quote:Tubbergen de GEKSTUHHHHHH
Op dinsdag 3 februari 2004 22:57 schreef Roellio het volgende:[..]
Woonplaats Tubbergen
ja weet, was inkoppertje
Neeheeee, domme dozen, een betere wereld komt er alleen als je als een heeeeeeeeeeeele grote groep fungeert, niet als 1 of 2 helderzienden die werkelijkwaar geen ene hond kunnen betekenen.
Maar dan, ja dan komt hun volgende briljante argument!
"Als je zelf het goede voorbeeld geeft zullen er steeds meer mensen het gaan doen!"
Hoe idealistisch. En idealistisch in zijn pure betekenis. De mensjes in nederland en omstreken zijn allemaal intens egoïstisch, en ik hoor daar ook bij. En er is he-le-maal niemand die zo'n briljant far-from-society figuur gaat volgen in zijn queeste naar al dat goed is.
Bij deze mijn betoog.
Ik dank u vriendelijk, en, mocht u, beste lezer, een wereldverbeteraartje zijn, sluit u zich vooral aan bij amnesty international of iets van dergelijke strekking, daar vindt u een groep die samen wel iets kunnen uithalen.
quote:Ach, op zich kan ik het ook wel met je eens zijn. Maar dat eerste zinnetje van je, daar geloof ik niks van.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:53 schreef Vogue het volgende:[..]
Nee, ik heb nooit iets geroepen waarbij ik van tevoren al geweten had dat het beslist niet haalbaar zou zijn. Met idealen hebben is niets mis, maar ik kan slecht tegen wereldverbeteraars die zichzelf zo geweldig vinden, maar waar uiteindelijk niets uit komt. De term alto's is misschien slecht gekozen, ik had er beter wannabe-wereldverbeteraars van kunnen maken.
quote:Iedereen generaliseert. Ik ook. Jij maakt je er toch ook wel eens schuldig aan?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:04 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik kan dat stomme generaliseren van mensen niet uitstaan. Bedenk dan van tevoren iets beter wat je met een dergelijke post wil bereiken. Als je iets afkraakt en je begint in je OP gelijk te generaliseren moet je niet lopen zeuren als mensen precies hetzelfde terug doen.
en sorry, ik hou niet van honden
quote:Wat wil je daar mee zeggen?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:57 schreef Roellio het volgende:[..]
Woonplaats Tubbergen
quote:Ik maak me daar in dezelfde mate schuldig aan dan jij aan "van tevoren dingen roepen waarvan je van tevoren weet dat het niet haalbaar is".
Op dinsdag 3 februari 2004 23:10 schreef Vogue het volgende:[..]
Iedereen generaliseert. Ik ook. Jij maakt je er toch ook wel eens schuldig aan?
Wat ik met mijn OP wil bereiken is vragen of meer mensen zich storen aan wannabe-kijk-ik-ben-anders-maar-stiekem-toch-niet gedrag. Ik stoor mij daar namelijk wel aan.en sorry, ik hou niet van honden
Touché
quote:Hulde
Op dinsdag 3 februari 2004 23:15 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik maak me daar in dezelfde mate schuldig aan dan jij aan "van tevoren dingen roepen waarvan je van tevoren weet dat het niet haalbaar is".
Touché
Kom nou eens met concrete taal?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:58 schreef Vogue het volgende:
Kan een mod de titel even veranderen in wannabe-wereldverbeteraars?
quote:Roellio, wat wil je met mijn woonplaats duidelijk maken?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:15 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik maak me daar in dezelfde mate schuldig aan dan jij aan "van tevoren dingen roepen waarvan je van tevoren weet dat het niet haalbaar is".
Touché
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 03-02-2004 23:37]
quote:Ze zijn vaak depri en denken meer en verder na... daarom lijken ze slimmer, maar dat hoeft echter niet. Sociaal zijn ze misschien verder offe hoe noem je dat, meestal hebben ze meer meegemaakt...maar qua intelligentie en diploma's hoeft dat toch echt niet.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:32 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik vind mensen zoals jou een beetje irritant.
En alto's zijn volgens mij van alle cliché groeperingen in de samenleving over het algemeen vrij goed opgeleid.
quote:Roellio, wat is er met mijn woonplaats?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:31 schreef Roellio het volgende:
Iets vaker op 'enter' drukken en je hebt een punt.
quote:En nee, Tubbergen ligt niet in brabant.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:06 schreef Famas het volgende:[..]
Tubbergen de GEKSTUHHHHHH
ja weet, was inkoppertje
quote:De mensen waar jij het over hebt, dat zijn de mensen die ik bedoel. Kijk, als iemand zijn eigen kleding breit, prima, hartstikke leuk. Als iemand werkelijk geld bij elkaar spaart voor een weeshuis in Colombia, respect
Op dinsdag 3 februari 2004 23:26 schreef gekke_sandra het volgende:
verhaal
quote:Nee, Tubbergen ligt in het mooie landelijke twente
Op dinsdag 3 februari 2004 23:35 schreef El_Bassie het volgende:[..]
En nee, Tubbergen ligt niet in brabant.
Blijkbaar denkt Roellio dat Tubbergen een vreemde plaats is omdat er alto's op de mavo rondliepen? Ik weet het ook niet
quote:Ja, ok, ik begrijp die frustratie... maar "normale" mensen doen dat toch ook? Sowieso denk ik niet dat geld sparen voor een weeshuis in Columbia veel zin heeft... alsof de wereld dan ineens prachtig is. Laat die mensen in Columbia het zelf lekker uitzoeken, die komen er zelf wel uit. Laat die "alto's" lekker een Negertje adopteren (van Foster Parents plan) in Roewanda ofzo. Kunnen ze kleuren en tekeningen maken en dat naar elkaar opsturen. *woesj*
Op dinsdag 3 februari 2004 23:37 schreef Vogue het volgende:[..]
De mensen waar jij het over hebt, dat zijn de mensen die ik bedoel. Kijk, als iemand zijn eigen kleding breit, prima, hartstikke leuk. Als iemand werkelijk geld bij elkaar spaart voor een weeshuis in Colombia, respect
Maar het soort mensen die tegen de hele wereld roepen dat ze anders zijn dan de rest terwijl ze dat helemaal niet zijn...
Doe dan normaal.
quote:Ik ben behoorlijk benieuwd. Tubbergen is natuurlijk een heerlijk idyllisch plaatsje, maar ik ga nu al 6 jaar naar school in Almelo. Die alto's zitten dus in Almelo op de mavo, ook al zijn er wel enkele tubbergenaren bij. Ik snap niet wat Roellio nou zo raar vind? Als je uit Tubbergen komt mag je geen mening hebben over dit soort onderwerpen ofzo?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:41 schreef Vogue het volgende:[..]
Nee, Tubbergen ligt in het mooie landelijke twente
De hoofdattractie vind ik de wandelroute langs de Dinkel en daarna eten bij Tante Sien (of was dat nou in Vasse?);)
Blijkbaar denkt Roellio dat Tubbergen een vreemde plaats is omdat er alto's op de mavo rondliepen? Ik weet het ook niet
-edit- Tante Sien ligt inderdaad in Vasse, maar het is toch allemaal een pot nat. Je kan overigens beter eten bij de Witte Hoeve, een kilometertje buiten Vasse.
quote:Alto's hebben meestal geen zin om te leren, ANARCHY, zet je af tegen de maatschappij! Ik ben slim, maar ik vind de maatschappij stom DUS ik doe niet mijn best. Ik denk in mijn vrije tijd teveel na, zoveel dat ik depressief lijk te worden en mijn ma zich dan zorgen gaat maken en ze me naar de psycholoog stuurt... waar ik me ook afzet als een ware puber, want psychologen kunnen je niet helpen, psychologen zijn stom! Ik ga dan toch maar AD slikken en beland vervolgens op de Mavo. In hun vrije tijd vinden sommigen het dan ook leuk om heel veel te blowen, zodat ze psychotisch worden... anderen moeten niks hebben van drugs/drank/sigaretten. Leuk joh, die groepering. Ik ben er een hele tijd mee omgegaan en overal om me heen zijn ze nog... ook als ik uitga. Ik heb ze goed geobserveerd en ze zijn uiteindelijk ALLEMAAL hetzelfde.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:41 schreef Vogue het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 03-02-2004 23:49]
quote:Jeez, wat een gedachtengang, al zit er wel een kern van waarheid in, voor enkele gevallen.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:47 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Alto's hebben meestal geen zin om te leren, ANARCHY, zet je af tegen de maatschappij! Ik ben slim, maar ik vind de maatschappij stom DUS ik doe niet mijn best. Ik denk in mijn vrije tijd teveel na, zoveel dat ik depressief lijk te worden en mijn ma zich dan zorgen gaat maken en ze me naar de psycholoog stuurt... waar ik me ook afzet als een ware puber, want psychologen kunnen je niet helpen, psychologen zijn stom! Ik ga dan toch maar AD slikken en beland vervolgens op de Mavo.
quote:Enkele? 75% kan je wel stellen! Ja, ik ben raar
Op dinsdag 3 februari 2004 23:49 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Jeez, wat een gedachtengang, al zit er wel een kern van waarheid in, voor enkele gevallen.
quote:Dat bedoel ik nou.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:49 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Jeez, wat een gedachtengang, al zit er wel een kern van waarheid in, voor enkele gevallen.
quote:Het vreemde is dat ze allemaal proberen op dezelfde manier anders te zijn.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:56 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Enkele? 75% kan je wel stellen! Ja, ik ben raar
maar het is wel waar! Hey, dat rijmt
Ik liet ff al mijn frustraties naar die groeperingen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |