dit is een mudslidequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:21 schreef Coolfool het volgende:
Lekker i.p.v. simpel baileys: een deel baileys, een deel wodka en een deel tia maria
quote:Op zondag 13 februari 2005 10:44 schreef Drive-r het volgende:
![]()
Alleen jammer dat ik de dag erna altijd mezelf afvraag hoe ik geeindigt ben.... Man wat wordt je dronken van dat spul, het smaakt niet sterk...
Be(erenburg) Colaquote:Op zondag 13 februari 2005 21:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Beco / Manadarijntje?
Ken ze niet.....![]()
mmm, die is toch niet zo gek? een jaeco..quote:Op donderdag 18 november 2004 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
Jeagermeister met Cola, ijskoud
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:35 schreef Tha_Butcha het volgende:
mm, screwdriver is vodka met sinasappelsap on the rocks
sex on the beach weet ik niet meer.
maar die zijn beiden toch wel vrij common?
OEH OEH OEH...quote:
en mijn favorite: B-52:
- khalua
- tia maria
- bailey's
vervolgens in de fik steken, opsnuiven
en daarna zuipen
dat jij het nog onthoudt joh, bij mij zijn hte maar vage vlekken en zwarte gatenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OEH OEH OEH...![]()
Brings back memories...![]()
Baaaaaaaaaad memories....![]()
Klinkt erg goed ga van het weekend Meloen Likeur en Bacardi Lime kopenquote:Op maandag 14 februari 2005 10:30 schreef Underdoggy het volgende:
cuba-libre zou ik met limoen doen persoonlijk. Gewoon fijnstampen en erin doen met sap en al
wat ik een erg lekkere vind is de crocodile
2 shots Meloen Liqueur
1 shot Bacardi Lime
aanvullen met Sprite
Serveren met veel ijs
Waar kun je het nog meer door gooien dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:38 schreef Underdoggy het volgende:
meloenlikeur heeft sowieso een verrassende effect vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |