abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:42:37 #1
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850191
Laten we hier maar verder gaan want het laatste woord is er nog niet over uit.....
pi_16850209
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:42 schreef heiligboontje het volgende:
Laten we hier maar verder gaan want het laatste woord is er nog niet over uit.....
nav Zijn DJ s oplichters?

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 15:44]

[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_16850217
Kijk, dit is een duidelijkere titel
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_16850249
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:43 schreef hp22 het volgende:
Kijk, dit is een duidelijkere titel
en ook zo'n duidelijke OP, waar de hell gaat dit over?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16850251
quote:
Met de denon's uit het vorige topic kun je ook gewoon mixen.
Dus als je die hebt zien staan wil het zeggen dat ze misschien ook wel een NIET een vooraf opgenomen mix afspelen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16850253
quote:
Oke op deze vraag wil ik METEEN een antwoord hebben, want dat heb ik bijna nergens gekregen van je. Waar staat die minidisc speler??
pi_16850275
vorige topic: Zijn DJ s oplichters?
'And I called your name,
pi_16850293
Ok, kan voor de duidelijkheid de TS nog even zijn mening kort en krachtig vermelden.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:45:36 #9
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850301
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dus als je die hebt zien staan wil het zeggen dat ze misschien ook wel een NIET een vooraf opgenomen mix afspelen

Misschien ja.....heel misschien.....
pi_16850335
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Naar mijn weten wordt er alleen altijd een dual CD player gebruikt van Denon.... geen MD. Zou ook wel beetje te gek worden

3x Technics
2x MD
2x CD

pi_16850385
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Oke op deze vraag wil ik METEEN een antwoord hebben, want dat heb ik bijna nergens gekregen van je. Waar staat die minidisc speler??

dinsdag 3 februari 2004 @ 15:47:51 #12
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850391
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:45 schreef m-kay het volgende:
Ok, kan voor de duidelijkheid de TS nog even zijn mening kort en krachtig vermelden.
Dat de DJ's die ik heb gehoort op de grote Hardstyle party's. dat ik die verdenk van playback. Oftewel.....ze laten hun sequensers lopen en sommigen, Mondello bijvoorbeeld, die er irritant doorheen lopen te scratchen. That's my point.....
pi_16850394
Normale opstelling:

3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_16850424
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef m-kay het volgende:
Normale opstelling:

3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600

Inderdaad
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:49:02 #15
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850429
quote:
Normale opstelling:

3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600

En die Technics staan er voor de show. Voor het gros althans....
pi_16850438
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Dat de DJ's die ik heb gehoort op de grote Hardstyle party's. dat ik die verdenk van playback. Oftewel.....ze laten hun sequensers lopen en sommigen, Mondello bijvoorbeeld, die er irritant doorheen lopen te scratchen. That's my point.....

Een sequencer is slechts een apparaat waar je noten kan invoeren. Hiermee kunnen bepaalde sounds uit bijvoorbeeld samplers gehaald worden. Hiermee zou je dus een ritme kunnen creeëren welke je op de achtergrond laat meelopen. Een erg standaard gebruik in de hiphop wereld dacht ik...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:49:58 #17
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_16850451
quote:
Waar gaan we mee verder daan???
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:50:06 #18
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850467
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Oke op deze vraag wil ik METEEN een antwoord hebben, want dat heb ik bijna nergens gekregen van je. WAAR staat die minidisc speler??

dinsdag 3 februari 2004 @ 15:51:08 #20
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850489
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:49 schreef edje34 het volgende:

[..]

Waar gaan we mee verder daan???

Met mij te overtuigen dat die Hardstyle DJ's ALLEMAAL platen gebruiken en dat DAT hun muziek is en geen electronica of andere digitale spullen
pi_16850493
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:50 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

plaatje

Ja dat weet ik, ik werk ermee Waar staan ze in de DJ set??

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 15:52]

pi_16850514
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:49 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

En die Technics staan er voor de show. Voor het gros althans....

Blijven volhouden...
Ik heb hier thuis een DVD van Johan Gielen @ Trance Energy. Kan je schakelen tussen zaalgeluid en hetgeen hij hoort op z'n koptelefoon.
Manier van mixen is bij hardstyle DJ's exact hetzelfde.
bijna dan...ik vergelijk het hier wel met Johan Gielen..
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:52:08 #23
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_16850529
Weet je wat ik lame vind?
Djs die hun set thuis van a tot z voorbereiden (dus precies weten wat ze gaan draaien door de plaatjes op een rijtje te zetten).

Enkele aanknopingspunten of uit ervaring die platen combineren is wat anders

"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_16850595
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Met mij te overtuigen dat die Hardstyle DJ's ALLEMAAL platen gebruiken en dat DAT hun muziek is en geen electronica of andere digitale spullen

Nou plaats je hier niets meer, ga je eerst het vorige Zijn DJ s oplichters? topic, lees je daar de reacties van anderen en geef je daar antwoord op....
pi_16850618
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef m-kay het volgende:

[..]

Blijven volhouden...
Ik heb hier thuis een DVD van Johan Gielen @ Trance Energy. Kan je schakelen tussen zaalgeluid en hetgeen hij hoort op z'n koptelefoon.

Hey, das kewl, welke is dat, van 2003?
pi_16850626
quote:
Normale opstelling:

3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600

Die ja...

of Dateq XTC, mixer wil wel eens wisselen natuurlijk...

Maar ik vraag me af of de topicstarter te overtuigen is.. ik kan wel aan gaan wijzen van, kijk nu pakt ie een plaat uit zijn tas, kijk nu doet ie dat schuifje ophoog.. maar als dan als tegenargument gebruikt wordt dat het geluid dat je hoort al op de MD staat... hmm

Misschien als ik zodra er een plaat uit de tas gehaald wordt ik al kan zeggen welke dat wordt en hoe ie klinkt.. maar dan zou ik het goed moeten kunnen zien

Lijkt me niet haalbaar... gewoon zelf goed opletten... kijk wanneer die schuif opengaat, luister of je er een andere plaat bijhoort, en of de andere weg is zodra die andere schuif dichtgaat... dat zou ook wel HEEL erg veel oefening vereisen als je dat synchroon wilt laten lopen met een vooraf opgenomen mix

pi_16850653
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:54 schreef hp22 het volgende:

[..]

Hey, das kewl, welke is dat, van 2003?

Ja, bij de TE compilatie.
pi_16850712
Ik heb nog genoeg vragen:

-Waar staat die MD speler in de DJ-booth? (de positie dus)
-Zijn er nooit foutjes te bespeuren in het werk van SMM?
-Heb ik ooit gezegd dat ze alles van plaat draaien?
-Wat vind je van het argument dat ze misschien de set tapen (al klinkt dat ook dom)
-Wat vind je van het argument dat ze alleen demo's oid laten horen via die MD speler? (Demo's komen wel meestal binnen op CD trouwens)

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 15:58]

pi_16850739
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:54 schreef Jape het volgende:

[..]

Lijkt me niet haalbaar... gewoon zelf goed opletten... kijk wanneer die schuif opengaat, luister of je er een andere plaat bijhoort, en of de andere weg is zodra die andere schuif dichtgaat... dat zou ook wel HEEL erg veel oefening vereisen als je dat synchroon wilt laten lopen met een vooraf opgenomen mix

Dat bedoel ik. Ik zou verder ook geen reden weten waarom DJ's duizenden euro's krijgen voor een paar uurtjes nep-draaien.

Verder is een vooropgenomen set natuurlijk een no-go. Stel dat het publiek het geen reet aan vindt, dan zul je toch iets anders moeten gaan draaien. Beetje lastig inspelen op dit soort dingen als het vantevoren opgenomen is.

pi_16850779
wat een onzin dit

DJ Luna kwam in escape hier in veenendaal, (klein poep zaaltje) voor 150 man draaien, hij nam uiteraard platen tas mee, en je zag gewoon dat hij de ene nummer na de ander in elkaar mixde, en maakte daarbij ook kleine foutjes, dus het is geen oplichterij

You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_16850796
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:58 schreef m-kay het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Ik zou verder ook geen reden weten waarom DJ's duizenden euro's krijgen voor een paar uurtjes nep-draaien.

Verder is een vooropgenomen set natuurlijk een no-go. Stel dat het publiek het geen reet aan vindt, dan zul je toch iets anders moeten gaan draaien. Beetje lastig inspelen op dit soort dingen als het vantevoren opgenomen is.

Nee want met die Denon MD spelers die er niet staan kan je ook mixen hoor, pitch gelijk stellen etc.... Pak je gewoon je 2e MD die je die avond ervoor gemixt hebt thuis....

[/sarcastisch]

pi_16850821
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:59 schreef Metal_drums het volgende:
wat een onzin dit

DJ Luna kwam in escape hier in veenendaal, (klein poep zaaltje) voor 150 man draaien, hij nam uiteraard platen tas mee, en je zag gewoon dat hij de ene nummer na de ander in elkaar mixde, en maakte daarbij ook kleine foutjes, dus het is geen oplichterij

Ja maar het is alleen bij SuperMarcoMay als ik de TS goed begrijp...
pi_16850855
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:53 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Nou plaats je hier niets meer, ga je eerst het vorige Zijn DJ s oplichters? topic, lees je daar de reacties van anderen en geef je daar antwoord op....

Hij geeft hier wel gehoor aan
pi_16850859
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:00 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Nee want met die Denon MD spelers die er niet staan kan je ook mixen hoor, pitch gelijk stellen etc.... Pak je gewoon je 2e MD die je die avond ervoor gemixt hebt thuis....

[/sarcastisch]

Ik vermoedt wel dat Paul van Dyk het zo doet, of dat hij een robot is. Die man draait té goed en té foutloos. .
pi_16850922
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:02 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik vermoedt wel dat Paul van Dyk het zo doet, of dat hij een robot is.

Ik denk dan het 2e
pi_16850934
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:57 schreef DJ_Fritz het volgende:
. . .

Die vraag hoeft niet beantwoord te worden. .

pi_16850951
Oh en je was bij 5 grote feesten geweest zei je? Welke waren dat ook alweer?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:06:37 #38
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16850994
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef m-kay het volgende:

[..]

Blijven volhouden...

Trance Energie!!!
Ik heb het over Hardstyle DJ's, en niet mensen zoals Gielen
pi_16851002
Ik heb deel 2 niet meer gelezen, maar als heiligboontje ook op Qlimax03 was, heb je dan pavo (ik meen dat het bij hem was) niet gehoord ofzo? Op een gegeven moment stond heel het gelredome stil omdat een plaat een dikke 2 sec oversloeg.

En heb je zelf wel gekeken naar die beamers toen bij Qlimax? Lijkt me stug dat bv Mondello precies hetzelfde kan scratchen als dat hij van tevoren heeft gedaan..

Kortom, er zullen heus wel dj's zijn die het doen, maar als bij een groot feest een grote Dj zoiets doet is het baai baai, zwaai zwaai..

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:08:24 #40
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16851052
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:59 schreef Metal_drums het volgende:
wat een onzin dit

Kan zijn......maar ik had het over de grotere events zoals Qlimax....
Luna heb ik ook gezien maar wereklijkwaar niet wat ie toen live deed.
Misschien in de hele kleine zalen draaien ze platen, voor zover ik het kan zien op grotere events gebruiken ze sequensers
pi_16851081
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:06 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Trance Energie!!!
Ik heb het over Hardstyle DJ's, en niet mensen zoals Gielen

Ik heb stukjes van Max B. Grant en Pavo meegemaakt @ TE. Ik vond het teringherrie, maar het was duidelijk LIVE gemixt.
pi_16851082
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:08 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

voor zover ik het kan zien

Juist ja, en misschien heb je het niet zo goed gezien. .
pi_16851124
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:08 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Kan zijn......maar ik had het over de grotere events zoals Qlimax....
Luna heb ik ook gezien maar wereklijkwaar niet wat ie toen live deed.
Misschien in de hele kleine zalen draaien ze platen, voor zover ik het kan zien op grotere events gebruiken ze sequensers

*zucht*

Uit een sequencer komt geen geluid. Slechts een apparaat dat MIDI informatie verstuurd en daarmee andere apparaten aanstuurt.

dinsdag 3 februari 2004 @ 16:11:11 #44
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16851140
quote:
dat zou ook wel HEEL erg veel oefening vereisen als je dat synchroon wilt laten lopen met een vooraf opgenomen mix
Weet jij wat die top dj's thuis hebben staan aan spullen?
Technoboy bijvoorbeeld is producer......dus dat een koud kunstje
pi_16851190
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:09 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Juist ja, en misschien heb je het niet zo goed gezien. .

http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/7143/main/58735.jpg

Terwijl ik op de antwoorden wacht nog maar even een foto van de man in kwestie, ik geef toe die MD speler is lastig te zien op de foto hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 16:13]

pi_16851207
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:02 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik vermoedt wel dat Paul van Dyk het zo doet, of dat hij een robot is. Die man draait té goed en té foutloos. .

PvD? Dat is toch een alien?

pi_16851218
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:11 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Produceren is iets heel anders als draaien. Kan je het ene wil dat niet gelijk zeggen dat je het andere ook kan.
Kortom, producer zijn of niet heeft er geen ruk mee te maken.
pi_16851234
quote:

[..]

ff vraagje tussendoor?? Wat voor pillen heb jij genomen???

Luister is ff naar de set van Max-B-Grant @ Qlimax.... EN vertel me dan nog eens dat het NIET live is...

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:14:18 #49
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16851259
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:05 schreef SuperUli het volgende:
Oh en je was bij 5 grote feesten geweest zei je? Welke waren dat ook alweer?
Intenze Rijnhal Arnhem
Qlimax Gelredome Arnhem
Impulz den Bosch
Qlub Tempo 31 december HMH Amsterdam
Trip to dreamland Utrecht

En over twee weken naar Hard Bass in Zoetermeer
En natuurlijk naar Sensation Black in juli
En naar Scantraxx en In-Control

pi_16851268
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n eigenwijs iemand van ong. 50 gesproken/ontmoet/gezien/geroken
pi_16851298
quote:

[..]

Als het zo een koud kunstje is om alles synchroon te doen, dan kun je dus net zo goed live mixen.
'And I called your name,
pi_16851334
Misschien kan TS ons vertellen hoe wel hem _WEL_ kunnen overtuigen?!?
pi_16851344
quote:

-Wat vind je van het argument dat ze misschien de set tapen (al klinkt dat ook dom)
-Wat vind je van het argument dat ze alleen demo's oid laten horen via die MD speler? (Demo's komen wel meestal binnen op CD trouwens)

Ik blijf dit qouten totdat ik antwoord heb, alleen op vraag 1 al, wacht ik al 4 pagina's

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 16:17]

pi_16851359
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Als het zo een koud kunstje is om alles synchroon te doen, dan kun je dus net zo goed live mixen.

*pats*

Die zit! .

pi_16851424
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:14 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Intenze Rijnhal Arnhem
Qlimax Gelredome Arnhem
Impulz den Bosch
Qlub Tempo 31 december HMH Amsterdam
Trip to dreamland Utrecht

Mag ik je dan vragen wat je in hemelsnaam van mixen etc. weet?
pi_16851461
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:17 schreef m-kay het volgende:

[..]

*pats*

Die zit! .

pi_16851550
quote:

[..]

*pats*

Die zit! .

* DJ_Fritz pakt "'T is stil aan de overkant" weer eens uit de kast en doet hem in zijn MD-player
pi_16851587
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:22 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

* DJ_Fritz pakt "'T is stil aan de overkant" weer eens uit de kast en doet hem in zijn MD-player

* m-kay doet hetzelfde maar zet de pitch op +16% en mixt er een hardstyle beat onder vanuit zijn sequencer. .
pi_16851613
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:22 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Wel live mixen hè!
pi_16851624
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:22 schreef m-kay het volgende:

[..]

* m-kay doet hetzelfde maar zet de pitch op +16% en mixt er een hardstyle beat onder vanuit zijn sequencer. .

pi_16851670
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:16 schreef m-kay het volgende:
Misschien kan TS ons vertellen hoe wel hem _WEL_ kunnen overtuigen?!?
pi_16851726
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:22 schreef m-kay het volgende:

[..]

'And I called your name,
pi_16851775
quote:

Of TS is ff pissen of ik moet het antwoord op deze vragen schuldig blijven
pi_16851800
Jammer dat ik die plaat niet heb, anders had ik een poging gewaagd.
pi_16851890
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:26 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Of TS is ff pissen of ik moet het antwoord op deze vragen schuldig blijven

Nee, die vragen halen zijn stelling onderuit, dus daar kan hij geen antwoord op geven. Snap dat dan
'And I called your name,
pi_16851899
Ik vind het wel jammer, ben mede dankzij HeiligBoontje m'n halve middag doorgekomen, nog bedankt daarvoor
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:30:23 #67
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16851916
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:01 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ja maar het is alleen bij SuperMarcoMay als ik de TS goed begrijp...

Nee hoor.....bij het gros wat ik heb gezien en gehoort....
pi_16851933
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:29 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee, die vragen halen zijn stelling onderuit, dus daar kan hij geen antwoord op geven. Snap dat dan

Oh tuurlijk, niet aan gedacht , das optie 3 dan....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:31:15 #69
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16851947
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:29 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik vind het wel jammer, ben mede dankzij HeiligBoontje m'n halve middag doorgekomen, nog bedankt daarvoor
Ik zou je weken thuis kunnen houden met interressante stuff....
Maar nu eerst dit probleem....
pi_16851967
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:30 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Nee hoor.....bij het gros wat ik heb gezien en gehoort....

Wow, je bent terug, antwoord ff op m'n vragen wil je...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:31:50 #71
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16851971
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:15 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En dat gebeurt dus niet
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:32:40 #72
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852006
quote:

[..]

*pats*

Die zit! .

Die zit? Wat zit?
Dat die DJ's in hun studio's alles van te voren opnemen?
pi_16852009
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:31 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Nou zo'n zinloos leven heb ik nou ook weer niet (al zou je dat aan de hand van dit topic wel haast denken )
pi_16852023
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:31 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Beantwoord eerst de vragen van Fritz even, dan hebben we weer wat discussie-punten.
'And I called your name,
pi_16852050
dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 16:34]

pi_16852055
Wel jammer, iedereen quote je behalve mij en m'n vragen
pi_16852091
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:33 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Beantwoord eerst de vragen van Fritz even, dan hebben we weer wat discussie-punten.

, aub, please!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:36:16 #78
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852143
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:18 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Mag ik je dan vragen wat je in hemelsnaam van mixen etc. weet?

Ik weet van mixen heel veel af.
Ik heb je gezegt dat ik 23 jaar musicus ben geweest.
Als je bedoelt wat ik weet van platen mixen......daar moet ik je het antwoord schuldig blijven want daar weet ik weinig vanaf.
Ik heb wel workshop bezocht waar DJ's ( o.a. DJ Jean ) uitlegden hoe alles inelkaar steekt. Dat dan weer wel.....
Maar zelf weet ik niet veel van mixen van platen af.
Maar het gaat er niet om of ik er iets van weet, het gaat erom dat het gros de zaak loopt te besotemieteren.....oftwel.....playback draaien....met sequensers......
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:36:47 #79
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852161
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:34 schreef DJ_Fritz het volgende:
Wel jammer, iedereen quote je behalve mij en m'n vragen
Ik quote iedereen.....zou niet weten hoe het anders moet.....
pi_16852189
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:36 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik weet van mixen heel veel af.
.
Als je bedoelt wat ik weet van platen mixen......daar moet ik je het antwoord schuldig blijven want daar weet ik weinig vanaf.

Juist, ja.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:38:24 #81
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852222
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:34 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

, aub, please!

Dan moet je de topics nog maar eens doorlopen want ik heb je die URL allang gegeven
pi_16852244
quote:

Nog maar een keer dan, zijn ze zo moeilijk ja?
pi_16852304
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:38 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Dan moet je de topics nog maar eens doorlopen want ik heb je die URL allang gegeven

Wat nou URL? Ik lees wel, JIJ (of U?) leest niet goed! IK heb zelfs aangegeven dat ik die spelers niet hoef te zien van een plaatje, want ik werk ermee... En IK heb je nou al 6 keer dezelfde vraag gesteld, waar JIJ overheen skipt...
pi_16852306
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:38 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Die vragen van Fritz, NU!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:41:14 #85
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852331
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:37 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Juist, ja.

Rest ook gelezen??????
Je loopt nou gewoon stukken eruit te quoten die jou wel bevallen.
IK HEB WORKSHOPS BEZOCHT!!!!!
IK HEB HET MET EIGEN OGEN GEZIEN!!!
OOK OP DE FRANFURTER MESSE!!!!!
DJ'S AAN HET WERK.....

Dus ik WEET dat er DJ's live platen draaien....
Ik heb het over die hardstyle dj's die IK heb gezien!
En wat ik heb gezien en gehoort heeft dat niets te maken met platen maar met digitale tracks......( m.u.v. een enkele dj zoals Mondello, Darkraver....)

pi_16852346
Sjonge, jonge tis dat ik echt niets beters te doen heb vandaag! Ik hoop dat ik hiermee vanavond één persoon geholpen heb, is het niet voor niets geweest...
pi_16852403
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:41 schreef heiligboontje het volgende:

[..]
geschreeuw

Ik lees alles, alleen het antwoord op m'n vragen heb ik nog nergens gezien... Beetje kinderachtig voor iemand van ong. 50
pi_16852443
Heiligboontje, als je niet de antwoorden van Fritz punt per punt beantwoord, dan stoppen wij allemaal met deze discussie. Want dat gaat zo niet op deze manier.
'And I called your name,
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:45:02 #89
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852481
Ik weet niet meer zo wie dat heeft gezegt maar:
Ik heb een track gedownload van Derb. Nummer heet ook Derb.
Heeft niets te maken met Hardstyle.....voorlopertje misschien maar beslist geen HArdstyle
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:46:07 #90
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852535
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Heiligboontje, als je niet de antwoorden van Fritz punt per punt beantwoord, dan stoppen wij allemaal met deze discussie. Want dat gaat zo niet op deze manier.
Hoezo?
Ik antwoord op alle vragen!
ik sluit niemand uit!
Hij vroeg mij om dat Denon geval. Die url heb ik allang reeds gegeven.....
pi_16852536
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:45 schreef heiligboontje het volgende:
Ik weet niet meer zo wie dat heeft gezegt maar:
Ik heb een track gedownload van Derb. Nummer heet ook Derb.
Heeft niets te maken met Hardstyle.....voorlopertje misschien maar beslist geen HArdstyle
Nee, klopt.

Die vragen. s.v.p.

pi_16852549
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:46 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik antwoord op alle vragen!
ik sluit niemand uit!
Hij vroeg mij om dat Denon geval. Die url heb ik allang reeds gegeven.....

quote:
Die.

Edit: Ik wil ze anders ook wel even nummeren, als dat makkelijker is.

pi_16852620
quote:

AUB En nou moet je ophouden met je GEBLAAT! Ik heb nooit om die URL gevraagd, ik heb aangegeven dat ze bestonden omdat JoepLemmens ernaar vroeg. Ik hoef daar geen plaatje van te zien, ik werk zelf met die dingen!!
pi_16852759
01. Waar staat die MD speler in de DJ-booth? (de positie dus)
02. Zijn er nooit foutjes te bespeuren in het werk van SMM?
03. Heb ik ooit gezegd dat ze alles van plaat draaien?
04. Wat vind je van het argument dat ze misschien de set tapen (al klinkt dat ook dom)
05. Wat vind je van het argument dat ze alleen demo's oid laten horen via die MD speler? (Demo's komen wel meestal binnen op CD trouwens)
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:53:11 #95
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852774
quote:
Vraag 1)
Die staan gewoon bij de draaitafels enwel eronder.
Bij Trip to dreamland stond ie onder de rechter draaitafel....
Althans, daar zag ik merendeel van de DJ's met hun schijfjes naar toe gaan en ze daar in een player stopten....

Vraag 2)
Nee, ik heb TOTAAL geen foutjes gehoord bij o.a. SMM, maar ook niet bij anderen....Enne, ik heb het over de events waar ik ben geweest. Misschien dat jij tracks hebt liggen die anders zijn, maar het gaat erom wat IK heb gehoort....dus als jij tracks hebt van bijv. SMM waar een duidelijke DJ fout inzit....laat maar komen dan( dus zal het wel aan mijn oren liggen he?)

Vraag 3)

Nee, dat heb jij niet gezegt.
Ik heb gezegt dat de DJ's GEEN platen draaien maar sequensers gebruiken ( uitzonderingen zijn er natuurlijk )

Vraag 4)
Demo''s gebruiken? Ze gebruiken alleen maar digitale samples en digitale tracks.....( uitzonderingen daargelaten )

Tevreden?

[Dit bericht is gewijzigd door heiligboontje op 03-02-2004 16:55]

pi_16852778
Sorry, kon het niet laten: 01-Zware_Jongens-Stil_aan_de_overkant-m-kay-crap-hardstyle-live-remix.mp3

Duidelijk wél live gemixt.

pi_16852844
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef m-kay het volgende:
Sorry, kon het niet laten: 01-Zware_Jongens-Stil_aan_de_overkant-m-kay-crap-hardstyle-live-remix.mp3

Hahaha
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:56:38 #98
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852874
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:55 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Hahaha

Wat moet ik met een dat-file????
pi_16852887
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Vraag 1)
Althans, daar zag ik merendeel van de DJ's met hun schijfjes naar toe gaan en ze daar in een player stopten....

Dat heet een CDJ-1000 en die staat voor de draaitafel. Onder de draaitafel staat nooit wat, hoogstens een stoeptegel.
quote:
Vraag 2)
Nee, ik heb TOTAAL geen foutjes gehoord bij o.a. SMM, maar ook niet bij anderen....( dus zal het wel aan mijn oren liggen he?)
Dan luister je niet goed of is SMM (wie dat ook mag zijn) gewoon een goede DJ.
quote:
Vraag 3)

Ik heb gezegt dat de DJ's GEEN platen draaien maar sequensers gebruiken ( uitzonderingen zijn er natuurlijk )

Normaals, uit een sequencer komt geen muziek. Wordt hoogstens gebruikt om een drumcomputer aan te sturen die voor meer percussie ofzo zorgt bij bep. nummers.
quote:
Vraag 4)
Demo''s gebruiken? Ze gebruiken alleen maar digitale samples en digitale tracks.....( uitzonderingen daargelaten )
Met alleen maar samples maar je geen nr. Digitale tracks lijkt me niets mis mee, of het nu vinyl, cd of MD is.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:57:50 #100
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16852910
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:55 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Hahaha

hahaha?
Geef maar eens antwoord op mijn antwoorden!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:57:58 #101
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16852911
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:56 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Wat moet ik met een dat-file????

renamen naar .mp3.
pi_16852920
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:57 schreef m-kay het volgende:

Dan luister je niet goed of is SMM (wie dat ook mag zijn) gewoon een goede DJ.

*kuch*

Super Marco May.

Een van de DJ's met een kut-techniek.

pi_16852939
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Vraag 1)

Vraag 2)
Nee, ik heb TOTAAL geen foutjes gehoord bij o.a. SMM, maar ook niet bij anderen....Enne, ik heb het over de events waar ik ben geweest. Misschien dat jij tracks hebt liggen die anders zijn, maar het gaat erom wat IK heb gehoort....dus als jij tracks hebt van bijv. SMM waar een duidelijke DJ fout inzit....laat maar komen dan( dus zal het wel aan mijn oren liggen he?)

Vraag 3)

Vraag 4)

Tevreden?

Antwoord 1: Ben benieuwd naar je foto's
Antwoord 2: Ik luister vrij weinig Hardstyle, weet alleen dat er in vrijwel elke set foutjes zitten en dat jij ze niet hoort, tja...
Antwoord 3: Dus die DJ's waar jij het over hebt, draaien HELEMAAL GEEN platen? Oh oke...en die MD's mixen ze wel aan elkaar ofwat??
Antwoord 4: Is het nou van MD afkomstig of digitaal opgeslagen??

En of ik tevreden ben?? Nee, vond het het 8x quoten van die vragen nog niet eens echt waard...

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 17:00]

dinsdag 3 februari 2004 @ 16:59:07 #104
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16852955
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef SuperUli het volgende:

[..]

*kuch*

Super Marco May.

Een van de DJ's met een kut-techniek.

Sorry, niet zo in de hardstyle thuis. .
pi_16852982
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:57 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

hahaha?
Geef maar eens antwoord op mijn antwoorden!

Beetje dimmen aub... Ik moet eerst alles 8 keer quoten en meneer de professor gaat mij vertellen dat ik snel moet zijn??
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:00:17 #106
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853004
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:43 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ik lees alles, alleen het antwoord op m'n vragen heb ik nog nergens gezien... Beetje kinderachtig voor iemand van ong. 50

Ik ben trouwens 47....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:03:02 #107
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853118
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef m-kay het volgende:

Door een TOP- Hardstyle DJ?
Kom effe zeg!

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:03:37 #108
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16853141
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:03 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Slechts ter uwer vermaak, heilige boon. .
pi_16853163
Sorry maar ik kan gewoon niet geloven dat er uberhaupt een MD-speler staat!

Je weet wel hoe die dingen eruit zien toch? MD --->

CD -->

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 17:05]

pi_16853172
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:03 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Zooooooooooooo dom!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:05:56 #111
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853222
quote:
Normaals, uit een sequencer komt geen muziek. Wordt hoogstens gebruikt om een drumcomputer aan te sturen die voor meer percussie ofzo zorgt bij bep. nummers.
Dit is de meest complete onzin wat ik ooit heb gehoort....
Wat klets je nou man....
Drumlines.....basslines.....alles kun je met een sequenser!!!
pi_16853253
DJs die faken, die zijn er binnen no-time uit. Net of de organistatie van een feest die uberhaupt achter de tafels wilt hebben.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:06:55 #113
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853256
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:04 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Zooooooooooooo dom!

Jij ben ZOOOOOOO naief!!!!
pi_16853273
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:05 schreef heiligboontje het volgende:
Ja maar hele voorgemixte livesets lijkt me wat lastiger
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:07:33 #115
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16853276
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:05 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Dit is de meest complete onzin wat ik ooit heb gehoort....
Wat klets je nou man....

Ja, besturen ja. Een sequencer zelf maakt geen geluid, verzend alleen maar MIDI informatie naar bijvoorbeeld een drumcomputer of synthesizer welke dan de geluiden maakt.
pi_16853330
TS, heb je dat vaker dat je in discussie gaat met een man of 8 die allemaal anders denken dan jij?
pi_16853350
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:06 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Jij ben ZOOOOOOO naief!!!!

enige naiviteit is bij jou iig niet te bespeuren.
MDs kunnen gebruikt worden, maar dan wel om te mixen...als een DJ een nieuwe productie zou hebben die nog niet uit is op vinyl kan ie die gerust op MD hebben. Maar een hele liveset komt niet voor.
pi_16853386
goed topic dusver

kga ff wat eten

pi_16853440
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:09 schreef T1andonly het volgende:

[..]

MDs kunnen gebruikt worden, maar dan wel om te mixen...als een DJ een nieuwe productie zou hebben die nog niet uit is op vinyl kan ie die gerust op MD hebben. Maar een hele liveset komt niet voor.

That's what I said... Maar dan nog twijfel ik of er ooit een MD speler wordt geplaatst op die feesten. Ik denk gewoon dat je de bediening van een CD speler van Denon hebt gezien, die zien er namelijk bijna hetzelfde uit...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:13:17 #120
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853517
[quote
Antwoord 1: Ben benieuwd naar je foto's
Antwoord 2: Ik luister vrij weinig Hardstyle, weet alleen dat er in vrijwel elke set foutjes zitten en dat jij ze niet hoort, tja...
Antwoord 3: Dus die DJ's waar jij het over hebt, draaien HELEMAAL GEEN platen? Oh oke...en die MD's mixen ze wel aan elkaar ofwat??
Antwoord 4: Is het nou van MD afkomstig of digitaal opgeslagen??

En of ik tevreden ben?? Nee, vond het het 8x quoten van die vragen nog niet eens echt waard...
[/quote]

Antwoord 1)
Bij Hard Bass zal ik foto's maken en dan zul je zien dat ze in de weer zijn met schijfjes.....en dat is geen vinyl....

Antwoord 2) Dus jij komt niet op Hardstyle party's.....dus in feite loopt je dus maar wat te kletsen of te referenren naar een andere styl waarin dat niet gebeurt. Moet je toch eens een keertje gaan kijken als criticus en dan zul je het zelf zien.

Antwoord 3)
Er zijn DJ's, wat ik heb gezien en gehoort, die wel platen draaien maar dat is echt een enkeling. Ik heb het over het merendeel.....ik heb een vaag vermoeden dat ze helemaal niet mixen maar dat alles al vaststaat. Het enige wat doen is effe wat pitchen, bas wegdraaien, vol erin, beetje free-wheelen ok.....maar de complete basis staat volgens mij vast en ze lopen er een beetje omheem te mixen

Antwoord 4)

Is een MD niet digitaal dan????

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:13:54 #121
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853543
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:09 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan die wijsheid???
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:14:30 #122
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853575
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:03 schreef m-kay het volgende:

[..]

Slechts ter uwer vermaak, heilige boon. .

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:15:56 #123
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853637
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:11 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

That's what I said... Maar dan nog twijfel ik of er ooit een MD speler wordt geplaatst op die feesten. Ik denk gewoon dat je de bediening van een CD speler van Denon hebt gezien, die zien er namelijk bijna hetzelfde uit...

Laat het een CD-speler zijn. Ik sta er niet zo kort bij dat ik kan zien of het een cd-speler is of een MD-speler. Feit blijft dat het allemaal digitaal is en niks met platen te maken heeft
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:16:35 #124
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853663
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:06 schreef T1andonly het volgende:
DJs die faken, die zijn er binnen no-time uit. Net of de organistatie van een feest die uberhaupt achter de tafels wilt hebben.
Organisaties denken allemaal aan geld. En als de kudde het vreet.....so what?
pi_16853721
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik sta er niet zo kort bij dat ik kan zien of het een cd-speler is of een MD-speler.

Hoe weet je dan dat de tafels niet aangesloten zijn/er geen platen op liggen/er niet mee gewerkt wordt?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:18:52 #126
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853761
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:08 schreef DJ_Fritz het volgende:
TS, heb je dat vaker dat je in discussie gaat met een man of 8 die allemaal anders denken dan jij?
Ik praat uit ervaring mijn vriend.
En wie zijn die 8 man dan nog wel?
Critici's? Of ook mensen die kei-strak staan en het allemaal wel best vinden? Kudde-geest....
pi_16853772
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:13 schreef heiligboontje het volgende:
[quote
Antwoord 1)
Bij Hard Bass zal ik foto's maken en dan zul je zien dat ze in de weer zijn met schijfjes.....en dat is geen vinyl....

Antwoord 2) Dus jij komt niet op Hardstyle party's.....dus in feite loopt je dus maar wat te kletsen of te referenren naar een andere styl waarin dat niet gebeurt. Moet je toch eens een keertje gaan kijken als criticus en dan zul je het zelf zien.

Antwoord 3)
Er zijn DJ's, wat ik heb gezien en gehoort, die wel platen draaien maar dat is echt een enkeling. Ik heb het over het merendeel.....ik heb een vaag vermoeden dat ze helemaal niet mixen maar dat alles al vaststaat. Het enige wat doen is effe wat pitchen, bas wegdraaien, vol erin, beetje free-wheelen ok.....maar de complete basis staat volgens mij vast en ze lopen er een beetje omheem te mixen

Antwoord 4)

Is een MD niet digitaal dan????

1. Nee dat zijn CD's en ik gok dat we die foto's nooit te zien krijgen...
2. Ja ik klets uit m'n nek, vandaar dat ik al 1,5 topic met je meeblaat. Ik heb ook geen werk in deze business ofzo...
3. Tuurlijk je hebt gelijk, stom van me
4. Een MD is wel digitaal ja, maar ik vroeg me of of je nou MD's bedoeld of een ander opslagmedium

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:20:04 #128
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853816
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ja, besturen ja. Een sequencer zelf maakt geen geluid, verzend alleen maar MIDI informatie naar bijvoorbeeld een drumcomputer of synthesizer welke dan de geluiden maakt.

Precies....!
Heel goed opgelet.
Dus kom mij nou niet aan met percussions o.i.d
ALLES is aan te sturen met een sequenser
pi_16853820
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:18 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Of ook mensen die kei-strak staan en het allemaal wel best vinden? Kudde-geest....

Generaliseren, -10. .
pi_16853833
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:20 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Precies....!
Heel goed opgelet.
Dus kom mij nou niet aan met percussions o.i.d
ALLES is aan te sturen met een sequenser

Jij beweert net dat alles uit een Sequencer komt.
pi_16853840
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:18 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik praat uit ervaring mijn vriend.
En wie zijn die 8 man dan nog wel?
Critici's? Of ook mensen die kei-strak staan en het allemaal wel best vinden? Kudde-geest....

Lezen is moeilijk en nog meer blabla, ik verwacht dat jij binnen een uurtje mij foto's kan laten zien van een DJ-booth waar een MD-speler te zien is. Op elk groot feest worden immers talloze foto's gemaakt van de DJ's, lijkt me niet zo moeilijk dus.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:21:09 #132
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853849
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:19 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

1. Nee dat zijn CD's en ik gok dat we die foto's nooit te zien krijgen...
2. Ja ik klets uit m'n nek, vandaar dat ik al 1,5 topic met je meeblaat. Ik heb ook geen werk in deze business ofzo...
3. Tuurlijk je hebt gelijk, stom van me
4. Een MD is wel digitaal ja, maar ik vroeg me of of je nou MD's bedoeld of een ander opslagmedium

Waarschijnlijk waren het CD's.....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:21:36 #133
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16853867
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:20 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Generaliseren, -10. .

Wat zijn de achtergronden van die mensen dan??
pi_16853906
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Laat het een CD-speler zijn. Ik sta er niet zo kort bij dat ik kan zien of het een cd-speler is of een MD-speler. Feit blijft dat het allemaal digitaal is en niks met platen te maken heeft

OMFG Hier gaat de hele discussie over! CD-spelers staan namelijk WEL bij elke set en worden gebruikt voor demo's (zelfs gebrande CD's) MD-spelers moet jij mij nog laten zien...

Nou moet je niet nog verder gaan terugkrabbelen...

pi_16853932
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:21 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Wat zijn de achtergronden van die mensen dan??

Daar gaat het hier niet over, jij begint ineens ons als drugsverslaafden te bestempelen.
pi_16853953
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:21 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk waren het CD's.....

Ooooh....lezen lezen lezen... We hebben het de hele tijd over MD's met je, want ja dat wist je zeker die had je gezien. En nou zijn het opeens CD's Gekker moet het niet worden.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:27:47 #137
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854124
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:23 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ooooh....lezen lezen lezen... We hebben het de hele tijd over MD's met je, want ja dat wist je zeker die had je gezien. En nou zijn het opeens CD's Gekker moet het niet worden.

Jesus....gaan we nou muggeziften??????
Md's.....CD's.....wat was nou de topic?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:29:26 #138
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854174
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:22 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

OMFG Hier gaat de hele discussie over! CD-spelers staan namelijk WEL bij elke set en worden gebruikt voor demo's (zelfs gebrande CD's) MD-spelers moet jij mij nog laten zien...

Nou moet je niet nog verder gaan terugkrabbelen...

Dan zullen het wel CD-spelers zijn!
Simpel zat!
Gut gut gut....hij vind een foutje hoor.....kanp.....
Het gaat erom dat ze met digitale zaken bezig zijn en dat platen, bij Hardstyle, totaal op de achtergrond is gekomen.....
Foei!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:30:15 #139
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854198
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:23 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet over, jij begint ineens ons als drugsverslaafden te bestempelen.

Generaliseren -20
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:32:21 #140
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854266
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:23 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ooooh....lezen lezen lezen... We hebben het de hele tijd over MD's met je,

We hebben het ook steeds over CD's gehad
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:33:22 #141
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16854307
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:27 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Jesus....gaan we nou muggeziften??????
Md's.....CD's.....wat was nou de topic?

Het gebruik van CD's in een set is echt standaard tegenwoordig. Niet alles komt van vinyl af.
pi_16854335
Ben ik weer

Je ziet ze dus vaak CD'tjes erin en eruit doen.. wat ze met die CD'tjes doen is hetzelfde als ze met platen doen, alleen dan met nummers die nog niet op plaat geperst zijn...

Maar ik heb het al een paar keer gezegd.. ga er nou eens echt goed op letten, zie die DJ's die schuifjes open en dicht doen, en dat je vervolgens wat anders over de speakers hoort... dat zou wel heel erg te playbacken zijn

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:34:28 #143
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854346
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:33 schreef m-kay het volgende:

[..]

Het gebruik van CD's in een set is echt standaard tegenwoordig. Niet alles komt van vinyl af.

En ik beweer dat er maar ZEER weinig van vinyl komt!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:35:44 #144
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854384
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:34 schreef Jape het volgende:
Ben ik weer

Je ziet ze dus vaak CD'tjes erin en eruit doen.. wat ze met die CD'tjes doen is hetzelfde als ze met platen doen, alleen dan met nummers die nog niet op plaat geperst zijn...

Maar ik heb het al een paar keer gezegd.. ga er nou eens echt goed op letten, zie die DJ's die schuifjes open en dicht doen, en dat je vervolgens wat anders over de speakers hoort... dat zou wel heel erg te playbacken zijn

Je zou pop-musici eens moeten zien play-backen....
Zelfs de allergrootsten ter wereld maken zich daar schuldig aan. Dus waarom zij niet?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:37:13 #145
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16854431
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:34 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

En ik beweer dat er maar ZEER weinig van vinyl komt!

Sommige DJ's draaien alleen nog maar met CD. Ik noem een Ben Liebrand en een Laidback Luke.
Vaak worden promo's onder DJ's verpreid op CD, aangezien een lakkertje op vinyl nogal snel stuk gaat en gewoon veel geld kost. Kortom, dit wordt ineens een heel andere discussie. Namelijk, of je wel of niet met CD's mag draaien.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:37:47 #146
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854446
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:33 schreef m-kay het volgende:

[..]

Trouwens, je site is alleen voor leden?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:38:28 #147
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16854473
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:37 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Trouwens, je site is alleen voor leden?

Je kan je aanmelden.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:41:16 #148
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16854566
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:37 schreef m-kay het volgende:

[..]

Sommige DJ's draaien alleen nog maar met CD. Ik noem een Ben Liebrand en een Laidback Luke.
Vaak worden promo's onder DJ's verpreid op CD, aangezien een lakkertje op vinyl nogal snel stuk gaat en gewoon veel geld kost. Kortom, dit wordt ineens een heel andere discussie. Namelijk, of je wel of niet met CD's mag draaien.

Kijk aan....tref ik hier toch iemand die redelijk in mijn straatje praat.
Jij praat over sommige DJ's.....ik doe er een schepje bovenop.....ik verdenk het mereldeel van de top-Hardstyle DJ's dat die met digitale schijfjes werken....en dat de plaat bijzaak is geworden.....
Geen probleem mee hoor.....zeer zeker niet.....
Alleen laten mensen mij nou niet voordoen alsof die gasten puur van vinyl lopen te draaien!
Zoals DJ Frits loopt te beweren.....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:43:40 #149
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16854640
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:41 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Jij praat over sommige DJ's.....ik doe er een schepje bovenop.....ik verdenk het mereldeel van de top-Hardstyle DJ's dat die met digitale schijfjes werken....en dat de plaat bijzaak is geworden.....
Alleen laten mensen mij nou niet voordoen alsof die gasten puur van vinyl lopen te draaien!

Daar gaat de hele discussie niet over. Jij beweert dat de hele set vantevoren is opgenomen. Wij van niet.
Die CD's staat echt niets anders op dan op een vinyltje hoor. Alleen nu digitaal ipv. analoog.
pi_16854882
quote:

[..]

En nou moet je echt op gaan passen met die iets te grote mond van je anders haal ik er een modje bij die dit hele topic dichtgooit...

JIJ vraagt ONS of 'hardstyle DJ's' het hele mixen lopen te faken. Volgens jou wel, want zo zeg je, alles staat al op MD en wordt dus digitaal afgespeeld.

WIJ beweren van niet en geven aan dat er niet eens MD-spelers staan. JIJ beweert tot in den treuren dat dit wel zo is, want je hebt ze zelf gezien.

IK vertel bovendien dat ik best kan geloven dat sommige DJ's met CD of MD werken, omdat sommige nummers simpelweg nog niet op plaat staan!

En toen je het vragenlijstje van me beantwoord hebt, heb je zelf aangegeven dat ik nooit beweerd heb dat ze alleen van vinyl draaien. Ik heb altijd gezegd, vinyl & CD/MD. Al heb ik die MD-spelers nog nooit gezien en dat had jij ook verzonnen bleek later. Dus dat mag je editen!

Wat een loser ben jij zeg

pi_16854929
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:30 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Generaliseren -20

Je bent in je eentje. .
pi_16854971
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:32 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

We hebben het ook steeds over CD's gehad

Ik heb het vaak genoeg over CD's gehad ja omdat ik weet dat die gebruikt worden. Maar nee volgens jou waren het MD's
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:55:46 #153
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16854982
Laten we het wel gezellig houden heeren.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:56:46 #154
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855005
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:43 schreef m-kay het volgende:

[..]

Daar gaat de hele discussie niet over. Jij beweert dat de hele set vantevoren is opgenomen. Wij van niet.
Die CD's staat echt niets anders op dan op een vinyltje hoor. Alleen nu digitaal ipv. analoog.

Ok....Eerst wordt er beweert dat er uitsluitend vinyl wordt gedraait.
Dat is nu inmiddels teruggedraait door iedereen want nu wordt er ineens WEL met MD en CD gewerkt.....
En wat betreft het van te voren opgenomen....
Wat weet jij daar van? Hoe kom jij dan aan de wijsheid?
pi_16855031
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:29 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Dan zullen het wel CD-spelers zijn!
Simpel zat!
Gut gut gut....hij vind een foutje hoor.....kanp.....
Het gaat erom dat ze met digitale zaken bezig zijn en dat platen, bij Hardstyle, totaal op de achtergrond is gekomen.....
Foei!

Als dat de eerste fout was! We hebben zeker 8 pagina's over MD's gediscussieerd terwijl meneer eitgenlijk andere schijfjes bedoeld.
JA zoals ik al vaker heb gezegd ze zijn met digitale dingen bezig ja! CD's heten die schijfjes!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:58:07 #156
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855044
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:55 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ik heb het vaak genoeg over CD's gehad ja omdat ik weet dat die gebruikt worden. Maar nee volgens jou waren het MD's

Ik heb je toch gezegt dat het mij geen reet uit maakt!
Voor mij part gebruiken ze warp!!!
Het merendeel draait GEEN vinyl!!
pi_16855073
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:56 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ok....Eerst wordt er beweert dat er uitsluitend vinyl wordt gedraait.
Dat is nu inmiddels teruggedraait door iedereen want nu wordt er ineens WEL met MD en CD gewerkt.....

Oke wijsneus, jij gaat mijn post quoten waarin ik zeg dat er uitsluitend met vinyl gewerkt wordt. Ik wacht wel, heb ik vaker gedaan bij je...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:59:27 #158
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855083
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:57 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Als dat de eerste fout was! We hebben zeker 8 pagina's over MD's gediscussieerd terwijl meneer eitgenlijk andere schijfjes bedoeld.
JA zoals ik al vaker heb gezegd ze zijn met digitale dingen bezig ja! CD's heten die schijfjes!

Goed, vanaf nu afaan praten we over schijfjes.....DIGITALE schijfjes!!
En jij maar lullen over krasjes en platen die overslaan.....
pi_16855101
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:58 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik heb je toch gezegt dat het mij geen reet uit maakt!
Voor mij part gebruiken ze warp!!!
Het merendeel draait GEEN vinyl!!

Daar gaat het mij wel om, want DAAR hebben we pagina's lang over gediscusieerd
pi_16855130
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:59 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Goed, vanaf nu afaan praten we over schijfjes.....DIGITALE schijfjes!!
En jij maar lullen over krasjes en platen die overslaan.....

Ja jij gaat mij nog steeds niet beweren dat als je in een set platen hoort overslaan, die krassen op CD staan
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:02:48 #161
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855170
quote:

[..]

Dat kan ik beantwoorden met een wedervraag. Hoe weet JIJ dat het vantevoren opgenomen is.

Als ik een DJ bezig zie met schuiven, cd's en vinyl en het effect van zijn doen en laten hoor uit de boxen, neem ik aan dat het live is. Vooral omdat de meeste sets absoluut niet foutloos zijn. Ik heb gewoon geen reden aan te nemen dat het vantevoren opgenomen is.
Jij mag mij proberen te overtuigen dat dit wél zo is. En daarbij wens ik je succes. Je zal het nodig hebben.

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:03:08 #162
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855180
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:59 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Oke wijsneus, jij gaat mijn post quoten waarin ik zeg dat er uitsluitend met vinyl gewerkt wordt. Ik wacht wel, heb ik vaker gedaan bij je...

Het gata er niet om wat jij gezegt hebt...
Het gaat erom wat IK beweer.....
Dit was de topic dus!

Ik ga nogal regelmatig naar Hardstyle party's zoals Qlimax, Qlub-Tempo, Intenze, Impulz, Trip to Dreamland, enz. enz.
Nu ben ik nogal geinterreseerd in wat DJ's nou eigenlijk doen.
Ik heb gasten zoals TechnoBoy, Super Marco May, Dana, Pila, Pavo, Clubheadz, Luna, en noem maar op gezien.....en ook heel goed in de gaten gehouden wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn....
Ik kan me vergissen ofzo.....maar lopen die gasten niet gewoon met computers hun ding te doen? Volgens mij draait er gewoon een sequensers op de achtergrond en doen de DJ's geen ruk...
Die gasten lopen wel moielijk te doen met platen en draaitafels maar volgens mij is het allemaal nep. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:04:21 #163
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855200
Heiligboontje, wat is nu precies je punt? Dat DJ's nep bezig zijn omdat ze dingen zogenaamd vantevoren opnemen of dat men veel met CD's draait ipv vinyl?!?
pi_16855211
Man,het is alsof je tegen een muur praat. .
pi_16855216
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:03 schreef heiligboontje het volgende:

[..]
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Ja er waren genoeg mensen die je er iets over kunenn vertellen, maar luisteren is niet een van je sterkste kanten denk ik:
----------------------------------------------
Mijn post:

DJ's draaien misschien af en toe een leuke mix van een CD (want die CD spelers worden ook regelmatig gebruikt) maar het meeste doen ze toch echt live. Dit zodat ze kunnen reageren op het publiek, wat zo'n beetje het belangrijkste is tijdens het draaien.
Zoals al eerder gezegd, er gaat ook regelmatig iets fout, dus het moet wel live zijn.

Ik geef wel toe dat sommigen het er leuker willen laten uitzien en daardoor aan knopjes gaan draaien etc., terwijl dat voor het geluid soms weinig uitmaakt. Soort van showelement dus...

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:05:42 #166
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855232
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:02 schreef m-kay het volgende:

[..]

Dat kan ik beantwoorden met een wedervraag. Hoe weet JIJ dat het vantevoren opgenomen is.

Als ik een DJ bezig zie met schuiven, cd's en vinyl en het effect van zijn doen en laten hoor uit de boxen, neem ik aan dat het live is. Vooral omdat de meeste sets absoluut niet foutloos zijn. Ik heb gewoon geen reden aan te nemen dat het vantevoren opgenomen is.
Jij mag mij proberen te overtuigen dat dit wél zo is. En daarbij wens ik je succes. Je zal het nodig hebben.

Ik kan je alleen maar overtuigen om ZELF ens naar een Hardstyle party toe te gaan. En als je wel eens gaat, zeg dan welke dan ga ik ook en dan zal ik het je laten zien....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:06:24 #167
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855251
Heiligboontje, ze doen niets nép. Er is gewoon geen reden waarom ze dat zouden doen! Als ze nu een liveact zijn, zoals Underworld, dan is het logisch dat er bergen apparatuur staan. Maar als DJ mix je toch gewoon platen en cd's aan elkaar?! Niets meer en niets minder?!

Ik snap echt niet hoe je erbij komt dat het nep zou zijn. Alle argumenten die je tot nu toe gebruikt hebt zijn te verwerpen of tegen te spreken!

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:06:28 #168
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855253
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:04 schreef m-kay het volgende:
Heiligboontje, wat is nu precies je punt? Dat DJ's nep bezig zijn omdat ze dingen zogenaamd vantevoren opnemen of dat men veel met CD's draait ipv vinyl?!?
BEIDE!!
pi_16855255
quote:

[..]

Lees de eerste pagina's nog eens door. Eerst geef je aan dat er hele sets worden opgenomen, dat er dus niets live is. En later zeg je dat DJ's tegenwoordig meer CD's dan platen draaien. Is wel een heel andere discussie...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:07:39 #170
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855280
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:06 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

BEIDE!!

Dan is er één punt al opgelost, dat ze nl. gewoon ook met CD's draaien, naast vinyl. Dat is gewoon een feit een daar doe je niets tegen.
pi_16855284
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:06 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

BEIDE!!

Nou die eerste klopt niet, stap er maar vanaf.
pi_16855298
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:05 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik kan je alleen maar overtuigen om ZELF ens naar een Hardstyle party toe te gaan. En als je wel eens gaat, zeg dan welke dan ga ik ook en dan zal ik het je laten zien....

Ik heb er geen 40-60 euri voor over om m'n gelijk te krijgen als ik al weet dat ik het heb...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:08:40 #173
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855299
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:05 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om bij een party naar het doen en laten van een DJ te staren. Dan wil ik dansen en stampen.
Videobeelden zijn echter van harte welkom. .
pi_16855319
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:07 schreef m-kay het volgende:

[..]

Dan is er één punt al opgelost, dat ze nl. gewoon ook met CD's draaien, naast vinyl. Dat is gewoon een feit een daar doe je niets tegen.

Ja dat zei ik in mijn allereerste post al, das gewoon een feit, net zoals Laidback Luke alleen nog maar CD's draait. Dat staat gewoon vast.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:09:55 #175
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855334
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:06 schreef m-kay het volgende:
Heiligboontje, ze doen niets nép. Er is gewoon geen reden waarom ze dat zouden doen! Als ze nu een liveact zijn, zoals Underworld, dan is het logisch dat er bergen apparatuur staan. Maar als DJ mix je toch gewoon platen en cd's aan elkaar?! Niets meer en niets minder?!

Ik snap echt niet hoe je erbij komt dat het nep zou zijn. Alle argumenten die je tot nu toe gebruikt hebt zijn te verwerpen of tegen te spreken!

Schei nou toch uit man.....ben jij dan ook zo vreselijk naief?
Ik heb zelf gezien dat er helemaal geen platen op de tafels lagen en er toch een Hardstyle beat was waar je u tegen zegt....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:10:26 #176
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855347
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:08 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om bij een party naar het doen en laten van een DJ te staren. Dan wil ik dansen en stampen.
Videobeelden zijn echter van harte welkom. .

Zwak....uitermate zwak!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:10:40 #177
36461 Joppy
geen colaboy
pi_16855351
Ik heb het hele topic doorgelezen, zeer vermakelijk
TS schuift op van opgenomen sets op MD naar CD's die worden gebruikt.
Waarom zou een dj een set opnemen van te voren, dat is toch gewoon dubbel werk? want als je daar staat op een feest moet je het ook weer nadoen. En je kunt niet elk feest dezelfde set draaien.
En wat is er mis met het gebruik van cd's?, op die manier hoeven ze toch niet meer te wachten tot een nummer op plaat uit is. Dus eerder nieuwe muziek ipv steeds dezelfde platen

[Dit bericht is gewijzigd door Joppy op 03-02-2004 18:11]

Let the beat control your body!
pi_16855360
quote:

[..]

En edit deze onzin even, als jij even weg bent, maai ik je ook niet onderuit zonder geldige redenen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:11:15 #179
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855365
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:09 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ik heb zelf gezien dat er helemaal geen platen op de tafels lagen en er toch een Hardstyle beat was waar je u tegen zegt....

Ja, CD's liggen nu eenmaal niet op draaitafel maar zitten _in_ een cd-speler. Welke DJ's hebben we het nu eigenlijk over. Doe eens voorbeelden geven.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:11:59 #180
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855377
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:06 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Lees de eerste pagina's nog eens door. Eerst geef je aan dat er hele sets worden opgenomen, dat er dus niets live is. En later zeg je dat DJ's tegenwoordig meer CD's dan platen draaien. Is wel een heel andere discussie...

Dan moet je eens goed leren lezen!
Ik vertelde dat het MERENDEEL zich hier aan schuldig maakt!
ENKELE uitzondering daargelaten zoals Mondello wat ik zelf heb gezien!
pi_16855382
quote:

[..]

Ja die lui schamen zich ook niet voor het feit dat ze niet alle nummers op vinyl hebben en dus af en toe ook een bootleg vanaf CD (lees: digitaal schijfje) draaien
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:12:52 #182
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855398
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:10 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Zwak....uitermate zwak!

Niet constructief discussieren met non-argumenten en zonder voorbeelden is ook uitermate zwak. Om je gelijk te halen zul je toch met objectieve bewijzen moeten komen.
pi_16855401
quote:

Dan draaide de DJ op dat moment een track van een CD, heel goed mogelijk. En misschien daarna nog een, en nog een.. maar die worden wel stuk voor stuk ingemixt. En hoogstwaarschijnlijk zal de restv van de mix wel uit vinyl bestaan hoor.. al zijn er inderdaad wel DJ's die geen vinyl meer gebruiken.. maar dat is iets anders dan al zou alles vantevoren opgenomen zijn
pi_16855425
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:11 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Dan moet je eens goed leren lezen!
Ik vertelde dat het MERENDEEL zich hier aan schuldig maakt!
ENKELE uitzondering daargelaten zoals Mondello wat ik zelf heb gezien!

Ja en? Veranderd dat de discussie. Edit eerst maar eens die post van je voordat ik ook met onzin begin te blaten
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:15:05 #185
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855455
Ik ben 4-5 weken geleden naar Doetinchem geweest.
Daar was Hardstyles Doetinchem...
En inderdaad....daar waren amateur DJ's aan het draaien en die draaiden puur vinyl.....buiten kijf......ook zelf gezien en goed bekeken wat ze deden....
ik heb het hier niet over amateurtjes.....ik heb het over de groten der groten......die gebruiken zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.....en als je het niet gelooft? Prima....blijf lekker naief....
pi_16855465
IK ben blij dat Joppy, M-kay, Jape en SuperUli er hetzelfde over denken...
pi_16855499
Hardstyle is zo makkelijk te mixen (in verhouding) dat het niet logisch is dat er ook een complete set gebruikt word. Er word soms wel gemixed vanaf MD, maar meeste DJs prefereren nog altijd vinyl omdat dat een betere klank en diepe bassen geeft.

DJs die ik ken draaien vrijwel uitsluitend met vinyl, vooral hardstyle is dit echt goed te doen omdat het relatief makkelijk is om te mixen hierbij. Bij hardstyle kan de sfeer ook heel snel omslaan en daar kan een DJ die met vinyl draait dan makkelijk op inspringen.

Complete sets op MD komen niet voor in professionele DJwereldje. Als dat zou gebeuren is zo'n DJ er binnen no-time uit. Jan Wayne en Special D die zijn wel zo fake als maar wat zijn. Maar de mainstraim Hardstyle DJs draait met vinyl en die draaien ook echt.

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:17:29 #188
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855511
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:10 schreef Joppy het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, zeer vermakelijk
TS schuift op van opgenomen sets op MD naar CD's die worden gebruikt.
Waarom zou een dj een set opnemen van te voren, dat is toch gewoon dubbel werk? want als je daar staat op een feest moet je het ook weer nadoen. En je kunt niet elk feest dezelfde set draaien.
En wat is er mis met het gebruik van cd's?, op die manier hoeven ze toch niet meer te wachten tot een nummer op plaat uit is. Dus eerder nieuwe muziek ipv steeds dezelfde platen
Er zijn genoeg DJ's geweest die dezelfde sets draaiden als ergens anders daarvoor.....
En een set die maken ze thuis wel....why not?
Vergeet niet dat die jongens hier kapitalen mee verdienen. Dus reken er maar op dat die gasten spullen hebben waar je u tegen zegt. Dus meerdere sets klaar hebben liggen is geen enkel probleem.....zeker weten van niet......
( ik ga nu effe eten en ben met 15 min. terug, want jullie zijn nog niet klaar met mij )
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:18:23 #189
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16855537
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:16 schreef T1andonly het volgende:
Hardstyle is zo makkelijk te mixen (in verhouding) dat het niet logisch is dat er ook een complete set gebruikt word. Er word soms wel gemixed vanaf MD, maar meeste DJs prefereren nog altijd vinyl omdat dat een betere klank en diepe bassen geeft.

DJs die ik ken draaien vrijwel uitsluitend met vinyl, vooral hardstyle is dit echt goed te doen omdat het relatief makkelijk is om te mixen hierbij. Bij hardstyle kan de sfeer ook heel snel omslaan en daar kan een DJ die met vinyl draait dan makkelijk op inspringen.

Complete sets op MD komen niet voor in professionele DJwereldje. Als dat zou gebeuren is zo'n DJ er binnen no-time uit. Jan Wayne en Special D die zijn wel zo fake als maar wat zijn. Maar de mainstraim Hardstyle DJs draait met vinyl en die draaien ook echt.

Mag ik dit als totale onzin beschouwen?
pi_16855540
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:15 schreef heiligboontje het volgende:
En inderdaad....daar waren amateur DJ's aan het draaien en die draaiden puur vinyl.....buiten kijf......ook zelf gezien en goed bekeken wat ze deden....
ik heb het hier niet over amateurtjes.....ik heb het over de groten der groten......die gebruiken zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.....en als je het niet gelooft? Prima....blijf lekker naief....
Zei degene die na zoveel feiten nog steeds in z'n eigen standpunt gelooft...
Anyways... er zijn genoeg DJ's die puur vinyl draaien en er zijn ook DJ's die puur CD's draaien. Dat is niet het punt geloof ik. De discussie ging erover of een set opgenomen was ja of nee. Dat dacht jij namelijk omdat je die DJ's steeds met CD's in de weer zag.
Beste jongen, dat zijn dus demo's of bootlegs en geen complete thuis-opgenmomen sets! Discussie afgerond? Antwoord op je topicvraag is dit wel...
pi_16855569
quote:
Groten der groten, die MOETEN juist wel met vinyl werken, hun zijn HET voorbeeld voor die amateurtjes en die zijn ook niet achterlijk. Als je denkt dat je veel verstand hebt van sets moet je gewoon eens luisteren naar een vooraf opgenomen set zoals een megamix van sensation black 2003 én daarbij darkraver (live zoals het hoort) op sensation black 2003. Je hoort dat dus namelijk echt wel.

Met CD/MD zul je niet snel het effect van echt mixen kunnen bereiken. Maar ik heb wel veel respect voor DJs die kunnen mixen met cds/mds want dat is ook weer iets anders dan met vinyl vind ik

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:20:25 #192
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16855588
Ik kan je vertellen dat hardstyle mixen nu niet het toppunt van je talenten vergt. Ik draai zelf ook en zou niet weten waarom ik een set vantevoren zou opnemen. Dat zou het draaien uitermate saai maken en de kick zou wegzijn. Wat is er nu leuker dan de spanning voelen wanneer je voor een groot publiek staat. En door die spanning zo geconcentreerd gaat werken dat je wel goed moet draaien. prachtig toch!
pi_16855636
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:18 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

tuurlijk, jij mag dat, maar aangezien jij net doet of je er verstand van hebt geloof ik ook weinig van jou. Maar als je me met goede argumenten kunt overtuigen kom maar op.
Zeg maar een punt waarop je discussie wilt starten/verder gaan en dan kom ik en vele anderen met mij wel met argumenten.
pi_16855639
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:17 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Er zijn genoeg DJ's geweest die dezelfde sets draaiden als ergens anders daarvoor.....
Vergeet niet dat die jongens hier kapitalen mee verdienen. Dus reken er maar op dat die gasten spullen hebben waar je u tegen zegt. Dus meerdere sets klaar hebben liggen is geen enkel probleem.....zeker weten van niet......
( ik ga nu effe eten en ben met 15 min. terug, want jullie zijn nog niet klaar met mij )

Oh echt een muur luistert nog beter. Die jongens verdienen kapitalen ja, dat klopt, omdat ze in dat wat ze doen ook erg goed zijn! Waarom zouden ze dan opeens alles gaan tapen. Denk je nou werkelijk dat zo'n hardstyle DJ in het weekend of overdag thuis mixjes aan het maken is?? Al heb je bergen apparatuur, je kunt het niet sneller opnemen dan dat je het in real life afspeelt. Oftewel voor een setje van 4 uur ben je 4 uur bezig en als je op 2 plaatsen op een avond draait heb je het dus erg druk overdag thuis...

Nogmaals: je bent dit hele topic begonnen omdat je DJ's met CD's zag lopen niet beseffende dat dit wel eens nieuwe tracks konden zijn ipv hele sets... Is helemaal niet erg hoor, maar dat je dat niet toe durft te geven.

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:23:40 #195
36461 Joppy
geen colaboy
pi_16855654
quote:

[..]

Als ze enkele keren precies dezelfde sets zouden draaien, dan valt dat op. Kijk eens rond op internet, en je zult fora vinden waar sets tot in de treure worden besproken. Daar is het al een schande als de sets een beetje op elkaar lijken.
pi_16855657
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:18 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ja, en dan mag je er ook met argumenten bijkomen.
pi_16855682
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:23 schreef Joppy het volgende:

[..]

Als ze enkele keren precies dezelfde sets zouden draaien, dan valt dat op. Kijk eens rond op internet, en je zult fora vinden waar sets tot in de treure worden besproken. Daar is het al een schande als de sets een beetje op elkaar lijken.

Inderdaad.
pi_16855692
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:19 schreef T1andonly het volgende:

[..]
Met CD/MD zul je niet snel het effect van echt mixen kunnen bereiken. Maar ik heb wel veel respect voor DJs die kunnen mixen met cds/mds want dat is ook weer iets anders dan met vinyl vind ik

Mwa, ooit gedraaid met de CDJ-1000? Das bijna vinyl
pi_16855743
quote:

[..]

In principe zou ik jou nou ook compleet moeten zwartmaken en onzin over je gaan verspreiden, maargoed we zijn niet allemaal zo kinderlijk. Volgens mij zitten we hier echt te discussieren met iemand van 15

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 18:27]

pi_16855759
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:25 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Mwa, ooit gedraaid met de CDJ-1000? Das bijna vinyl

Ik vind cds/mds "statischer" ofzo maar het is daarbij wel leuk om ernaast wel te doen ja
pi_16855966
quote:

[..]

met die genoeg DJs bedoel jij waarschijnlijk Lady Dana die hield daar wel van, in de periode voor- en nadat haar cd uitkwam bij ID-T (ID-T presents vol.1). Lady Dana werd commercieler en ging dus platen draaien die kenmerkend werden voor haar.

Ze verdienen inderdaad veel geld, maar je moet wel bedenken dat ze ook veel geld in produceren en apparatuur steken. En ja ze hebben goede apparatuur, dat is logisch want waarom zouden ze met slechte platenspelers gaan kloten als ze die betere kunnen betalen.

Dat DJs sets "klaar hebben liggen" klopt soms ook wel. Ze heb van te voren al ongeveer bepaald wat ze gaan draaien. Dana is hier beste voorbeeld van denk ik.

Aangezien jij van hardstyle houd zul je haar wel kennen denk ik. Ze is niet goed hoor, technisch kan ze echt ronduit slecht zijn, maar ze maakt er wel een feest van. Ik heb haar zelfs een keer gezien dat ze gewoon een andere plaat instarte zonder ook maar te kijken of ze beetje gelijk liepen, gewoon keihard beuken.

DJs maken fouten en dat kun je horen.

pi_16856180
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:34 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Dat DJs sets "klaar hebben liggen" klopt soms ook wel. Ze heb van te voren al ongeveer bepaald wat ze gaan draaien. Dana is hier beste voorbeeld van denk ik.

Ja tuurlijk, maar dat branden ze niet op een CD'tje
pi_16856299
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:42 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

uiteraard niet maar dat doet hij wel voorkomen.
pi_16856370
Kwartiertje is al een tijdje om, maar goed we moeten ts de moeite geven om alles nog even goed te kunnen lezen...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 18:52:42 #205
36461 Joppy
geen colaboy
pi_16856438
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:50 schreef DJ_Fritz het volgende:
Kwartiertje is al een tijdje om, maar goed we moeten ts de moeite geven om alles nog even goed te kunnen lezen...
Misschien heeft hij ineens het licht gezien
pi_16856718
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:52 schreef Joppy het volgende:

[..]

Misschien heeft hij ineens het licht gezien

Dat gaat vanavond niet meer lukken...
pi_16856877
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:02 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Dat gaat vanavondde rest van z'n leven niet meer lukken...

En dat is toch al niet zo lang. .
pi_16856965
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:07 schreef SuperUli het volgende:

[..]

En dat is toch al niet zo lang. .

, we kunnen er ondertussen wel '3 kwartiertjes eten' van maken
pi_16857049
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:51 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

En nou moet je echt op gaan passen met die iets te grote mond van je anders haal ik er een modje bij die dit hele topic dichtgooit...

Modje verzoekt vriendelijk aan beide partijen om normaler op elkaar te reageren en niet te gaan dreigen naar elkaar toe met het optrommelen van modjes, danwel sluiten van topics.

Daarnaast is het natuurlijk wel zo netjes om met argumentatie te komen in een 'discussie' en opmerkingen niet af te doen met 'onzin' en dergelijke zonder daarbij in te gaan op de opmerking.

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:21:00 #210
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16857273
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:18 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Zei degene die na zoveel feiten nog steeds in z'n eigen standpunt gelooft...
Anyways... er zijn genoeg DJ's die puur vinyl draaien en er zijn ook DJ's die puur CD's draaien. Dat is niet het punt geloof ik. De discussie ging erover of een set opgenomen was ja of nee. Dat dacht jij namelijk omdat je die DJ's steeds met CD's in de weer zag.
Beste jongen, dat zijn dus demo's of bootlegs en geen complete thuis-opgenmomen sets! Discussie afgerond? Antwoord op je topicvraag is dit wel...

Feiten? Je hebt mij geen een feit kunnen geven!
Helemaal niets!

En dan gedoe met demo's en dj's die wel en die niet vinyl gebruiken beschouw ik ook als allemaal onzin.....
En de discussie is ABSOLUUT niet afgerond.......
Althans, niet voor mij. Als jij hem peert...prima.....maar ik blijf bij mijn punt TOTDAT iemand mij er van overtuigt dat het NIET zo is. En dat kan alleen als Technoboy of wie dan ook tegen mij zou zegge....kom dan maar eens naast mij staan......waar jij mee bezig bent is lucht....nooit geweest op dergelijke party's maar wel praten alsof ie alles weet.....

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:23:31 #211
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16857347
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:34 schreef T1andonly het volgende:

[..]

met die genoeg DJs bedoel jij waarschijnlijk Lady Dana die hield daar wel van, in de periode voor- en nadat haar cd uitkwam bij ID-T (ID-T presents vol.1). Lady Dana werd commercieler en ging dus platen draaien die kenmerkend werden voor haar.

Ze verdienen inderdaad veel geld, maar je moet wel bedenken dat ze ook veel geld in produceren en apparatuur steken. En ja ze hebben goede apparatuur, dat is logisch want waarom zouden ze met slechte platenspelers gaan kloten als ze die betere kunnen betalen.

Aangezien jij van hardstyle houd zul je haar wel kennen denk ik. Ze is niet goed hoor, technisch kan ze echt ronduit slecht zijn, maar ze maakt er wel een feest van. Ik heb haar zelfs een keer gezien dat ze gewoon een andere plaat instarte zonder ook maar te kijken of ze beetje gelijk liepen, gewoon keihard beuken.

DJs maken fouten en dat kun je horen.

Inderdaad.....DJ's maken fouten......zo heb ik dus afgelopen zaterdagavond/nacht in utrecht Dana ook de mist in gaan. Maar Dana staat ook bekend om het feit dat zij echt draait. Daar hoor je mij ook niet over.....ik heb het over andere dj's
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:24:20 #212
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16857364
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:42 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Of zoals jij wilt.....op een MD'tje
pi_16857381
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:21 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Feiten? Je hebt mij geen een feit kunnen geven!
Helemaal niets!

En dan gedoe met demo's en dj's die wel en die niet vinyl gebruiken beschouw ik ook als allemaal onzin.....
En de discussie is ABSOLUUT niet afgerond.......
Althans, niet voor mij. Als jij hem peert...prima.....maar ik blijf bij mijn punt TOTDAT iemand mij er van overtuigt dat het NIET zo is. En dat kan alleen als Technoboy of wie dan ook tegen mij zou zegge....kom dan maar eens naast mij staan......waar jij mee bezig bent is lucht....nooit geweest op dergelijke party's maar wel praten alsof ie alles weet.....

En jij komt ook niet met feiten, je beweert dingen gezien te hebben, maar telkens als je probeert hem uit te lullen, wordt je vastgezet op je eigen argumenten. Mail Technoboy maar eens, mail al die dj's maar eens, en vraag het hen gewoon.

Of beter nog, zal ik een VJ in een discotheek even vragen of hun mixjes allemaal van tevoren opgenomen zijn? .

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:24:55 #214
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16857384
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:50 schreef DJ_Fritz het volgende:
Het was een uitgebreider etentje dan wat ik had verwacht....sorrie hiervoor
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:25:50 #215
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16857411
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:09 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

, we kunnen er ondertussen wel '3 kwartiertjes eten' van maken

Gelijk ook maar even een DVD'tje gehaalt....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:27:46 #216
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16857461
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:13 schreef Seborik het volgende:

[..]

Modje verzoekt vriendelijk aan beide partijen om normaler op elkaar te reageren en niet te gaan dreigen naar elkaar toe met het optrommelen van modjes, danwel sluiten van topics.

Daarnaast is het natuurlijk wel zo netjes om met argumentatie te komen in een 'discussie' en opmerkingen niet af te doen met 'onzin' en dergelijke zonder daarbij in te gaan op de opmerking.

He, doe effe normaal zeg!
Wij zijn hier gewoon aan het discusieren/filosoferen over muziek. Als er dan een e.o.a. sukkel bij komt die begint te schelden moet je daar de groep niet voor op de kop geven maar die sukkel.....kom effe zeg.....
Ik heb me tot nu toe niet eenemale over de schreef geplaatst.
En als ik een opmerking onzin vind, die kant noch wal slaat, dan is het mijn recht om het als onzin te beschouwen....ik loop toch niet te schelden ofzo???
pi_16857514
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:27 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

En als ik een opmerking onzin vind, die kant noch wal slaat, dan is het mijn recht om het als onzin te beschouwen....ik loop toch niet te schelden ofzo???

Argumentloze trollerige opmerkingen worden niet gewaardeerd.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:31:17 #218
67464 m-kay
Halloooo!
pi_16857591
Ik begin dit steeds zinlozer te vinden. TS wil toch niet overtuigd worden. Ik laat het van mijn kant hierbij...
pi_16857750
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:27 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

He, doe effe normaal zeg!
Wij zijn hier gewoon aan het discusieren/filosoferen over muziek. Als er dan een e.o.a. sukkel bij komt die begint te schelden moet je daar de groep niet voor op de kop geven maar die sukkel.....kom effe zeg.....
Ik heb me tot nu toe niet eenemale over de schreef geplaatst.

Het wordt in discussies niet gewaardeerd om uitspraken als 'onzin' te doen zonder verder wat bij te vermelden. Dat blijkt wel zoals je hierboven zelf kunt lezen. Reden genoeg om in te grijpen. Hoe prettig zou jij het vinden als ik nu alleen gereageerd zou hebben met "Onzin." op deze post? Waarschijnlijk helemaal niet. Hou er dus rekening mee.

Ik pak beide kanten aan, omdat er bij beide kanten fouten worden gemaakt en ben je het daar niet mee eens, dan is er altijd nog een feedbacktopic waarin je terecht kunt.

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:43:45 #220
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858016
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:24 schreef SuperUli het volgende:

[..]

En jij komt ook niet met feiten, je beweert dingen gezien te hebben, maar telkens als je probeert hem uit te lullen, wordt je vastgezet op je eigen argumenten. Mail Technoboy maar eens, mail al die dj's maar eens, en vraag het hen gewoon.

Of beter nog, zal ik een VJ in een discotheek even vragen of hun mixjes allemaal van tevoren opgenomen zijn? .

Gossame!!!!
IK HEB HET NIET OVER DIE GASTEN DIE IN KROEGEN EN DISCOTHEKEN DRAAIEN!!!! LEES DAN EENS EEN KEER!!!
En denk je nou daadwerkelijk dat Technoboy zijn geheimen prijs geeft???
Denk het niet......ik zou het ook niet doen want het brengt hem nog steeds zeer veel geld in zijn laatje
pi_16858043
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:13 schreef Seborik het volgende:

[..]

Hé! Eindelijk een modje! Heb je het hele topic gelezen Seborik?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:44:47 #222
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858054
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:31 schreef m-kay het volgende:
Ik begin dit steeds zinlozer te vinden. TS wil toch niet overtuigd worden. Ik laat het van mijn kant hierbij...
Uitsekend dat je verdwijnt.....want ook jij kunt mij niets zinnig brengen.....alleen je eigen mening....en gebaseerd op wat?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:47:40 #223
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858161
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:44 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Hé! Eindelijk een modje! Heb je het hele topic gelezen Seborik?

En buiten dat om Modje......als iemand zegt dat Sinterklaas echt bestaat dan beschouw ik dat OOK als onzin......
Moet ie maar met een zinnig argument komen en niet dat domme geblaat.....krijgen we nou dan zeg.....
pi_16858177
Tenslotte richting Topicstarter:

Dit onzinnig geneuzel stel ik zeker niet op prijs! Een discussie aangaan heeft duidelijk geen zin.
Ik heb je samen met anderen proberen te overtuigen met een passend antwoord op je vraag, maar als je je tegen iedereen afzet als een klein kind, dan kan ik verder niets voor je betekenen.

Slaap lekker verder met dat bord voor je kop en doe Technoboy de groeten van me als je hem mailt... Tot slot:

Oh en ik bedoelde: Op slot!

[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 19:49]

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:49:25 #225
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858205
quote:
Modje verzoekt vriendelijk aan beide partijen
Wat is dat nou voor een vooroordeel?
Wat nou beide partijen? Wil je mij er even buiten laten?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:51:38 #226
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858270
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:48 schreef DJ_Fritz het volgende:
Tenslotte richting Topicstarter:

Dit onzinnig geneuzel stel ik zeker niet op prijs! Een discussie aangaan heeft duidelijk geen zin.
Ik heb je samen met anderen proberen te overtuigen met een passend antwoord op je vraag, maar als je je tegen iedereen afzet als een klein kind, dan kan ik verder niets voor je betekenen.

Slaap lekker verder met dat bord voor je kop en doe Technoboy de groeten van me als je hem mailt... Tot slot:

Oh en ik bedoelde: Op slot!

Wat ben jij een zwak persoon zeg....erg zwak zelfs....
Midden in een discussie het veld ruimen.....makkelijk he?
En hoe wil jij mij nou overtuigen dan? Met die discotheken waar jij wel eens komt terwijl je nog nooit een grote hardstyle party hebt meegemaakt? Tjonge tjonge.....goed hoor.....
pi_16858369
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:51 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Wat ben jij een zwak persoon zeg....erg zwak zelfs....
Midden in een discussie het veld ruimen.....makkelijk he?
En hoe wil jij mij nou overtuigen dan? Met die discotheken waar jij wel eens komt terwijl je nog nooit een grote hardstyle party hebt meegemaakt? Tjonge tjonge.....goed hoor.....

Nogmaals je moest eens weten... Het is mijn werk
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:56:02 #228
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858414
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:54 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ja, en mijn werk 23 jaar lang!
Hoe oud ben je eigenlijk man? Jaartje of 26-27?
Je komt net kijken man!
En het is je werk? Vergis je je niet met een hobby?
Leef jij Full-Prof van de muziek?
Wie ben je dan eigenlijk wel niet?
pi_16858484
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:43 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Gossame!!!!
IK HEB HET NIET OVER DIE GASTEN DIE IN KROEGEN EN DISCOTHEKEN DRAAIEN!!!! LEES DAN EENS EEN KEER!!!
En denk je nou daadwerkelijk dat Technoboy zijn geheimen prijs geeft???
Denk het niet......ik zou het ook niet doen want het brengt hem nog steeds zeer veel geld in zijn laatje

Technoboy draait daar ook. . Evenals veel meer andere DJ's.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:59:39 #230
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858575
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:54 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Nou, als jij de naam Dj Frits draagt......ik heb eens effe een paar data-basen doorgekeken maar geen DJ Frits.......dus een amateurtje neem ik aan?
pi_16858627
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:59 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Nou, als jij de naam Dj Frits draagt......ik heb eens effe een paar data-basen doorgekeken maar geen DJ Frits.......dus een amateurtje neem ik aan?

Hm, jij schijnt zo goed te weten wat draaien is, terwijl je zelf maar een armzalig gitaristje bent geweest.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:02:01 #232
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858641
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:57 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Technoboy draait daar ook. . Evenals veel meer andere DJ's.

Juist ja!
En DAT zijn de gelegenheden waarbij ze dus echt draaien....
Althans, dat is niet mijn ervaring want ik kom niet in discotheken, maar wel die van mijn zoon die dus WEL naar discotheken gaat en die OOK donders goed weet, omdat zijn vader 23 jaar in de muziek heeft gezeten, of er wel of niet life wordt gedraait......en in discotheken wordt inderdaad veelal, zoals ik het dan aanneem, life gedraait....
ik heb het daar niet over....ik heb het over de grote events......
pi_16858678
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:02 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Juist ja!
En DAT zijn de gelegenheden waarbij ze dus echt draaien....
Althans, dat is niet mijn ervaring want ik kom niet in discotheken, maar wel die van mijn zoon die dus WEL naar discotheken gaat en die OOK donders goed weet, omdat zijn vader 23 jaar in de muziek heeft gezeten, of er wel of niet life wordt gedraait......en in discotheken wordt inderdaad veelal, zoals ik het dan aanneem, life gedraait....
ik heb het daar niet over....ik heb het over de grote events......

Dus dan draaien ze op kleine events waar ze weinig geld mee verdienen en dus veel moeite moeten doen om te draaien zelf, en op grote events niet? Heb je nou zelf niet door hoe stom dat klinkt?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:03:36 #234
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858682
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:01 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Hm, jij schijnt zo goed te weten wat draaien is, terwijl je zelf maar een armzalig gitaristje bent geweest.

Armzalig?........ lol.......
Die is ECHT leuk.......dat is het mooie van internet....je weet niet tegen wie je het hebt.....
Geweldig dit......keep on dreaming boy.....ik meer gezien dan jij OOIT in je leven zult meemaken.........
pi_16858698
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:03 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Die is ECHT leuk.......dat is het mooie van internet....je weet niet tegen wie je het hebt.....
Geweldig dit......keep on dreaming boy.....ik meer gezien dan jij OOIT in je leven zult meemaken.........

Ja, goed.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:05:50 #236
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16858764
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:03 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Dus dan draaien ze op kleine events waar ze weinig geld mee verdienen en dus veel moeite moeten doen om te draaien zelf, en op grote events niet? Heb je nou zelf niet door hoe stom dat klinkt?

Waarom draaien de Rolling Stones dan in Paradiso??????
NOU????
pi_16858781
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:05 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Waarom draaien de Rolling Stones dan in Paradiso??????
NOU????

Die draaien niet, die treden op. Dat is net als Appels en Peren vergelijken.
pi_16859011
quote:

[..]

als je echt zo oud bent en je zit op fok! puberale discussies te voeren...

ben je een stakker 1e klas

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:17:17 #239
36461 Joppy
geen colaboy
pi_16859187
Wat is nou eigenlijk het punt van TS
Dat dj's niet alleen met vinyl draaien maar ook met cd's, of dat het eventueel allemaal van te voren is opgenomen?
Enne dj'szijn in de meest zuivere zin van het woord nooit live, ze draaien altijd iets wat eerder is opgenomen, of dat nou op cd of vinyl is. Het is hun taak dat soepeltjes achter/door elkaar te laten horen. Maar de afzonderlijke nummers zijn vantevoren opgenomen.

kleine verbetering

pi_16859317
quote:
je bent de ParAlien van MUZ
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16859399
quote:

[..]

anoniem beweren dat je een groot artiest bent....
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:24:01 #242
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16859428
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:04 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Ja, goed.

En goed....ik zal je vertellen dat ik 23 jaar beroepsmusicus ben geweest. Totaal niet in het wereldje waar we nu over praten. Mijn tijd was een ander wereldje.....mijn begin tijd was dat er gewoonweg niets was....ja....een Guloso versterkertje van 20 W, gitaartje erop, galmplaatje en gaan.....
De tijden veranderde en de digitale techniek deed zijn intrede. Zo kwam ik in aanraking met Midi, Cubase, Synthesizers, Sequensers enz. enz.
Aangezien het mijn beroep toen was ben ik mij daar in gaan verdiepen. Niet zozeer het daadwerkelijke programmeren van de programma's maar het uit proberen van.....Na 15 jaar als gitarist door het leven te gaan werd het tijd voor een rustiger leven want vrouw en kind willen ook wat. Ik was 30 dagen per jaar thuis. Dus ik ging mijn richting kiezen voor studiomusicus, zelf les geven, en af en toe een kick met wat oude vrienden. De laatste 5 jaar uit mijn muziektijd heb ik veelal bands gemixt...inderdaad......bands en groepen gemixt.....geen platen.....Wel veel grote dingen gedaan zoals Pinkpop 1995.
So....wat wil ik hier nou mee vertellen.....
Dat ik in IEDERGEVAL iemand ben die wel degelijk verstand heeft van muziek.....( Al vind ik dat al die Trance-Hardstijl en techno NIETS met muziek te maken heeft. Maar dan ook NIETS.)
Het is gewoon pure Recreatieve Kunst......that's it....
Hardstyle is echt my styl.......En dat meen ik echt. En ik zal dat ook altijd blijven houden denk ik want die beuk die op het goeie moment en op het goeie tempo komt vind ik geweldig!
En of het nou life is of playback.......zal me een worst wezen want door die beuk en bassbeat ga ik in iedergeval uit mijn dak......En dat heb ik VEEL minder met al die andere stijlen....HardCore vind ik niks.....club vind ik niks....trance veel te soft....techno begrijp ik niet, Hardhouse.....tja....Hardtrance......tja....
Nee...Hardstijle......
Maar ik ben hier nou niet om mijn eigen stijl af te kraken....ik wil gewoon dingen weten wat er zich allemaal afspeelt want het is een wonder wereldje wat zich daar afspeelt.....Een ander zal zich dat helemala niet beseffen......die heeft feest......toch?
Ik niet........je zou eens aan mijn vrouw moeten vragen hoe wij naar een feest gaan......
Vrouw de hele avond dansen en ik op jacht.....
Om te kijken wat er allemaal gebeurt........misschien dat je het nu een beetje snapt wat ik bedoel......Ik ben daar eigenlijk niet voor mijn echte lol op zo'n partij....niet in die zin dat ik helemaal uit mijn dak ga.....Omdat ik aan het analiseren ben, aan het observeren ben, en overtuigd raken van.....
Oja.....en als je mij wilt overtuigen zul je met feiten moeten komen en niet met loze woorden waarik niks mee kan.....
Mij overtuigen is mij dingen eens een keer laten zien.....mij overtuigen eens tracks laten horen waarbij echte fouten te constateren zijn waarbij echt gedraaid wordt......maar niet van........neuh......dat doen dj's niet.....
Ben benieuwd naar je reaktie......
Enne....no hard feelings
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:24:42 #243
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16859463
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

anoniem beweren dat je een groot artiest bent....

Geweldig toch! Ik vind het echt geweldig dit medium.....
pi_16859518
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:24 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Geweldig toch! Ik vind het echt geweldig dit medium.....

vind ik ook
pi_16859536
quote:

[..]

-=blaat=-

ah, dit bespaart tijd voor mn mede-fok!kers
pi_16859538
veel dj's gebruiken tegenwoordig ook final scratch...ken je dat?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:27:06 #247
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16859544
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:06 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Die draaien niet, die treden op. Dat is net als Appels en Peren vergelijken.

Nee helemaal niet!

Ik denk dat veel DJ's het veel leuker vinden om in een geweldige discotheek te draaien dan op zo'n festival waar er 30.000 zijn. Dat kan wel leuk zijn....tuurlijk.......maar dan is het toch weer kicken om los te gaan in een disco waarbij je direct contact hebt met je publiek......zo heb ik hetzelf altijd wel ervaren als musicus

pi_16859546
quote:

[..]

Enne....no hard feelings

Nee joh tuurlijk geen 'hard feelings' We hebben je meerdere keren dingen duidelijk proberen te maken, maar jij gelooft iets alleen als ik morgen bij je op de stoep sta en vertel hoe het zit...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:28:13 #249
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16859582
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

als je echt zo oud bent en je zit op fok! puberale discussies te voeren...

ben je een stakker 1e klas

Op dit soort informatie zit ik te wachten
pi_16859597
quote:
Enne dj's in meest zuivere zin van het woord nooit live, ze draaien altijd iets wat eerder is opgenomen, of dat nou op cd of vinyl is. Het is hun taak dat soepeltjes achter/door elkaar te laten horen.
Maar een DJ die een beetje uit zijn neus staat te eten is ook niet echt aantrekkelijk.
Ik denk ook dat je gewoon moet accepteren dat de mogelijkheden al dit soort zaken toestaan. 15 jaar geleden had je geen CD-branders dus dan had je het haast wel op een DAT moeten zetten. Nu kan je muziek veel makkelijker meesjouwen op allerlei manier en je kan als DJ daar gebruik van maken.

Ik erger me veel meer aan die commerciele crap Triesto-DJ's die continue hun eigen zooi draaien. Met zowel de pet van producer als DJ op, is het niveau op sommige sets toch wel erg laag. Het is inderdaad soms of ze net de Hitmix2004.

pi_16859601
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:28 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Op dit soort informatie zit ik te wachten

srry, de waarheid is hard
pi_16859613
quote:

[..]

-verhaal-

Ja, dus.
quote:
Oja.....en als je mij wilt overtuigen zul je met feiten moeten komen en niet met loze woorden waarik niks mee kan.....
Mij overtuigen is mij dingen eens een keer laten zien.....mij overtuigen eens tracks laten horen waarbij echte fouten te constateren zijn waarbij echt gedraaid wordt......maar niet van........neuh......dat doen dj's niet.....
Enne....no hard feelings
Laat jij maar eens dingen zien dat ze het niet live doen. En trust me, er wordt live gemixt!

Nofi, idd.

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:29:10 #253
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16859617
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

je bent de ParAlien van MUZ

Gebruik jij paddo's?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:29:41 #254
79031 heiligboontje
Hardstyle is my style!!
pi_16859635
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:29 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Ja, dus.
[..]

Laat jij maar eens dingen zien dat ze het niet live doen. En trust me, er wordt live gemixt!

Nofi, idd.

Ga mee naar Hard Bass dan????
pi_16859655
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:29 schreef heiligboontje het volgende:

[..]

Ga mee naar Hard Bass dan????

hij wil niet met een bejaarde gok ik
pi_16859657
Nee we gaan niet mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')