Het gaat om een Sony Ericsson T68i in de kleur iceblue en de MCA-25 Communicam. De telefoon is 1 jaar oud, de camera ongeveer 8 maanden. De camera is niet het model dat voor de T68i werd uitgebracht, maar degene erna voor de T300. Het voordeel is dat er meer geheugen op de camera zit en dat er een zoekertje in zit (de camera heeft ook o.a. een zoomfunctie, maar die doet het alleen bij de t300). Er zit ook een beschermhoesje en een touwtje voor om je nek (ofzo) bij. De foto's kan je met infrarood of bluetooth op je pc krijgen.
De telefoon is in goede staat, werkt perfect. Er zijn wel enkele gebruikssporen, zoals de verf die aan de rand van de knopje een beetje is afgesleten. Ook is het blauwe bovenkantje van de joystick kwijt. De joystick doet het nog gewoon, hij is alleen nu grijs ipv blauw. Het boekje, doosje, cdtje en lader krijg je er ook bij.
Ik heb op dit moment niet een betere foto, als je echt geinteresseerd ben kan ik morgen wel een beter maken.
Vraagprijs voor telefoon en camera: 130 euro. Ik wil hem niet ruilen tegen een andere telefoon want ik heb al een nieuwe.
quote:Alleen als het verder niet lukt met de verkoop, het liefst verkoop ik het in 1 keer. Tenzij je onwijs hoog bied voor de foon, maar dat zal wel niet
Op woensdag 4 februari 2004 20:12 schreef Skyscape het volgende:
Verkoop je de tel ook los? Dus zonder camera.
Ik bied iig 70,- ex verzend voor tel los.
[Dit bericht is gewijzigd door Skyscape op 04-02-2004 20:21]
Ikzelf ben ook in bezit van een Sony Ericsson T68i en wil daarom graag je cam kopen als je dat los verkoopt
Wat vraag je ervoor [niet al te duur hopelijk ]
quote:Genoteerd
Op woensdag 4 februari 2004 20:20 schreef Skyscape het volgende:
Dan wacht ik nog ff af. Die camera is wel leuk, maar ik denk niet dat ik em zal gaan gebruikenIk bied iig 70,- ex verzend voor tel los.
quote:50 euro. (maar ik wacht het dus wel nog ffies af)
Op woensdag 4 februari 2004 22:10 schreef Supje het volgende:
Hi,Ikzelf ben ook in bezit van een Sony Ericsson T68i en wil daarom graag je cam kopen als je dat los verkoopt
Wat vraag je ervoor [niet al te duur hopelijk
]
[Dit bericht is gewijzigd door mel723 op 04-02-2004 22:39]
quote:Ik wacht het wel nog even verder af als je het goed vind, ik denk een dag of twee.
Op woensdag 4 februari 2004 22:34 schreef Supje het volgende:
verkoop je de communicam los ?
quote:75 euro ex. en we hebben een deal. Mail maar even naar melanie (at) qwoot.net als je ermee eens bent.
Op woensdag 4 februari 2004 20:20 schreef Skyscape het volgende:
Dan wacht ik nog ff af. Die camera is wel leuk, maar ik denk niet dat ik em zal gaan gebruikenIk bied iig 70,- ex verzend voor tel los.
quote:Supje ik heb je gemaild.
Op woensdag 4 februari 2004 22:38 schreef Supje het volgende:
Hmm okeLaat het me maar ff weten als je um nog verkoopt..
Hieronder een betere foto van de camera, voor en achterkant.
Vraagprijs 50 euro.
Supje is geinteresseerd maar ik heb nog niets van hem gehoord.
quote:35 euro, inclusief verzenden ( wil wel vooruit betalen)
Op zondag 8 februari 2004 19:31 schreef mel723 het volgende:
De Communicam is er nog steeds!
quote:Bod genoteerd, ik denk er nog even over na.
Op zondag 8 februari 2004 19:53 schreef friemel het volgende:[..]
35 euro, inclusief verzenden ( wil wel vooruit betalen)
quote:ok, als je het er mee eens bent, stuur maar een mailtje naar:
Op zondag 8 februari 2004 20:02 schreef mel723 het volgende:[..]
Bod genoteerd, ik denk er nog even over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |