quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Long Island Ice Tea
Daar zit helemaal geen thee in, heel verrassend
gelijke delenquote:Op zondag 13 februari 2005 10:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat ik de dag erna altijd mezelf afvraag hoe ik geeindigt ben.... Man wat wordt je dronken van dat spul, het smaakt niet sterk...
Ken het als Chocomel met Malibuquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:08 schreef Vanyel het volgende:
Malibu perziksap en Kahlua chocomel (chocodreun)
Jum
er staat toch duidelijk verrassende mixen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Sinas beerenburg, cola mag ook.
Gewoon uitleggen dat haar bloed ook rood is en vast ook lekker zal smaken met 7-upquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:35 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste, dat maakt haar niet uit. Het verschil proeft ze toch niet![]()
(dus die goede wijn die in huis gehaalt had wordt ook gewoon gemixt)
Beco / Manadarijntje?quote:Op zondag 13 februari 2005 12:52 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
er staat toch duidelijk verrassende mixen...
Een Beco of mandarijntje is zooo standaard
dit is een mudslidequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:21 schreef Coolfool het volgende:
Lekker i.p.v. simpel baileys: een deel baileys, een deel wodka en een deel tia maria
quote:Op zondag 13 februari 2005 10:44 schreef Drive-r het volgende:
![]()
Alleen jammer dat ik de dag erna altijd mezelf afvraag hoe ik geeindigt ben.... Man wat wordt je dronken van dat spul, het smaakt niet sterk...
Be(erenburg) Colaquote:Op zondag 13 februari 2005 21:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Beco / Manadarijntje?
Ken ze niet.....![]()
mmm, die is toch niet zo gek? een jaeco..quote:Op donderdag 18 november 2004 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
Jeagermeister met Cola, ijskoud
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:35 schreef Tha_Butcha het volgende:
mm, screwdriver is vodka met sinasappelsap on the rocks
sex on the beach weet ik niet meer.
maar die zijn beiden toch wel vrij common?
OEH OEH OEH...quote:
en mijn favorite: B-52:
- khalua
- tia maria
- bailey's
vervolgens in de fik steken, opsnuiven
en daarna zuipen
dat jij het nog onthoudt joh, bij mij zijn hte maar vage vlekken en zwarte gatenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OEH OEH OEH...![]()
Brings back memories...![]()
Baaaaaaaaaad memories....![]()
Klinkt erg goed ga van het weekend Meloen Likeur en Bacardi Lime kopenquote:Op maandag 14 februari 2005 10:30 schreef Underdoggy het volgende:
cuba-libre zou ik met limoen doen persoonlijk. Gewoon fijnstampen en erin doen met sap en al
wat ik een erg lekkere vind is de crocodile
2 shots Meloen Liqueur
1 shot Bacardi Lime
aanvullen met Sprite
Serveren met veel ijs
Waar kun je het nog meer door gooien dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:38 schreef Underdoggy het volgende:
meloenlikeur heeft sowieso een verrassende effect vaak.
Mits orange juice, hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:46 schreef Sinaasappel het volgende:
coctails roeleren, dat is het enige wat ik er over te zeggen heb
dat ook. op me werk hebben we de coctail sex on the beach, die is wel lekker zoetquote:
Sex on the beach.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:51 schreef Sinaasappel het volgende:
[..]
dat ook. op me werk hebben we de coctail sex on the beach, die is wel lekker zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |