quote:Je snapt het niet.
Op donderdag 5 februari 2004 16:54 schreef 2Sweet het volgende:
Trek een bruine trui aan,
Grijze wollen sokken,
En douche een week niet.Opgelost
Volgende Topic!
Moet ik nou, omdat anderen me niet met rust kunnen laten, mezelf aanpassen?
Dat nooit.
sorry dat ik riep,maar dat was naar je hond
quote:Dank je.
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
quote:Mooi gesproken
Op donderdag 5 februari 2004 16:55 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Trust me, on the inside you are.
dat verdient een Quote
Ik kan er niet mee zitten. Ik vind het erger als ze ook daadwerkelijk aan me gaan zitten, want dan gaan ze echt een foute grens over.
quote:Je kan je er ook gewoon nix van aantrekken !
Op donderdag 5 februari 2004 16:56 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Je snapt het niet.
Ik zie er graag leuk uit en kleed me mooi aan etc. etc.Moet ik nou, omdat anderen me niet met rust kunnen laten, mezelf aanpassen?
Dat nooit.
quote:Vrouwen moeten het maar accepteren
Op donderdag 5 februari 2004 16:55 schreef babba het volgende:
Mannen moeten veranderen
Ha ha ha hahaahahahaahah
ikke rol onder mijn bureau van het lachen. Wat ben je oppervlakkig hey.
Ga zo door dat brengt je vast ergens in dit leven.
quote:Gelukkig ben je niet arrogant!
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:
Gatverdamme.
Gatver, gatver, gátverdamme.
Gat-ver-dam-me.Ik word een beetje doodziek van al die mannen die denken dat ze het zich kunnen veroorloven om mij zomaar na te fluiten en schunnige dingen naar mij durven te roepen.
Zoals vanmiddag, toen liep ik op weg naar mijn werk en kwam ik langs het bejaardentehuis, waar twee mannen met grote ladders buiten stonden, om de ramen te wassen ofzo. Weet ik veel wat ze gingen doen, het interesseert me ook geen flikker eerlijk gezegd. Maar goed, ik passeerde ze dus en hup, meteen klonk het weer van : "Hee lekker dingetje, kom eens even hier" en "Schud eens met die ronde billetjes van je". Ronduit beschamend was het, mede omdat er op dat moment nog meer mensen in die straat waren, die het blijkbaar erg grappig vonden.
Dit is geen incident, het overkomt me minimaal 3 keer per week. Ik bedoel; ik wéét dat ik er leuk uitzie enzo...maar ik kleed me niet overdreven uitdagend en komop, ik heb toch het recht om gewoon over straat te lopen zonder ondergekwijld te worden door allerlei vunzige mannetjes?Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
Wat kan ik hier nou tegen doen?
En moet ik veranderen, of moeten mannen gewoon veranderen?
Hoe gaan jullie hier mee om?
Sorry hoor maar kennelijk vraag je er zelf om. Geef het maar toe, je houdt van al dat aandacht maar je durft er niet voor uit te komen. En als het je 3 keer in de week voorkomt dan is het echt en dan ook maar 100% echt je eigen schuld. Misschien tijd voor een goede maat spijkerbroek. Of een Trui ipv een topje midden in de winter zonder jas. En niet overdreven lopen?
Ik ken je niet, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar aan je verhaal en je attitude doe je het helemaal zelf!!
Oh en voor dat je het af gaat vragen, Ik fluit nooit naar meiden. Ik ben niet zo een persoon. Ga liever erop af als ik zo geintereseerd ben.
quote:Gelukkig heb je geen hoge dunk van jezelf hè?
Op donderdag 5 februari 2004 16:52 schreef Honingdropje het volgende:
Ik ben het echt schijtbeu. Soms wou ik dat ik gewoon lelijk was, zoals iedereen.
Als ze aan me zitten, dan hebben ze een probleem...
Big No-No...
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen die vragen om een foto doen dat maar bij haar op MSN ofzoOpbokken met dat soort reacties.
quote:Dan doe je het jezelf aan. Je zou je namelijk aan kunnen passen. Had je het probleem niet. Moet je nu natuurlijk niet gaan zeiken.
Op donderdag 5 februari 2004 16:56 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Je snapt het niet.
Ik zie er graag leuk uit en kleed me mooi aan etc. etc.Moet ik nou, omdat anderen me niet met rust kunnen laten, mezelf aanpassen?
Dat nooit.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:57 schreef SpleeffY het volgende:
Waarschijnlijk ben je gewoon schurtflelijk en zijn het sarcastische opmerkingen.
quote:En gelukkig ben ik het daar dan wel weer mee eens
Op donderdag 5 februari 2004 16:58 schreef MUUS het volgende:[..]
Gelukkig heb je geen hoge dunk van jezelf hè?
beetje jammer dat je een aantal keer flink duidelijk probeert te maken hoe mooi je wel niet bent
quote:Meestal zeg ik er niks van,
Op donderdag 5 februari 2004 16:56 schreef MUUS het volgende:
Ze doen het om je van je stuk te brengen en blijkbaar lukt het.Ik kan er niet mee zitten. Ik vind het erger als ze ook daadwerkelijk aan me gaan zitten, want dan gaan ze echt een foute grens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |