quote:Dus, iets klassieks vastgelegd op een zwart/wit plaat.
Klassiek zwart-wit - Een echte ouderwetse zwart-wit plaat waarbij je zo de jaren 70 instapt. Of een ander jaar, dat is aan jou, als het maar lekker klassiek overkomt! Zwart-wit it is.
quote:Nou, ik denk niet dat er veel mensen zijn die iets klassieks in huis hebben. Het kan toch ook iets van 'nu' zijn, maar dan klassiek uitgestraald? Zoals bijvoorbeeld de rozen van Tonja?
Op donderdag 5 februari 2004 20:30 schreef portier het volgende:
Uit het stemtopic:
[..]Dus, iets klassieks vastgelegd op een zwart/wit plaat.
quote:Uiteraard, als het maar iets klassieks uitstraalt
Op donderdag 5 februari 2004 20:47 schreef Offy het volgende:[..]
Nou, ik denk niet dat er veel mensen zijn die iets klassieks in huis hebben. Het kan toch ook iets van 'nu' zijn, maar dan klassiek uitgestraald? Zoals bijvoorbeeld de rozen van Tonja?
quote:Hij was mooier geweest als de masten er helemaalop hadden gestaan!
Op donderdag 5 februari 2004 20:52 schreef bakkerl het volgende:
Dan toch ook maar een eerste poging wagen deze maand.
Ik weet nog niet zeker of ik deze wil gaan indienen, het is nog vroeg in de maand
En als die rechterboot weg was, zodat ie net de aandacht van de hoge schoorsteen wegtrekt
[Dit bericht is gewijzigd door Keios op 05-02-2004 23:14]
quote:Naja, die rechterboot weg halen wordt wat lastig, het mag geen fotosoep foto worden. Maar morgen zijn we toch weer op de zelfde locatie, een vernieuwde foto moet mogelijk zijn.
Op donderdag 5 februari 2004 21:08 schreef metallicattim het volgende:[..]
Hij was mooier geweest als de masten er helemaalop hadden gestaan!
En als die rechterboot weg was, zodat ie net de aandacht van de hoge schoorsteen wegtrekt
Lamp-
quote:is dit je inzending?
Op donderdag 5 februari 2004 21:38 schreef Keios het volgende:
[afbeelding]
quote:ff met fotobewerkingsprogramma breedte van de foto 550 maken of gebruik maken van het handige FOK resizetooltje dat bovenaan het FOT-forum staat
Op donderdag 5 februari 2004 21:57 schreef Keios het volgende:
Hoe moet dat dan? heb al 'save for web' gedaan.
De foto is toch zo groot niet?
Mooie foto trouwens!
quote:Je inzendig is ongeldig verklaard door Portier.
Op donderdag 5 februari 2004 22:06 schreef kwaakeend het volgende:
Uhm, kan het zijn dat mijn inzending ondergesneeuwd is?!
quote:Heb je mijn post gelezen?
Op donderdag 5 februari 2004 22:06 schreef kwaakeend het volgende:
Uhm, kan het zijn dat mijn inzending ondergesneeuwd is?!
quote:Dit wordt je inzending?
Op donderdag 5 februari 2004 22:13 schreef beertje_ het volgende:
Misschien deze dan
of is deze misschien niet goedgekeurd?
quote:Ja doe maar, misschien kom ik nog wel wat anders tegen maar kan nu in ieder geval niet meer telaat zijn
Op donderdag 5 februari 2004 22:14 schreef portier het volgende:[..]
Dit wordt je inzending?
.
quote:erg mooi
Op donderdag 5 februari 2004 22:16 schreef PerlFreak het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging doen met deze foto. Is hij zo sepia genoeg, of moet ik de kleuren nog iets aanpassen? Kon geen makkelijke manier vinden in Photoshop.
quote:
Ik ga ook maar eens een poging doen met deze foto. Is hij zo sepia genoeg, of moet ik de kleuren nog iets aanpassen? Kon geen makkelijke manier vinden in Photoshop.
Hmm, ik heb nog steeds een leuk ideetje, en ik hoop dat ik het leuk uit kan voeren
Dit weekend eens proberen...
quote:Kzat erop te wachten
Op donderdag 5 februari 2004 22:23 schreef portier het volgende:
Ik zit erover te denken om dat sepia eruit te halen en het alleen op z/w te zetten. Scheelt een hoop welles nietes enzo..
Of je moet een technisch perfecte definitie van "sepia" geven. bijvoorbeeld een teinte die je doormiddel van een bepaald RGB-bereik kan definiëren maar ik denk dat dat te ver zal gaan.
Ik zou sepia er ook uitgooien, óf alle teintes toestaan, óf geeneen teinte toestaan
quote:Exact. En een perfecte definitie is bijna niet te geven..
Op donderdag 5 februari 2004 22:27 schreef rique het volgende:[..]
Kzat erop te wachten
Of je moet een technisch perfecte definitie van "sepia" geven. bijvoorbeeld een teinte die je doormiddel van een bepaald RGB-bereik kan definiëren maar ik denk dat dat te ver zal gaan.
Ik zou sepia er ook uitgooien, óf alle teintes toestaan, óf geeneen teinte toestaan
quote:sodefuck die is mooi!!
mooi man
quote:Kun je niet gewoon zeggen van, stuur de foto op in kleur en jij zet em om met de default sephiatool van photoshop of weet ik veel.
Op donderdag 5 februari 2004 22:29 schreef portier het volgende:[..]
Exact. En een perfecte definitie is bijna niet te geven..
Hierbij dus, sepia gaat eruit.
Vind het lullig om nu opeens de regels zomaar te gaan veranderen, kbenhet wel met je eens, maar tis een princiepe kwestie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |