Het lijkt wel of de omvang het enige verschil is tussen extreem dikke en extreem dunne mensen. Ik lees hier 1.80 met 65kg, voor de amerikanisering was dat een heel gewoon gewicht in nederland.quote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Mr.J het volgende:
Ipv goed te eten en wat te trainen gaat men voor de makkelijke weg...
Een dieetist die zoiets voorschrijft zou ik ook echt totaal niet serieus nemen. Je komt er wel van aan, maar of dat op een gezonde manier is? Zelf dacht ik ook nooit aan te kunnen komen, totdat ik me in de wondere wereld van krachtsport ging verdiepen. Begonnen met fitness (ja zo noem ik de sport als je zonder idee aan wat gewichten trekt, itt krachttrainen) in september met wat meer eten en vanaf begin november pas echt serieus begonnen aan krachttraining met goed trainingsschema van 4x in de week en een goed eetpatroon.quote:Op maandag 5 december 2005 09:47 schreef BertV het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de omvang het enige verschil is tussen extreem dikke en extreem dunne mensen. Ik lees hier 1.80 met 65kg, voor de amerikanisering was dat een heel gewoon gewicht in nederland.
Marsen en mayo, welke dieetist schrijft dat nu voor?
edit: dieetisten blijken ook gewoon mensen te zijn.
De voedingsdeskundige van mijn bedrijf zat gewoon aan de witte bolletjes met hagelslag bij de lunch.![]()
Alsof je ruim 1 kilo aan ontbijt naar binnen gooit, drink 2 grote glazen water en er zit weer een halve kilo aan. Zoveel afvallen aan vetmassa/spiermassa als je een ontbijt over slaat is gewoon onmogelijk en als het zo zou zijn zou er toch wat structureels mis zijn met de voeding van de rest van de dag.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gister vergeten te ontbijten: -1 kg. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En vreten, veel vreten (tot je erbij neervaltquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Luminous het volgende:
ik ben 1.85 en weeg nu ongeveer 71 a 72 kg (wil eigelijk tusse de 80 en 85 kilo wegen) dus ga lekker hard trainen (kracht)
Heerlijk he, ik was ook eerst maar een ecto van 62 kg en sinds ik bezig ben met bodybuilding zit ik na ongeveer 1 jaar tijd op de 77 kg. Btw mijn vetpercentage is nog steeds laagquote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef frenkck het volgende:
[..]
En vreten, veel vreten (tot je erbij neervalt). Ben nu in 3 maanden 5 kilo gegroeid
.
Vet is helemaal niet verkeerd, je moet alleen de verzadigde vetten vermijden. Olijfolie/visolie zijn erg gezonde vetten en moet je ook zeker voldoende van binnen krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:30 schreef amdboy het volgende:
Ga lekker op thaiboxen, een van de allerhardste en zwaarste sporten, mentaal en fysiek!!!!!!!!!!!!! Ik ben sinds ik op thaiboxen zit (Vos gym amsterdam) van 57 kilo naar 62 gegaan en ik ben 16 jaar en 1,69m lang(kort) gheheh. VOORAL NIET VEEL VETTIGE DINGEN VRETEN OKE!? Je mag dan misschien wel aankomen, maar het is niet bepaald gezond ofzo hoor, het is erg slecht om zo aan te komen. Ga anders naar een fitness-shopje waar ze eiwit/proteinen poeder verkopen om een milkshake van te maken! Vooral veel trainen na de milkshake lekker PIJN lijden. Onthoudt NO PAIN NO GAIN
Mijn excuses, ik bedoelde hierbij eigenlijk het vet wat vermijd moet worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:36 schreef frenkck het volgende:
[..]
Vet is helemaal niet verkeerd, je moet alleen de verzadigde vetten vermijden. Olijfolie/visolie zijn erg gezonde vetten en moet je ook zeker voldoende van binnen krijgen.
Dat vind ik ook nutteloos voedsel, snelle koolhydraten, slechte vetten. Je hebt er niets aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:47 schreef amdboy het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik bedoelde hierbij eigenlijk het vet wat vermijd moet worden.
(TS eet mayo op brood, en veel marsjes ...is vet wat vermijd moet worden toch? Of zit ik nu helemaal verkeerd?)
Zo licht is dat toch niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Luminous het volgende:
ik ben 1.85 en weeg nu ongeveer 71 a 72 kg (wil eigelijk tusse de 80 en 85 kilo wegen) dus ga lekker hard trainen (kracht)
Ongelooflijk!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:53 schreef xxDian het volgende:
Ik ben ook echt veels te licht
- 1.63
- 34 kg
- 14
Ben bang dat ik een lintworm heb en trouwens mijn poep is heeeel licht van kleur
Hij is wel aanzienelijk kleiner dan jou he. Dus in verhouding scheelt het niet zo ontzettend veel. Maar desondanks bijzonder licht ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:11 schreef masser120 het volgende:
[..]
Ongelooflijk!
Man, toen ik veertien was, woog ik 65kg en was ik 1 meter 80! Dat vond ik normaal. Ik vond een vriend van mij met zijn 50 kg al licht...
Voor die lintworm: gewoon even bij de huisarts laten checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |