quote:Leuk
Op woensdag 4 februari 2004 14:11 schreef suimasen het volgende:
Leuk!Ik kom niet.
quote:Klopt. Dit is geen goed topic. Ook niet voor Lifestyle.
Op woensdag 4 februari 2004 14:13 schreef Litpho het volgende:
Is dit geen goed topic voor Lifestyle?
quote:Je hebt er toch maar 1?
Op woensdag 4 februari 2004 14:13 schreef Knut het volgende:
Ik kom niet.
Mijn wenkbrauwen blijven jullie gewoon vanaf.
quote:Ja hallo, we zitten net in dat andere topic met iemand die zich lelijk vindt. Die gast kan duidelijk een makeover gebruiken.
Op woensdag 4 februari 2004 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaan we make-overen dan? We moeten wel een slachtoffer hebben
quote:Hee Lucille
Op woensdag 4 februari 2004 14:06 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij is hier duidelijk behoefte aan. Het lijkt mij de topper op Fok! Meeting gebied voor dit jaar. Users genoeg die een Makeover nodig hebben. Wat denk jij?
Als je nog een "verbouwvakker"nodig hebt, om bijvoorbeeld een paar neuzen of armen recht te zetten dan wil ik me best nuttig maken Ik heb de opleiding en tijdens me stage was ik best goed met troffel en hamer
ik beloof na een jaar of 10 voel je er niets meer van
[Dit bericht is gewijzigd door Ender_W op 04-02-2004 14:17]
quote:Dat staat die arme jongen toch helemaal niet
Op woensdag 4 februari 2004 14:15 schreef Steve-O het volgende:
Leuk die verftroep op je smoel.
quote:Oh ja, hier is slachtoffer nummer twee. Hij had zich in dat andere topic ook al gemeld, dus hij staat zeker te trappelen.
Op woensdag 4 februari 2004 14:15 schreef SuperUli het volgende:
*slachtoffer meldt*
quote:duh
Op woensdag 4 februari 2004 14:16 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dat staat die arme jongen toch helemaal niet
quote:Het kan ook met andere kleding en een nieuw kapsel.
Op woensdag 4 februari 2004 14:15 schreef Steve-O het volgende:
Leuk die verftroep op je smoel.
quote:Geen leco zadelpijn en maik de boer metamorfose
Op woensdag 4 februari 2004 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Wat we verder zoeken:Fokkers met gevoel voor mode Fokkers met gevoel voor lifestyle Fokkers met een kappersopleiding Fokkers die iets doen met visagie Fokkers die foto's kunnen maken Fokkers met uitzonderlijk succes bij het gewenste geslacht die tips & adviezen kunnen geven
quote:Nou je moet je eigen kleren wel zelf betalen natuurlijk...
Op woensdag 4 februari 2004 14:18 schreef Steve-O het volgende:
Wie betaalt het ?
quote:ff een vraagje: is een fokker die zich weet te kleden niet belangrijker dan gevoel voor mode?
Wat we verder zoeken:Fokkers met gevoel voor mode Fokkers met gevoel voor lifestyle Fokkers met een kappersopleiding Fokkers die iets doen met visagie Fokkers die foto's kunnen maken Fokkers met uitzonderlijk succes bij het gewenste geslacht die tips & adviezen kunnen geven
quote:Now you're thinking.
Lijkt me trouwens serieus erg leuk om een keer te doen en het hoeft natuurlijk niets te kosten.
quote:Ik had hem naar LIF gekicked
Op woensdag 4 februari 2004 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Zijn we serieus dan?Lijkt me trouwens serieus erg leuk om een keer te doen en het hoeft natuurlijk niets te kosten.
quote:En ja, het lijkt mij echt een leuk idee.
Op woensdag 4 februari 2004 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Zijn we serieus dan?Lijkt me trouwens serieus erg leuk om een keer te doen en het hoeft natuurlijk niets te kosten.
quote:Valt me wel op dat er minder bijval is?? Misschien is iedereen op FOK! al extreem knap, 1 of 2 uitzonderingen daargelaten.
Op woensdag 4 februari 2004 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Wil nu niemand meer?
Waar ik me overigens totaal niet toe vind behoren (de uitzonderingen ) dan
quote:Voor de make-over of de expertise?
Op woensdag 4 februari 2004 15:27 schreef Willaaam het volgende:
Leuk, ik doe wel mee!
quote:Both
Op woensdag 4 februari 2004 15:29 schreef Isabeau het volgende:[..]
Voor de make-over of de expertise?
quote:Wat is je expertise?
Op woensdag 4 februari 2004 15:31 schreef Willaaam het volgende:[..]
Both
quote:Ik hoop dat dit een retorische vraag is...
Op woensdag 4 februari 2004 15:33 schreef Lucille het volgende:[..]
Wat is je expertise?
Zo nee, dan ga ik wel shoppen met slachtoffers en ik wil d'r ook nog wel foto's van maken ook
quote:Het was een half serieuze vraag.
Op woensdag 4 februari 2004 15:35 schreef Willaaam het volgende:[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is...
Zo nee, dan ga ik wel shoppen met slachtoffers en ik wil d'r ook nog wel foto's van maken ook
Maar leuk dat je mee wilt doen.
quote:Het idee lijkt me erg leuk
Op woensdag 4 februari 2004 15:40 schreef Lucille het volgende:[..]
Het was een half serieuze vraag.
Maar leuk dat je mee wilt doen.
quote:Twee fotografen en twee mensen van de mode politie is ook goed.
Op woensdag 4 februari 2004 15:47 schreef Ender_W het volgende:
ghehehe, de foto's waren mijn expertise al![]()
maar kan ook wel mijn expertise van smaak ter beschikking stellen
quote:En een bewerkbaar persoon.... daar heb me ook al voor aangeboden. De reden waarom vraag ik mezelf af eerlijk gezegd, maar dat terzijds
Op woensdag 4 februari 2004 15:51 schreef Lucille het volgende:[..]
Twee fotografen en twee mensen van de mode politie is ook goed.
Met alle respect naar hem, maar is solitarias ook uitgenodigd? anders loopt dadelijk iedereen op brogues midden in de lente
quote:twee weten meer dan 1 he
Op woensdag 4 februari 2004 15:51 schreef Lucille het volgende:[..]
Twee fotografen en twee mensen van de mode politie is ook goed.
quote:Whehehehe, nu ff wachten op een kapster.
Op donderdag 5 februari 2004 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als iemand bij mij dreadjes wil zetten doe ik het graag,.
quote:OK, dat gaat de goede kant op.
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef erodome het volgende:
Zolang mijn haar niet kort geknipt word(het moet in een staart gedaan kunnen worden) vind ik alles best, dus kom maar op met de make-over
*voor veel in is*
quote:Als je het eerst op iemand anders oefent en het ziet er erg goed uit dan wil ik er wel over nadenken
Op donderdag 5 februari 2004 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik ook alvast mijn plastische chirurgie skills oefenen dan?
Neen, ik zie al op tegen het epileren van de wenkbrouwen eigenlijk
Mijn arme maagdelijke wenkbrouwtjes....
quote:Yeah!!!!!
Op donderdag 5 februari 2004 21:55 schreef cos-micV het volgende:
Ik wil wel komen om te epileren en te *verven*.......
Schoonheidsspecilaiste
quote:Ik denk dat je dan ff een oproep in R&P moet plaatsen voor wat slachtoffers.
Op donderdag 5 februari 2004 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik ook alvast mijn plastische chirurgie skills oefenen dan?
Het gaat er echt op lijken alsof er genoeg mensen komen voor een meeting. Scary.
quote:ghehehe, we hebben nu 1 kapster, 2 fotograven annex modepolitiemannen (is een modepolitiedame erbij ook niet handig) en een plastisch chirurge/slager..... voor me gevoel komen we nog wat te kort.... Lucille wat doe jij eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen....
Op donderdag 5 februari 2004 21:59 schreef Lucille het volgende:[..]
Het gaat er echt op lijken alsof er genoeg mensen komen voor een meeting. Scary.
Wel top dat het goed gaat met de aanmeldingen voor make-overkandaten.
quote:Ik wil de modepolitiedame wel zijn hoor
Op donderdag 5 februari 2004 23:30 schreef Ender_W het volgende:[..]
ghehehe, we hebben nu 1 kapster, 2 fotograven annex modepolitiemannen (is een modepolitiedame erbij ook niet handig) en een plastisch chirurge/slager..... voor me gevoel komen we nog wat te kort.... Lucille wat doe jij eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen....
Wel top dat het goed gaat met de aanmeldingen voor make-overkandaten.
quote:Aangenomen
Op donderdag 5 februari 2004 23:34 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik wil de modepolitiedame wel zijn hoor
quote:Alleen wil ik wel graag dan specifiekere info weten om te kijken of het uberhaupt wel haalbaar is voor mij qua tijd enzo. Maar mocht dat zo zijn, lijkt het me heel leuk om te doen
Op donderdag 5 februari 2004 23:37 schreef Lucille het volgende:[..]
Aangenomen
quote:Ik heb het topic zo'n beetje verzonnen. Dat is voorlopig al erg genoeg natuurlijk. Ik denk niet dat ik op mode gebied nu echt iets kan toevoegen, zo modebewust ben ik niet.
Op donderdag 5 februari 2004 23:30 schreef Ender_W het volgende:
Lucille wat doe jij eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen....
quote:Ik denk het wel.
Op donderdag 5 februari 2004 23:38 schreef onetouch het volgende:
nog behoefte aan mannelijk slachtoffer?
quote:Een verdere uitwerking volgt nog. Het idee is als grap bedacht, maar het lijkt nu serieus te worden. Dus zodra ik genoeg mensen heb gevonden voor alle klusjes ga ik het plan verder uitwerken.
Op donderdag 5 februari 2004 23:39 schreef Shirley het volgende:[..]
Alleen wil ik wel graag dan specifiekere info weten om te kijken of het uberhaupt wel haalbaar is voor mij qua tijd enzo. Maar mocht dat zo zijn, lijkt het me heel leuk om te doen
quote:Nog maar een terugvindpost plaatsen dan. Als het echt serieus wordt...m'n email staat in m'n fotoboek
Op donderdag 5 februari 2004 23:42 schreef Lucille het volgende:[..]
Een verdere uitwerking volgt nog. Het idee is als grap bedacht, maar het lijkt nu serieus te worden. Dus zodra ik genoeg mensen heb gevonden voor alle klusjes ga ik het plan verder uitwerken.
quote:Je mag mij wel een facial geven,
Op vrijdag 6 februari 2004 01:41 schreef schatje het volgende:
Visagie![]()
.
Meeting
![]()
.
quote:Mag een peeling ook??
Op vrijdag 6 februari 2004 01:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je mag mij wel een facial geven,
.
quote:Jij wel hoor meid..Dolletjes,
Op vrijdag 6 februari 2004 01:46 schreef schatje het volgende:[..]
Mag een peeling ook??
quote:Je mag alles doen wat je wilt Isa.
Op vrijdag 6 februari 2004 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat ben ik dan? Het hulpje van de Organisat...rice?
Of kan ik "medisch" aan de slag met schimmelnageltjes, wratten, vreemde moedervlekken, acne en andere vage klachten?
Nehhh...
Leuk idee wel, maar niks voor mij! Ik wil wel foto's maken of mede modepolitiedame zijn
quote:er zijn 3 mannelijke kandidaten, hoe wil je die gaan visageren?
Op vrijdag 6 februari 2004 01:41 schreef schatje het volgende:
Visagie![]()
.
Meeting
![]()
.
quote:Willen en durven zijn 2 dingen in dit geval. Bij mij iig
Op maandag 9 februari 2004 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er geen vrouwen die gemake-overd willen worden?
quote:En als ik je haar nou ga knippen?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Willen en durven zijn 2 dingen in dit geval. Bij mij iig
quote:Ik laat het net weer groeien. Bovendien durf jij niet eens dichtbij te komen
Op dinsdag 10 februari 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En als ik je haar nou ga knippen?
Aaaaah... toeee..
quote:Dus je zou het wel willen. Waarom durf je niet?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Willen en durven zijn 2 dingen in dit geval. Bij mij iig
quote:Omdat ik bang ben dat mijn haar, wat ik laat groeien, wordt afgeknipt. En omdat ik geen zin heb in nare opmerkingen van mensen
Op dinsdag 10 februari 2004 15:06 schreef Lucille het volgende:[..]
Dus je zou het wel willen. Waarom durf je niet?
quote:Maar dat beslis je zelf of het haar er af gaat. Je kan natuurlijk ook met behoud van je haar een ander kapsel nemen. Die grenzen kan je zelf bepalen. Een nieuwe look hoeft niet meteen de schaar in je haar te betekenen.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:07 schreef Ripley het volgende:[..]
Omdat ik bang ben dat mijn haar, wat ik laat groeien, wordt afgeknipt. En omdat ik geen zin heb in nare opmerkingen van mensen
quote:Dat is zo waar, wat bijknippen (niet zwaar afkorten) en een kleurtje kan het een heel verschil geven, zonder dat het veel korter wordt. Maar eigen wensen gaan voor he
Op dinsdag 10 februari 2004 15:09 schreef Lucille het volgende:[..]
Maar dat beslis je zelf of het haar er af gaat. Je kan natuurlijk ook met behoud van je haar een ander kapsel nemen. Die grenzen kan je zelf bepalen. Een nieuwe look hoeft niet meteen de schaar in je haar te betekenen.
quote:Ach, dan bekijk ik het resultaat wel van een afstand..
Op dinsdag 10 februari 2004 14:38 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik laat het net weer groeien. Bovendien durf jij niet eens dichtbij te komen
quote:Tuurlijk
Op maandag 9 februari 2004 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er geen vrouwen die gemake-overd willen worden?
quote:Ja, weer een slachtoffer.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:07 schreef coolbabe het volgende:[..]
Tuurlijk
We hebben nu 3 heren, 1 dame en een zooi mensen die wel foto's willen maken. Zoiets toch?
quote:We hebben al veel meer mensen. Ik zat gisteren ff een lijstje te maken wie wat doen en we zijn al redelijk compleet. Alleen qua kappers/kapsters wat aan de magere kant (heb vandaag via de mail ook nog een mogelijke kapster gekregen wiens naam al ergens gesuggereerd werd).
Op dinsdag 10 februari 2004 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Lucille, hoe gaat het hier, meid?We hebben nu 3 heren, 1 dame en een zooi mensen die wel foto's willen maken. Zoiets toch?
Hoe een grap een meeting kan worden.
quote:Ik heb geen flauw idee. Ik heb nog nooit een meeting georganisseerd.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:26 schreef Isabeau het volgende:
En waar gaan we dat doen dan? Er moet in ieder geval plek zijn.
quote:Ik denk dat je het beste ergens kan afspreken waar voldoende ruimte is voor douchen en dergelijke. Of een fatsoenlijke wasbak. Zeker als er met haarkleuringen gewerkt wordt zal het een zooitje worden als je daar geen faciliteiten voor hebt...
Op dinsdag 10 februari 2004 17:26 schreef Isabeau het volgende:
En waar gaan we dat doen dan? Er moet in ieder geval plek zijn.
quote:Whehehe
Op woensdag 4 februari 2004 14:14 schreef Lucille het volgende:[..]
Je hebt er toch maar 1?
V.
quote:Gooi dat lijstje is online als je wilt? dan hebben we ff een voorlopig resumé. Is wel ff makkelijk, gaan je/we of gaat daar nog op gestreept worden?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:19 schreef Lucille het volgende:[..]
We hebben al veel meer mensen. Ik zat gisteren ff een lijstje te maken wie wat doen en we zijn al redelijk compleet. Alleen qua kappers/kapsters wat aan de magere kant (heb vandaag via de mail ook nog een mogelijke kapster gekregen wiens naam al ergens gesuggereerd werd).
Vanavond maak ik wel een overzichtje.Hoe een grap een meeting kan worden.
En ghehe ik hou wel van goede grappen. Zolang de meeting maar geen grap wordt dan
quote:Geen grap, maar wel grappig
Op dinsdag 10 februari 2004 19:14 schreef Ender_W het volgende:
Zolang de meeting maar geen grap wordt dan![]()
Mag ik ernog op terugkomoen
quote:Ik wist dat wel hoor
Op dinsdag 10 februari 2004 19:44 schreef erodome het volgende:
Snif, huil, snik, kerm, ik ben ook een dame hoor....![]()
![]()
*knuffel geeft als troost*
quote:Ik ben het lijstje aan het updaten, komt zo. En ja we hebben er wel genoeg zo, 11 man/vrouw dus.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:05 schreef Isabeau het volgende:
hey ho. Hoeveel gaan we nou restylen?
quote:Knuffel helpt, doompje weer blij
Op dinsdag 10 februari 2004 20:03 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik wist dat wel hoor
*knuffel geeft als troost*
quote:Dan ga ik ff het lijstje updaten. Das mooi dus.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:49 schreef coolbabe het volgende:
Ik kan trouwens enigzins knippen en kleuren. Dus dat is twee vliegen in één klap zeg maar
quote:ghehe, nou je het zegt, hoe zou het hem zijn vergaan.......was wel een btje lullig topic, hij is best afgezeken toen.... kan best pijnlijk zijn
Op dinsdag 10 februari 2004 20:33 schreef Lucille het volgende:
De Fok! Total Makeover Meeting PiepelsOp dit moment hebben we genoeg slachtoffers. Meer dan genoeg zelfs. Het grootste probleem wat ik nog zie is het aantal mensen dat een goed kapsel kan knippen voor zo veel mensen. Ik had liever nog 2 extra mensen hier voor willen zien. Anyway, wat we op dit moment hebben:
Slachtoffers:
[list]KitteKat (man) - door hem is het allemaal begonnen, geen idee of hij mee wil doen
quote:ghehe, volgens mij gaat er sowieso wel rekening gehouden worden met de smaak/wil van het slachtoffer
Op woensdag 11 februari 2004 10:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb trouwens liever niet dat mn haar geknipt wordt.
het is al lang erg kort, en ik wil het laten groeien.
Maareh, Lucille, wat is de gedachte achter de lifestyle gevoel. Ik schijn ervoor te wezen, maar wat bedoel je ermee?? En als jij het zegt dan heb ik het vast wel
quote:Met lifestyle gevoel bedoel ik eigenlijk dat je een beetje kijk heb op mode en dus meegaat met de personen om te gaan shoppen. Wat is leuke hippe (das vast een niet hip woord tegenwoordig
Op woensdag 11 februari 2004 11:06 schreef Ender_W het volgende:[..]
ghehe, volgens mij gaat er sowieso wel rekening gehouden worden met de smaak/wil van het slachtoffer
![]()
Maareh, Lucille, wat is de gedachte achter de lifestyle gevoel. Ik schijn ervoor te wezen, maar wat bedoel je ermee?? En als jij het zegt dan heb ik het vast wel
![]()
quote:Das prima, wat je echt niet wilt zal zeker niet gebeuren.
Op woensdag 11 februari 2004 10:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb trouwens liever niet dat mn haar geknipt wordt.
het is al lang erg kort, en ik wil het laten groeien.
quote:In dat topic schreef hij dat 'ie niet tevreden was met zijn uiterlijk en dat was de insteek van het organiseren van deze meeting. Ik zie niet waarom het nu pijnlijk kan zijn om mee te doen. Ik ga er namelijk van uit dat iedereen bij deze meeting gewoon serieus zal zijn en dat we niemand gaan afzeiken. Dat gevoel heb ik er ook niet bij, er is best genoeg ruimte voor humor, maar afzeiken doen we hier niet.
Op woensdag 11 februari 2004 09:09 schreef Ender_W het volgende:[..]
ghehe, nou je het zegt, hoe zou het hem zijn vergaan.......was wel een btje lullig topic, hij is best afgezeken toen.... kan best pijnlijk zijn
quote:Ik heb er wel zin in, ook al ben ik tevreden met mijn huidige uiterlijk. Beetje verandering is nooit erg toch
Op woensdag 11 februari 2004 11:19 schreef Lucille het volgende:In dat topic schreef hij dat 'ie niet tevreden was met zijn uiterlijk en dat was de insteek van het organiseren van deze meeting. Ik zie niet waarom het nu pijnlijk kan zijn om mee te doen. Ik ga er namelijk van uit dat iedereen bij deze meeting gewoon serieus zal zijn en dat we niemand gaan afzeiken. Dat gevoel heb ik er ook niet bij, er is best genoeg ruimte voor humor, maar afzeiken doen we hier niet.
quote:Natuurlijk, dat begrijp ik en ben ik ook 100% met je eens. Zou ik ook nooit doen, ik hoop van de leuke humor te zijn, niet ten nadele van mensen (een uitzondering daargelaten
Op woensdag 11 februari 2004 11:19 schreef Lucille het volgende:[..]
In dat topic schreef hij dat 'ie niet tevreden was met zijn uiterlijk en dat was de insteek van het organiseren van deze meeting. Ik zie niet waarom het nu pijnlijk kan zijn om mee te doen. Ik ga er namelijk van uit dat iedereen bij deze meeting gewoon serieus zal zijn en dat we niemand gaan afzeiken. Dat gevoel heb ik er ook niet bij, er is best genoeg ruimte voor humor, maar afzeiken doen we hier niet.
quote:Het gaat gewoon een gezellige dag worden. Ik heb KitteKat zojuist een mailtje gestuurd met de vraag of hij ook mee wilt doen. Afwachten dus wat zijn reactie zal zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 11:27 schreef Ender_W het volgende:[..]
Natuurlijk, dat begrijp ik en ben ik ook 100% met je eens. Zou ik ook nooit doen, ik hoop van de leuke humor te zijn, niet ten nadele van mensen (een uitzondering daargelaten
)
Maar ik bedoelde door de andere fokkers in het betreffende topic.
[Dit bericht is gewijzigd door KitteKat op 11-02-2004 12:50]
quote:Das goed.
Op woensdag 11 februari 2004 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
Lucille, jij organiseert het grotendeels he? Is het handig als ik jou eventje een mailtje stuur voor mijn e-mail adres. Die is in mijn profile niet te zien (werk e-mailadres).
quote:Ja, hij doet mee.
Op woensdag 11 februari 2004 12:44 schreef KitteKat het volgende:
met mij gaat goed hoor en het lijkt me best leuk om aan mee te doen maar ja heb geen geld enzo ( ik heb al 5 maanden geen baan meer en heb ook geld al het geld dat ik krijg geef ik uit aan of me abbo of me brommerbenzine ) maar ik vind het een goed inisatief en wil best ook helpen als jullie daarmee instemmen natuurlijk ook vind ik het gaaf dat jullie dit allemaal hebben bedacht na aaleiding van mij topic
quote:En ontvangen.
Op woensdag 11 februari 2004 13:14 schreef Den_Haag het volgende:[..]
Done
quote:We nemen een videocamera mee...
Op woensdag 11 februari 2004 13:01 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja, hij doet mee.
En we zien wel hoe we met zeer beperkt budget ook iets kunnen doen.
Gratis reclame, die onder ogen komt van duizenden internettende jongeren, als daar geen korting mee te regelen is, dan weet ik het ook niet meer
quote:En ik zie nergens de namen Lucille en Isabeau voorbijkomen, leg eens uit, hoe zit dat?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:33 schreef Lucille het volgende:
De Fok! Total Makeover Meeting Piepels
--lijst--
quote:Dan verven we je haar
Op donderdag 12 februari 2004 21:30 schreef Sorella het volgende:
ik zou wel willen maar ben bang dat ik de enige grijze duif wordende dame onder je jongeren ben
quote:Dat heb je heel goed gezien. Die doen ook niet mee als slachtoffers. Althans ik zeker niet en ik neem aan Isa ook niet.
Op donderdag 12 februari 2004 19:54 schreef Willaaam het volgende:[..]
En ik zie nergens de namen Lucille en Isabeau voorbijkomen, leg eens uit, hoe zit dat?
(Mag je eigenlijk namen noemen, ps het zijn voorbeelden en geen poging tot reclame )
En het gaat om de lol toch, en wie weet krijgt iemand wel een veel positiever zelfbeeld.
quote:Najaaaa
Op donderdag 12 februari 2004 21:34 schreef Lucille het volgende:[..]
Dat heb je heel goed gezien. Die doen ook niet mee als slachtoffers.
quote:Je komt toch wel he..
Althans ik zeker niet en ik neem aan Isa ook niet.
Ik hou me alleen bezig met de organisatie.
quote:Maybe
Op donderdag 12 februari 2004 22:45 schreef Willaaam het volgende:[..]
Najaaaa
[..]Je komt toch wel he..
*penetrerend kijk smiley*
Ik doe een modeopleiding dus op zich zou ik wel mee willen doen (het ligt er alleen aan wanneer en waar het is natuurlijk).
quote:Kun je ook verven?
Op donderdag 12 februari 2004 22:54 schreef Burger_Queen het volgende:
Oh leuk idee!Ik doe een modeopleiding dus op zich zou ik wel mee willen doen (het ligt er alleen aan wanneer en waar het is natuurlijk).
quote:Ja hoor
Op vrijdag 13 februari 2004 09:51 schreef Willaaam het volgende:[..]
Kun je ook verven?
quote:Als iemand mij in een shirt van de V&D hijst ga ik er vandoor
Op donderdag 12 februari 2004 22:17 schreef Ender_W het volgende:
Persoonlijk denk ik dat er voor elk budget wel smaakvolle dingen te zijn. Mijn persoonlijke smaak is ook wel prijzig, maar je kan ook dezelfde shirtjes en truien halen voor een minder hoge prijs, het hoeft geen MCGregor of wat dan ook te zijn, Bij de V&D en de C&A kan je ook knappe kleren krijger voor een fractie(Mag je eigenlijk namen noemen, ps het zijn voorbeelden en geen poging tot reclame
)
En het gaat om de lol toch, en wie weet krijgt iemand wel een veel positiever zelfbeeld.
Als je het dan toch hebt over leuke kleding voor een redelijke prijs dan kom ik al snel terecht bij de H&M of tweedehands. De V&D en C&A zijn zo gedateerd
quote:Kunnen de mensen met modegevoel dit even noteren?
Op vrijdag 13 februari 2004 10:23 schreef Ripley het volgende:[..]
Als iemand mij in een shirt van de V&D hijst ga ik er vandoor
Als je het dan toch hebt over leuke kleding voor een redelijke prijs dan kom ik al snel terecht bij de H&M of tweedehands. De V&D en C&A zijn zo gedateerd
je mag me opmaken en je mag mijn haren in alles verven alle kleuren en het mag zo gek zijn maar niet knippen
quote:Ik vind juist dat er wel leuke kleding bij de C&A te vinden is, maar je moet gewoon ff goed zoeken.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:25 schreef Lucille het volgende:[..]
Kunnen de mensen met modegevoel dit even noteren?
quote:en
Op zondag 15 februari 2004 14:07 schreef Willaaam het volgende:
Zowel bij de V&D als bij de C&A kun je leuke kleding vinden, het is maar hoe je het gebruikt.
quote:
zondag 15 februari 2004 01:36 schreef Shirley het volgende:
Ik vind juist dat er wel leuke kleding bij de C&A te vinden is, maar je moet gewoon ff goed zoeken.
Jullie snappen me K snap vaak dat gezeur over bepaalde winkels niet. Maakt het nou uit als het maar toont en lekker zit toch?
quote:Wij begrijpen elkaar!
Op zondag 15 februari 2004 21:33 schreef Ender_W het volgende:
Jullie snappen meK snap vaak dat gezeur over bepaalde winkels niet. Maakt het nou uit als het maar toont en lekker zit toch?
en toevallig doen we ook nog eens hetzelfde onderdeel, hoe handig
Bij de H&M tegenwoordig wel, maar dat is niet echt mijn smaak. (Overigens is mijn smaak verschrikkelijk moeilijk).
Ik geef me natuurlijk niet voor niets niet op voor de modekant van de make-over
quote:Welke maat heb je dan eigenlijk als ik vragen mag.
Op maandag 16 februari 2004 00:04 schreef Troel het volgende:
Nou, C&A od V&D zal me worst wezen, want daar hebben ze simpelweg gewoon mijn maat niet!Bij de H&M tegenwoordig wel, maar dat is niet echt mijn smaak. (Overigens is mijn smaak verschrikkelijk moeilijk).
Ik geef me natuurlijk niet voor niets niet op voor de modekant van de make-over
Ik kan trouwens bij de H&M maat 44 nog net niet aan terwijl in veel andere winkels heb ik maat 42 hier in helmond of eindhoven hebben ze geen grote maten H&M.
quote:Ik loop altijd rechtstreeks door naar de grote maten mode
Op maandag 16 februari 2004 06:58 schreef Riann het volgende:[..]
Welke maat heb je dan eigenlijk als ik vragen mag.
Ik kan trouwens bij de H&M maat 44 nog net niet aan terwijl in veel andere winkels heb ik maat 42 hier in helmond of eindhoven hebben ze geen grote maten H&M.
quote:ja ik hoef nu gelukkig niet meer naar de groten maten kant.
Op maandag 16 februari 2004 08:19 schreef Troel het volgende:[..]
Ik loop altijd rechtstreeks door naar de grote maten mode
Meestal haal ik mijn kleren in een leuk klein winkeltje in Enschede. Daar beginnen ze vanaf maat 46 geloof ik. Daar hebben ze ook echt mijn smaak. Vroeger was er ook een Mode Tineke in Enschede, maar die is helaas weg. Dat was nette kleding voor de jonge vrouw.
Dat klopt. Ik had het de afgelopen week te druk met van alles en nog wat. Ik hoop deze week hier wat tijd voor vrij te kunnen maken om een voorstel te doen. Ondertussen heeft Fok! zelf ook een total make-over gehad, dus we zijn goed bezig.quote:Op maandag 16 februari 2004 22:03 schreef Den_Haag het volgende:
Er is nog geen locatie of datum geprikt volgens mij.
Deal!quote:Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Adelante het volgende:
maar c&a zul je me in moeten slaan
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jullie zijn mij vergeten in het slachtofferlijstje Edwin62 (m)quote:Op dinsdag 10 februari 2004 20:33 schreef Lucille het volgende:
De Fok! Total Makeover Meeting Piepels<p>Op dit moment hebben we genoeg slachtoffers. Meer dan genoeg zelfs. Het grootste probleem wat ik nog zie is het aantal mensen dat een goed kapsel kan knippen voor zo veel mensen. Ik had liever nog 2 extra mensen hier voor willen zien. Anyway, wat we op dit moment hebben:<p>Slachtoffers:<br><ul>KitteKat (man) - door hem is het allemaal begonnen en hij doet ook mee</li> SuperUli (man)</li> Willaam (man)</li> Dr.Daggla (man) - wil graag dreads</li> Den_Haag (man)</li> erodome (vrouw)</li> MissyMirjam (vrouw) - wil niet geknipt worden</li> onetouch (man)</li> xtravical (man) - wil kaal worden</li> coolbabe (vrouw)</li> Troel (vrouw) - maybe</li> Ripley (vrouw) - twijfelt nog, haar mag niet geknipt worden</li><br></ul><p>Mode gevoel:<br><ul> Shirley</li> BlackOrchid</li><br></ul><p>Lifestyle gevoel:<br><ul> Willaam</li> Ender_W</li><br></ul><p>Kapsters/kappers:<br><ul> bruuntje</li> dolfina (als er te kort is aan kaptalent - en dat hebben we)</li> coolbabe (knippen en kleuren)</li><br></ul><p>Visagie:<br><ul> cos-micV (kan epileren en verven want is schoonheidsspecialiste)</li> schatje</li><br></ul><p>Foto's:<br><ul> Ender_W</li> Willaam</li> BlackOrchid</li><br></ul><p><span class="edit"><!-- 0ee4085653f78ab44fd77bea2dc8a3a7 -->[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 11-02-2004 13:02]</span>
Zoals ik al zei, gewoon een toko binnenlopen met een camera, filmen, vragen of ze voor publiciteit iets aan de prijs kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:29 schreef Edwin62 het volgende:
Pee esje:
Ennuh is het niet een idee om sponsors te zoeken, wie weet doet V&D wel mee (als het tenminste niet al te slecht met hun gaat) En verder mogen de dames bij de makeover zo gek doen als ze zelf willen hoor, ik heb wel zin in een leuke en gekke dag. Dus vergeet mij alsjeblieft niet.
En wat dachten jullie van een centrale plaats ergens in het midden van het land, Utrecht ofzo?
Helemaal mee eens, ik ben helemaal voor de funquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:21 schreef Lucille het volgende:
Ik ga dit weekend even nadenken over de meeting zelf.
Wordt vervolgd.
En ja, dit moet een leuke, lollige, gekke dag gaan worden.
Graag wel op een zaterdag plannen, moet op zondag altijd sporten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:21 schreef Lucille het volgende:
Ik ga dit weekend even nadenken over de meeting zelf.
Wordt vervolgd.
En ja, dit moet een leuke, lollige, gekke dag gaan worden.
quote:Op woensdag 4 februari 2004 14:14 schreef Lucille het volgende:
Je hebt er toch maar 1?
Dank je welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:25 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zal me zusje eens aanschieten die is kapster in opleiding
Jaaaaaazeker!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:29 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben helemaal voor de fun.
(ja ik fok! ook nog een beetje rond)
Maareh, damn, we moeten best veul mensen zo op een dag "doen", het wordt bijna werken WillaamFf heel veel "lifestyle-gevoel" aanspreken
Eindhovenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:57 schreef Lucille het volgende:
verhaal
Ik meld me maar weer eens. Als ik als ''styliste'' meega, kan ik dat alleen in Rotterdam. Dus voor mij persoonlijk zou dat de beste meetingplek worden én Rotterdam is natuurlijk de leukste shopstad van Nederland. De Koopgoot en de Lijnbaan....wie heeft er nou niet van gehoord? Daarna wat eten/drinken bij Harvey's en je hebt een topdag! Maar het is maar een ideetje....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:57 schreef Lucille het volgende:
Ik zwengel dit topic maar weer aan.
We zitten dus met een groep van ongeveer 22 man/vrouw. Das best veel. Ik heb zo veel mogelijk in de profielen zitten kijken van de deelnemers en jullie komen echt vanuit het hele land: Amsterdam, Rotterdam, Hengelo, Zwolle, Braboland.
Van een aantal mensen weet ik niet waar ze wonen, omdat dit niet in het profiel staat.
De grote vraag is dus waar gaan we de meeting houden? Ik denk dat het weing nut heeft om bij iemand op een studentenflatje te gaan zitten, gezien de grootte van de groep. Ook zou het handig zijn als er redelijk makkelijk vanuit de meeting plek gewinkeld kan worden. Dus plaatsen die in the middle of nowhere liggen vallen af. Zijn er voorstellen?
En dan nog het tijdstip. Ik denk dat een zaterdag toch de handigste dag is. Door de week kunnen veel mensen niet vanwege werk en studie. En op zondag zijn veel winkels dicht.
Kom maar op met suggesties.
Het probleem is een beetje dat we te veel slachtoffers hebben tov de mensen die de makeover moeten realiseren. Die mensen zullen het al gigantisch druk hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:44 schreef Sandertje21 het volgende:
Kan ik me ook nog aanmelden?![]()
Ik zie nog weinig mensen die reageren over de locatie en tijd. Is de omgeving van Leiden voor jullie een eventuele optie? Tegenover het station, zodat de plek met OV goed bereikbaar is en in 6 minuten sta je in Leiden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:12 schreef Den_Haag het volgende:
Al vorderingen Lucille?
goed ideequote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zie nog weinig mensen die reageren over de locatie en tijd. Is de omgeving van Leiden voor jullie een eventuele optie? Tegenover het station, zodat de plek met OV goed bereikbaar is en in 6 minuten sta je in Leiden.
Zojuist gechecked, vanuit Helmond is het 2 uur en 10 minuten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:12 schreef Riann het volgende:
Leiden zou ik nog even over na moeten denken het is best lang reizen vanuit mij of iemand moet uit braboland komen met de auto dat ik vanuit daar ergen mee mee kan reizen![]()
Lekker dichtbij he?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
goed idee
Damn, ik had me ook moeten opgeven, ik wil ook dreads!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2004 20:33 schreef Lucille het volgende:
Slachtoffers:Dr.Daggla (man) - wil graag dreads
Het plan is als volgt:quote:Op maandag 29 maart 2004 21:23 schreef Edwin62 het volgende:
Ik denk dat welke datum je ook kiest en welke stad je ook uitzoekt je niet iedereen tevreden kan stellen. Lucille hoe was je het van plan aan te pakken als de datum en plaats bekend zijn?
Das mooi, nu nog kijken wat de anderen er van vinden. En wat te doen aan die datum? Ik heb al een meeting op die dag (waar ook 1 of 2 anderen bij zullen zijn die op deze meet willen komen). En week later of zo? NIeuwe stemronde? Dan kan Troel misschien ook.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:01 schreef Den_Haag het volgende:
Vind het best
Ik ben inmiddels al wel naar de kapper geweest hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 23:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Das mooi, nu nog kijken wat de anderen er van vinden. En wat te doen aan die datum? Ik heb al een meeting op die dag (waar ook 1 of 2 anderen bij zullen zijn die op deze meet willen komen). En week later of zo? NIeuwe stemronde? Dan kan Troel misschien ook.
Dacht even dat Fok weer een nieuwe make-over kreeg, vond dit wel een aardig voorstel !quote:Op woensdag 4 februari 2004 14:10 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
Nog meer?? We hadden al een giga waslijst toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind het nog steeds een leuk idee, maar wel meer mensen graag.
Present!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:55 schreef Eddepet62 het volgende:
Waar zijn al die enthousiasttelingen gebleven, willen we niet meer?
Lucille hellup
Ik heb gewoon erg weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk dit soort dingen te organiseren. Als jij de organisatie wilt overnemen dan vind ik dat best.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:06 schreef Den_Haag het volgende:
Lucille, ben je het weer vergeten?
Als je help nodig hebt moet je het maar zeggen hoor
Overnemen zal niet lukken (werk 50 uur per week en sport ook nog 6 keer per week). Kan je wel helpen met dingen regelen. Anders mail ik je morgen (straksquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb gewoon erg weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk dit soort dingen te organiseren. Als jij de organisatie wilt overnemen dan vind ik dat best.
Ik wil wel komen bodypaintenquote:Op woensdag 4 februari 2004 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Jammerquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef Isabeau het volgende:
11 september heb ik een andere fokmeeting waar ik bij moet zijn
Klopt, ik regel even een ander...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:19 schreef Lucille het volgende:
Willaaam, ik zie dat de mail die verstuurd heb over de meeting in gebounced. Blijkbar is het mailadres wat ik van je heb niet goed. Zou je mij willen mailen op lucille@fok.nl zodat ik je juiste mailadres heb.
Mail me even op makeover2004@hotmail.com dan stuur ik je alle info die je wilquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:16 schreef Marty26 het volgende:
We zijn er nog mee bezig we hadden een planning maar die kon niet door gaan
En vriendinnie wat en met wie en waar ben je mee bezig?
Iets meer info aub. Ben wel benieuwd.
Done ik ben benieuwd is ff snel mailtje want ik ben aan het klussen en heb weinig tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Mail me even op makeover2004@hotmail.com dan stuur ik je alle info die je wil
opzich heb ik jou al 2x gemailt en je stuurt geen Reactiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Mail me even op makeover2004@hotmail.com dan stuur ik je alle info die je wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |