quote:Done.
Op woensdag 18 februari 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Ken iemand ff de tikfout uit de topictitel halen svp?Thanks
Beste vaste VBL-users, lees dit even!
Netjes gedaan (want in lang niet elk forum wordt die moeite genomen zag ik en anders had ik het waarschijnlijk geeneens geweten).
quote:inderdaad, ik steek er ook een veer in
Op donderdag 19 februari 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Even een voetbal (veer is hier zo ongepast) in de reet van Golfer schuiven:Beste vaste VBL-users, lees dit even!
Netjes gedaan (want in lang niet elk forum wordt die moeite genomen zag ik en anders had ik het waarschijnlijk geeneens geweten).
quote:Als een voetbal weinig anders dan 'kriebels' teweeg brengt, kun je nagaan hoe uitgewoond je daaro bent
Op donderdag 19 februari 2004 12:48 schreef golfer het volgende:
Het begint te kriebelen in mijn achterste.
sommige topics zijn volgens mij idd zeer ver naar beneden afgezakt om 1 of andere redenquote:Op maandag 23 februari 2004 03:35 schreef ZIOPPA het volgende:
Zal waarschijnlijk niet jullie schuld zijn, maar ben ons prachtige Serie A-topic kwijt.. kan best aan mij liggen maar kan m niet vinden.
Ik? Jij en alle andere ajacieden! Jezelf identificeren met joden, maar als je dan jood genoemd wordt: "ze noemen me jood..."quote:Op maandag 23 februari 2004 09:27 schreef Speed1971 het volgende:
OMG
ErikT je zou je moeten schamen.
Heb je mij nooit over gehoord. Als jij mij een jood wilt noemen moet je dat gewoon doen. Volgens mij wordt er ook nooit een probleem van gemaakt. Wel als er kanker of dat soort woorden voor komen te staan......quote:Op maandag 23 februari 2004 09:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik? Jij en alle andere ajacieden! Jezelf identificeren met joden, maar als je dan jood genoemd wordt: "ze noemen me jood..."
Okee deal. Ik mag je dus jood noemen. Niet dat ik dat wil, naja soms welquote:Op maandag 23 februari 2004 09:34 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Heb je mij nooit over gehoord. Als jij mij een jood wilt noemen moet je dat gewoon doen. Volgens mij wordt er ook nooit een probleem van gemaakt. Wel als er kanker of dat soort woorden voor komen te staan......
Nee jij zegt ik wil geen blablajoden zien. Okee dan wil ik geen blablapsvers zien. Simpel. Ik heb er verder geen problemen mee als er een beetje gescholden wordt, maar als jij dat wel hebt, zoals je hierboven hebt aangegeven, shwaa, dan wil ik dat respecteren. Maar dan moet je je er ook zelf aan houden. Dat wilde ik even zeggen hierboven. Zullen we nu maar weer gewoon bier gaan drinken in Hools en/of inhoudelijk gaan discussieren over voetbal?quote:Op maandag 23 februari 2004 11:08 schreef Speed1971 het volgende:
Ik snap jou niet hoor.....in het PSV topic heb jij het over t*f*s-ajacieden en dan loop je nu hier te huilen. Ik vind trouwens t*f*s dommer/zieliger dan wanneer je het voluit schrijft. Dan heb ik meer "respect" voor Cart_Man die dat gewoon als tyfus zou schrijven.
Verder maakt het natuurlijk niet uit hoe je het schrijft het is immers de toon die de muziek maakt en jou toon is dus allesminst vriendelijk......
Goed plan.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:58 schreef ErikT het volgende:
Zullen we nu maar weer gewoon bier gaan drinken in Hools en/of inhoudelijk gaan discussieren over voetbal?
Ik zeg nergens dat ik er een probleem mee heb. Ik zeg juist dat het mij niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee jij zegt ik wil geen blablajoden zien. Okee dan wil ik geen blablapsvers zien. Simpel. Ik heb er verder geen problemen mee als er een beetje gescholden wordt, maar als jij dat wel hebt, zoals je hierboven hebt aangegeven, shwaa, dan wil ik dat respecteren. Maar dan moet je je er ook zelf aan houden. Dat wilde ik even zeggen hierboven. Zullen we nu maar weer gewoon bier gaan drinken in Hools en/of inhoudelijk gaan discussieren over voetbal?
schijnheilig en tyfusquote:Op maandag 23 februari 2004 22:32 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik er een probleem mee heb. Ik zeg juist dat het mij niet zoveel uitmaakt.
Wat ik zei is dat ik het scheinheilig vind om t*f*s te typen.....noem het dan gewoon tifus.
kom op speed kan je niet meer tegen een grapje?quote:Op maandag 23 februari 2004 22:52 schreef Speed1971 het volgende:
whatever
Niet van een tyfus-psv-er nee!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
kom op speed kan je niet meer tegen een grapje?
ik dacht dat dit ook een grapje was totdat ik dat poppetje erboven zag. naja, zal wel overwaaien. t is niet alsof dit de eerste keer is dat we botsen.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Niet van een tyfus-psv-er nee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |