quote:...
Op zaterdag 7 februari 2004 02:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
boycot uit principe
[Dit bericht is gewijzigd door RjD2 op 07-02-2004 15:36]
quote:Leuk Jane.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:26 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!Ik heb gisteren een digitale camera gekocht en speciaal voor jullie hier 2 werken uit de populaire serie 'Koffie in Lennon-mok met nepplant met ballen en geurkaars (en stoel)'.
Voorspelling: Voorafgaand enthousiasme zal binnen zeer kort tijdsbestek weer tot het nulpunt zijn gedaald....
We zullen zien...
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:30 schreef Vork het volgende:
Wat heb ik nu weer gezegd?
quote:Lijkt me vrij duidelijk, niet?
Speciaal voor Vork, die laatst weer eens zei dat hij wel eens wat meer dertigers in B&H wilde zien.
quote:Oh oh oh, er zijn toch altijd weer mensen die de fijnzinnigheid missen om ware Kunst op waarde te kunnen schatten, he?
Op zaterdag 7 februari 2004 15:35 schreef dwerg het volgende:Maar om het nu meteen kunst te noemen gaat ook wat ver.
quote:Ja, hij's mooi he? Zoals op de achterkant te lezen is gekocht in de giftshop van het Beatlesmuseum aan de Albert Dock in Liverpool.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:43 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Geef mij maar zo'n Lennon mok dan.
Btw, ik lust wel vis.
Nou was ik al niet echt weg van Bachman's origineel, dus het dooddraai-prospect in de komende periode vervult me nou niet bepaald met enthousiasme.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 07-02-2004 23:56]
Hmpf, ik ben gisteravond zeiknat geregend, en nu ben ik verkouden. *snotter*
Prettige dag allemaal.
quote:Misschien kunnen we er een duo-presentatie van maken!
Op zaterdag 7 februari 2004 15:26 schreef Jane het volgende:
En binnenkort in B&H: Deel 1 van de serie '[Babes] Jane shows it all'. Speciaal voor Vork, die laatst weer eens zei dat hij wel eens wat meer dertigers in B&H wilde zien. Btw, MuadDib, je mag de camera best eens lenen hoor.![]()
quote:Oeh, wordt wel moeilijk om de policy dan niet te overschrijden...
Op zondag 8 februari 2004 15:07 schreef MuadDib het volgende:[..]
Misschien kunnen we er een duo-presentatie van maken!
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:27 schreef Jane het volgende:[..]
Oeh, wordt wel moeilijk om de policy dan niet te overschrijden...
Mijn afwezigheid dit weekend was overigens ergens anders aan te danken.
ik heb het vermoeden dat je het wel wil vertellen anders zou je het niet gepost hebben
* Bergamot ligt btw al een kwartier gillend in een lachstuip om Richard Cheese.
quote:Zet Richard Cheese op, en je dag kan niet meer stuk ! Niet dat ik nu iets nuttigs aan het doen ben, maar ik moet er ieg bij lachen.
Op maandag 9 februari 2004 11:36 schreef MuadDib het volgende:
Goedemorgen Muziek
Ik zit nu al een paar uur m'n tijd te verdoen met niks doen. En ik heb niet eens een kater. Toch zonde van m'n vrije maandag
* MuadDib gaat zichzelf dwingen om boodschappen te gaan doen en daarna te gaan sporten...
Zijn versie van Stairway to Heaven is de eerste versie die ik enigszins te verteren vind.
quote:Goed idee, ik heb nu Godspeed You Black Emperor aanstaan en daar word ik ook al niet vrolijker van...
Op maandag 9 februari 2004 19:26 schreef Seborik het volgende:
Je kunt altijd nog een goede rockplaat opzetten en door je kamer heen stuiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |