Staat er nu bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:44 schreef ChAoZ het volgende:
ik mis eigenlijk de link naar onze 3rd division helden Carlisle
Noodzakelijk zelfs.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ac Milan e Brescia Topic!!
Slot gewenst
Oh ja, dat kan ik natuurlijk ook doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Zucht...
Golfer: Je zegt dat ie thuis hoort in DIG ipv VBL omdat het over Software gaat...
Waarom verplaats je hem dan niet naar DIG ipv zo'n slotje er op te zetten?
euro 2004 pool software
Rustig maar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:12 schreef Inquistor87 het volgende:
Golfer, die R_on in het topic over de wedstrijd tussen Real en Bayern, kan je die in de gaten houden? Ik heb em al vaker zien rellen in andere topics, en hier probeert hij hetzelfde.
okquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Rustig maar.
Ik hou iedereen in de gaten en niemand meer dan een ander.
klikspaantje
Je zou het natuurlijk ook gewoon in dit topic kunnen plaatsen:quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:13 schreef mitt het volgende:
Is er nou geen apart 'Foppe trainer Jong Oranje' topic?
vind ik echt wel een apart topic waard.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:09 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk dat er genoeg gesjappiet is...
Laat ik eens vriendelijk zijn:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:36 schreef Tiemie het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het Graafschap-topic gebleven is?.
Dankjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik eens vriendelijk zijn:
Spinside(centraalgraafschap) topic deel 2
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Ajax - Roda jc.
Behoort niet tot de classics, dus ook geen apart topic waardPast imho perfect in het Live HCE Topic
You are right.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Ajax - Roda jc.
Behoort niet tot de classics, dus ook geen apart topic waardPast imho perfect in het Live HCE Topic
En we waren de enige club die niet werd verslagen door Ajax dat seizoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax werd ongeslagen kampioen in 95. NR. 2 Roda haalde meer punten dan menig ploeg daar voor en daar na.
Je onderschat Roda JC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |