quote:Ik denk dat er zoiets staat als: roken is slecht voor je gezondheid, Formule 1 rijden ook
Op zondag 8 februari 2004 14:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Weet iemand misschien wat er precies op het volgende plaatje staat?
Zijn het nou allemaal namen of wat is 't?
quote:volgend jaar dus Gene en Webber in de Williams
Op maandag 16 februari 2004 15:35 schreef -Hans- het volgende:[..]
Wow! dat is een mooie shot
2004 zou ook wel eens het laatste jaar van Ralf Schumacher bij Williams kunnen worden, want de onderhandelingen lopen (nog steeds) niet soepel.
[..]Ralf " ik ben het broertje van... dus ik kan het mij permitteren om hoge salariseisen te stellen "
Maar gewoon blijven volhouden Ralf, dan val jij straks net zoals Verstappen buiten de boot. Overigens zou ik dat niet erg vinden, een coureur als Ralf zal ik niet missen.
quote:Webber naar Williams, Verstappen dan eindelijk naar Jaguar naast Coulthard. Ralf naar Toyota en Montoya naar Mclaren.
Op maandag 16 februari 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:[..]
volgend jaar dus Gene en Webber in de Williams
quote:ja en Gene in de 2 Williams
Op maandag 16 februari 2004 16:25 schreef -Hans- het volgende:[..]
Webber naar Williams, Verstappen dan eindelijk naar Jaguar naast Coulthard. Ralf naar Toyota en Montoya naar Mclaren.
De cirkel is alweer rond voor 2005.![]()
quote:Ja okay die moet er ook bij, Gene is wel okay.
Op maandag 16 februari 2004 16:40 schreef rubbereend het volgende:[..]
ja en Gene in de 2 Williams
quote:Het is inmiddels al bekend, het waren de namen van de teamleden.
Op maandag 16 februari 2004 15:38 schreef Maurisico het volgende:[..]
Ik denk dat er zoiets staat als: roken is slecht voor je gezondheid, Formule 1 rijden ook
quote:Zelfs de namen van iedereen die op wat voor manier dan ook zijn betrokken geweest bij het realiseren van de nieuwe auto
Op maandag 16 februari 2004 18:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Het is inmiddels al bekend, het waren de namen van de teamleden.
quote:En ze zijn er ook op vooruit gegaan kwa sponsering als ik de wagen zo eens bekijk
Op maandag 16 februari 2004 10:10 schreef -Hans- het volgende:
Foto's van het revolutionere ontwerp van de nieuwe Minardi PS03 PS04B.
http://www.f1racing.nl/photogallery.php3?id=655Gelukkig lijkt deze wagen in zijn totaal niet op de succes wagen van 2003.
quote:Wat duidelijk zoden aan de dijk heeft gezet getuige de testtijden van de BAR.
Op maandag 16 februari 2004 18:36 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie t wel anders gaan. Coulthard naar Jordan icm Mercedes Motoren. Ergens gelezen dat die Mercedes deal met Coulthard al ergens op papier zou staan, maar kan t niet meer vindenAl met al toch wel een mogelijkheid.
[..]Zelfs de namen van iedereen die op wat voor manier dan ook zijn betrokken geweest bij het realiseren van de nieuwe auto
quote:Begrijp ineens waarom Paultje zo positief is over Verstappen en zijn sponsoren.
Op maandag 16 februari 2004 18:39 schreef Aars_Koek het volgende:[..]
En ze zijn er ook op vooruit gegaan kwa sponsering als ik de wagen zo eens bekijk
DC naar Jordan? dat is voor hem wel een flinke stap achteruit, maar goed Mclaren is iig te hoog gegrepen voor David.
Deze pic van Minardi is wel gaaf. Ik zie trouwens Michelin banden, of was dat al bekend dat Minardi daar mee ging rijden
edit: zie nu pas dat t de 2seater is
Stoddart mocht trouwens willen dat 'ie op de normale wagen ook zoveel sponsors heeft..
quote:http://www.hanjin.com/home/main.jsp
Op dinsdag 17 februari 2004 19:41 schreef Maurisico het volgende:
hanjin, lees ik: is dat geen Japans sigarettenmerk?
Transportbedrijf ofzo..
Vind het wel tof dat Tom Coronel gaat testen voor Minardi (als het goed is) en misschien wel baumgartner vervangen als ie niet kan betalen.
Alleen vrees ik dat de "nieuwe" minardi echt problemen gaat krijgen om binnen de 107% regel te blijven.
quote:Maar goed dat die regel er niet meer is dan
Op donderdag 19 februari 2004 00:31 schreef baziz het volgende:problemen gaat krijgen om binnen de 107% regel te blijven.
quote:Ik denk echt dat Minardi het slechtste jaar ooit gaat mee maken komend seizoen, vorige seizoen was al kut.
Op donderdag 19 februari 2004 00:40 schreef Simba het volgende:[..]
Maar goed dat die regel er niet meer is dan
quote:Hoe slechter wil je het doen dan? De minardi van 98 was ook slecht
Op donderdag 19 februari 2004 00:47 schreef baziz het volgende:[..]
Ik denk echt dat Minardi het slechtste jaar ooit gaat mee maken komend seizoen, vorige seizoen was al kut.
Volgens mij hebben ze helemaal geen nieuwe wagen, alleen de oude aangepast aan eventuele nieuwe regels en wat nieuwe kleine dingetjes.
Paul S. begint me trouwens ook wel m'n stot uit te hangen met z'n continue gezeur over geen geld.
quote:Ja de enige redelijke minardi,s van de afgelopen jaren waren de PS01 en de PS02.
Op donderdag 19 februari 2004 09:02 schreef Apehaar het volgende:[..]
Hoe slechter wil je het doen dan? De minardi van 98 was ook slecht
en die van 99 ook enz... Ik denk juist dat ze dit jaar wel wat in te
brengen hebben.
Met pure mazzel en good old afpersing hier en daar
mischien 2! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dracar op 19-02-2004 10:54]
quote:Als je iets naar boven kijkt zie je dat de 107% regel niet meer bestaat.
Op donderdag 19 februari 2004 10:47 schreef Dracar het volgende:
Als Tom inderdaad derde rijder kan worden en hij verslaat Bruni of Baumgartner,en als die vervolgens problemen binnen de 107% regel te blijven of hun zitje anderzijds niet kunnen vasthouden, wie weet krijgen we dan alsnog een Nederlander te zien in de F1Met pure mazzel en good old afpersing hier en daar
mischien 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |