17 april komt Riven mijn kant opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:20 schreef Kore het volgende:
is het nog gelukt tearsong?
yup..jij bent Monika toch? (ja ik heb het ook nu pas door)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:34 schreef MOBO666 het volgende:
wauw mooi fotos, kom jij trouwens wel eens op ratten .nl ?
goh, hoe kom je daar zo opquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:34 schreef MOBO666 het volgende:
en jij bent zeker tearsong
Het was een mannetje, en hij is ongeveer drieeneenhalf geworden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:08 schreef MOBO666 het volgende:
heel erg veel sterkte met het verlies van je rat , hoe oud is zij geweorden ?
Dank je welquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:46 schreef MOBO666 het volgende:
mischien is het een idee om ze op ratten.nl onder opvangers te zetten mischien dat je dan een huisje voor hem vind .... ik zou hem heel graag willen hebben maar ik moet eerst een nieuwe kooi maken/kopen maar daar heb ik nu voorlopig geen geld voor
heel erg veel succes
Wacht ik maak ff een fotootje en natuurlijk kost het niets.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:03 schreef MOBO666 het volgende:
wat voor koi is het dan ? en hoeveel gaat dat kosten ?
Dat hebben we expres open geknipt omdat het dan veel makkelijker is om erbijquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:14 schreef MOBO666 het volgende:
wat is er met de bovenkant ? zit dat los ?
Ja is goed hoor, ik hoor het wel van je.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:16 schreef MOBO666 het volgende:
oke is het goed als ik er heel even over nadenk , dan krijg je het straks te horen , want ik weet namelijk niet hoe ik hem dan moet komen halen
Jammer want je leek me een geschikte "moeder"quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:38 schreef MOBO666 het volgende:
ik vind het eigenlijk niet zo leuk om te zeggen , maar ik kan het ratje niet nemen dus ik denk dat het beter is om een ander goed huisje voor hem te zoeken.... ik kan namelijk geen vervoer regelen en om met de trein een hele kooi mee te nemen zie ik niet echt zitten.... sorry
ik hoop dat het je lukt om hem te plaatsen , en ik wil je best helpen
groetjes monika
Ben er niet bekend mee, heb je url's voor me?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:15 schreef MOBO666 het volgende:
er zijn ook genoeg ratten forums waar je hem op kan plaatsen en zo probeeren om een huisje te vinden , mischien een idee ?
Bedankt, ik heb er naar gekeken maar er is maar 1 site waar je hem op kan zettenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:56 schreef MOBO666 het volgende:
www.ratten.nl
www.ratties.nl
www.ratjes.nl
www.ratten.pagina.nl
Nou ik weet alleen dat het heel goed mogelijk is dat ze samen kunnen spelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:39 schreef Herr_Ratt het volgende:
Heeft iemand enig idee of het normaal is dat 1 van mijn ratten elke kat die tegen zijn kooi aanleund te probeert te pakken met z'n handjes? (mensen en honden trouwens ook)
[afbeelding]
Ja goed gedacht hoor, maar dit soort vragen werken beter in losse topics.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef MOBO666 het volgende:
oke, ik dacht ik zet het hier want dan blijven alle ratten dingetjes een beetje bijelkaar
maar zal even ander topic opene
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:06 schreef morgaine21 het volgende:
Me meisje![]()
Met een van haar zusjes gaat het helaas niet zo goed, er heerst een virushier en zij is al het 3e slachtofferik hoop zo dat ze beter word.
Ach gutquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef morgaine21 het volgende:
o wat leuk! Van die twee jochies heb ik helaas niet meer veel gehoord. Laatste nieuws was dat het witje een tumor had die verwijderd is.
Jolie (het zusje dat ziek was) is net helaas in mn armen overledenZe was nog zo jong en dat allemaal door zo'n stom virus.
Ik hoop dat het nu eens ophoud want dit was al het 3e slachtoffer en de tweede die er aan overleden is.
Marjolijn sukkelt ook al heel lang met haar ratten heb ik zo het idee, ze had al veel zieken toen sijmen en Chunmee nog bij mij waren. Wat een ellendequote:Op maandag 10 oktober 2005 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach gutArme Jolie, moge ze in vrede rusten. Inderdaad erg vroeg heengegaan, veel te vroeg. Virussen bij ratten...
![]()
Ik zal eens vragen aan Marjolijn of zij een keer een update wil sturen. Ook zij heeft op het moment veel zieken in de rattengroep. Heb trouwens gehoord dat het zwarte Japje Sijmen een enorme knuffelvent is. En met Chunmee (de albino) was het ook wel ok, alleen een chronische reutel geloof ik..
Ik zal eens meer info vragen, misschien ook foto's. Anders maak ik wel foto's als ze binnenkort bij mij is.
Ik heb inderdaad gehoord dat er wat meerdere problemen waren in het nestje. Mijn Mischa heeft tot op heden nog nergens last van, laat dat zo blijven. Ze is wel wat aan de kleine kant, misschien het kleintje van het nest. Ze is ook niet echt dik ofzo, gewoon een klein droppie om te zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Marjolijn sukkelt ook al heel lang met haar ratten heb ik zo het idee, ze had al veel zieken toen sijmen en Chunmee nog bij mij waren. Wat een ellende![]()
Yuki, een broertje heeft ook een chronische reutel dus het zit min of meer in de familie, helaas. Hij doet het voor de rest wel goed gelukkig. Verder heb ik nog een broertje (Ica) en das echt een lieverd, wil niks liever dan bij/op mij zitten. Verder zijn er dan nog twee zusjes (die ik altijd de barba-mama's noem vanwege hun 'volle' figuurtjes:P) en mams die ook het virus kreeg maar gelukkig weer beter is.
Is jouw witte meisje ook zo speels? Samara (het overgebleven witje) en wijlen Jolie zijn altijd verschrikkelijk speels geweest. Zodra je hand in de kooi komt gaan ze uitdagen en als je dr dan op in gaat hopsen ze alle kanten uit en schudden ze heel grappig met hun kopje. Echt leuk om te zien.
owja die zou ik wel eens graag willen zien!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft trouwens een heel mooie 'portret'foto van Mischa. 'Per ongeluk' een foto geschoten en die is er heel mooi uitgekomen. Mischa op d'r 'en profile' =D
Ik zal hem eens vragen en dan hier uploaden, erg mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |