Is er geen centraal zeiktopic hierover?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van de centrale topics.
Omdat polls zuigen en geen enkele discussie-waarde hebben in een discussie-forumomgeving.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:32 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik las dat er in voetbal geen polls aangemaakt mogen worden. Why is that?
Er is ook dit topic: [Champions League] 8ste finalesquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Doc/Golfer: Handig om Heel veel CL wedstrijden achteraf commentaar topic alvast aan te passen naar het algemene CL topic?
Omdat we geen spam willen hebben op FOK!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:00 schreef marconmgn het volgende:
Waarom word er niet een aparte topic gemaakt waar iedereen zijn eigen site kwijt kan? 1 topic voor alle sites...?
Dat heet bij ons 'onzin'quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:20 schreef marconmgn het volgende:
o kijk eens aan dan snap ik dat je topic niet mag openen werkt bij ons precies het zelfde. Een topic waar alles in gepleurd kan worden
Kom eens een pilsje halen in hools.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef marconmgn het volgende:
alleen beetje jammer dat je je eigen links niet er bij mag zetten, maar goed elk forum zijn eigen regels
Je kunt in dit topic een link vermelden van een fansite, dan zetten we die er voor je bij, als ie er nog niet in staat.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef marconmgn het volgende:
alleen beetje jammer dat je je eigen links niet er bij mag zetten, maar goed elk forum zijn eigen regels
Sorry, kwam net thuis na lekker uit eten en wilde snel Studio Sport zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:53 schreef Reddiablo het volgende:
Golfer, luie donder!![]()
We kennen op dit forum niet de mogelijkheid om sub-fora weer verder onder te splitsen in andere sub-fora categoriën.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:55 schreef marconmgn het volgende:
als je hier de voetbalonderwerpen nou eens splits in verschillende categorien
kan je ook niet zo snel een topic plaatsen die al bestaat. Ik heb alle topics doorgelezen maar die dus blijkbaar weer over het hoofd gezien
Denk dat jullie vaker topics sluiten als dat jullie open laten en datis natuurlijk een slechte zaak![]()
ach wat leuk.een kenner spreektquote:Op zondag 7 maart 2004 20:55 schreef marconmgn het volgende:
Denk dat jullie vaker topics sluiten als dat jullie open laten en datis natuurlijk een slechte zaak![]()
Issie weer weg?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:36 schreef ErikT het volgende:
Waar is het "3e VBL meet" topic heen?
Klopt. Ik heb hem weer omhooggeschopt.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Issie weer weg?
de sticky topics willen nog wel eens wegvallen door een bug dacht ik.
Als je het gewoon opnieuw intikt, werkt het dan niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe ik weer kan [b] en [/i] etc in mijn sig? Dank u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |