maar wat zegt die onderste afbeelding nou eigenlijk volgens jouquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:01 schreef merlin693 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 21 maart 2004 08:42 schreef MokroKees het volgende:
de enigste met die plannen was toch adolf ?![]()
want ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee.
ik kan me natuurlijk vergissen hoor maar als bernhard in 1979 zegt "een verenigd europa zoals WIJ een aantal jaar geleden probeerden" dan denk ik toch niet dat hij het over Napoleon heeft. mits jij verondersteld dat hij liegt over zijn leeftijdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Napoleon en tig andere figuren hadden ook dergelijke plannen, een paar is het zo goed als gelukt.
Adolf had ook een ander idee met "een Europa" dan bv de Fransen![]()
Zo ook mat herben.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Napoleon en tig andere figuren hadden ook dergelijke plannen, een paar is het zo goed als gelukt.
Adolf had ook een ander idee met "een Europa" dan bv de Fransen![]()
Hij heeft het later geprobeerd met de Bildenberger groep.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:11 schreef MokroKees het volgende:
[..]
want ?
En 1 van de kopstukken van het manhatten project. http://nl.wikipedia.org/wiki/Enrico_Fermiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zo ook mat herben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_Herben
Napoleon behoorde toch ook tot een geheim genootschap? misschien was dat een andere... heb het eens op een site gelezen een jaar of twee terug, maar kan de details mij niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:56 schreef MokroKees het volgende:
ik kan me natuurlijk vergissen hoor maar als bernhard in 1979 zegt "een verenigd europa zoals WIJ een aantal jaar geleden probeerden" dan denk ik toch niet dat hij het over Napoleon heeft. mits jij verondersteld dat hij liegt over zijn leeftijd![]()
met "wij" kan hij een paar organisaties bedoelen waar hij deel van uitmaakte..
zijn lidmaatschap van de SS en NSDAP
of zijn lidmaatschap van de Bilderberg groep / vrijmetselarij ..
Ja, ook bij de vrijmetselaars.quote:Op zondag 28 maart 2004 00:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Napoleon behoorde toch ook tot een geheim genootschap? misschien was dat een andere... heb het eens op een site gelezen een jaar of twee terug, maar kan de details mij niet voor de geest halen.
En dit dan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kaartspel toonde terroristische aanvallen Alweer de Illuminatie.
Foei.
waarom is dat vreemd God ziet allesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef freud het volgende:
Bij een kleine foto excursie naar Den Bosch of 's Hertogenbosch kwam ik iets grappigs tegen. De kathedraal daar is de grootste van nederland. Het altaar is gezegend door de paus zelf toen hij hier in de 80er jaren was. Zoekend naar een mooi plaatje keek ik omhoog en wat zag mijn oog:
[afbeelding]
Wel apart om dat oog precies boven het altaar te zien, want volgens mij is het helemaal geen echt religies symbool. Een groep engelen, jezus, heiligen, etc zouden imo logischer zijn dan de bekende driehoek met alziend oog.
Het is inderdaad een vreemde vertoning zo'n vrijmetselarijsymbool boven het altaar van de Katholieke kerk. helaas is het mij niet bekend hoe die afbeelding daar is gekomen en door wie het is geplaatst. feit is wel dat de St. Jan's kathedraal waar het hier om gaat een roerig verleden heeft..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef freud het volgende:
Bij een kleine foto excursie naar Den Bosch of 's Hertogenbosch kwam ik iets grappigs tegen. De kathedraal daar is de grootste van nederland. Het altaar is gezegend door de paus zelf toen hij hier in de 80er jaren was. Zoekend naar een mooi plaatje keek ik omhoog en wat zag mijn oog:
[afbeelding]
Wel apart om dat oog precies boven het altaar te zien, want volgens mij is het helemaal geen echt religies symbool. Een groep engelen, jezus, heiligen, etc zouden imo logischer zijn dan de bekende driehoek met alziend oog.
Dat toont niets. Alleen een hoop vuur, maar er was enkel stof na de aanslag.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En dit dan ?
[afbeelding]
Videogame uit 1984 !
Napoleon was Vrijmetselaar !! heeft ook nog de nacht in de Gizeh pyramyde doorgebracht !quote:Napoleon behoorde toch ook tot een geheim genootschap? misschien was dat een andere... heb het eens op een site gelezen een jaar of twee terug, maar kan de details mij niet voor de geest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |