abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2005 @ 08:18:45 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29383089
Kickje voor Leah
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:45:56 #227
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29384009
Dank u!
Even kort door de bocht, die calaminelotion is het beste tegen de jeuk, als ik het topic zo eens snel scan? Klopt dat?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:53:00 #228
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_29384137
ik had voor Fachelle amandelolie voor in badje .
Ze ging s'morgens en s'avonds even in bad en ze had de hele dag eigenlijk geen jeuk meer.
Je moet wel oppassen met ze uit bad halen want ze zijn dan zo glad als n aal.

als je n kindje hebt dat krabberig is geef ze dan n zachte badstof slab , kunnen ze niks stuk krabben maar wel lekker wrijven .Werkte hier super
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2005 @ 09:54:36 #229
13151 crew  Rewimo
pi_29384176
Wie van de twee is de pineut, Leah? Beterschap in elk geval!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:17:47 #230
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29384599
Freek is de pineut , en die kleine zal wel snel volgen. Gezien de hoeveelheid kusjes die Freek uitdeelt, lijhkt het me onwaarschijnlijk dat Baby de dans ontspringt.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:18:34 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29384613
Bedankt voor de tip Reni!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2005 @ 10:39:36 #232
13151 crew  Rewimo
pi_29385009
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:17 schreef Leah het volgende:
Freek is de pineut , en die kleine zal wel snel volgen. Gezien de hoeveelheid kusjes die Freek uitdeelt, lijhkt het me onwaarschijnlijk dat Baby de dans ontspringt.
Ze kunnen het maar gehad hebben... Al meen ik dat je waterpokken nog eens kunt krijgen wanneer je ze als kleine baby gehad hebt Is Freek er erg ziek van of valt het mee?
pi_29391636
Beterschap Freek!

Hier heeft Jillian inmiddels ook de watertokkies(zo werden ze hier genoemd) gehad. Ze kreeg 21 juli de eerste blaasjes en zat binnen no time onder de pokken. Ze had er behoorlijk last van en ook nog eens voornamelijk op haar gezicht. Inmiddels ziet het er weer stukken beter uit. Pascalle lijkt tot nu toe de dans te zijn ontsprongen en ik vraag me af of zij het alsnog kan krijgen van haar zus? Maw weet iemand wat de incubatietijd is? We gaan 19 augustus een weekje weg en dan zou het wel erg sneu zijn als Pascalle er als een krentenbol bij loopt lijkt me ook niet dat ze in die hoedanigheid mag zwemmen..
pi_29391992
Ik heb het inmiddels zelf maar even opgezocht, maar de incubatietijd is 12 tot 21 dagen (gemiddeld 14-15 dagen) Het kan dus nog wel degelijk, helaas! Er zit niks anders op dan afwachten.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:40:11 #235
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29401537
Freek is er niet ziek van, heeft wel een errug kort lontje .

Meaghan, die incubatietijd is idd lang, ik zat hier ook al te rekenen wanneer we dan eventueel weer het bokje zijn .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2005 @ 20:31:28 #236
13151 crew  Rewimo
pi_29403422
Zodra de blaasjes ingedroogd zijn is ze niet meer besmettelijk, Meaghan. Dus misschien heeft ze geluk met dat zwemmen.
pi_29407694
Meaghan de kans is echt veeel groter dat ze t wel of dan niet krijgt omdat ze steeds bij elkaar zijn. Janneke was ook heel jong toen ze t van dr zus kreeg (na een dag of 20 dacht ik, ook vrij laat dus)
Ze zaten hier beide heel erg onder (Janneke heeft er nu nog de littekens van )
Maar de calleminelotion hielp hier t beste tegen de jeuk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29420346
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Jessie! De eerste waterpok is al gesignaleerd
Balen hoor!! Zo'n kinderziekte komt nooit gelegen, maar nu is het wel erg vervelend met een weekje weg in het vooruitzicht. Die calleminelotion zal ik in gedachten houden. Ik heb nu iets van alba lotion in de koelkast staan, maar Jillian had eigenlijk geen jeuk dus heb het haast niet gebruikt. Ik vond het nog zo raar, toen ik het als kind had wist ik niet hoe ik het had met die verrekte jeuk en Jillian piepte nergens naar Nu maar hopen dat ook Pascalle de jeuk bespaard blijft en dat ze het verder met rust laat.

Bah, ik haat waterpokken!!
pi_29429212
Kus voor jou en Pascalle
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2005 @ 20:34:49 #240
81992 Githa
pi_29429338
Een badje met amandelolie en dan niet droog wrijven maar deppen, werkt zo tegen de jeuk.

Beterschap Pascalle
pi_29432224
Bedankt voor de tip Githa!
Het blijft hier vooralsnog bij één verdacht plekje.
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2005 @ 23:04:02 #242
81992 Githa
pi_29432326
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:59 schreef Meaghan het volgende:
Bedankt voor de tip Githa!
Het blijft hier vooralsnog bij één verdacht plekje.
Ik hoop dat het daar bij blijft, zo zielig voor die kleintjes

Ik hoop dat Jordy het ook nog even niet krijgt, mijn nichtje was 2 weken terug hier de gehele dag en zij bleek s'avonds de waterpokken te hebben.
Het kan nog dus we moeten nog even afwachten
pi_29442010
Githa, dat zou vervelend zijn voor Jordy, zo jong en dan al die vervelende pokjes.
Hopelijk blijft het weg!
pi_29444056
Ik weet het niet, maar ik denk dat Thijs ook te maken heeft met de waterpokken, maar het kunnen ook muggenbulten zijn, Thijs is er nog niet ziek van en het jeukt ook nog niet.

Het begon met 2 plekjes in het gezicht, daarna nog 2 in het gezicht erbij en toen ik hem daarnet op bed legde kwam ik er ook een paar kleintjes op zijn arm tegen.
Als hij straks wakker is zal ik wel een foto proberen te maken misschien weten de "experts"of het waterpokken kunnen zijn., want ik kan nog niet echt blaasjes ervan maken

[ Bericht 16% gewijzigd door Bar_en_Mar op 05-08-2005 15:56:26 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:39:59 #245
81992 Githa
pi_29453191
Ohw Bar wat moeilijk te zien zo op de foto, maar als ze idd zo snel verschijnen zoals je zegt dan lijkt het toch op waterpokken hoor

Thijs beterschap Jongen het lijkt erop dat je ze hebt
pi_29453436
Over t algemeen beginnen waterpokken op de romp, ik hou t nog even op muggebeten.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:56:15 #247
81992 Githa
pi_29453621
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:50 schreef jessie het volgende:
Over t algemeen beginnen waterpokken op de romp, ik hou t nog even op muggebeten.
Bij Fachelle zijn ze ook begonnen in het gezicht, waardoor wij ze dus zagen als mugenbeten, maar s'avonds zaten ze ook op haar rug en armpjes.

Maar je kan goed gelijk hebben Jessie.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:02:09 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29453794
Vooralsnog hou ik 't ook op muggenbeten.. zo zag Saskia er vorig jaar ook uit...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29453863
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:02 schreef E.T. het volgende:
zo zag Saskia er vorig jaar ook uit...
Piet vorige week nog.
maar moeilijk te zeggen hoor Bar, afwachten maar.
  Jubileum moderator zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:25:23 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29471109
En Bar? Zijn het er meer geworden of zijn het toch muggebeten?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')