abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:12:00 #76
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_16887136
Iedereen die generaliseert is dom.

Kan iemand even een andere plaat opzetten? Deze is namelijk al donkergrijs gedraaid...

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_16887160
-edit dubbelpost-
٩๏̯͡๏)۶
pi_16887184
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:33 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik was al 'alto' voordat jij enig besef van de maatschappij had, 17 jarig former-alto meisje, dus ga even iemand anders bekritiseren.

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16887248
De superalto van dit moment is het meisje met de gekleurde dreadlocks (let wel: echte dreadlocks, geen invlechtingen!), legerbroek of felgekleurde wijde pijpebroek, naveltruitje (tja, dat dan weer wel) met erover soms ruimere peru-trui, puma-achtige schoenen, neuspiercing, wenkbrauwpiercing en heftige piercings door navel en oren (staafjes). Jasje met capusjon (hehe..) van iets als g-sus (retecommercieel dus) en leuke waterloopleinringen om haar vingers

Zo zie ik ze vaak lopen, grappig als er dan eenzelfde zo'n meisje in de buurt is dat ze elkaar dan ook altijd blijken te kennen
Oja, hun vriendje komt bij voorkeur uit Porto Rico of Nicaragua of zo'n streek. En daar is het leven niet makkelijk, maar eigenlijk wel beter natuurlijk en puurder dan hier.

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_16887308
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:16 schreef kamagurka het volgende:
De superalto van dit moment is het meisje met de gekleurde dreadlocks (let wel: echte dreadlocks, geen invlechtingen!), legerbroek of felgekleurde wijde pijpebroek, naveltruitje (tja, dat dan weer wel) met erover soms ruimere peru-trui, puma-achtige schoenen, neuspiercing, wenkbrauwpiercing en heftige piercings door navel en oren (staafjes). Jasje met capusjon (hehe..) van iets als g-sus (retecommercieel dus) en leuke waterloopleinringen om haar vingers
Zo'n Dewi look ja
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:22:19 #81
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16887395
De echte linkse rakkers, en maatschappijkritici en wereldverbeteraars, zien er heel normaal uit.

Ik snap echt niet dat iemand die ouder is als 16 er zo bij wil lopen, overdreven alto dus.
Gewoon wijde kleren is niks mis mee, draag ik ook, maar dat soort dat zich echt uitslooft om anders te zijn als de massa, en wil opvallen, vind ik gewoon lame.

pi_16887458
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:04 schreef jaap393 het volgende:

[..]

Stink je?

neej ik was me ook en heb geen dreads
pi_16887795
Het antwoord is: Zulke mensen ken ik niet
pi_16887847
Bij 9 van de 10 gaat die periode vanzelf over.
pi_16889472
Toen ik de topictitel zag dacht ik even aan mensen zich alternatief voordoen.
Oftewel, schijt aan de wereld. Anders dan de massa zijn. Bewust alles anders dan anderen doen.
Hoewel 99% van de "alto" kut pubertjes als 2 druppels water op elkaar lijken.
En trots dat ze zijn op hun "alto" kleding! Iedereen moet het zien.
Hoe fucking alto denken ze nou dat ze zijn met z'n allen?
Alternatief zijn is tegenwoordig meer een trend dan een levensstijl.

Maar, het ging niet echt over alto's dus laat ik maar ophouden.
Ik zie de link tussen alto's en wereldverbeteraars ook niet, eigenlijk.
Overigens heb ik niks tegen op wereldverbeteraars. Ik zou willen dat er meer mensen waren zoals jouw buurjongen en z'n vriendin.
Maar helaas zijn er daar veel te weinig van. En die paar die er zijn kunnen geen ene moer doen.
Dus laten we met z'n allen lekker verder leven, geld verkloten aan dure kleding en lekker "alto" zijn ofzo.

woensdag 4 februari 2004 @ 19:45:08 #86
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_16889616
Mja, toen ik nog op school zat, en 's avonds bijverdiende bij de TPG (toen nog PTT), had je ook van dat soort gasten. 35 jaar oud, het uiterlijk van een zwerver en overal tegenaan schoppen.

Zogenaamd alternatief. "Heb je een auto? Bawwhahaa, wat stom, ik heb geeneens een rijbewijs, nergens voor nodig".

pi_16889766
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:24 schreef Tunerd het volgende:

[..]

neej ik was me ook en heb geen dreads

wat hebben dreads met stinken te maken??

dit vinnik nu weer zoiets doms!!...
pi_16889807
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:40 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Toen ik de topictitel zag dacht ik even aan mensen zich alternatief voordoen.
Oftewel, schijt aan de wereld. Anders dan de massa zijn. Bewust alles anders dan anderen doen.
Hoewel 99% van de "alto" kut pubertjes als 2 druppels water op elkaar lijken.
En trots dat ze zijn op hun "alto" kleding! Iedereen moet het zien.
Hoe fucking alto denken ze nou dat ze zijn met z'n allen?
Alternatief zijn is tegenwoordig meer een trend dan een levensstijl.

Maar, het ging niet echt over alto's dus laat ik maar ophouden.
Ik zie de link tussen alto's en wereldverbeteraars ook niet, eigenlijk.
Overigens heb ik niks tegen op wereldverbeteraars. Ik zou willen dat er meer mensen waren zoals jouw buurjongen en z'n vriendin.
Maar helaas zijn er daar veel te weinig van. En die paar die er zijn kunnen geen ene moer doen.
Dus laten we met z'n allen lekker verder leven, geld verkloten aan dure kleding en lekker "alto" zijn ofzo.

zo'n verhaal is in dit topic al eens opgehangen en in het alto-babes topic zeker 3 keer door mij ik geef je gelijk, maar het is wel offtopic (dit hele topic is offtopic )
pi_16889900
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:45 schreef cosmick het volgende:
Mja, toen ik nog op school zat, en 's avonds bijverdiende bij de TPG (toen nog PTT), had je ook van dat soort gasten. 35 jaar oud, het uiterlijk van een zwerver en overal tegenaan schoppen.

Zogenaamd alternatief. "Heb je een auto? Bawwhahaa, wat stom, ik heb geeneens een rijbewijs, nergens voor nodig".

De meeste "alternatieve mensen" die ik zie zijn gemiddeld niet ouder dan 18 jaar.
Hangen ze met z'n allen rond in de stad, lekker anders zijn dan de rest.
Ze hebben wel allemaal de zelfde kleding aan.. Maar ze zijn toch anders.

Overigens heb ik daar helemaal niks op tegen. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft.
Maar wat mij tegen het hoofd stoot is dat mensen zich "anders" gaan vinden door bepaalde kleding te dragen, hun haar anders dan normaal te doen, een hekel aan de maatschappij willen hebben en meer van dat soort dingen.
Maar als we alle mensen gaan optellen die hier aan voldoen zijn dat er heel wat, en blijkt het ineens best gewoon te zijn.

pi_16889960
alto's stinken

gelukkig zijn na de puberjaren deze vieze fratsen vrijwel altijd voorbij

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16889974
Ik kan echt niet tegen personen die denken, dat als ze een "Nirvana
T-shirt" en een wijde broek op de zwarte mark (o.i.d) hebben gekocht, dat ze dan in ene "alto" zijn....

Dan vraag je welk album/liedje ze het best vinden....

Rolt er iets uit als: Smells Like Teen Spirit.... Never Mind.....

Zorg dan godverdomme eerst dat je alle albums bezit voor je het gore lef hebt zo'n T-shirt te dragen...

woensdag 4 februari 2004 @ 19:57:27 #92
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16889993
alternatief zijn is een bepaalde state of mind hebben, heeft in mijn optiek nix te maken met uiterlijk vertoon.
Een 'echte' alternatieveling wilt niet eens opvallen van de rest en zichzelf zo in een hokje plaatsen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_16890029
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:57 schreef HAL9000S het volgende:
alternatief zijn is een bepaalde state of mind hebben, heeft in mijn optiek nix te maken met uiterlijk vertoon.
Een 'echte' alternatieveling wilt niet eens opvallen van de rest en zichzelf zo in een hokje plaatsen.
offtopic: hal, kom weer eens naar het DnB topic 170 Intalex Drum-N-Bass Part XVI: Addicts® Unite
pi_16890066

( en nee, ik ben geen alto )

pi_16890104
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:00 schreef Ils het volgende:

jawel! iel

pi_16890410
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:00 schreef Ils het volgende:

Bewijs dat maar eens dan.
Van de buitenkant zie je er best wel "alternatief" uit.
pi_16890552
deze discussie =
do not wish to be anything but what you are , and try to be that perfectly - St . Francis de Sales
pi_16890858
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:14 schreef ot-m het volgende:
deze discussie =

Dát is nou het antwoord waar we allemaal op zaten te wachten!

pi_16891398
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:45 schreef cosmick het volgende:

Jamaar die gasten waren dan tenminste nog principieel. Krakers e.d.
De alto van nu loopt gewoon met het nieuwste van het nieuwste mobieltje op zak, heeft een plasmascherm thuis met dvd en een mp3-spelertje, maar presenteren zichzelf dan als "begaan met de wereld" en zijn vegetarisch.
Dat soort types zijn dus echt nepper dan nep.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_16891482
quote:
Sociaal zijn ze misschien verder...

...omdat ze vaak wat meer levenservaring hebben...

Hoe kom je daarbij, Gekke Sandra?

On-topic: Ik snap wat je met het concretiserende voorbeeld in je openingspost bedoelt, Vogue. Ik ben het wel met je eens, maar ik stoor me er verder niet aan. Ze doen maar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')