abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16850025
Nou heb ik onder windows 2000 mijn UserProfiles op de E Partitie staan. Dit ga ik ook doen onder windows XP. Nou is mijn vraag: Kan Windows 2000 en Windows XP van de zelfde UserProfiles gebruik maken ?
pi_16850131
in xp kun je wel gebruik maken van de w2k userprofiles

maar andersom weet ik niet zeker...

pi_16850147
Nope! Niet tegelijk van die zelfde instellingen iig
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:43:06 #4
42050 sanfranjake
Truth hits everybody
pi_16850213
Als de pc in een domein hangt kan het weer wel i.c.m. roaming profiles
pi_16850342
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:41 schreef Richard_FilmFreak het volgende:
Nope! Niet tegelijk van die zelfde instellingen iig
Bedoel je dat als je bent aangelogt onder windows xp en als je met een andere computer (W2K) wil aanloggen met dezelfde profiles dat het dan niet gaat werken.......Of bedoel je dat als je met windows XP wilt aanloggen dat het niet gaat werken omdat de profiles van w2k zijn ?
pi_16851810
Hmmzzz niemand heeft een echt antwoord ???
pi_16859669
blijkbaar niet
pi_16868927
Wat wil j enou precies? Onder win2K aangemaakte users (die in een active directory staan) gebruiken voor winXP?

Ofwel als je Pietje met een bepaald wachtwoord hebt aangemaakt in win2K en stel je hebt een map gemaakt onder zijn account en alleen Pietje rechten gegeven tot die map. Kun je wel in WinZP ook Pietje aanmaken met dezelfde pass, maar die heeft nog steeds geen toegang tot die ene map.

Dit vanwege de SID (Security Identifier) Die heeft een bepaalde tekenstring aangemaakt (o.a. met een timestamp) en die komt niet overeen met de laatst aangemaakte Pietje (onder WinXP) Dus nee, op die manier gaat dat niet werken...

Yes, I eat pussy.... cats
pi_16871235
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:46 schreef Alf het volgende:
Wat wil j enou precies? Onder win2K aangemaakte users (die in een active directory staan) gebruiken voor winXP?

Ofwel als je Pietje met een bepaald wachtwoord hebt aangemaakt in win2K en stel je hebt een map gemaakt onder zijn account en alleen Pietje rechten gegeven tot die map. Kun je wel in WinZP ook Pietje aanmaken met dezelfde pass, maar die heeft nog steeds geen toegang tot die ene map.

Dit vanwege de SID (Security Identifier) Die heeft een bepaalde tekenstring aangemaakt (o.a. met een timestamp) en die komt niet overeen met de laatst aangemaakte Pietje (onder WinXP) Dus nee, op die manier gaat dat niet werken...

Kijk Dit is een antwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')