ik moet dit onderzoeken voor aardrijkskunde...
quote:stoplichten beter afstellen werkte wel goed op de sterrenlaan (Eind - Nuenen) daar stroomt het tegenwoordig veel beter door, mja dat kan ook ergens anders doorkomen weet ik niet zeker.
Op donderdag 5 februari 2004 18:19 schreef the_Napster het volgende:
iedereen heeft er weleens op één af andere manier (in)direct last van:
file
maar wat is er al tegen gedaan, en heeft dit geholpen volgens jou of niet?!?!?ik moet dit onderzoeken voor aardrijkskunde...
ook rotonde(s) ipv stoplicht(en)
dit merk ik ook vaak op plaatsen waar vroeger stoplichten stonden nu rotonde betere doorstroming
Wegverbreding lijkt met logisch dat dat werkt
quote:reageer dan gewoon niet
Op donderdag 5 februari 2004 18:21 schreef pierce het volgende:
Nee en doe je huiswerk lekker zelf!edit: En daarom heet het ook HUISwerk en geen FOKwerk
quote:ook hallo
Nee en doe je huiswerk lekker zelf!edit: En daarom heet het ook HUISwerk en geen FOKwerk
quote:ooit gehooprd van een enquete?!?!?
quote:Wie ook alweer?
Op donderdag 5 februari 2004 18:19 schreef the_Napster het volgende:
ik moet dit onderzoeken voor aardrijkskunde...
Alle de mens is niet zo super origineel.
quote:openbaar vervoer ? Bus is geen alternatief voor de auto. Auto is altijd sneller. Trein is opzich redelijk alternatief maar wie moet er van ene station precies naar andere? Bijna niemand zo gauw je moet overstappen is auto al sneller.
Op donderdag 5 februari 2004 18:28 schreef ali het volgende:
alles is al geprobeerd en niets helpt.
Volgens mij is de enige oplossing; NIETS doen. Dan gaat iedereen er zo van balen dat ze misschien andere vormen van vervoer gaan zoeken. Beter en gratis openbaar vervoer zou iig wel iets helpen.
quote:Nee
Op donderdag 5 februari 2004 18:35 schreef the_Napster het volgende:[..]
ooit gehooprd van een enquete?!?!?
Ooit van werken gehoord?
nog even mee doorgaan mensen
quote:Je zit nu in groep 8?
Op donderdag 5 februari 2004 20:30 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
In groep 7 had ik al het idee om wegen boven elkaar te bouwen, als je dat op georloofde plekken doet kan dat best een oplossing zijn.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Je zit nu in groep 8?
quote:daar is btw een serieuze lobby voor
Op donderdag 5 februari 2004 20:30 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
In groep 7 had ik al het idee om wegen boven elkaar te bouwen, als je dat op georloofde plekken doet kan dat best een oplossing zijn.
Ik werk onregelmatig en ik heb bijna nooit last van de file.
quote:als je echt een hekel hebt aan de file dan zorg je dat je het pand van de zaak al in kan 's morgens heel vroeg, ga je heel vroeg naar je werk en aldaar kan men ook fok!ken...
Op dinsdag 17 februari 2004 02:58 schreef marbe het volgende:
Wellicht is het een optie om eens van de 9 tot 5 mentaliteit af te stappen en andere werktijden invoeren. Nu zie je iedereen om 17.00 uur snel de auto instappen om vervolgens dik een uur in de file te gaan staan. Begin bv om 11.00 tot 19.00.Ik werk onregelmatig en ik heb bijna nooit last van de file.
en als je msn-contacten ook dat gaan doen, dan kan je je chat-gesprekken van de avond naar de ochtend verschuiven...
ach het is wel op te lossen het probleem, maar de burger wil dat de overheid het doet... waar is de burger zijn eigen verantwoordelijkheid gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |