quote:Hier...
Op woensdag 4 februari 2004 00:07 schreef Troel het volgende:
Bert, waar ben je!
Maar ik ga nu eens
:zzzzzzzzzzzzz
quote:Ik ook! Tot vandaag!
Op woensdag 4 februari 2004 00:08 schreef Bert het volgende:[..]
Hier...
Maar ik ga nu eens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:zzzzzzzzzzzzz
Bert!
-edit- typo, ook dat nog
Vervolgens moest er per se iets mee naar oma waardoor hij beslist zijn jas niet aan kon trekken
En toen weigerde hij de trap af te lopen
Kortom ik was blij dat ik hem bij oma achter kon laten Hij is vandaag weer naar de crèche.
quote:Waarschijnlijk een dwangbuisje
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
Wat ben je aan het breien?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waarschijnlijk een dwangbuisje
quote:Een sjaaltje voor Tom
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
Wat ben je aan het breien?
En dwangbuis lijkt me trouwens ook wel wat ja
quote:Moet je wel wachten met breien tot je geen mensen meer aan huis krijgt voor gesprekken
Op woensdag 4 februari 2004 10:43 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Daar wil ik wel vast het patroon van
"O, ik zie dat u al aan het breien bent voor de kleine. Wat wordt het?" "Een dwangbuisje maat 98."
Leuk dat er weer een hoop mensen aan het breien slaan. Vooral leuk voor mij (ben een brei-junk) want nu is er weer overal leuk garen en leuke patronen te krijgen
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:48 schreef Rewimo het volgende:[..]
Moet je wel wachten met breien tot je geen mensen meer aan huis krijgt voor gesprekken
Maakt zo'n rare indruk
![]()
"O, ik zie dat u al aan het breien bent voor de kleine. Wat wordt het?" "Een dwangbuisje maat 98."
Bij het volgende gesprek gaat het dus oa. ook over ons eisenpakket. Ik had al bedacht dat we de eisen "moet kunnen afwassen" en "met krantenwijkje zou leuk zijn" maar schrappen want hij snapt onze grapjes niet zo goed
Het laatste wat ik gebreid heb is een sierdekentje voor de wieg. In wit met lila blokjes en een grote C
Ik kwam het laatst weer tegen en dan lijkt het alweer zo lang geleden dat het in gebruik was...
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik kwam het laatst weer tegen en dan lijkt het alweer zo lang geleden dat het in gebruik was... [afbeelding]
Gaat hard he? Mijn nichtje is ook alweer bijna drie. De tijd vliegt als je snotterige peuterknuffels krijgt...
Een indesit
Dit is um en hij wordt morgen geleverd!!!!
¤ 195 pleurootjes.... vink niet duur voor een koelkast.... helemaal niet omdat de rest van de koelkasten ¤ 300,- en hoger waren.....
Ikke blij!!!!!
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:39 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb een nieuwe koelkast gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een indesit
Dit is um en hij wordt morgen geleverd!!!!
¤ 195 pleurootjes.... vink niet duur voor een koelkast.... helemaal niet omdat de rest van de koelkasten ¤ 300,- en hoger waren.....Ikke blij!!!!!
quote:Meteen even 3fm aangezet.
Op woensdag 4 februari 2004 11:34 schreef Little-Angel het volgende:
Iedereen die nu op Fok is, luister even om 12.00 uur naar een grote radiozender en daar zal het nieuwe nummer van Dinand te beluisteren zijn voor zijn vrouw Guusje. De opbrengst van de verkoop van deze singel gaat naar het Wilhelmina fonds (kankerbestrijding).
Ik heb trouwens twee winkels tegen mekaar uitgespeeld de BCC en De block....
Hij stond nl bij de bcc voor 195 euro en bij de block voor 239 euro.
Ze geven allebei met borden in de winkel aan dat ze laagste prijs garantie geven dus daar heb ik even misbruik van gemaakt. Ik heb bij de block dus gezegd dat de bcc goedkoper was dan hun maar dat die een levertijd hadden vaan een week ( dus zou ik hem volgende week pas krijgen) als hun me dezelfde prijs konden bieden met een snellere levertijd dan zou ik hem bij de block dus kopen. En dus donderdag heb ik hem.... voor dezelfde prijs als bij de BCC dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |