Vertel eens waarom?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:55 schreef hafc het volgende:
heracles heeft meer kans om te overleven dan vitesse en den bosch dus als ze promoveren dan is de strijd om te handhaven een strijd tussen heracles en ado vitesse en den bosch gaan voor degradatie wij niet
De wens is de vader van de gedachte....quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel eens waarom?
hebben ze bij Heracles ook een Vak P?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef Breemz het volgende:
jahoorwe doen het zeker lekker.. wat zat het stadion vol zeg, ik moest op de trap zitten in vakP
sfeer was inderdaad super mooi ! nu vrijdag nog 3 punten in doetinchem, en maandag DE kraker! dat wordt de sleutel in de na-competitie
![]()
Q en Jquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef Moody het volgende:
[..]
hebben ze bij Heracles ook een Vak P?![]()
Ja en tegen de graafschap was zeker ook geluk?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef ElYefe het volgende:
Maar dan nog betwijfel ik of Heracles het wel haalt. 2x verliezen is genoeg om weer een jaartje in de GGD te voetballen. En laten we eerlijk zijn met z'n allen. De Graafschap en Excelsior zijn wel beter. Ze hebben tegen Excelsior geluk gehad. Blijf realistisch me mekaar en juig noooit te vroeg.
inderdaad dan koop ik mij wel zo'n kaartje jah, hoewel ik dat gras echt geen voetbal vind. Ik moet er nog wel ff over nadenken.quote:is goed, kom je maandag ook kijken? onee alleen als ze promoveerden hé..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |