quote:Omdat 70% van alto's vandaag de dag dreadlocks hebben, meer niet.
Op woensdag 4 februari 2004 23:39 schreef Jory het volgende:
ik vraag me nog steeds af wat dreadlocks met stinkende alto's te doen hebben..
Oja, omdat ik geen blanken ken met dreadlocks die NIET alto zijn of willen zijn
quote:ja, maar ik quote iemand....
Op woensdag 4 februari 2004 23:49 schreef Vogue het volgende:[..]
Daar is toch ook geen antwoord op? Alto's stinken niet en dreads kunnen best mooi zijn. Zie dan ook geen associatie tussen dreads en stinken.
stomme wereldverbeteraars
lid zijn van een goed doel vinnik dan trouwens wel weer ok!!
(lid is van amnesty, Ifaw, kika, stop aids now)
quote:*yippie* mag ik de eerste zijn??
Op woensdag 4 februari 2004 23:51 schreef kamagurka het volgende:[..]
Omdat 70% van alto's vandaag de dag dreadlocks hebben, meer niet.
Oja, omdat ik geen blanken ken met dreadlocks die NIET alto zijn of willen zijn
quote:nog zoiets.. stinkende alto's..
Op woensdag 4 februari 2004 23:50 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:[..]
Veel stinkende alto's hebben dreads
Je hoeft geen Einstein te heten om dat te zien.
quote:ja, weet je waarom die mensen naar lowlands gaan?? omdat het daar leuk is.. altijd beter dan in een neukoord zoals salou..
Op woensdag 4 februari 2004 23:50 schreef K-Billy het volgende:[..]
Ik vraag me af wat voor antwoord je wenst te horen? Je meent toch zeker niet dat je je serieus zit af te vragen waarom alto's en dreads iets met elkaar zouden kunnen hebben? Ja, het is een cliché, maar ik denk dat veel Nederlanders die dreads hebben naar Lowlands gaan en een andere mening (willen) hebben, dan de doorgaanse BrEeZAh-aap. Whoppa, alternatief, alto's. Nog vragen?
maar ik vroeg het over dat stinkende....
quote:nee, ik ga naar bed..
Op woensdag 4 februari 2004 23:54 schreef Ils het volgende:
tjonge, zouden we de 11 pagina's halen?
quote:Denk ik niet, suftrutje:
Op woensdag 4 februari 2004 23:52 schreef Jory het volgende:[..]
*yippie* mag ik de eerste zijn??
quote:Maakt niet uit hoor, je bent pas 14 ofzo
Op woensdag 4 februari 2004 23:54 schreef Jory het volgende:
ja, weet je waarom die mensen naar lowlands gaan?? omdat het daar leuk is.. altijd beter dan in een neukoord zoals salou..
quote:Ik dacht al, wat ruik ik
Op woensdag 4 februari 2004 23:55 schreef Jory het volgende:[..]
nee, ik ga naar bed..
lekker aan mijn stinkende dreads ruiken
quote:Alto's hebben dreads, dreads worden (imho té) weinig gewassen, dingen die weinig gewassen worden stinken, alto's stinken. Veel mensen zullen doorgaans niet verder denken dan dit punt.
Op woensdag 4 februari 2004 23:54 schreef Jory het volgende:[..]
ja, weet je waarom die mensen naar lowlands gaan?? omdat het daar leuk is.. altijd beter dan in een neukoord zoals salou..
maar ik vroeg het over dat stinkende....
quote:goh, zeg .. jij kunt goed tellen..
Op woensdag 4 februari 2004 23:56 schreef kamagurka het volgende:[..]
Denk ik niet, suftrutje:
[..]Maakt niet uit hoor, je bent pas 14 ofzo
Jammer van die dreads btw, vind dat geen porem bij blanken
quote:Nope, als jij de eerste wil zijn en dus de enigste, wil je alternatief zijn, dus ben je alsnog een blanke alto met dreads.
Op woensdag 4 februari 2004 23:52 schreef Jory het volgende:[..]
*yippie* mag ik de eerste zijn??
[Dit bericht is gewijzigd door K-Billy op 04-02-2004 23:59]
quote:Je bent er al een als je dus (zoals je zelf zegt!!) naar lowlands gaat en salou duf vindt
Op woensdag 4 februari 2004 23:57 schreef Jory het volgende:[..]
goh, zeg .. jij kunt goed tellen..
mayb zijn d'r ook mensen die dreads gewoon erg mooi vinden..
en dan ben ik dus wel de eerste met dreadlocks die geen alto wil zijn..
quote:was ze 3 keer per week.. waste ze 2 keer per week toen ik geen dreads had..
Op woensdag 4 februari 2004 23:57 schreef K-Billy het volgende:[..]
Alto's hebben dreads, dreads worden (imho té) weinig gewassen, dingen die weinig gewassen worden stinken, alto's stinken. Veel mensen zullen doorgaans niet verder denken dan dit punt.
en dan maar generaliseren over die alto's.. wat doen jullie hier wel niet? jullie weten geen kut over dreads, maar kunnen wel vertellen dat ze te weinig gewassen worden en stinken.. mijne ruiken eigenlijk best lekker, naar honing..
quote:Dus je bent wél een blanke alto met dreads?
Op woensdag 4 februari 2004 23:59 schreef Jory het volgende:[..]
was ze 3 keer per week.. waste ze 2 keer per week toen ik geen dreads had..
dan is jouw honest opinion, wel een zeer foute opinion zeg maar..en dan maar generaliseren over die alto's.. wat doen jullie hier wel niet? jullie weten geen kut over dreads, maar kunnen wel vertellen dat ze te weinig gewassen worden en stinken.. mijne ruiken eigenlijk best lekker, naar honing..
(btw honing stinkt)
quote:wow, wat ben jij kortzichtig.. dus mensen die lowlands preferen boven salou zijn meteen alto..
Op woensdag 4 februari 2004 23:58 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je bent er al een als je dus (zoals je zelf zegt!!) naar lowlands gaat en salou duf vindt
![]()
quote:honing ruikt beter dan die gore gel die die jongens altijd gebruiken..
Op donderdag 5 februari 2004 00:00 schreef K-Billy het volgende:[..]
Dus je bent wél een blanke persoon met dreads?
(btw honing stinkt)
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:55 schreef Jory het volgende:[..]
nee, ik ga naar bed..
lekker aan mijn stinkende dreads ruiken
De term stinkende alto's vind ik discriminerend. Kijk, dat mensen donateur zijn van A.I., Unicef, Liliane Kinderfonds, Flying Doctors e.d. is hartstikke goed Maar waar ik het over heb zijn mensen zoals in mijn openingspost. Die heel hard roepen "waar gaat dat heen met onze wereld!!" En er vervolgens geen &%# aan doen. Roep het dan niet en blijf op je luie reet zitten, of doe iets concreets. Maar doe vooral niet alsof je anders bent terwijl je dat niet bent. Vandaar dus de term wannabe.
quote:wie zegt dat de eerste de enigste is??
Op woensdag 4 februari 2004 23:58 schreef K-Billy het volgende:[..]
Nope, als jij de eerste wil zijn en dus de enigste, wil je alternatief zijn, dus ben je alsnog een blanke alto met dreads.
"mag ik de enige zijn??"
maar dat zei ik niet..
ik zei:
"mag ik dan de eerste zijn??"
quote:dat snap ik wel, maar de discussie is langzaam aan ergens anders over aant gaan.. best grappig zelfs, van die kortzichtige jongetjes die niet verder kijken dan hun eigen neus..
Op donderdag 5 februari 2004 00:01 schreef Vogue het volgende:[..]
![]()
Ik zit hier werkelijk hardop te lachen
De term stinkende alto's vind ik discriminerend. Kijk, dat mensen donateur zijn van A.I., Unicef, Liliane Kinderfonds, Flying Doctors e.d. is hartstikke goed
Maar waar ik het over heb zijn mensen zoals in mijn openingspost. Die heel hard roepen "waar gaat dat heen met onze wereld!!" En er vervolgens geen &%# aan doen. Roep het dan niet en blijf op je luie reet zitten, of doe iets concreets. Maar doe vooral niet alsof je anders bent terwijl je dat niet bent. Vandaar dus de term wannabe.
quote:Een eigen mening, tsja dat zeggen alle alto's..
Op donderdag 5 februari 2004 00:01 schreef Jory het volgende:[..]
wow, wat ben jij kortzichtig.. dus mensen die lowlands preferen boven salou zijn meteen alto..
dan zit de hele wereld toch vol met alto's..
ik heb het gewoon niet zo op die neukoorden, en op lowlands voel ik me wel prettig.. ben ik nog steeds geen alto..
heb geen wijde broek, geen rare shirts, geen stomme armbandjes, heb een eigen mening (had je niet verw8 he??), luister niet naar KoRn.. uuhm.. volgens mij voldoe ik niet aan jou kortzichtige beeld van een alto..
want ik ben ook nog eens niet 14.. (maar daar waren we al erachter gekomen dat jij gewoon niet kon tellen)
quote:Nouja op het moment dat jij de eerste bent, is er nog niemand anders die het ook is, aangezien die persoon anders de eerste was, dus ben je de enigste. Alto.
Op donderdag 5 februari 2004 00:02 schreef Jory het volgende:[..]
wie zegt dat de eerste de enigste is??
als ik de enigste (ja, ik bne ook zóóó enig.. -> ENIGE!! sufkut!) zou willen zijn, zou ik wel gezegd hebben:"mag ik de enige zijn??"
maar dat zei ik niet..
ik zei:
"mag ik dan de eerste zijn??"
quote:Zijn kortzichtige meisjes die niet verder kijken dan hun eigen neus niet grappig dan?
Op donderdag 5 februari 2004 00:04 schreef Jory het volgende:[..]
dat snap ik wel, maar de discussie is langzaam aan ergens anders over aant gaan.. best grappig zelfs, van die kortzichtige jongetjes die niet verder kijken dan hun eigen neus..
quote:nou, ik weet die spelling even exact als jij dat dus doet.. anders wist je niet dat ik het exact wist.. het is trouwens niet exact, want de R zou omgedraaid moeten zijn..
Op donderdag 5 februari 2004 00:05 schreef kamagurka het volgende:[..]
Een eigen mening, tsja dat zeggen alle alto's..
Ik denk dat je perfect aan mijn kortzichtige beeld van een alto voldoetJe klinkt er al als eentje!
Maar pluspunten erbij omdat je niet naar korn luistert (hoe komt het eigenlijk dat je de spelling van die letter zo exact weet??)
ik snap het wel niet? alto's dragen toch 100 armbandjes, en kettinkjes, en wijde broeken, en elmo-shirtjes??
ik klink als een normaal persoon dat zich ergert aan vooroordelen.. zo klink ik..
maar als jij dat alto wilt noemen.. ga je gang jongetje.. ik zal de laatste zijn die jou tegenhoudt..
veel plezier op salou..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |