quote:Hm, die kende ik nog niet, vind Concord Dawn na die laatste EP van hun toch wel wat minder worden. Zal het nummer zeker eens ff checken.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:30 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Concord Dawn - Tonight (Pendulum Remix) knalt nu hard door me koptelefoon
quote:Nummer is idd goed, beter dan die andere, Another Planet.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:11 schreef reem het volgende:
Pendulum - Voyager is wel leuk moet ik toegeven
quote:ik vind op een feest dat er inderdaad een opbouw moet zijn. Eerst even lekker een biertje pakken, een beetje aftasten en dan komen de hardere nummers geleidelijk aan en voel je je geleidelijk aan op je gemak
Op dinsdag 10 februari 2004 22:30 schreef Junglist4Real het volgende:[..]
Vind een rustige opbouw op een feest erg belangrijk, maar ik vind indd het hardere stuiterwerk toch wel het leukste.
Als ik thuis D&B draai vind ik het rustigste werk het beste.
[off-topic]ik moet na al die jaren nog steeds een mengpaneel met toonregeling per kanaal. Dat heb ik nog steeds niet [/off-topic]
Ed Rush & Optical - Bleep Bleep
quote:Dat vind ik met je mee.
Op woensdag 11 februari 2004 10:58 schreef Rock-shocker het volgende:
hmm dat heb ik ook wel ja.
ik vind dat dieselboy naar nederland moet komen!
* Sjoewe is benieuwd of hij over Panacea heen kan komen...
quote:Heb op de bassdrive chat gelezen dat Dieselboy ergens in Maart naar Belgie komt (een plaats naast Antwerpen, ben de naam ff kwijt). Heb er alleen zelf nog niets over kunnen vinden, dus maybe bullshit. En je moet een trip naar Belgie er natuurlijk voor over hebben...
Op woensdag 11 februari 2004 10:58 schreef Rock-shocker het volgende:
hmm dat heb ik ook wel ja.
ik vind dat dieselboy naar nederland moet komen!
Oh ja, die MC Tali mag ook wel eens in Tivoli langskomen, best een leuk vrouwtje
heb nog eens na geinformeerd over de demo tracks die ze toen hebben uitgezonden.
spijtig genoeg gaan die nooit op plaat uitkomen
echt zondeeeee
zitten zulke vette nummer bij
quote:Vind The Creeps toch net ietsje beter!
Op woensdag 11 februari 2004 19:19 schreef reem het volgende:
Leuke dingetjes gekocht:Wormhole LP
quote:als dat eens waar zou zijn, heb ik dat er best voor over
Op woensdag 11 februari 2004 15:02 schreef H4ze het volgende:[..]
Heb op de bassdrive chat gelezen dat Dieselboy ergens in Maart naar Belgie komt (een plaats naast Antwerpen, ben de naam ff kwijt). Heb er alleen zelf nog niets over kunnen vinden, dus maybe bullshit. En je moet een trip naar Belgie er natuurlijk voor over hebben...
quote:Die heb ik nog niet, ook een keertje kopen. Al was het maar om PACMAN.
Op woensdag 11 februari 2004 19:20 schreef mrcool het volgende:Vind The Creeps toch net ietsje beter!
quote:ez rollers rs2000 vocal mix!
Op woensdag 11 februari 2004 20:41 schreef DJ_Robbie het volgende:
E-Z Rollers - Tough at the Top (DJ SS Remix)
quote:Oh Yeah
Op woensdag 11 februari 2004 20:42 schreef reem het volgende:[..]
ez rollers rs2000 vocal mix!
E-Z Rollers zijn sowieso mijn favoriet in de dnb scene
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:30 schreef Junglist4Real het volgende:[..]
Vind een rustige opbouw op een feest erg belangrijk, maar ik vind indd het hardere stuiterwerk toch wel het leukste.
Als ik thuis D&B draai vind ik het rustigste werk het beste.
quote:ik heb nog het origineel 12", maar vind hem een beetje saai (zonder vocals en zo'n kale beat) De B-kant is veel beter (harder, zwaarder creatiever) moet effe kijken hoe die heet (en hoe die ook weer klinkt. Is alweer tijden geleden dat die op de tafel draaide
Op woensdag 11 februari 2004 20:41 schreef DJ_Robbie het volgende:
E-Z Rollers - Tough at the Top (DJ SS Remix)
Lol Party Animal, Menthol Theo, 2 unlimited whehehe, ik zit ff te 'genieten' van al deze belachelijkheid...
quote:Toch vind ik Charly Lownoise & Mental Theo 'Live at London' een goed nummer blijven (die van thunderdome 6
Op donderdag 12 februari 2004 08:54 schreef Sjoewe het volgende:
GoodmorningWhehe, ik heb een cd gebakken (en gedownload) voor het school carnaval, thema Oud & Fout
Lol Party Animal, Menthol Theo, 2 unlimited whehehe, ik zit ff te 'genieten' van al deze belachelijkheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |