De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 11]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 13]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 14]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 15]
Ik offerde mezelf weer op.. ik wachtte eigenlijk in 1e instantie tot iemand anders hem opende
quote:ik dacht dat ie vrolijk meereed:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:31 schreef super_honda het volgende:
Foto's van de elfstedentocht van vorig jaar
niet dus...stom om te denken ook
quote:Ik wachtte ook op het openen van een topic .. weet nu niet meer wat ik wilde antwoorden haha
Op dinsdag 3 februari 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha
Mafketeltje van me
quote:Ze zullen ook 1 dag normaal doen.. vandaag een controle overleefd trouwens.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik dacht dat ie vrolijk meereed:
[afbeelding]niet dus...stom om te denken ook
[afbeelding]
quote:het lijkt mij echt een geweldige tocht om te rijden. Zoveel motorrijders bijelkaar, in elk dorp/stad waar je langs komt staan mensen te kijken enzo.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik dacht dat ie vrolijk meereed:
[afbeelding]niet dus...stom om te denken ook
[afbeelding]
quote:is met een kleinere groep denk ik ook al, tenminste dat was wel zo tijdens het lessen. maar idd, lijkt mij ook wel wat!
Op dinsdag 3 februari 2004 20:50 schreef super_honda het volgende:[..]
het lijkt mij echt een geweldige tocht om te rijden. Zoveel motorrijders bijelkaar, in elk dorp/stad waar je langs komt staan mensen te kijken enzo.
quote:jah met een kleine groep word je ook wel nagekeken ja. al die huisvaders die tegen je opkijken en al die huisvrouwen die zich opeens bedenken dat hun man wel erg saai is
Op dinsdag 3 februari 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
is met een kleinere groep denk ik ook al, tenminste dat was wel zo tijdens het lessen. maar idd, lijkt mij ook wel wat!
maar bij deze toch is dat anders, mensen gaan zelfs met klapstoeltjes langs de route zitten......
quote:Ik heb liever geen honderden onervaren rijders om mij heen.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
is met een kleinere groep denk ik ook al, tenminste dat was wel zo tijdens het lessen. maar idd, lijkt mij ook wel wat!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:53 schreef super_honda het volgende:
maar bij deze toch is dat anders, mensen gaan zelfs met klapstoeltjes langs de route zitten......
quote:Ging ook niet helemaal goed nee.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je daarvoor offline gaan ?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:[..]
Meesterlijke motor
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
En nu niet meer irritant doen PatrickM
quote:Ik mag het toch wel een meesterlijke motor vinden
Op dinsdag 3 februari 2004 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
[..]
quote:Werkfiets.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:[..]
Meesterlijke motor
quote:Hmmm je hebt een punt, maar dan gaan we geen onzin meer verkondigen en anderen afkraken.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik mag het toch wel een meesterlijke motor vinden
Dat jullie het nou niks vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 03-02-2004 21:17]
quote:mag best maar nu is het provocerend.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik mag het toch wel een meesterlijke motor vinden
Dat jullie het nou niks vinden...
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Horen jullie daar ook een lama schijten?
Edit:
te laat, was dus voor PatM bedoeld
quote:En verder zeg ik niks
Op dinsdag 3 februari 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Haha
Mafketeltje van me
quote:Ow? Dus elke keer als ik wat over een BMW motor zeg, dan is het dus kennelijk provocerend
Op dinsdag 3 februari 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
mag best maar nu is het provocerend.
* PatrickM leert elke dag weer bij
quote:Goed vertaald.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
mag best maar nu is het provocerend.
quote:je houdt je niet aan je woord.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ow? Dus elke keer als ik wat over een BMW motor zeg, dan is het dus kennelijk provocerend
* PatrickM leert elke dag weer bij
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:16 schreef PatrickM het volgende:En verder zeg ik niks
![]()
quote:Alsjeblieft hou je muil een half jaartje.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ow? Dus elke keer als ik wat over een BMW motor zeg, dan is het dus kennelijk provocerend
* PatrickM leert elke dag weer bij
quote:Dat ging over de desbetreffende opmerking van Rietvaerder aan het adres van Patrick281... slimmerik
Op dinsdag 3 februari 2004 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
je houdt je niet aan je woord.
[..]
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:19 schreef Makster het volgende:[..]
Alsjeblieft hou je muil een half jaartje.
Dan kunnen we nu verder met normaal communiceren
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:22 schreef Makster het volgende:
Mooi dit is dus opgelostDan kunnen we nu verder met normaal communiceren
quote:begrijp je nu wat ik bedoel met provoceren?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:28 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens nog een plaatje van een Suzuki GSX-R (type is niet te herkenen zo, gezien de gemodificeerde staat waarin de motor zich bevindt)
quote:Hij kan niet stoppen c.q. normaal doen....
Op dinsdag 3 februari 2004 21:22 schreef Makster het volgende:
Mooi dit is dus opgelostDan kunnen we nu verder met normaal communiceren
Leuk foto Pat.. je gaat gewoon door dus? Wie stemt er voor een verbanning uit onze MC... ?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
begrijp je nu wat ik bedoel met provoceren?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hij kan niet stoppen c.q. normaal doen....
Laat die gast toen lekker de tering genieten man...Leuk foto Pat.. je gaat gewoon door dus? Wie stemt er voor een verbanning uit onze MC... ?
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 03-02-2004 21:34]
Ik stem voor... Makster ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 03-02-2004 21:34]
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben het nu zat.
Jij stookt de hele boel op...
quote:Joh? Je praat voor Makster?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben het nu zat.
Jij stookt de hele boel op...Ik stem voor... Makster ook.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Haha
Mafketeltje van me
Suspecting somethin' wrong here
quote:Google ..
Op dinsdag 3 februari 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pat281, wat was ook alweer die andere duitse site naast mobile.de?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Google ..
http://home.wanadoo.nl/motorimport/
Zie links op de site ..
En zet hem in favorieten dit keer.
Schiet toch niet op zo. Hoe oud ben je nou man, de teffus zeg hee
quote:Ik heb iig groep 3 goed doorstaan... gezien jouw spellingskunst jij iig niet
Op dinsdag 3 februari 2004 21:43 schreef Makster het volgende:
>knip< teffus >knip<
quote:Waarschijnlijk ben ik ergens rond de 50 gezien de 'ouwe lullen' motor die ik krijg...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:43 schreef Makster het volgende:
Hoe oud ben je nou man
quote:Zondag ben ik helaas verhinderd...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten..... zondag een idee?
quote:Ja lekker kinderachtig doen.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik heb iig groep 3 goed doorstaan... gezien jouw spellingskunst jij iig niet
![]()
Als je zo slim bent kan je waarschijnlijk ook zelf wel concluderen dat je heel triest bezig bent. En dit keer zelfs zonder links naar de PatM van Dale. Of was het de dikke van Dale
Toch zie ik jou niet als iemand van 50, meer een kneus van net in de 20 die graag 50 wil zijn. Vraag me af wat erger is
quote:haha... lol...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:50 schreef Makster het volgende:[..]
Ja lekker kinderachtig doen.
Als je zo slim bent kan je waarschijnlijk ook zelf wel concluderen dat je heel triest bezig bent. En dit keer zelfs zonder links naar de PatM van Dale. Of was het de dikke van Dale
Toch zie ik jou niet als iemand van 50, meer een kneus van net in de 20 die graag 50 wil zijn. Vraag me af wat erger is
quote:Je geboorte had beter verhinderd kunnen worden.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:[..]
Zondag ben ik helaas verhinderd...
En NU stop ik echt met reageren.
Denk ik
quote:Whaha... maar ach... bij jullie hebben ze het kindje weggegooid en het nageboorte gehouden...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:51 schreef Makster het volgende:[..]
Je geboorte had beter verhinderd kunnen worden.
En NU stop ik echt met reageren.
Denk ik
Ik weet niet wat erger is
quote:Dat is vet lauw kicke man
Op dinsdag 3 februari 2004 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even wat anders:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Idd.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:52 schreef PatrickM het volgende:[..]
Whaha... maar ach... bij jullie hebben ze het kindje weggegooid en het nageboorte gehouden...
Ik weet niet wat erger is
Een nageboorte die intelligenter is als een Farm Frites Boy Moet je toch aan het denken zetten.
Maar als je weet dat je niet meer gewenst bent. En zoals je ook al eerder heb vermeld, waarom kom je nog terug en ga je niet naar de BattyMobielClub?
Denk dat de meerderheid er zo geen zin meer in heeft, dus doe ons en je zelf een lol en ga lekker touren. Op een BMW die je nog geen eens hebt by the way.
quote:ik stem voor
Op dinsdag 3 februari 2004 21:56 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat is vet lauw kicke man
quote:Komt eind april/mei
Op dinsdag 3 februari 2004 21:57 schreef Makster het volgende:[..]
Op een BMW die je nog geen eens hebt by the way.
quote:Heb jij op SP gestemd (gezien het rode tomaatje)?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik stem voor
Ik krijg denk ik sterk de neiging om je de vangrail in de trappen als ik je zie rijden...
quote:Pffff.....wat een sjappie zeg.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:01 schreef PatrickM het volgende:[..]
Heb jij op SP gestemd (gezien het rode tomaatje)?
Eigenlijk is het gewoon te triest dat ik nog reageer
Koop een abroller en probeer wat meer te scoren bij de vrouwen, of mannen in jou geval. En kom over een paar maanden wat minder gefrusteerd terug.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: Nu moet je echt optieften...
Voor je eigen veiligheid.Ik krijg denk ik sterk de neiging om je de vangrail in de trappen als ik je zie rijden...
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:03 schreef Makster het volgende:[..]
Pffff.....wat een sjappie zeg.
Eigenlijk is het gewoon te triest dat ik nog reageer
Koop een abroller en probeer wat meer te scoren bij de vrouwen, of mannen in jou geval. En kom over een paar maanden wat minder gefrusteerd terug.
We kotsen hem uit... lijkt het wel
quote:idd, geen woorden meer aan vuil maken.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:03 schreef Makster het volgende:Eigenlijk is het gewoon te triest dat ik nog reageer
quote:Uhm... dat jij nou Rietvaerder zijn kontje kriebelt, wil nog niet zeggen dat ik zijn kontje heb gekriebeld
Op dinsdag 3 februari 2004 22:03 schreef Makster het volgende:[..]
probeer wat meer te scoren bij de vrouwen, of mannen in jou geval.
quote:Dat is lastig hoor..
Op dinsdag 3 februari 2004 22:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
idd, geen woorden meer aan vuil maken.
quote:ik heb er ook moeite mee maar ik ga heeeeel erg me best doen. als je niet meer reageert kapt ie er vanzelf mee hoop ik......niet meer reageren dus
Op dinsdag 3 februari 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Dat is lastig hoor..
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-02-2004 22:10]
quote:Of ik kots jullie uit... het is maar net hoe je het bekijkt
Op dinsdag 3 februari 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
!
We kotsen hem uit... lijkt het wel
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-02-2004 22:12]
quote:Geeft niks... kan de beste overkomen
Op dinsdag 3 februari 2004 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
-foutje-
quote:Done !
Op dinsdag 3 februari 2004 22:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
idd, geen woorden meer aan vuil maken.
quote:Ben vorig jaar naar de NK wegraces geweest in Hengelo, daar worden hele straten afgezet met hekken en dan staat het helemaal vol met mensen met spandoeken en al. Dat is echt helemaal geweldig.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:53 schreef super_honda het volgende:[..]
maar bij deze toch is dat anders, mensen gaan zelfs met klapstoeltjes langs de route zitten......
Voor OPM, ik heb die maat van mij met die RGV gesproken. Hij was er dit weekend niet, maar hij zou of zelf foto`s maken en mailen naar mij, of hij kwam morgen even met de motor naar mij toe, en dan maak ik een paar foto`s, dus misschien staan er morgen foto`s voor je.
quote:missch eerder dan ik had verwacht, klasse! nog over de prijs gehad?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:12 schreef Gerako het volgende:Voor OPM, ik heb die maat van mij met die RGV gesproken. Hij was er dit weekend niet, maar hij zou of zelf foto`s maken en mailen naar mij, of hij kwam morgen even met de motor naar mij toe, en dan maak ik een paar foto`s, dus misschien staan er morgen foto`s voor je.
quote:Rond de 2000 euro.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
missch eerder dan ik had verwacht, klasse! nog over de prijs gehad?
Net bij een andere vriend van mij geweest, en daarmee ga ik 9 juli circuitrijden op Zolder in Belgie. Er wordt daar een camera op je motor gezet of op je helm, en van die opnames krijg je een DVD thuis. Kan niet wachten tot het zover is.
quote:Hoe zit dat met circuit rijden? Moet je een VRO1 hebben ofzo of een licentie of wat?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:17 schreef Gerako het volgende:[..]
Rond de 2000 euro.
Er zitten nieuwe zuigers in, maar volgens mij geen nieuwe powervalves, als je daar even over begint moet je hem wel voor die prijs kunnen krijgen volgens mij.
Hier nog even een site over die dingen.
http://www.fischerkfz.com/auslass_e.htmNet bij een andere vriend van mij geweest, en daarmee ga ik 9 juli circuitrijden op Zolder in Belgie. Er wordt daar een camera op je motor gezet of op je helm, en van die opnames krijg je een DVD thuis. Kan niet wachten tot het zover is.
http://www.bulletproductions.nl/
En wat kost dat? Training worden die gegeven.
Zoals al blijkt ik weet hier niks van, dus als je wat kan vertellen, be my guest
Ik zal jullie warmte en hartelijkheid missen
Jullie goeie en sterke adviezen
Jullie open vizier naar alle typen en merken motoren
Ik ben definitief weg... tabee
Ik wens jullie veel veilige kilometers in het leven, en misschien komen we elkaar ooit nog eens tegen en drinken we er een klare op
Nogmaals... tabee
quote:Je hebt alleen geld nodig
Op dinsdag 3 februari 2004 22:26 schreef Makster het volgende:[..]
Hoe zit dat met circuit rijden? Moet je een VRO1 hebben ofzo of een licentie of wat?
En wat kost dat? Training worden die gegeven.
Zoals al blijkt ik weet hier niks van, dus als je wat kan vertellen, be my guest
quote:De Brownies zijn definitief verneukt
Op dinsdag 3 februari 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Haal de taart maar tevoorschijn!Of de brownies..
quote:Das dus een probleem zie ik wel
Op dinsdag 3 februari 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Je hebt alleen geld nodig
quote:Klopt, alleen geld heb je nodig. 115 euro in dit geval. Of 99 euro als je motor op Pirelli banden staat.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Je hebt alleen geld nodig
Oh ja, training kan gegeven worden, kost dan 160 euro. Maar wij gaan gewoon vrij rijden.
quote:Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:37 schreef Gerako het volgende:[..]
Klopt, alleen geld heb je nodig. 115 euro in dit geval. Of 99 euro als je motor op Pirelli banden staat.
Oh ja, training kan gegeven worden, kost dan 160 euro. Maar wij gaan gewoon vrij rijden.
Mischien toch is een baan gaan zoeken
quote:Je bent wel verplicht tot een aantal standaard dingen.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:43 schreef Makster het volgende:[..]
Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed.
Mischien toch is een baan gaan zoeken
- Je motor moet in een goede staat zijn, en voorzien zijn van een standaard uitlaat.
- Zelf moet je een leren overall of combi dragen en leren handschoenen.
- Je moet motorlaarzen dragen.
- Je moet een degelijke intergraal helm dragen.
- Je moet een losse rugbeschermer dragen.
quote:We kunnen solliciteren bij Drechtwerk...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:43 schreef Makster het volgende:[..]
Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed.
Mischien toch is een baan gaan zoeken
quote:Allemaal checked behalve de dus de Yoshimura
Op dinsdag 3 februari 2004 22:47 schreef Gerako het volgende:[..]
Je bent wel verplicht tot een aantal standaard dingen.
- Je motor moet in een goede staat zijn, en voorzien zijn van een standaard uitlaat.
- Zelf moet je een leren overall of combi dragen en leren handschoenen.
- Je moet motorlaarzen dragen.
- Je moet een degelijke intergraal helm dragen.
- Je moet een losse rugbeschermer dragen.
quote:Ze zijn best redelijk, ze vertellen je van te voren waar op het circuit de geluidsmeting word gedaan, met de vraag of je op dat punt dus even van het gas af wil.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:51 schreef Makster het volgende:[..]
Allemaal checked behalve de dus de Yoshimura
![]()
Hoe moeilijk doen ze precies als ze je 10km voor Zolder al aan horen komen
quote:Owkee dan. thanks voor de info !
Op dinsdag 3 februari 2004 22:58 schreef Gerako het volgende:[..]
Ze zijn best redelijk, ze vertellen je van te voren waar op het circuit de geluidsmeting word gedaan, met de vraag of je op dat punt dus even van het gas af wil.
Ik ga pitten.
Truste !
2 vragen:
die zxr 400 is geknepen tot 25 kw. Als ik em in nederland op kenteken zet dan wordt dat meegenomen toch? Als ik het originele vermogen straks wil aanspreken moet ik dan weer een nieuw kenteken aanvragen?
Het ziet er naar uit dat ik die motor naar nederland ga rijden, gewoon omdat ik dat wil. Het risico wil ik nemen dat ik 2 keer heen en weer moet, tis toch niet zo heel ver. Maar wat moet ik doen als ik de papieren niet krijg opgestuurd?
quote:mooi opgelost slotje maar doen dan
Op woensdag 4 februari 2004 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is weg, dus.
quote:ik hoop dat het zo blijft, vanochtend drupte het toch aardig hier.
Op woensdag 4 februari 2004 09:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Goodmorning, cool het is droog!
quote:Een motor uit Duitsland kan je niet hierheen rijden omdat er dan geen kenteken opzit (die houden de Duitsers zelf). Alsie 25kw is word dat meegenomen op t kenteken ja, maar, die kan je er gewoon zelf uithalen die begrenzers, je mag immers >25kw rijden dus,
Op woensdag 4 februari 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nou, achteraf gezien toch erg rigoreus. Had wat mij betreft niet gehoeven, elke motorrijder -met welke voorkeur ook- is welkom. Dit had ie natuurlijk aan zichzelf te danken, maar toch.2 vragen:
die zxr 400 is geknepen tot 25 kw. Als ik em in nederland op kenteken zet dan wordt dat meegenomen toch? Als ik het originele vermogen straks wil aanspreken moet ik dan weer een nieuw kenteken aanvragen?
Het ziet er naar uit dat ik die motor naar nederland ga rijden, gewoon omdat ik dat wil. Het risico wil ik nemen dat ik 2 keer heen en weer moet, tis toch niet zo heel ver. Maar wat moet ik doen als ik de papieren niet krijg opgestuurd?
quote:ik heb toch echt een topic gelezen dat iemand em hiernaar toe heeft gereden, achteraf netjes de papieren ontving nadat ie de kentekenplaat had opgestuurd. Daaruit maakte ik op dat je de keuze had uit trransport en zelf rijden.
Op woensdag 4 februari 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Een motor uit Duitsland kan je niet hierheen rijden omdat er dan geen kenteken opzit (die houden de Duitsers zelf). Alsie 25kw is word dat meegenomen op t kenteken ja, maar, die kan je er gewoon zelf uithalen die begrenzers, je mag immers >25kw rijden dus,
Dat 25 kw wordt vermeld op het kenteken maakt verder weinig uit toch? Het is niet verboden om dat erop te hebben en toch 65 pk te hebben, ook niet verzekeringtechnisch?
Is het nog droog daar?
quote:Ik zou eens even je verzekering bellen of ze je voor het transport zelf rijdende kunnen verzekeren.
Op woensdag 4 februari 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik heb toch echt een topic gelezen dat iemand em hiernaar toe heeft gereden, achteraf netjes de papieren ontving nadat ie de kentekenplaat had opgestuurd. Daaruit maakte ik op dat je de keuze had uit trransport en zelf rijden.
Dat 25 kw wordt vermeld op het kenteken maakt verder weinig uit toch? Het is niet verboden om dat erop te hebben en toch 65 pk te hebben, ook niet verzekeringtechnisch?
Is het nog droog daar?
quote:t klinkt allemaal niet zo simpel als ik dacht. Die duitser vraagt toch een 1dags kenteken aan? Ik dacht dat ik daarmee wel naar nederland kon rijden.
Op woensdag 4 februari 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik zou eens even je verzekering bellen of ze je voor het transport zelf rijdende kunnen verzekeren.
Dat van die papieren kan je wel met een betrouwbare verkoper afspreken.
Of het mag is wat anders, maar verzekering is wel belangrijk.
Deze ZXR 400 heeft als exportprijs (ff een mail gestuurd) 2.500 eurootjes, maar blijft duurder dan die andere van hetzelfde bouwjaar en dezelfde kmstand.
Piccies! En ja PatM, we hebben ook aan jou gedacht!
Vroemmmmm!! Helaas mochten we gaan proefrit maken, wat zou dat strak sturen, ze zeiden vergelijkbaar met een R1!
Stukje op de ZXR gereden, en het eerste wat me eigenlijk direct opviel was dat er erg weinig kracht onderin aanwezig was. Boven de 11000 komt het pas.. en idd dan trekt ie harder dan de mijne.
Maar ik vind de mijne over het algemeen feller aanvoelen..
Was wel lekker licht..
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 04-02-2004 15:15]
quote:koele pics, behalve die bmws dan
Op woensdag 4 februari 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:Stukje op de ZXR gereden, en het eerste wat me eigenlijk direct opviel was dat er erg weinig kracht onderin aanwezig was. Boven de 11000 komt het pas.. en idd dan trekt ie harder dan de mijne.
Maar ik vind de mijne over het algemeen feller aanvoelen..
Was wel lekker licht..
een geknepen bandit met zon 34 pk (?) voelt over het algemeen feller aan dan een getunede zxr 400 met 80 pk? Dat kan ik niet vatten. Maar hij reed wel lekker verder?
Je moet hem constant boven de 10.000 houden anders gebeurd er vrijwel niets als je aan het gas draait
Ik al kracht vanaf de 4000rpm.... tuurlijk moet ik ook een versnellinkje terug als ik wil inhalen bijv.
En idd, zei ik ook al. ondanks de mijne begrenst is voelde ie toch feller aan. Dan bedoel ik als je de ZXR onder de 10.000 houdt. Daarboven trekt ie wel degelijk harder dan de mijne..
Heb ook niet zo lang gereden hoor, denk 2km?
quote:heeft makster nog op de jouwe gereden?
Op woensdag 4 februari 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Jawel, goede remmen... stevige veringmaar wat ik bedoel met fel.
Je moet hem constant boven de 10.000 houden anders gebeurd er vrijwel niets als je aan het gas draait
Ik al kracht vanaf de 4000rpm.... tuurlijk moet ik ook een versnellinkje terug als ik wil inhalen bijv.
En idd, zei ik ook al. ondanks de mijne begrenst is voelde ie toch feller aan. Dan bedoel ik als je de ZXR onder de 10.000 houdt. Daarboven trekt ie wel degelijk harder dan de mijne..
Heb ook niet zo lang gereden hoor, denk 2km?
quote:ik dacht je niemand erop liet rijden, behalve dan erg ervaren rijders? Ben wel benieuwd naar zijn ervaring in de verschillen tussen jullie motoren.
Op woensdag 4 februari 2004 15:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja
Hij zei dat ie goed reed en relaxed rechtop zit. Ook feller vond ie hem geloof ik. Behalve dan als de zijne over de 10.000km rpm komt natuurlijk
quote:Ja, dat is ook zo!
Op woensdag 4 februari 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
En we vertrouwen elkaar wel(toch?
)
quote:relaxed rechtopvoor de verandering missch best relaxed maar niet mijn ding. Maar het nog wel droog dus daar? hier heeft het meer geregend dan dat het droog was.
Hij zei dat ie goed reed en relaxed rechtop zit. Ook feller vond ie hem geloof ik. Behalve dan als de zijne over de 10.000km rpm komt natuurlijk
Viel me wel op dat je nog wel achter blijft in de bochten
PS: PatM, we zagen tot twee keer toe een Farm Frites vrachtwagen rijden
En uiteraard weer proberen mijn buddyseat open te krijgen, maar heb het nu eindelijk door
Heb ook nog ff op Rietvearders Bandit gereden en onderin idd meer vermogen. Maar zodra mijn idd bij de 10.000 rpm is dan is het andere koek Maar das logisch.
Zat ook wel relaxd zo een Bandit moet ik zeggen
Verder nog ff staan kwijlen bij Safe en ff een "in" een mooie BMW gezeten
Ik zie Makster nog overstappen naar zo'n C1.. stond wel goed bij hem vond ik
We hebben zelfs een sprintje getrokken OPM, tot de 60km/h won ik
Daarna kwam ie mij voorbij... maar ik zou toch niet willen ruilen hoor, geen zin om constant boven de 10.000 te zitten Verder een erg toffe fiets.
PS: Hoe kreeg je nu die buddy open?
quote:klinkt goed allemaal, was weer een leuke middag rijden dus!
Op woensdag 4 februari 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:!
Ik zie Makster nog overstappen naar zo'n C1.. stond wel goed bij hem vond ik
![]()
We hebben zelfs een sprintje getrokken OPM, tot de 60km/h won ik
Daarna kwam ie mij voorbij... maar ik zou toch niet willen ruilen hoor, geen zin om constant boven de 10.000 te zitten
Verder een erg toffe fiets.
PS: Hoe kreeg je nu die buddy open?
Hoeveel ruimte heb je in die buddy, niet al te veel denk ik?
quote:Laten we er ook even bij zeggen dat het mijn eerste sprintje was heh
Op woensdag 4 februari 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:!
Ik zie Makster nog overstappen naar zo'n C1.. stond wel goed bij hem vond ik
![]()
We hebben zelfs een sprintje getrokken OPM, tot de 60km/h won ik
Daarna kwam ie mij voorbij... maar ik zou toch niet willen ruilen hoor, geen zin om constant boven de 10.000 te zitten
Verder een erg toffe fiets.
PS: Hoe kreeg je nu die buddy open?
Ja die buddy, damn zeg hee. Thuis ook nog een half uur staan kutten, blijkt dus dat ik gewoon ff op mijn seatcover moet drukken en dan de sleutel draaien
toch maar is praten bij Safe voor zo een C1, hij had zelfs gorldels man
quote:Kan er denk ik 3 digitale camera;s bij elkaar in kwijt incl. een schijfremslot. Nu ben je vast een stuk wijzer
Op woensdag 4 februari 2004 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
klinkt goed allemaal, was weer een leuke middag rijden dus!
Hoeveel ruimte heb je in die buddy, niet al te veel denk ik?
quote:bmw
Op woensdag 4 februari 2004 16:03 schreef Makster het volgende:*knip*
[q]
toch maar is praten bij Safe voor zo een C1, hij had zelfs gorldels man![]()
quote:En een stuk appeltaart?
Op woensdag 4 februari 2004 16:06 schreef Makster het volgende:[..]
Kan er denk ik 3 digitale camera;s bij elkaar in kwijt incl. een schijfremslot. Nu ben je vast een stuk wijzer
Uhh, ff anders proberen. Het is niet heel groot maar ook niet echt klein. ruimte vooor 2 broodtrommels denk ik. Ook qua hoogte. Anders maak ik wel ff een photo ofzo binnenkort
quote:eh, camera's
Op woensdag 4 februari 2004 16:06 schreef Makster het volgende:[..]
Kan er denk ik 3 digitale camera;s bij elkaar in kwijt incl. een schijfremslot. Nu ben je vast een stuk wijzer
Uhh, ff anders proberen. Het is niet heel groot maar ook niet echt klein. ruimte vooor 2 broodtrommels denk ik. Ook qua hoogte. Anders maak ik wel ff een photo ofzo binnenkort
At your service
quote:Dat gaat wel ten koste van je topsnelheid / hogere toeren maken tijdens het cruisen op 100/120.
Op woensdag 4 februari 2004 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoe kun je trouwens die trekkracht wat hoger maken? hollander zei laatst iets over een ander tandwiel? Heeft dat echt invloed en wat kun je nog meer doen?
quote:Precies, moet nog meer spelen met de koppeling. Het was mijn aller eerste keer dat ik trachte vlot weg te rijden. Nou vlot ging het wel maar weet zeker dat het nog 4 keer sneller kan
Op woensdag 4 februari 2004 18:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat gaat wel ten koste van je topsnelheid / hogere toeren maken tijdens het cruisen op 100/120.
Je moet met de RGV en ZXR400 gewoon al veel toeren maken als je gaat optrekken: beetje koppeling erbij > dan start je al met 4.000 toeren (of meer!) vanaf stilstand.Bandit op 200 meter afstand voor 60 km/u.
Zo ooit eens een burn-out gemaakt met een GSX600F zonder met de voorrem te truucen.
Stapte net over van de RGV250.
quote:mwoah, kun je best nog wat in kwijt. thx!
Op woensdag 4 februari 2004 17:25 schreef Makster het volgende:
Hier de pics van de buddyseat. Het "doosje" wat je ziet is het opberghoesje van mijn schijfremslot.At your service
quote:in de auto doe je precies hetzelfde om een slip te maken. dus dan maakt die bandit geen kans
Op woensdag 4 februari 2004 18:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat gaat wel ten koste van je topsnelheid / hogere toeren maken tijdens het cruisen op 100/120.
Je moet met de RGV en ZXR400 gewoon al veel toeren maken als je gaat optrekken: beetje koppeling erbij > dan start je al met 4.000 toeren (of meer!) vanaf stilstand.Bandit op 200 meter afstand voor 60 km/u.
Zo ooit eens een burn-out gemaakt met een GSX600F zonder met de voorrem te truucen.
Stapte net over van de RGV250.
quote:Ander tandwiel is meer voor finetunen. Je wint er iets mee en verliest dat in de topsnelheid. Aan jou de keus wat je belangrijker vind.
Op woensdag 4 februari 2004 18:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat gaat wel ten koste van je topsnelheid / hogere toeren maken tijdens het cruisen op 100/120.
quote:Ik heb er wel een tijdje over gedaan, en dan nog gaat het de ene keer beter dan de andere keer.
Op woensdag 4 februari 2004 18:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in de auto doe je precies hetzelfde om een slip te maken. dus dan maakt die bandit geen kans? koel, binnenkort maar eens uitproberen dan! hoop ik
quote:Niet teveel toeren bij constante snelheden vind ik belangrijk.
Op woensdag 4 februari 2004 18:31 schreef hollander172 het volgende:
Ander tandwiel is meer voor finetunen. Je wint er iets mee en verliest dat in de topsnelheid. Aan jou de keus wat je belangrijker vind.
Want hoe bouw ik nu een wheelie? Een kilometer of 20/30 rijden in zijn 1, koppeling in en dan bij 10.000 koppeling in een keer los laten ofzo?
Op vermogen gaat het met deze setup niet lukken omdat het meeste vermorgen pas bij 10.000 rpm erin komt.
Mischien is zo een tandwiel wel grapping
Een groter achtertandwiel gaat ook lukken, dan kom je puur op vermogen/gearing los zoals een superlichte moderne 600,750 en 1100 supersports van de laatste 15 jaar.
quote:Klinkt goed. Alleen misschien beter oefenen in de 2de versnelling? Denk dat het dan allemaal wat beter controleerbaar word.
Op woensdag 4 februari 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Als je een beetje vermogen en koppel hebt: gas dicht bij 6-8.000 toeren in de tweede versnelling en ineens helemaal open.
In jouw geval 20-30-40 rijden in de eerste versnelling, dan koppeling in, volgas geven en dan de koppeling net laten aangrijpen.
Ook hier veel oefenen voor het juiste koppelingsgevoel. (beetje meer, beetje minder)
ALs je het juiste gevoel kan ontwikkelen dan moet het ook in de tweede en derde versnelling lukken.Een groter achtertandwiel gaat ook lukken, dan kom je puur op vermogen/gearing los zoals een superlichte moderne 600,750 en 1100 supersports van de laatste 15 jaar.
Kan niet wachten tot het betere weer
quote:dus die zou ik, mocht ik toch een RGV kopen, evt. kunnen overnemen?
Op woensdag 4 februari 2004 18:47 schreef Patrick281 het volgende:Ik heb trouwens wel eens een speciaal wheelie tandwiel voor de RGV laten frezen.
Helaas ging het motorblok eerder stuk, dus ik heb het nog helemaal nieuw liggen.
quote:Inderdaad, en je voet bij de rem houden voor als je achterover kukelt.
Op woensdag 4 februari 2004 20:30 schreef Makster het volgende:
Klinkt goed. Alleen misschien beter oefenen in de 2de versnelling? Denk dat het dan allemaal wat beter controleerbaar word.
quote:Ik zal eens kijken hoe dat tandwiel zich hier verhoudt. En anders kan je die wel krijgen dan.
Op woensdag 4 februari 2004 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus die zou ik, mocht ik toch een RGV kopen, evt. kunnen overnemen?
quote:ik geef te veel om mijn 1e motor om dat ermee uit te proberen. missch als ik een 2e 'pekel'-motor heb ofzo, maar echt niet met mijn 1e! het vergt veel oefening als ik het zo hoor en bij oefening maak je fouten.
Op woensdag 4 februari 2004 21:51 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Inderdaad, en je voet bij de rem houden voor als je achterover kukelt.
(bij voorkeur iets minder gas .. bij plotseling hard remmen kom je erg hard neer)
quote:koel
Ik zal eens kijken hoe dat tandwiel zich hier verhoudt. En anders kan je die wel krijgen dan.
Het was ook nog een speciaal soort lichtgewicht materiaal.
Maar hij ligt nog bij mijn ouders in een andere woonplaats..
quote:Het gaat inderdaad wel eens mis.
Op woensdag 4 februari 2004 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik geef te veel om mijn 1e motor om dat ermee uit te proberen. missch als ik een 2e 'pekel'-motor heb ofzo, maar echt niet met mijn 1e! het vergt veel oefening als ik het zo hoor en bij oefening maak je fouten.
quote:je link doet het niet.
Op woensdag 4 februari 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Het gaat inderdaad wel eens mis.
quote:Binnen 10 seconden gefixed
Op woensdag 4 februari 2004 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
je link doet het niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 04-02-2004 22:13]
quote:relax, was al bezig met corrigeren
Op woensdag 4 februari 2004 22:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Binnen 10 seconden gefixed
quote:Ik drukte ook al op de quote knop .. maar je puntjes stonden er ineens.
Op woensdag 4 februari 2004 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
relax, was al bezig met corrigeren
doe het dan niet, zou ik zeggen...die wheelie bedoel ik, he
Fout gaan is geen optie
Misschien eerst mijn verzekering aanpassen naar all risk dan
quote:Dat is wel een goed idee ja.
Op woensdag 4 februari 2004 22:31 schreef Makster het volgende:
Pikey heeft een goed punt.Fout gaan is geen optie
Misschien eerst mijn verzekering aanpassen naar all risk dan
quote:Slaapzak
Op woensdag 4 februari 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat is wel een goed idee ja.
Truste voor nu allemaal.
Adios
En wheelien moest je vanmiddag niet oefenen, dan waai je zo om
quote:Ja nooit getracht omdat ik hem pas uhh, ja een maand heb ofzo
Op woensdag 4 februari 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog nooit getracht om vlot weg te rijdenWaar heb je dan een ZXR voor
En wheelien moest je vanmiddag niet oefenen, dan waai je zo om
Beter eerst ff de motor leren kennen voordat ik gelijk op mijn plaat leg
Idd, wheelien GEEN optie. Waaide echt hard op de maasvlakte !
quote:Tja mijne is niet zo zwaar heh
Op woensdag 4 februari 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dacht in eerste instantie dat jij minder last had van de wind omdat je kuip + ruitje hebt, maar van dat idee was ik snel af na een ritje op de jouwe
Werd er af en toe behoorlijk gek van, klote wind !
quote:Klinkt GOED
Op woensdag 4 februari 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
True..We moesten maar weer een keer gaan als het windstil is
Deze jonguh gaat slapen.
Truste
quote:Hey ik wil een Hayabusa importeren, maar zou ik niet een beetje moeite met al die power hebben?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Google ..
http://home.wanadoo.nl/motorimport/
Zie links op de site ..
En zet hem in favorieten dit keer.
(ik heb nu een Fox )
quote:ok
Op woensdag 4 februari 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:En ik speel altijd de bal, nooit de man.
-edit-
nou, wijzigingetje in de plannen voor zaterdag: me broer en neef kunnen niet mee helaas. ik kan geen auto regelen met trekhaak dus ik zal em naar huis moeten rijden. vandaag even mijn verzekering bellen.
nou, ik lees net mijn mail en daarin wordt gezegd dat ie al afgemeld is maar dat een proefrit wel mogelijk is. dat betekent dat ik iets moet verzinnen met het vervoer. busje huren ofzo...
waar moet ik opletten, behalve de accu, als ie erg lang heeft stil gestaan? ik weet nl. bijna zeker dat ie al een tijd te koop staat.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 05-02-2004 07:38]
quote:Is dit een uitlokking cq slechte grap?
Op donderdag 5 februari 2004 00:04 schreef yup het volgende:[..]
Hey ik wil een Hayabusa importeren, maar zou ik niet een beetje moeite met al die power hebben?
(ik heb nu een Fox
)
quote:maakt weinig uit: wat moet je nou met zo'n log en lelijk ding?
Op donderdag 5 februari 2004 07:51 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Is dit een uitlokking cq slechte grap?
quote:Misschien dat je in Duitsland gewoon het risico even moet nemen en een stukje moet gaan rijden, ondanks het feit dat ie al afgemeld is. Zo anders niet weten hoe je dat moet regelen.
Op donderdag 5 februari 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, verzekering even gebeld en het is geen probleem om em te verzekeren. ik hoef maar het sein te geven en hij is verzekerd. alleen hij is nu al afgemeld in duitsland...
Heb nog ergens een document met daarin bladzijdes vol met adviezen waar je op moet letten bij het aanschaffen van een motor. Zal het zo ff posten !
Je oom ging trouwens toch nog wel mee? Zou wel beter zijn in ieder geval!
quote:daar zit ik idd aan te denken, het belangrijkste is dat ie verzekerd is.
Op donderdag 5 februari 2004 10:11 schreef Makster het volgende:[..]
Misschien dat je in Duitsland gewoon het risico even moet nemen en een stukje moet gaan rijden, ondanks het feit dat ie al afgemeld is. Zo anders niet weten hoe je dat moet regelen.
quote:ja, gelukkig wel. anders moet ik en de auto en de motor sturen op de terug weg
Je oom ging trouwens toch nog wel mee? Zou wel beter zijn in ieder geval!
quote:jazeker wel!! thx
Op donderdag 5 februari 2004 10:21 schreef Makster het volgende:
Hier het document, hoop dat je er wat aan hebt
quote:Owja, das inderdaad wel makkelijk
Op donderdag 5 februari 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ja, gelukkig wel. anders moet ik en de auto en de motor sturen op de terug weg
[..]
jazeker wel!! thx
!!
quote:ik hoop zeker op mooie tijden, mooie zaterdag bijvoorbeeld...kan ik eindelijk me pak aan
Op donderdag 5 februari 2004 13:11 schreef Gerako het volgende:
Mooie tijdenBij mij op school ook trouwens was vandaag vrij.
quote:ik weet t
Op donderdag 5 februari 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen 10% kans op zon en 90% kans op regen
quote:Kan ik hier uit opmaken dat je hem gaat kopen? Het ging om een ZXR toch?
Op donderdag 5 februari 2004 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik weet t
ik zal em waarschijnlijk in de regen naar huis moeten rijden zaterdag. maar dat mag de pret niet drukken
dan maar 1,5 uur in de regen!
quote:als ie in orde is wel, ja het gaat om een ZXR 400.
Op donderdag 5 februari 2004 13:42 schreef Gerako het volgende:[..]
Kan ik hier uit opmaken dat je hem gaat kopen? Het ging om een ZXR toch?
quote:nee, ik heb sinds 6 jan mijn rbw A. mijn favo is eigenlijk een Blade maar werd mij hier sterk afgeraden om als 1e motor te nemen. vandaar dat ik naar lichter ben gaan kijken.
Op donderdag 5 februari 2004 13:52 schreef Gerako het volgende:
Goed bezig. Heb jij eigelijk al meer motoren gehad, zo ja, welke?
quote:Dat is idd een beetje teveel van het goede denk ik. Daarom ben ik zelf ook begonnen op een RS 250, al was die al te zwaar voor het lichte rijbewijs.
Op donderdag 5 februari 2004 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
nee, ik heb sinds 6 jan mijn rbw A. mijn favo is eigenlijk een Blade maar werd mij hier sterk afgeraden om als 1e motor te nemen. vandaar dat ik naar lichter ben gaan kijken.
quote:Heb ik ook gedaan toen ik mijn ZXR op ging halen in Amstelveen. Is normaal een rit van 45 minuten. Maar heb er 1,5 uur over gedaan en doe het NOOIT meer. Was zulk slecht weer, eigenlijk was het onverantwoordelijk. Midden in de spits op de A2, keiharde regen stervens donker en voor het eerst op die ZXR. Zagg werkelijk waar niks! Ben de auto voor mij maar gevolgd en als die remde remde ik ook maar. Enige wat ik zag was een rooie waas van de remlichten
Op donderdag 5 februari 2004 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik weet t
ik zal em waarschijnlijk in de regen naar huis moeten rijden zaterdag. maar dat mag de pret niet drukken
dan maar 1,5 uur in de regen!
Maarja overdag terug rijden is zo erg nog niet
En Gerako, zie dat je ook nog studeerd Wat heb ik fout gedaan dat jij 2 motoren heb en ik maar 1tje. En dan ook nog is een Mille en een rs250?
Mischien kan ik beter een studie bij jou volgen
quote:die heb je nog steeds toch? ik begin nu op een 400 en ik moet zelf maar kijken hoe lang ik daar plezier mee ga krijgen. mijn oom zegt nl. dat ik het best kan beginnen op een 600 minimaal. mocht dat zo zijn verkoop ik em toch weer en dan ga ik wel kijken voor een ZX6R of een GSXR600.
Op donderdag 5 februari 2004 14:01 schreef Gerako het volgende:[..]
Dat is idd een beetje teveel van het goede denk ik. Daarom ben ik zelf ook begonnen op een RS 250, al was die al te zwaar voor het lichte rijbewijs.
quote:kan ik me wel herrineren dat je dat zei. maar het maakt enorm veel uit idd of je 's avonds of overdag rijdt. overdag heb ik al vaker in de regen gereden, 's avonds heb ik uberhaupt nog helemaal niet gereden. laat staan in de regen...
Op donderdag 5 februari 2004 14:14 schreef Makster het volgende:[..]
Heb ik ook gedaan toen ik mijn ZXR op ging halen in Amstelveen. Is normaal een rit van 45 minuten. Maar heb er 1,5 uur over gedaan en doe het NOOIT meer. Was zulk slecht weer, eigenlijk was het onverantwoordelijk. Midden in de spits op de A2, keiharde regen stervens donker en voor het eerst op die ZXR. Zagg werkelijk waar niks! Ben de auto voor mij maar gevolgd en als die remde remde ik ook maar. Enige wat ik zag was een rooie waas van de remlichten
quote:Ik heb hem nog steeds, ik heb de Mille er vorig jaar bij gekocht, en sindsdien staat hij eigenlijk stil in een hoekje van de schuur.
Op donderdag 5 februari 2004 14:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
die heb je nog steeds toch? ik begin nu op een 400 en ik moet zelf maar kijken hoe lang ik daar plezier mee ga krijgen. mijn oom zegt nl. dat ik het best kan beginnen op een 600 minimaal. mocht dat zo zijn verkoop ik em toch weer en dan ga ik wel kijken voor een ZX6R of een GSXR600.
quote:Naja 's avonds zie je gewoon NIKS. Regen op je vizier in combinatie met de lichten van auto's. Tis echt niet normaal
Op donderdag 5 februari 2004 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
kan ik me wel herrineren dat je dat zei. maar het maakt enorm veel uit idd of je 's avonds of overdag rijdt. overdag heb ik al vaker in de regen gereden, 's avonds heb ik uberhaupt nog helemaal niet gereden. laat staan in de regen...
Vizier open zetten is ook geen optie als je harder gaat dan 90 want dan lijken de regendruppels wel kleine steentjes.
Maar overdag heb je dus minder last van die lichten van de auto's en zal het zicht dus wel meevallen
quote:Uitlokking
Op donderdag 5 februari 2004 07:51 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Is dit een uitlokking cq slechte grap?
Wedde dat ik je Bandit achterlaat?
quote:Nog afgezien dat zijdelingse of schuine harde wind wat anders is dan rijwind: (en jij +1.90 bent)
Op woensdag 4 februari 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dacht in eerste instantie dat jij minder last had van de wind omdat je kuip + ruitje hebt, maar van dat idee was ik snel af na een ritje op de jouwe
En als het dan nog niet naar wens is .. koop een ...
Die maken pas goede kuipen.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 05-02-2004 18:11]
quote:Wedde van niet?
Op donderdag 5 februari 2004 17:43 schreef yup het volgende:[..]
Uitlokking
Wedde dat ik je Bandit achterlaat?
quote:Ik heb 4 jaar gewerkt, en had een redelijk goed betaalde baan. Alleen wilde ik dat werk niet de rest van mijn leven doen, maar weet ik ook nog niet wat wel. Daarom doe ik nu een paar vakken van de HAVO, en hoop ik dat ik daarna een beetje een idee heb wat ik wil gaan doen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:14 schreef Makster het volgende:[..]
En Gerako, zie dat je ook nog studeerdWat heb ik fout gedaan dat jij 2 motoren heb en ik maar 1tje. En dan ook nog is een Mille en een rs250?
Mischien kan ik beter een studie bij jou volgen
Zei gisteren tegen Makster... ben allang blij als ik mn benzine kan betalen
RSV rules..
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Wil ik ook kunnenZei gisteren tegen Makster... ben allang blij als ik mn benzine kan betalen
RSV rules..
quote:
AANZIENLIJK KOUDER!Morgenmiddag veel regen. In het weekend half tot zwaar bewolkt en guur met buien, op zondag ook met hagel en natte sneeuw. Zondag langs de kust kans op storm.
quote:Juist ja
Op donderdag 5 februari 2004 18:12 schreef Gerako het volgende:[..]
Ik heb 4 jaar gewerkt, en had een redelijk goed betaalde baan. Alleen wilde ik dat werk niet de rest van mijn leven doen, maar weet ik ook nog niet wat wel. Daarom doe ik nu een paar vakken van de HAVO, en hoop ik dat ik daarna een beetje een idee heb wat ik wil gaan doen.
Maar in die 4 jaar heb ik dus aardig gespaard en daar heb ik toen die 2 motors van gekocht.(En Mitsubishi Carisma voor in de winter).
Ben nu ook klaar met mijn studie alleen heb ook nog geen idee wat ik wel wil. Maarja misschien krijg ik snel een heel goede ingeving
Ik heb een 205 voor in de winter, uit 1989
En het weer gaat echt ZWAAR kut worden, beetje jammer!
quote:ziet er idd erg nat uit dit weekend...
Op donderdag 5 februari 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
(Effe er van uitgaand dat ik genoeg geld heb dan he )
quote:zeker!!! ik vind alleen dat gele minder...je hebt ze weleens met mooiere kleuren gepost.
Op donderdag 5 februari 2004 19:59 schreef Makster het volgende:
Hele goeie Keus !!!!!
MEESTERLIJKE FIETS !!!
Wat te denken van deze gasten .. soms verliezen ze grip en knallen rechtdoor waar ze door de bocht moesten.
Ultimate knee down.
Lijkt mij wel een keer leuk om te zien .. op een veilige afstand.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:06 schreef Makster het volgende:
Als ik ooit nog eens genoeg geld heb komt deze er dus !![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
MEESTERLIJKE FIETS !!!
Ook erg mooi ja..
quote:ieder zijn smaak, he
Op donderdag 5 februari 2004 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, je blijft toch bij je merkje heEn OPM, dit vind ik echt de vetste kleur
maar als we toch bezig zijn met onze favo's:
zwart heeft mijn voorkeur maar elk van deze kleur vind ik ook prima hoor
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:06 schreef Makster het volgende:
Als ik ooit nog eens genoeg geld heb komt deze er dus !![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
MEESTERLIJKE FIETS !!!
alleen mij weer iets te groen, verder errug strak
quote:zeker!!!!
Op donderdag 5 februari 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb ik nog een mooie voor je. dit vind ik het mooiste model Blade:En dan in deze kleur:
quote:idd, maar ook die body
Op donderdag 5 februari 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Die koplamp he...
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 05-02-2004 20:30]
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 05-02-2004 20:33]
quote:duurt alleen nog wel ff, he?
Op donderdag 5 februari 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:Kan niet wachten tot mn WP's eronder zitten..
quote:Zie ik dat wij 28 April een verjaardag hebben.
Op donderdag 5 februari 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach wat is lang...Misschien krijg ik het wel eerder
quote:27...
Op donderdag 5 februari 2004 20:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Zie ik dat wij 28 April een verjaardag hebben.
![]()
![]()
Ook de instructeur reed vandaag mee op de motor(ZZR-600) dus konden wel lekker doorrijden. eerst ff een rustig stukje door heerenveen gereden om de banden op te warmen en daarna hebben wel lekker landweggetjes en 80km wegen gereden.
na een uurtje stonden we ff stil(instructeur moest ff peukie roken) en daarna zijn we de snelweg opgegaan. Ik rijd netjes 120 tot mijn instructeur zegt: Als je durft mag je wel ff het gas open trekken ben gelijk naar de linkerbaan gegaan en heb een stuk 170/180 gereden
hierna nog ff wat in Heerenveen gereden en toen weer terug naar de rijschool.
quote:Hey, mag je die dingen voor straatgebruik met rijbewijs gebruiken??
Op donderdag 5 februari 2004 19:00 schreef Gerako het volgende:
Ik heb net nog even gereden trouwens. Op een mini bike van een maat van me. Gekke dingetje trekt aldoor wheelies en heeft een top van ruim 70km/h! Hij is denk ik 40cm hoog en ik ben 198cm hoog, ik zat dus redelijk opgevouwen, maar was wel onwijs leuk.
Lijkt me wel vet man zo een mini-super-bike
quote:lessen was idd genieten, elke keer weer. en ik heb regelmatig heerlijke dijken gepakt waar ik me mocht uitleven (alleen als het echt goed droog was) maar harder dan 130 heb ik nog niet gereden.
Op donderdag 5 februari 2004 20:44 schreef super_honda het volgende:
heb er net weer een les op zitten, nog 2 weekjes en ik mag examen doen.
dit was echt de beste les tot nu toe. Normaal rijd ik op een CB250 die mijn rijschool leent bij een andere rijschool. vandaag was deze motor echter al in gebruik dus mocht ik op een onbegrensde CB500Ook de instructeur reed vandaag mee op de motor(ZZR-600) dus konden wel lekker doorrijden. eerst ff een rustig stukje door heerenveen gereden om de banden op te warmen en daarna hebben wel lekker landweggetjes en 80km wegen gereden.
na een uurtje stonden we ff stil(instructeur moest ff peukie roken) en daarna zijn we de snelweg opgegaan. Ik rijd netjes 120 tot mijn instructeur zegt: Als je durft mag je wel ff het gas open trekken ben gelijk naar de linkerbaan gegaan en heb een stuk 170/180 geredenhierna nog ff wat in Heerenveen gereden en toen weer terug naar de rijschool.
quote:Welke vd 2?
Op donderdag 5 februari 2004 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je die Gixxer nog een maatje kleiner? zonder vergroting erin.
quote:die 2e, zonder vergroting. dat is de grootste toch?
Op donderdag 5 februari 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Welke vd 2?
quote:Wat bedoel je met Gixxer?
Op donderdag 5 februari 2004 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je die Gixxer nog een maatje kleiner? zonder vergroting erin.
quote:GSX-R
Op donderdag 5 februari 2004 21:09 schreef yup het volgende:[..]
Wat bedoel je met Gixxer?
Wat is dat?
quote:koel
Op donderdag 5 februari 2004 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal wel effe fixen...Hold on.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:No problem zoals altijd!
net ff me oom gesproken en hij heeft een oplossing voor het vervoer: hij zit sinds januari bij een motorclub en zij hebben daar een trailer! scheelt me weer huurkosten en omdat ik geen auto kan regelen met trekhaak ben ik erg blij dat hij er wel 1 heeft.
hij gaat vanavond bellen of ie via zijn werk een busje kan lenen, dat zou nog beter zijn want dan staat ie droog tijdens de rit!
hoe dan ook, als het iets is zaterdag hoef ik em niet (illegaal) naar huis te rijden.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 05-02-2004 21:27]
Ik zie allemaal chille plaatjes voorbij komen, maar komt toch niks ook maar enigszins in de buurt van een Big One....
quote:Big One is gay
Op donderdag 5 februari 2004 21:40 schreef SuperFour het volgende:
Hey gasten, hoes't hier...?Ik zie allemaal chille plaatjes voorbij komen, maar komt toch niks ook maar enigszins in de buurt van een Big One....
Heb je hem trouwens al terug?
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:02 schreef SuperFour het volgende:
Big One is gay....?!?!?!?!?!Wordt tijd dat wij eens even een kwart mijl gaan doen....
En klinkt goed die verbouwing aan je bike
quote:Kost weer alles....
Op donderdag 5 februari 2004 22:07 schreef SuperFour het volgende:
Ja, mijn brommer ligt nu uit mekaar... er moest toch een nieuwe nokkenaskettingspanner & ketting in... als die binnen is, worden de kleppen gesteld en komen er andere sproeiers in (plus een K&N-filter die volgende week binnenkomt). Daarnaast komen er Hyperpro's voorin en worden alle vloeistoffen verder gechecked (onderdeel van de grote beurt). Kan ik weer wat dingen van m'n lijstje afhalen, volgende maand wil ik er ook een TwoBros en stalen remleidingen op hebben... Dan kunnen we weer even vooruit...
Maar goed, jij hebt het geld nu denk ik
Check dit trouwens... oude model Gixxer, heeft ook wel wat hoor( voor als het geld voor een nieuwe niet bij elkaar krijg )
quote:Ja veel wel, maar je hebt genoeg keus, er zijn altijd wel hele nette te vinden. Ik kon vorig jaar een GSXr 750 kopen van kennis van mij, een monteur bij Motoport, die was 3 jaar oud, en het was net of ie uit de showroom kwam. Je moet een beetje geluk hebben op je zoektocht. Ik heb toen toch voor de Mille gekozen. Hijzelf rijdt nu ook Mille.
Op donderdag 5 februari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Helaas vaak afgetrapt..
Die 80 pk's kan ik dus wel vergeten. Ding heb standaard 64 pk en ik denk dat ik blij mag zijn als ik er 74 ofzo heb Krukas pk's wel te verstaan.
Hij heeft ooit een race ZXR400 geprepareerd en die heeft ie na compleet uit melken en 16000 !!! Gulden later op 80 Achterwiel ! pk's gekregen.
Mijne is dus nooit zo ver verbouwd heh Mooie verkoop praatjes dus. Maarja ik heb dus wel dat Yoshimura systeem, Dynokit en K&N filter en heb dus wel meer als standaard. En hij rijdt er ook niet minder fijn onder zeg maar
Wel benieuwd hoeveel pk's het nu werkelijk zijn
quote:Oww, dat ding een paar post's boven.
Op donderdag 5 februari 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
GSX-R
Suzuki GSX-R dus, ziet er goed uit
Is een super-bike (600 cc, bijv. R6) duur om te onderhouden? Ik wil naast me autorijbewijs (als ik die haal) misschien ook een motorrijbewijs.
Bijv. banden, kettingen, motor-onderhoud? Hoeveel kost dat?
quote:Goedkoop is het allemaal niet
Op donderdag 5 februari 2004 23:43 schreef yup het volgende:[..]
Oww, dat ding een paar post's boven.
Suzuki GSX-R dus, ziet er goed uit
Is een super-bike (600 cc, bijv. R6) duur om te onderhouden? Ik wil naast me autorijbewijs (als ik die haal) misschien ook een motorrijbewijs.
Bijv. banden, kettingen, motor-onderhoud? Hoeveel kost dat?
Onderhoud is ook afhankerlijk van hoe je rijdt en hoeveel. Reken voor een setje banden op 250 - 300 Euro. Grote beurt rond de 400 a 500 en kleine beurt kan je ook wel zelf doen.
Maar zoals ik al zei het is heel erg afhankelijk allemaal. Kleine beurt meestal na 6000 km, grote na 12000 ofzo. Enja gaat er wat kapot dan kost het extra
Maar een auto is ook niet goedkoop, tenzij je een gare 205 uit 1989 gaat rijden net als ik
quote:Hmm, motor is niet aantrekkelijk...
Op donderdag 5 februari 2004 23:50 schreef Makster het volgende:[..]
Goedkoop is het allemaal niet
Ik heb er mijn redelijk relaxde auto voor verkocht.
Onderhoud is ook afhankerlijk van hoe je rijdt en hoeveel. Reken voor een setje banden op 250 - 300 Euro. Grote beurt rond de 400 a 500 en kleine beurt kan je ook wel zelf doen.
Maar zoals ik al zei het is heel erg afhankelijk allemaal. Kleine beurt meestal na 6000 km, grote na 12000 ofzo. Enja gaat er wat kapot dan kost het extra
Maar een auto is ook niet goedkoop, tenzij je een gare 205 uit 1989 gaat rijden net als ik
Of een gare auto en super motor en redelijke baan
Of een goede baan, goede auto, en super-goeie motor (R6, of GSX-R ofzo).
Hoe lang gaan super-bikes mee eigenlijk? (ik bedoel economische leeftijd, dus niet hoe lang ze "echt" mee gaan, Kadett kan net zo lang meegaan als een E190 Merc, maar of dat economisch verantwoord is...).
quote:Motor niet aantrekkelijk
Op donderdag 5 februari 2004 23:53 schreef yup het volgende:[..]
Hmm, motor is niet aantrekkelijk...
Of een gare auto en super motor en redelijke baan
Of een goede baan, goede auto, en super-goeie motor (R6, of GSX-R ofzo).Hoe lang gaan super-bikes mee eigenlijk? (ik bedoel economische leeftijd, dus niet hoe lang ze "echt" mee gaan, Kadett kan net zo lang meegaan als een E190 Merc, maar of dat economisch verantwoord is...).
En je hoeft geen super baan te hebben hoor. Ik heb ook nog steeds mijn crap bijbaan en heb een gare auto idd en dus een motor. Het kan allemaal wel dus.
Economisch, als in wanneer krijg je er geen reet meer voor terug? Ligt aan de motor. Ik heb een ZXR400 en die blijven aardig waarde vast. Maar elke keer als er een nieuw model op de markt komt dan zakt de economische waarde. Als je kijkt naar de GSXR met de bolle kont en de oudere ZX6R's die zijn nu al aardig te betalen. Omdat er dus nieuwere modellen op de markt zijn gekomen.
Ja toch
quote:Hmm, als ik een R6 koop, heb ik een Ferrari nodig die evensnel is, anders word autorijden wel erg saai
Op donderdag 5 februari 2004 23:59 schreef Makster het volgende:[..]
Motor niet aantrekkelijk
![]()
Tis 10.000 keer leuker als een auto. Tis sneller, meer vrijheid enz enz. Maar idd niet praktisch
En je hoeft geen super baan te hebben hoor. Ik heb ook nog steeds mijn crap bijbaan en heb een gare auto idd en dus een motor. Het kan allemaal wel dus.
Economisch, als in wanneer krijg je er geen reet meer voor terug? Ligt aan de motor. Ik heb een ZXR400 en die blijven aardig waarde vast. Maar elke keer als er een nieuw model op de markt komt dan zakt de economische waarde. Als je kijkt naar de GSXR met de bolle kont en de oudere ZX6R's die zijn nu al aardig te betalen. Omdat er dus nieuwere modellen op de markt zijn gekomen.
Ja toch
![]()
quote:Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van je rijstijl. Ik ken iemand die in 2 jaar een nieuwe blade volledig aan gort gereden heeft, terwijl je eigenlijk me zo een fiets 10 jaar zonder problemen rond kan komen.
Op donderdag 5 februari 2004 23:53 schreef yup het volgende:[..]
Hmm, motor is niet aantrekkelijk...
Of een gare auto en super motor en redelijke baan
Of een goede baan, goede auto, en super-goeie motor (R6, of GSX-R ofzo).Hoe lang gaan super-bikes mee eigenlijk? (ik bedoel economische leeftijd, dus niet hoe lang ze "echt" mee gaan, Kadett kan net zo lang meegaan als een E190 Merc, maar of dat economisch verantwoord is...).
Ook de kilometers doen er toe. Als je met een Italiaan / Amerikaan 40k km rijdt (sorry Patrick281) dan heb je het wel gehad, met een Japanner / Duitser kan je (bijvoorbeeld een Pan) gemakkelijk 150k km rijden.
Net wat je koopt en hoe je er mee omgaat
quote:Zo kan je het zien. Maar koop dan een R6 en een stationwagon voor het praktische.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:00 schreef yup het volgende:[..]
Hmm, als ik een R6 koop, heb ik een Ferrari nodig die evensnel is, anders word autorijden wel erg saai
quote:Als een Fox 21.000 km op de teller kan hebben, moet een R6 met 100x zoveel pk's 2.100.000 km op de teller kunnen hebben
Op vrijdag 6 februari 2004 00:01 schreef generalist het volgende:[..]
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van je rijstijl. Ik ken iemand die in 2 jaar een nieuwe blade volledig aan gort gereden heeft, terwijl je eigenlijk me zo een fiets 10 jaar zonder problemen rond kan komen.
Ook de kilometers doen er toe. Als je met een Italiaan / Amerikaan 40k km rijdt (sorry Patrick281) dan heb je het wel gehad, met een Japanner / Duitser kan je (bijvoorbeeld een Pan) gemakkelijk 150k km rijden.
Net wat je koopt en hoe je er mee omgaat
Nee maar je hebt totaal gelijk, hoe de mensen ermee omgaan bepaalt de levensduur van de onderdelen en het ding zelf. In de handen van mijn vader gaan de banden, motor-riemen, auto zelf verdomde lang mee, in de handen van mijn oom, die een beetje "sportief" rijd, gaan dingen niet zo lang mee, geloof me
Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb een Peugeot Fox met 21.000 km op de teller, hij loopt 70 op de teller, is alleen onbegrenst volges mij, maar ik wil iets vragen aan jullie, mag je gelijk volgas rijden als de brommer nog niet warm is? Of is dat niet erg?
quote:Ik heb totaal geen verstand van brommers maar here it goes. Tis bij een auto niet verstandig (lees slecht) tis bij een Motor niet verstandig (lees slecht). Dus, volgens logisch beredeneren. Ik denk dat het niet goed zal zijn.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:08 schreef yup het volgende:[..]
Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb een Peugeot Fox met 21.000 km op de teller, hij loopt 70 op de teller, is alleen onbegrenst volges mij, maar ik wil iets vragen aan jullie, mag je gelijk volgas rijden als de brommer nog niet warm is? Of is dat niet erg?
quote:Ok, volgende keer dus niet meer wheeliend weggaan
Op vrijdag 6 februari 2004 00:31 schreef Makster het volgende:[..]
Ik heb totaal geen verstand van brommers maar here it goes. Tis bij een auto niet verstandig (lees slecht) tis bij een Motor niet verstandig (lees slecht). Dus, volgens logisch beredeneren. Ik denk dat het niet goed zal zijn.
quote:Weet je het zeker, ik zie de jouwe er niet tussen staan.
Op donderdag 5 februari 2004 22:02 schreef SuperFour het volgende:Wordt tijd dat wij eens even een kwart mijl gaan doen....
quote:wat voor auto's en motoren geldt, geldt natuurlijk ook voor brommers. het is immers allemaal techniek. het is niet goed voor je blok om volgas weg te rijden met je auto, motor of brommer ie nog koud is. de olie is dan nog niet warm en de boel wordt dus niet goed gesmeerd terwijl wel het maximale eruit gehaald moet worden.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:08 schreef yup het volgende:Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb een Peugeot Fox met 21.000 km op de teller, hij loopt 70 op de teller, is alleen onbegrenst volges mij, maar ik wil iets vragen aan jullie, mag je gelijk volgas rijden als de brommer nog niet warm is? Of is dat niet erg?
de levensduur van bijv. je zuigers worden erg verkort als je dit doet en al helemaal als je em hebt opgevoerd. tis sowieso aan te raden om niet altijd 70 te rijden, een of meerdere revisies is dan onvermijdelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 06-02-2004 12:35]
quote:Ja, mn collega had het ook gedaan.
Op donderdag 5 februari 2004 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Doorgaan dus zoCB500 is wel leuk om te lessen.. kan je wheelie mee maken, wisten jullie dat?
quote:Toevallig heb ik het beste van 2 werelden: Italiaans design, vering, frametechniek en een Nippon motorblok.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:01 schreef generalist het volgende:
Ook de kilometers doen er toe. Als je met een Italiaan / Amerikaan 40k km rijdt (sorry Patrick281) dan heb je het wel gehad, met een Japanner / Duitser kan je (bijvoorbeeld een Pan) gemakkelijk 150k km rijden.Net wat je koopt en hoe je er mee omgaat
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 06-02-2004 14:55]
quote:Goed werk !!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe voorband, namelijk een BT010 !Morgen nieuwe remblokjes erin zetten..
quote:Bij mij eigenlijk hetzelfde, ik heb alleen een Rotax motorblok.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:54 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Toevallig heb ik het beste van 2 werelden: Italiaans design, vering, frametechniek en een Nippon motorblok.
![]()
quote:Yamaha hier, maar Rotax is ook.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:57 schreef Gerako het volgende:[..]
Bij mij eigenlijk hetzelfde, ik heb alleen een Rotax motorblok.
quote:Jep..... stuurt vele malen keer lichter... heerlijk
Op vrijdag 6 februari 2004 14:56 schreef Makster het volgende:[..]
Goed werk !!
quote:Sst, niet zo hard
Op vrijdag 6 februari 2004 15:28 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Yamaha hier, maar Rotax is ook.
(BMW samenwerking)
quote:Heeft BMW dan iets te maken met het Rotax blok voor de Mille?
Op vrijdag 6 februari 2004 15:45 schreef Gerako het volgende:[..]
Sst, niet zo hard
quote:Volgens mij alleen dat Rotax en BMW samenwerken op het gebied van motorblokken. Valt dus allemaal nog wel mee.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:49 schreef Yakult het volgende:[..]
Heeft BMW dan iets te maken met het Rotax blok voor de Mille?
quote:Zolang ze zich maar niet gaan bemoeien met design enzo
Op vrijdag 6 februari 2004 16:10 schreef Gerako het volgende:[..]
Volgens mij alleen dat Rotax en BMW samenwerken op het gebied van motorblokken. Valt dus allemaal nog wel mee.
quote:beter! kost dat nou?
Op vrijdag 6 februari 2004 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe voorband, namelijk een BT010 !
quote:Yakult rijdt motoren
Op vrijdag 6 februari 2004 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Maakt Yakult nu ook al motoren
BMW heeft dacht ik niet meer met Rotax te maken dan dat ze blokjes afnemen voor de 650 en C1's.
Maar anderzijds is de BMW techniek niet iets om je voor te schamen.
hij is van een klant en daar staat ie dus nog. as maandag om 15.00 uur heb ik een afspraak ergens ver bovenin duitsland (zo'n 3 uur rijden). de banden waren medium, ketting goed en geen krassen of schade. ik vraag of ie nog wat met de prijs kan doen want ik vind 2.390,- te veel. zegt ie nee, dat kan niet, ik kan hooguit 2.100 euro van maken en meer niet.
En die km vallen REUZE mee. Denk dat het lastig wordt om een 400 te vinden met minder km voor dezelfde prijs. Dan word het er toch al snel een uit 2000 ofzo en dan ben je makkelijk rond de 5000 euro kwijt.!
OPM, ga je morgen nog naar die andere kijken?
vandaag de schuur even geordend (klein schuurtje met veel spullen) en plaats gemaakt voor een motor. heerlijk alle ruimte, er zit een klein kacheltje in mocht het hard gaan vriezen.
quote:ja dus
Op vrijdag 6 februari 2004 17:07 schreef Makster het volgende:
Mooie machineEn die km vallen REUZE mee. Denk dat het lastig wordt om een 400 te vinden met minder km voor dezelfde prijs. Dan word het er toch al snel een uit 2000 ofzo en dan ben je makkelijk rond de 5000 euro kwijt.!
OPM, ga je morgen nog naar die andere kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |