vraag-hier-hoe-je-wat-klaar-moet-maken-topic? Al gevonden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een toetjes topic, maar vraag in de boekenwinkel naar het kookboek Wannee, precies wat jij nodig hebt.
die titel sucks piet. tvp dus. overigens is een goede tarte tatin niet te versmaden.quote:Op donderdag 5 februari 2004 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Im a selfmade man, dat word de titel van mijn eerste kookboek denk ik,
Post hier je recepten, of bespreek, je zelfgemaakte toetjes, (en dan bedoel ik geen saroma dus)
ja dat had ik gezien. de creatie van de franse dames is niet te versmaden. terwijl ik niet zo van zoet hou. ik ben trouwens toch voorstander van de goudreinette.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Woeps, stond er al
omdat ik een betere voor je hebquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zuigt die titel trouwens?
ik mail je het ff en dan mag jij hier vertellen of je het een mindere of betere titel vindt. zonder overigens de titel op fok te noemen, ongeacht of je het gaat gebruiken of niet. accoord?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:26 schreef Pietverdriet het volgende:
*histeries gilletje slaak*
Vertel!
Vertel!
*handjes wapper*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |