quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, bij deze dan ook een klacht zoals de mod's dat graag willen.
Pure laster over Fortuyn: Wilders lust hoofd-doekjes rauw #2Meneer vraagt iedereen om inhoudelijk te reageren en komt zelf met belachelijke lasterpraatjes en zelfverzonnen waarheden. Doe er verdomme eens wat tegen!
quote:Kom op zeg, stel je niet aan. Sta er toch een keer gewoon boven.
Op donderdag 5 februari 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, bij deze dan ook een klacht zoals de mod's dat graag willen.
Pure laster over Fortuyn: Wilders lust hoofd-doekjes rauw #2Meneer vraagt iedereen om inhoudelijk te reageren en komt zelf met belachelijke lasterpraatjes en zelfverzonnen waarheden. Doe er verdomme eens wat tegen!
quote:Dan moet je ook niet meer zeuren over gebash. Er worden onwaarheden verkondigd. Zeikforum.
Op donderdag 5 februari 2004 14:48 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik zie gewoon een mening, wellicht bevooroordeeld, maar kijk voor de grap eens wat er allemaal voor bevooroordeelde meningen worden geuit over linkse politici. Dit zijn geen zaken waarop wij gaan ingrijpen, dan kun je POL net zo goed sluiten.
quote:Je ziet het verschil niet tussen een post waarin gesteld wordt dat Fortuyn geen gesprek wilde en...
Op donderdag 5 februari 2004 14:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dan moet je ook niet meer zeuren over gebash. Er worden onwaarheden verkondigd. Zeikforum.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:Hou toch op met dit soort bullshit. Jij houdt het eerder in stand met dit soort beschuldigingen. Domme kerel.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoor ik weer een SCH huilen?? Wat ben jij toch een hypocriete blaaskaak. Ik heb jou nog helemaal niks zien reageren op wie dan ook, jij leeft op een eiland. Get a life!
quote:Ja, en ga nu de scheldwoorden van SCH maar eens verzamelen. Heb je een dagje of wat?? Schijnheilig wederom. Door dit soort willekeur blijft bashen aanwezig, want je doet er niks tegen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:54 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je ziet het verschil niet tussen een post waarin gesteld wordt dat Fortuyn geen gesprek wilde en...
[..]
[..]
quote:Doe dan
Op donderdag 5 februari 2004 14:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, en ga nu de scheldwoorden van SCH maar eens verzamelen. .
Nog zo'n fijn figuur.
quote:Nu ga je iets doen waar je anderen van beschuldigt.
Op donderdag 5 februari 2004 15:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wilders lust hoofd-doekjes rauw #2Nog zo'n fijn figuur.
Ik weet toch zeker dat ik een reactie had geplaatst
quote:Waar heb je het over?
Op donderdag 5 februari 2004 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Nu ga je iets doen waar je anderen van beschuldigt.
Ik weet toch zeker dat ik een reactie had geplaatst
quote:Reacties die niets bijdragen kunnen worden weggehaald.
Op donderdag 5 februari 2004 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:Ik weet toch zeker dat ik een reactie had geplaatst
quote:Je hebt helemaal gelijk. *kuch* [Feedback] Modderen in Politiek *kuch*
Op donderdag 5 februari 2004 15:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Reacties die niets bijdragen kunnen worden weggehaald.
Ik zal voortaan iets beter op mijn woorden letten.
quote:Weet je, dat continue gejank over elkaar begin ik echt spuugzat te worden. "Huil, huil, maar hij doet 't ook, huil, huil". Flikker toch een eind op, man (geldt ook voor Aaah).
Op donderdag 5 februari 2004 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
*kuch* [Feedback] Modderen in Politiek *kuch*
quote:Volledig mee eens, zie je hoe irritant dat dus is.
Op donderdag 5 februari 2004 15:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Weet je, dat continue gejank over elkaar begin ik echt spuugzat te worden. "Huil, huil, maar hij doet 't ook, huil, huil". Flikker toch een eind op, man (geldt ook voor Aaah).
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Volledig mee eens, zie je hoe irritant dat dus is.
quote:Aaah, als afkorting voor Aaahikwordgek dus.
Op donderdag 5 februari 2004 15:56 schreef Kozzmic het volgende:
(geldt ook voor Aaah)
quote:Volledig mee eens.
Op donderdag 5 februari 2004 15:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Weet je, dat continue gejank over elkaar begin ik echt spuugzat te worden. "Huil, huil, maar hij doet 't ook, huil, huil". Flikker toch een eind op, man (geldt ook voor Aaah).
quote:Ja, dat begreep ik wel hoor. Heb in deel 3 van Wilders zeer bewust een nikszeggende blaat-oneliner gezet. je reageerde er zelfs op. Precies zo'n blaatzin als wat SCH deed. Lullig he, als iemand een onwaarheid verkondigt zonder fundering? Daar ging het mij om. Je hebt verder volledig gelijk door er schijtziek van te worden, ik word het ook.
Op donderdag 5 februari 2004 16:01 schreef Kozzmic het volgende:[..]
[..]Aaah, als afkorting voor Aaahikwordgek dus.
quote:Betrek mij er nou eens een keer niet bij.
Op donderdag 5 februari 2004 16:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Precies zo'n blaatzin als wat SCH deed.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Volledig mee eens.
Mijn doel was ook om Aaah aan te tonen dat het wel degelijk irritant is. Maar ik zie dat hij dat door heeft.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, dat begreep ik wel hoor. Heb in deel 3 van Wilders zeer bewust een nikszeggende blaat-oneliner gezet. je reageerde er zelfs op. Precies zo'n blaatzin als wat SCH deed. Lullig he, als iemand een onwaarheid verkondigt zonder fundering? Daar ging het mij om. Je hebt verder volledig gelijk door er schijtziek van te worden, ik word het ook.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:08 schreef Kozzmic het volgende:![]()
![]()
Hehehe, had ik je tuk?
quote:Deportatie, strafkampen en vergassing islamieten.
Op donderdag 5 februari 2004 21:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie aktie Kozzmic, om Deportatie, strafkampen en vergassing islamieten. te sluiten. Wat een schandalige suggestieve strekking ging daar van uit. Bloodrayne spoort niet helemaal.
Sorry, maar deze uitspraken behalve dat 'gas' zijn dus een op een overgenomen van Verdonk. Veel mensen ondersteunen dit en zijn een stap verwijdert van het facisme. Heb jij de post wel gelezen die ik heb geschreven?
Heel erg veel trolls maken suggestieve en facistische opmerkingen en verbergen zich dan achter politiek correcte uitspraken waar ik dus een beetje moe van wordt. Het feit dat Fok dit topic sluit toont mij dus alleen maar dat Fok dit soort gedrag liever rijk dan kwijt is.
Het was een eerlijke vraag waar mensen een simpel en kort antwoord op geven. We moeten een topgrens vastleggen van wat niet kan in onze uitspraken naar Islamieten toe. En een topic als deze lijkt mij dus ideaal om eens te zien wie daadwerkelijk facistisch is en niet.
Beetje flauw om mij direkt dan maar 'ontspoord' te noemen. Moraalridder. Ik zal het nogmaals en dan maar eens 'gematigder' proberen. Als dat wel binnen de zege valt van Kozzmic. Ik wacht dus eventjes op een reply alvorens je weer in de politiek correcte stress schiet als ik een soortgelijk topic open.
quote:Geen van deze uitspraken is door Verdonk gebruikt. Je bent zeer suggestief en probeert het in een facistisch hoekje te proppen, dat vind ik zeer kwalijk.
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef BloodRayne het volgende:[..]
Deportatie, strafkampen en vergassing islamieten.
Sorry, maar deze uitspraken behalve dat 'gas' zijn dus een op een overgenomen van Verdonk. Veel mensen ondersteunen dit en zijn een stap verwijdert van het facisme. Heb jij de post wel gelezen die ik heb geschreven?
Heel erg veel trolls maken suggestieve en facistische opmerkingen en verbergen zich dan achter politiek correcte uitspraken waar ik dus een beetje moe van wordt. Het feit dat Fok dit topic sluit toont mij dus alleen maar dat Fok dit soort gedrag liever rijk dan kwijt is.
Het was een eerlijke vraag waar mensen een simpel en kort antwoord op geven. We moeten een topgrens vastleggen van wat niet kan in onze uitspraken naar Islamieten toe. En een topic als deze lijkt mij dus ideaal om eens te zien wie daadwerkelijk facistisch is en niet.
Beetje flauw om mij direkt dan maar 'ontspoord' te noemen. Moraalridder. Ik zal het nogmaals en dan maar eens 'gematigder' proberen. Als dat wel binnen de zege valt van Kozzmic. Ik wacht dus eventjes op een reply alvorens je weer in de politiek correcte stress schiet als ik een soortgelijk topic open.
quote:Deze gedachtengang alleen al legitimeert een tbs-behandeling.
Op donderdag 5 februari 2004 21:47 schreef BloodRayne het volgende:...Sorry, maar deze uitspraken behalve dat 'gas' zijn dus een op een overgenomen van Verdonk. Veel mensen ondersteunen dit en zijn een stap verwijdert van het facisme....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |